<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19222129\x26blogName\x3dZeynep\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/\x26vt\x3d4594323569834899948', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Zeynepce.Com Zeynep'in Günlüğü

Paylaşacak dostlarınız yoksa, iyi şeylere sahip olmanın zevki yoktur.

Salı, Ekim 31, 2006

...................

Beklemek.........

Sanki...

Hiç bu kadar...

Zor olmamıştı...

Bekledikçe...

Umutlar...

Yavaş..Yavaş...

Tükeniyormuş......

İnsanın boğazına.....

Birşeyler düğümleniyormuş...

İçinde, gün batımları; karanlık, soğuk,sevimsiz...........

Belirsizlik...

İnsanı boğuyormuş....

Sona ermeli artık...

Yetmeli....

Bitmeli.....................!!!!!

<$21orum:

    <$B31 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger Aslicinylemiş…

    <$BZeynep?> <$B 

    <$B31 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger Age35ylemiş…

    <$BNoldu Zeynepcm,hayırdır ?> <$B 

    <$B31 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger nillyylemiş…

    <$BHayrola, umarim kotu birsey yoktur. Sadece ya sabir ya sabir demek gerekiyor bazi zamanlarda.> <$B 

    <$B31 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger Dostylemiş…

    <$BZeyno Anne !..> <$B 

    <$B01 Kasım, 2006rihinde , <$BBlogger renklerylemiş…

    <$BCanım, umarım iyisindir...> <$B 

    <$B01 Kasım, 2006rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$Bsizi iyi anlıyorum sanıyorum zeynephanım.Bende tarkanı bekliyorum,acaba siz kendinin nerde olduğunu biliyormusunuz,sitesini kapamış,ulaşamıyorum,merak ediyorum.
    hatırladınızmı beni,üzgünkahvegöz:(> <$B 

    <$B01 Kasım, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Arkadaşlar ben iyiyim, sadece son zamanlarda çok can sıkıcı bir durumla karşı karşıyayız, ruhsal anlamda beni dibe vurdu neredeyse ama üstesinden gelmeye çalışıyoruz...
    Çok bunaldığım bir anda yazdığım satırlardı postumdakiler. Doğrusu yine bekliyorum, bekleyiş sona ermedi, bu yüzden kötü hissetmiyor değilim, aslında hiç keyfim yok, beynim sadece bu durumla boğuşuyor ve yeni yazı yazabilir miyim bir süre bilmiyorum.....Herşeyi oluruna bırakmayı başarabildiğim gün, geleceğim,yazılarımı da yazacağım, yazmaktan vazgeçmeden.. umarım uzun sürmez...> <$B 

    <$B01 Kasım, 2006rihinde , <$BBlogger Dostylemiş…

    <$BZeyno Anne bizler Buradayiz.> <$B 

    <$B01 Kasım, 2006rihinde , <$BBlogger aydaylemiş…

    <$BBekliyoruz Zeynep;))> <$B 

    <$B02 Kasım, 2006rihinde , <$BBlogger gulfiylemiş…

    <$Bzeynooooooo
    bunalmaaa
    sen benim pozitif enerjimsinn!!> <$B 

    <$B02 Kasım, 2006rihinde , <$BBlogger Gamzeliylemiş…

    <$BYA SEN BÖYLE YAPARSAN BİZE KİM DESTEK VERİCEK...AMA YAZI GÜZELDİ YANİ...> <$B 

    <$B02 Kasım, 2006rihinde , <$BBlogger Dostylemiş…

    <$BZeyno Anne email at biraz dertleselim anlatacak cok sey var.Sen kayip Baver kayip ben kayip ne oldu bizlere yahu.....> <$B 

    <$B03 Kasım, 2006rihinde , <$BBlogger Salincakta Iki Kisiylemiş…

    <$BZeynep ablacim iyimisin? lutfen uzme kendini..> <$B 

    <$B03 Kasım, 2006rihinde , <$BBlogger KUGUUylemiş…

    <$BZEYNOcgm bu aralar seni ve aileni bunaltan sorun her neyse insallah istediginiz gibi sonuclanir.. Ama lutfen kaybolma:(> <$B 

    <$B04 Kasım, 2006rihinde , <$BBlogger b a v e rylemiş…

    <$Bevet sevgili zeyno anne.
    düzelirsin sen.
    kendin düşersin belki ama kimseye ihtiyaç duymadan da kalkarsın.
    başarırsın bunu.
    ama 'zor ' kelimesine kırmızı ile vurgu yapmışın ya.galiba bu sefer galiba seni biraz zorluyor bu durum ?> <$B 

    <$B05 Kasım, 2006rihinde , <$BBlogger gayri_ihtiyariylemiş…

    <$Bher gecenin bir sabahi vardir, sıkma canini.> <$B 

    <$B05 Kasım, 2006rihinde , <$BBlogger nimetpamukylemiş…

    <$Bahhh ahh zeyno

    nimet> <$B 

    <$B06 Kasım, 2006rihinde , <$BBlogger Gamzeliylemiş…

    <$Bnerdesin ?> <$B 

    <$B06 Kasım, 2006rihinde , <$BBlogger aydaylemiş…

    <$BZeynep eğer 100 yorum istiyorsan ortaya çıkmak için hemen başlarız çalışmaya ;))
    Sağlık sorun olmasında diğerleri geçer üzülme.
    Hırpalanıyorsun biraz biliyorum.
    Zaman herşeyin ilacı.
    Yazılarını özledim ve bekliyorum.> <$B 

    <$B06 Kasım, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Hepiniz... İyi ki varsınız...Ağlattınız beni ama kendimi toplamama nasıl da yardımcı oldu yazdıklarınız, teşekkürler....> <$B 

    <$B08 Kasım, 2006rihinde , <$BBlogger annelogylemiş…

    <$BNasılsın???> <$B 

    <$BYorum Gönder