<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19222129\x26blogName\x3dZeynep\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/\x26vt\x3d4594323569834899948', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Zeynepce.Com Zeynep'in Günlüğü

Paylaşacak dostlarınız yoksa, iyi şeylere sahip olmanın zevki yoktur.

Cumartesi, Ekim 14, 2006

Detaylarla 100 yorum:)

Arkadaşlar, olurdu olmazdı derken, en az 100 yorum isterim diye yazınca ben de merak ettim sonucu açıkçası..Hatta kızım beni eleştirdi, "anne olmaz bak sonra yeni yazı da yazamazsın, yazarsan da ben sana gülerim" demişti....

Oysa, her gelen yorumla bir adım daha yaklaştım hedefe! Veee başardık beraberce...

E şimdi görmemişin 100 yorumu olmuş, bunun dökümü yapılmaz mı değil mi ama?

İlk yorumu yazma ödülü: Tarkan' a ait.Başka ödülü de var.

En fazla yorum sayısı ödülü:15 yorumla Ayda'ya ait.Başka dallarda da ödülü var.

En fazla yorumu kıl payı kaçıran ödülü:13 yorumla Biyonik'e ait.Başka dallarda da ödülü var.

En kötü piyango ödülü, ayrıca en habersiz bırakan blogger ödülü:Erdil Bey.Başka ödülü de var.

En Türkçe öğrenme azimli, takdir ettiğim blogger ödülü:Süleyman.

En sorunlu yorumcu ödülü: Sorunlu kedi.

En meraklı yorumcu ödülü: Meraklı biri.

En nazardan koruyucu yorum ödülü: Maşallah.

En dikkatli blogger ödülü: Baver.Başka ödülü de var.

Tuzlu kahveye en muhalefet blogger ödülü:H_yaman, Mustafa,Maşallah.

En merhametli blogger ödülü:Asortik,Nimet, Annelog.

En gizemli tuzlu kahve hikayesi olan blogger ödülü: Baver.

En maşallah çift ödülü: Sevilay.

En katı blogger ödülü: Gamzeli.

En pişman blogger ödülü:Biyonik, Vişneli Pasta.

En hain planı olan blogger ödülü: Gulfi, Nilly.

En güzel kahve yapan blogger: Nilly.

Kahveyle ilgisi olmayan blogger ödülü: Büsküüt.

En değişik tuzlu kahve hikayeli blogger ödülü:Renkler.

Elektrik enerjisini saf dışı bırakabilen blogger ödülü: Yaz.

En fal bakabilen blogger ödülü: Ayda.

En zamanlayıcı ödülü: Yüz numaracı.

En az yorum yapanlar ödülü: 1 yorumla,Tarkan,Yaz, Renkler, Erdil Bey,Banu, Büsküüt,Vişneli Pasta, Nimet, Asortik, Gulfi, Süleyman,Maşallh, Meraklı kedi,Sorunlu kedi, Yüz numaracı,Meraklı Biri.

Oy oy acayip yoruldum arkadaşlar, ne zormuş döküm yapmak. Hepinize destek yorumlarınız için teşekkür ederim.Bu konuda bir destek sözkonusu olursa her zaman yanınızda olacağımm, söz:)

Bu arada gazabınıza mı uğradım ne, bugün Ogün' ü antremana ablasıyla birlikte götürdük. Çıkışa yakın bir tuvalet molası vereyim demiştim.Umumi tuvaletleri bilirsiniz, pek sağa sola ellenmez, çok temizdir zira. Hoş tertemiz olsa da bu konuda pimpirikiz anne kız. Neyse annecim kapıyı kapatıver demiştim. Kızım da "hayatta dokunmam anne" demişti. Ama bilin bakalım ne oldu? Kapıyı ayağımla ittirmiştim ve bir baktık kapının kolu yokmuş!!!
İçeride kapalı kaldık, koskoca demir kapı. Kapıya vur, bağır, çağır, kimseler duymuyor sesimizi.Haydi bakalım tuvalette mahsur kaldık, dokunamam dediğimiz kapıyla, neredeyse boğuştuk ama nafile açılmıyor. Cep telefonuyla eşimi aradık, o da yetkilileri aramış. Biz kapının dilini anahtarlarımızla zorlayarak açtık ve dışarı çıkabildik. Yarım saat boğuştuktan sonra tabi. Bizi aldı mı bir gülme krizi. Bir baktık, koordinatör, elinde bir kapı koluyla bizi özgür bırakmaya geliyor. En mahsur kalınmayası bir yerde kalabilirdik .....

Mutlu hafta sonlarıııı:) Kendinize iyi davranın....

<$19orum:

    <$B14 Ekim, 2006rihinde , <$BAnonymous .::ilgün::.ylemiş…

    <$Bhiç ellemedim önceki yazıya..bakalım nolcak diye..yaptınız 100yorum yaa..kaybettim.iddiayı:D
    tuvalet vakamız ise ayrı bi tartışma konusu:D sözümden böyle kolay dönebilceğimi düşünmemiştim..içerde kaldığımızı anlayınca direk sarıldım "hayatta dokunmam"dediğim kapıya..neyse kurtulduk..:)> <$B 

    <$B14 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger >>MustafAylemiş…

    <$Bayy bayıldım gülmekten wc vakanısaa yaa akşam akşam gözlerimden yaş geldii yaa neyse bununla geçmiş olsun :)

    bide ben altaki o 100 küsür yorumlu postu takip edecektim sürekli yorum ekleyecektim ama unuttum yaa salak kafam en iisi ben senin blogun linkini eklim blogumaa senden şirinlere katıl daa:)

    hoşçakal eşinee çocuklarına hürmetler saygılar sevgiler :))> <$B 

    <$B15 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger Salincakta Iki Kisiylemiş…

    <$Bama ben az mi yorum yaziyorum :)) odul oduldur, seve seve aldim bile:))> <$B 

    <$B15 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger aydaylemiş…

    <$BZeynep
    *Geçmiş olsun(iki anlamda da)
    *Umumi yerlerde hep aynı davranışları sergiliyoruz demek ki!
    *Endişemiz devam ediyor
    *Bir sonraki yorumlarda görüşmek üzere
    *Teşekkür ederim ödüle
    *Sana da iyi hafta sonları dilerim...> <$B 

    <$B15 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger nillyylemiş…

    <$BYorumlara yorumuna tesekkurler.
    WC hikayeniz guldurdu beni,. Eee, bosuna dememisler sakina goze cop batarmis diye :)> <$B 

    <$B15 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger b a v e rylemiş…

    <$BBi kere geçmiş olsun. Okurken ilk anda acaba kolu falan mı sıkıştı diye aklıma gelmişken çok şükür öyle değilmiş.
    Tabii aslında traji-komik bir şey ama.
    Aklıma ne geldi zeyno ?
    sen 100 yorum dedin.
    100 numaracı geldi yorum yaptı.
    100.yorumu yaptı..
    ve
    bak bugünkü yazına :))
    nerede sıkıştınız
    ay kızmayın ama hem üzüldüm hem güldüm.
    100 yorum 100 yorum Allah korusun geldi başınıza 100 numara :)))> <$B 

    <$B15 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger b a v e rylemiş…

    <$Bpardon zeyno.
    bir de teşekkür ederim ödülün için.
    sana bir de bunla ilgili bir mail atacağım.
    ödülleri kategorize etmenden dolayı bir ödülde sen almalısın.
    doğru tespitler ...
    neden mi ?
    ............> <$B 

    <$B15 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger nimetpamukylemiş…

    <$Baz yorum yapan konumundan kurtulmam lazım zeyno:))))))))))) tuvalet tutsakları:)) camdan çıksaydınız:))))))))))

    nimet> <$B 

    <$B16 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger gulfiylemiş…

    <$B: )))
    hainimm hainnn
    şimdi de hain hain ve de kıs kıs gülüyorum tuvalet olayınıza: ))> <$B 

    <$B16 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger vintage biscuitylemiş…

    <$Bhhahhahaha KAHVE misyonun uzerime alabilirim arkadaslar
    hersey sizin sagliginiz icinnn
    hahahhaha
    artik elimden kurtulamazsinizzz
    :)> <$B 

    <$B16 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***İlgüncüm, bak benim arkadaşlarım yalnız bırakmadılar, olabilirmiş demek, hiçbirşey imkansız değill..
    nasıl kurtlduk ama:)))

    ***Mustafa, gülme komşuna gelir başına demişler ama sen gül gül, biz bile hala gülüyoruz:)
    Teşekkür ederim,sevgi saygı bizden....> <$B 

    <$B16 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Banucum, canım benim sadece alttaki yazı için geçerli bu ödüller, tabi ki sen sürekli yorumcularımdansın.hem sonlara doğru kaytardım ne yalan söyliyeyim, yoruldum kategori hazırlamaktan ama sana başka ödüllerim her zaman var biliyorsun...

    ***Aydacım ben sana çok teşekkür ederim, en çok destek veren oldun, Katkını unutamam. Geçmiş olsun için de bir teşekkür.
    Umumi tuvalet konusunda demek
    aynıyız.
    Erdil bey bizi üzmeye devam ediyor, belki okuyordur yorumları, belki bize bir açıklama yapar bekliyoruz...

    ***Nilly, asıl katkından dolayı ben teşekkür ederim. Sakınan göze çöp batar sözü çok doğru....> <$B 

    <$B16 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Baver, bu şekilde hiç düşünmemiştim, sahi ne rastlantı bu yüznumara olayı, ben de bu yorumuna koptum, hakikatten çok dikkatlisin, baksana bunu ben farketmemştim mesela..Hele mailini görünce, kendime de ödül vermem gerektiğini düşündüm, vay be...

    ***Nimetcim, Allahtan pencerelere gerek kalmadı, ya kalsaydı, hiçbiryere dokunmam diye büyük konuşmanın acısı asıl o zaman çıkardı:)> <$B 

    <$B16 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Gulficim, tuzlu kahveden öte planların var gibi geldi bana, yanlış mı düşündüm?? Hem gülebilirsiniz tuvalet olayımıza biz bile gülüyoruz haklısınız...

    ***Büsküütcüm eyvah, yandık ....> <$B 

    <$B16 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger TaRKaNylemiş…

    <$BOfffff nasıl bir frekans analizi böyle....
    Tebrik ediyorum.

    İKİ TANE OSCAR aldığım için çok mutluyum.
    Daha fazlasını yazacaktım ama maalesef vaktim olmadı..
    > <$B 

    <$B16 Ekim, 2006rihinde , <$BAnonymous h-yamanylemiş…

    <$BKusura bakmayın da birşey söyleyeceğim :D.Siz kendiniz kaşınmışsınız :D.Bununla ilgili bir atasözü vardı ama aklıma gelmedi.Hafızam çok güçlü değildir de :).Değerlendirme süper olmuş hiç üşenmemiş yazmışsınız valla helal olsun.> <$B 

    <$B16 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger >>MustafAylemiş…

    <$Bblogumda bi yarışmaa var adın gibi sende güselsin eminim zaten güsellikde önemli degill :)

    çabuk gell sende katıl ama ne olur katıl(:

    kızınla bi resmini koyarım ayrıntılar blogdaa(:> <$B 

    <$B17 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger Gamzeliylemiş…

    <$Bbak bak ben en katı ödülünü almışım ehh bunada şükür :)> <$B 

    <$B18 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger Aa! Deli mi ne?ylemiş…

    <$BBiliyordummmm,birgün ünlü olacağımı biliyordummmm!!!
    Teşekkürler,hangi kamera?> <$B 

    <$BYorum Gönder