<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://draft.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19222129\x26blogName\x3dZeynep\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/\x26vt\x3d4594323569834899948', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Zeynepce.Com Zeynep'in Günlüğü

Paylaşacak dostlarınız yoksa, iyi şeylere sahip olmanın zevki yoktur.

Cuma, Ekim 27, 2006

Diyaloglar...

Uykusundan uyandırmak, genelde çok kolaydır. Bir kez seslenmekle, az önce derin uykudaki o değilmiş gibi, gayet zinde, neşeli bir şekilde uyanır. Ama geçen gün:

_Ogüün, haydi bitanem, okul saati geliyor ( minik yanağa hafif bir öpücük kondurulur)..Tepki yok....

_Ogüşüüüm, geç kalıcaksın, uyan artık ( hafif bir gıdıklama operasyonu, yine öpücük.)...Hiiiç tepki yok.Allah allah ne oldu bu çocuğa, hiç böyle yapmazdı diye endişe başlangıcı...

_Anniiş, birazdan servis gelicek bak ( onyüzbin öpücük)..Yine hiç tepki yok..

_Bak, ben sana akşamları erken yatılacak diye boşuna söylemiyormuşum, kalkamıyorsun gördün mü?
Vee beni koparan cümle geliyor.

_Anne yaa, tam rüyamda resim yapıyordum, bitirmeden mi uyanayım???? Tamam, bitti işte...

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Tek başına balkonda oturuyorum, yanıma geliyor:

_Anne, sen hamile değilsin değil mi?
Ben şaşkın,

_Hayır oğlum, nerden çıktı bu şimdi?

_Diyorum ki, sen hamile olsan, bebek 1 ay sonra doğsa, sonra da ayda 1 yaş büyüse, 9 yaşına gelince büyümesi dursa, normal yaşları olsa???

_:)))

....Canım oğlum, arkadaş özlemi çekiyorsun demek.....

<$16orum:

    <$B27 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger yazanylemiş…

    <$BZeyno Anne sen bu durumda 20 küsürat geriye giderek cevap bulmaya calisiyorsun.Ya ben neyapayim.50 küsür seneye gitmek zorunda kalinca.Evelsi gün kücük torun yanimda idi 4,5 yasinda oyun yerinde salincaklara binerken birden benim yanima geldi sallanirken dikkat etmis hafif göbegi olmus.Sonra bana dönerek seninde var dede bu göbegi eritmek istesen ne yapardin.Demezmi ?..
    Verin bakalim cevabi.> <$B 

    <$B27 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger sevilayylemiş…

    <$BCocukdan ögreniyoruz, bayildim bu rüya isine. Resim bitmedenmi kalkim, ay kimin aklina gelir ki: hAMILE? 40 bin kere masallah, cok zeki bir oglun var, ALLAH nazarlardan saklasin. SIze güzel bir haftasonu diliyorum.> <$B 

    <$B27 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Erdil Bey, öncelikle yeniden yorumlarınızı görmek çok güzel:))

    Dediğiniz gibi işimiz zor bugünün çocuklarıyla....Demek göbek eritme sorunu ha:))))

    ***Sevilaycım vallahi ben bu rüya işine koptum. Arkadaş özlemini de böyle dile getirmesine biraz üzüldüm aslında. Şimdiki çocukların hepsi çok felaket, hepsi....Allah hepsini nazardan korusun...> <$B 

    <$B27 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger ceyda'nın tükkanıylemiş…

    <$BYa hayret bişey bi bırakmadın çocuk rahat rahat resim yapsın. Bittim rüya olayına:))))> <$B 

    <$B27 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger b a v e rylemiş…

    <$Byavruum ne yapsın sıkılmıştır canı annesi. yok mu bir arkadaş komşulardan falan :)> <$B 

    <$B27 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger b a v e rylemiş…

    <$Bbu arada rüyada resim inceliğini de atlamayalım lütfen. maaşallah diyorum.> <$B 

    <$B28 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger Aa! Deli mi ne?ylemiş…

    <$BYa sen nasıl bir annesin böyle?

    Ne diye rüyasında resim yapan müthiş hayal gücüne sahip bu harika çocukcaizi uyandırmaya çalışıp sanatını baltalıyorsun ;P
    Bunu sanata uzanmış bir el olarak değerlendirip seni kınamadığımıza ve deee hamile olmadığına dua et Zeynom:)))
    Zirâ Ogün'ün teorileri çok feci,sanki sen Biyonik annesin,doğacak olan bebekte biyonik kardeş ;P> <$B 

    <$B28 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger Salincakta Iki Kisiylemiş…

    <$Bah kiyamam ben onaa:) dusundugu seylere bak, cok sirin:) Allah'mi soyletti yoksa, hmm:)> <$B 

    <$B28 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger nillyylemiş…

    <$BHehehe, cok tatli ya. Ne resmi yapiyormus sordun mu? Benim kardesimde bir kere ruyasinda baklava goruyormus. Uzun zaman bakismislar o baklavayla. Tam agzina atacagi sirada annem uyandirmis. O da cok bozulmustu anneme o yuzden :)> <$B 

    <$B30 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger KUGUUylemiş…

    <$BCok seker yaaa:)) Cocuklarin aklinin calisma sekline ve baglanti kurmalarina bayiliyorum. Apayri bir dunya onlarinki... Ogun'e Masallah diyorum Zeynocgm.> <$B 

    <$B30 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger Gamzeliylemiş…

    <$BsORULARA BAKARMISIN YAA :))) NE GÜZEL.... KAÇ YAŞINDA OĞLUN...> <$B 

    <$B30 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger annelogylemiş…

    <$BBize de şaşırmak düşüyor işte Zeyno:)> <$B 

    <$B30 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger renklerylemiş…

    <$BYerim ben onu:-) Çok tatlı laflar etmiş... Benim oğlum da neden beni ikiz doğurmadın diye sızlanır hala! Evde sıkıldığı anda bunu söyler. Oğlumun aynısından bir tane daha! Ev nasıl olurdu kimbilir:-)> <$B 

    <$B30 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Ceydanın tükkanı, hoşgeldin:) Yine beklerim:)
    Haklısın, meğer çocuğun resimi bitmemiş, bir rahat bırakmamışım....

    Baver, sıkıldı evet, apartmanda arkadaşları var amaher zaman izin vermiyorum birkaç sebepten ötürü ...Rüya olayı da o anda hiç beklemediğim bir cevap oldu bana...

    ***Biyonikcim, sorma benim oğlan senin adın gibi biyonik yaptı hayalinde beni ve doğmasını istediği kardeşi:). Neyse ki sırf hayal...> <$B 

    <$B30 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Banucum, ben de kıyamadım duyunca, üzüldüm biraz onun adına..
    Bu arada ona kalsa, şimdiye dek bir değil birçok kardeş olmalıydı:))

    Nillycim,oy oy senin kardeşinin rüyası da çok feci bir yerde sonlandırılmış. Biz anneler çocuklarımızı bir rahat bırakmıyoruz anlaşılan...

    ***Kuguucum, çocuklar insanı şaşırtmak için birebir. Ben de bayılıyorum ilginç düşüncelerine...> <$B 

    <$B30 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Gamzelicim, çocuklar böyle işte:) Oğlum 8 yaşında şu an ama ona sorarsan 9 yaşında:))

    ***Annelog, bakalım daha ne şaşırma durumları yaşayacağız:) Hep güzel şeylerle şaşırtmalarını diliyorum ben çocuklarımızın...

    ***Renklercim, eyvah aynısından bir tane daha deyince ben kendi adıma biraz ürktüm..Evi düşünemiyorum....> <$B 

    <$BYorum Gönder