<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19222129\x26blogName\x3dZeynep\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/\x26vt\x3d4594323569834899948', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Zeynepce.Com Zeynep'in Günlüğü

Paylaşacak dostlarınız yoksa, iyi şeylere sahip olmanın zevki yoktur.

Pazartesi, Ekim 02, 2006

Jenga'yı bulanlar, böyle kullanılacağını düşünmüş müydü????

Zaten hiç bir şeyi, kullanım amacına göre kullanmakla yetinmez!!!
İlla ki farklı bir kullanım alanı yaratacaktır !!!
Gece yarısı ablasıyla oynarlarken babamız "çok ses çıkıyor, alt kattakiler rahatsız olacak" deyince, üzülmüşlerdi..
Abla, sıkıldı ve yattı. Ben de mutfakta oyalanıyordum, döndüğümde jengalar bu hali almışlardı.
Kimbilir belki böyle de mutludur Jengalar, oğlum mutlu olmuş, bunu fotoğraflamamı istedi....

<$22orum:

    <$B02 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger gulfiylemiş…

    <$BSÜPER BİR YARATICILIK YAA: )> <$B 

    <$B02 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger b a v e rylemiş…

    <$Bzeyno.lego'yu biliyordum ancak maalesef jengalardan habersizdim.ama o kadar güzel duruyor ki.ve hatta aşağıdaki fotoğrafı ancak bu kurtarabilirdi.:)
    düzensizlikten..mükemmele:)
    ....
    not:diğer okurlar sakın fotoğrafları tıklamamazlık etmeyin.> <$B 

    <$B03 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger yazylemiş…

    <$BGerçekten çok yaratıcı :) bence özellikle istanbul için, az yer kaplayacak binalar ile otopark sorunu bu şekilde çözülebilir belki :) bu fikri çalabilirler :)> <$B 

    <$B03 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger renklerylemiş…

    <$BBence de bu çok güzel, çocuğun yaratıcılığını gösteriyor. Ben de çocukken tahta oyuncaklarla oynamayı çok severdim. Tabi bu amaç için yapılmış renkli çok şirin geometrik formlarda tahtalar vardı, onlarla şatolar, köprüler filan yapardım. Bir de legoları çok severdim. Kutu üzerinde yapılması gerekenin dışında bir sürü obje yapardım. Sonunda mimar oldum. Bence senin oğlun da bu şekilde mühendisliğe veya mimarlığa yönelebilir. Özellikle legoya eğilimli çocuklar mimarlığı seçebiliyorlar...

    Ayrıca arabaları oraya çıkartması da çok hoş geldi bana nedense...> <$B 

    <$B03 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger Gamzeliylemiş…

    <$BBu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.> <$B 

    <$B03 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger Gamzeliylemiş…

    <$BÇok ilginç birşey :)> <$B 

    <$B03 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Gulficim, umarım bu yaratıcılığı ileride çok iyi kullanır...

    ***Baver, hemen Jenga hakkında bilgi edin bence:) Bu oyun çok stres yapar, gerilirsin yani, çekmeye çalıştığın tahtaya ne kadar güvenebileceğini hesaplar durursun...Ellerin titrememesi gerekir, sakin ve dikkatli olmak gerekir...vs.
    Ben de zaten aşağıdaki fotoğrafı kurtarsın diye koydum bunları, gerçi benim eserim değiller ama:)))> <$B 

    <$B03 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Yazcım,olabilir bak, güzel fikir:))
    Ama asıl oğlumun gelecekte yapmayı planladığı arabayı duysan......

    ***Renkler,oğlumu kreşe yolladığım ilk gün tüm çocuklar araba, bebek gibi oyuncaklara koşmuş, benim oğluş legoları kapmış, öğretmeni hayretle yaptıklarını izlemiş..Akşam oğlumuzu alırken abarta abarta oğlunuz legolardan harikalar yarattı diyordu...Bakalım ne olacak büyüyünce...

    ***Gamzelicim, ilginçliklere bayılır oğluş...> <$B 

    <$B03 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger renklerylemiş…

    <$BSelam:-)

    Beni linklerine aldığını gördüm, çok sevindim inan. Teşekkür ederim ama adresi yanlış yazmışsın sanırım. "Hayatın" derken "ı" değil "i" olacaktı...

    Tekrar teşekkür> <$B 

    <$B03 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger KUGUUylemiş…

    <$BZEYNOcgm masallah bu zrka ve yaraticiligi ileride insallah onu hayalinin meslegine (araba tasarimi gorunuyro simdilik) basariyla gotursun dilerim.> <$B 

    <$B03 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger KUGUUylemiş…

    <$Bzrka dgl zeka olacakti pardn:)> <$B 

    <$B03 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger Age35ylemiş…

    <$BZeynocum,bzim mercimeğe de denetmeliyim bu oyunu =)> <$B 

    <$B04 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger Aynylemiş…

    <$BJenga olarak ilk defa duyuyorum."Alenca Tower" olarak bende var Torunum geldigi zaman saatlerce oynuyoruz.Tabii omu daha fazla oynuyor sorulmaya deger.
    Bana imtihamda cocuklar icin bir oyun yeri planini cizmemi istemislerdi.Bende Tel örgülerle kapali büyük bir kafes yanliz cocuklarin girebilecegi bir ufak kapi
    ortasinda 10'larca m3 küp cocuk kumu cizdim.50 proje rasindan 10 tane secildi benim cizdigimde aralarinda idi.Yapilan projelerde en cok cocuklarin secmis oldugu bu kafesteki kum yigini oldu istedikleri gibi kendilerini emniyette hissderek o kumlarla akla gelmiyecek seyler yaptilar.Niye yazdin diyecek olursan resimler yaraticiligin sonsuzlugunu gösterdigi icin.
    Saygilarla.> <$B 

    <$B04 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger vintage biscuitylemiş…

    <$Bhahahhah bayildim
    arabalara bakarmisiniz :))))> <$B 

    <$B04 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Renkler, düzeldi sanırım...

    ***Kuguucum, oğluşun hayalinda birçok meslek var şimdilik, anladığım kadarıyla mesleği dışında pek çok hobisi olacak:))

    ***Age35cim, oyunun gerçek hali çok stresli geliyor bana, geriliyorum resmen. Ama bu şekilde pek rahatlatıcı:))> <$B 

    <$B04 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Erdil Bey, siz neler yapmışsınız öyle:)) Yaratıcılık sonsuz hakikatten...

    ***Büsküütcüm,diğer projelerimizi de yayınlasam koparsın:)))> <$B 

    <$B04 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger TaRKaNylemiş…

    <$B
    Çok güzel bir fikir. Yaratıcı.
    > <$B 

    <$B04 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger b a v e rylemiş…

    <$Bzeyno bir de aklıma gelmişken.
    senin çocukların herhâlde ne kadar şanslı olduklarını ileride yani yaşları ilerlediğinde daha iyi anlayacaklardır gibime geliyor.
    aslında yaşları bizim gibi otuzlarda olanlar yani bizim jenerasyonun çocukları gerçekten de bazı yönlerden çok şanslı..
    misâl:..canım annemi düşünüyorum da hayatta böyle şeylerle uğraşamaz herhâlde :)
    olsun biz onları öyle de çok seviyoruz..> <$B 

    <$B05 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Tarkan, demokrasi de çareler tükenmiyor oğlum için....

    ***Baver,ben daha nelerle uğraşıyorummm bilsen:))
    Annelerimiz böyle şeylerle uğraşmadı belki ama bizler daha çoook uğraşacağız....Hem yine de onlar annelerimiz, biz onları böyle de seviyoruz dediğin gibi....> <$B 

    <$B05 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger annelogylemiş…

    <$BHarika olmuş! Kim demiş böyle de kullanılmaz diye:))> <$B 

    <$B05 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Değil mi ama annelog:))> <$B 

    <$B10 Şubat, 2007rihinde , <$BBlogger mtb888ylemiş…

    <$BYaratıcılığı her zaman takdir etmişimdir
    http://yesilportakal.blogspot.com/
    bu da yaratıcılık geliştirmye yönelik bir site> <$B 

    <$BYorum Gönder