<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19222129\x26blogName\x3dZeynep\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/\x26vt\x3d4594323569834899948', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Zeynepce.Com Zeynep'in Günlüğü

Paylaşacak dostlarınız yoksa, iyi şeylere sahip olmanın zevki yoktur.

Perşembe, Ekim 05, 2006

Kahveye buyrun.....



Durduk yerde aklıma geldi!

Geleneklerimiz içerisinde, kimileri var hala sürdürülebiliyor, kimileriyse yok olup gitmiştir. Belki şartlar öyle gerektirdiği için, belki artık modernleşmek ve gelenekleri terketmek gerek düşüncesinden bilmiyorum. Ben, tümü olmasa bile (birçoğu artık imkansız) bazı geleneklerin devam etmesi taraftarıyım.Mesela mı?

Hani şu kız isteme törenleri vardır, yavaş yavaş yok olmaya başlasa da halen süregelen.Ve bu kız isteme töreni sırasında, gelin adayının, damat adayına yaptığı "tuzlukahve" vardır....

Aman ha, damat adayına yapılan kahve, diğer konuklarla karıştırılmamalıdır, olabildiğince de tuzzzlu yapılmalıdır ki bakalım damat adayımız ne kadar sabırlıdır!!!!!

İşte bu sahneyi ben çok seviyorum, sadist miyim ne? Damat adayı eline kahve fincanını aldığı andan itibaren tüm gözler, onun üzerindedir artık. Ya herzaman içtiği şekerli kahveyi içer gibi, boğazından ve midesinden gelen isyanları bastırarak, yüzünü buruşturmadan içecektir ya da......

Yaşasın kızlar, iyi ki böyle bir gelenek vaaar. Kesin ben sadistim!!!
Doldurun tuzu, hatta acı biberi....

Şaka bir yana merak ediyorum, evli olan bloggerlar hadi anlatın, tuzlu kahve yaptınız mı blog eniştelerimize?

Bu kahveden içen erkek bloggerlar var mı?

Damat adayları bu konuda ne düşünüyor?

Gelin adayları siz de tuzlu kahve yapıcak mısınız???

Sakın cevaplamamazlık etmeyin...... Size uzun bir süre veriyorum..Ne kadar fazla cevap gelirse, yazı o kadar az kalacak.....En az 100 yorum istiyoruuuuum.....

<$108orum:

    <$B05 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger TaRKaNylemiş…

    <$BTuzlU ve acI kahve???
    Eğer gönlümdeki bir kişi ise o an ne içtiğimin hiç bir anlamı yok bence.


    Sanırım yeterli bir cevap. :)
    > <$B 

    <$B05 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger yazylemiş…

    <$BZeynocum bende eşime tuzlu kahve içirmeyi çok istedim. Tam onun tuzlu kahvesini yaparken 2 adet elektrikli kahve makinası bozuldu ve evin sigortaları attı:) ben cezvede yapalım yada yapılmışların birine tuz atalım dediysemde ablam, hayatta ben bu çocuğa tuzlu kahve içiremem. Bunu birşeyler engelliyor dedi :) allah reva görmedi yani:)sonradan eşime bu olayı anlattığımda çok mutlu olmuştu tuzlu kahveyi içemediği! için :)> <$B 

    <$B05 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger renklerylemiş…

    <$BBenim de dğişik bir cevap olacak. Şimdi abimin kız arkadaşını istedik, orada vukuat çıkmadı, sonra onlar ailecek bize geldiler. Annem pek telaşlı bir tiptir. Kahveyi neden ben yapmadım bilmiyorum, annem yaptı, gelin kızımız da bize yardım ediyor, kahveleri götürdü, anne babasına verdi. Birazdan annesi telaşla içeri geldi, kızına yavaşça kızdı: Kızım bu ne, kahveyi tuzlu yapmışsın diye. Biz de o yapmadı dedik ama annem rezil oldu... Bu da böyle bir anımdır...> <$B 

    <$B06 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger Aynylemiş…

    <$BZeyno Anne Tuzlu Kahve yi icenlerden bir taneside bendim.Ama Damat adayi olarak digilde.Kizi istiyen aile büyügü olarak.Evin kücük kizi istikbalde ki enistesine kiyamiyinca kasla göz arasi kahve piyangosu bana cikti.
    Saygilarla.> <$B 

    <$B06 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger salincakta iki ki$iylemiş…

    <$Bbeni istemeye geldiklerinde ozzy'nin ailesi, o kadar kalabaliktik ki benim kahvelerimi teyzemin kizlari yapmisti sagolsunlar:)) cokta guzel uyutmustum ben yaptim diye hatta:)) Amaaaa servisi ben yapmistim, cok seviyorum ben bu adeti yaa... hatta o Allah'in emri peygamberin kavliyle kisminda ozzy'nin babasi da benimkide duygulanip gozyasi dokmuslerdi... hala cok guzel bir sekilde anarim...Allah herkese nasip etsin insallahhh(aminn)> <$B 

    <$B06 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger vintage biscuitylemiş…

    <$Bnormal kahveyi guzel yapabiliyomusun siye sorsana :)> <$B 

    <$B06 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger visnelipastaylemiş…

    <$BAbim'e yengemi istemeye gittiğimizde abime içirmişlerdi,o da paşa paşa içmişti..Beni istemeye geldiklerinde bana da çok ısrar etmişti yengem tuzlu yapalım diye ama ben kıyamamıştımmm o zamanlar..E tabi şimdiki aklım olsa bırakın tuzu ne bulursam koyardım içine :))> <$B 

    <$B06 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger aydaylemiş…

    <$BGörüntüsü ile çok hoş bir kahve Zeynep,ellerine sağlık,içenlere de afiyet olsun diyelim...> <$B 

    <$B06 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Tarkan, işte budur diyorum:))
    yeterince güzel bir cevap:))

    ***Yazcım, desene eşin kurtulmuş bi şekilde.....> <$B 

    <$B06 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Renkler, kızcağız yapmadığı bir kahveden dolayı eleştiri almış, keşke kendi evlerindeyken o böyle bir kahve yapsaydı ....> <$B 

    <$B06 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Erdil bey, damat ne şanslıymış:) Olan size olmuş, keşke ısrarla damada verseydiniz....> <$B 

    <$B06 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Banucum, ne tatlı telaştır o kız isteme zamanı...Anne ve baba gözyaşlarını zor tutar aslında. Onların yerinde olmak hiç kolay değil ama....Ben şimdiden sadece düşünürken bile duygulanıyorum. Dur şuralarda bi selpak olacaktı....> <$B 

    <$B06 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Büsküütcüm, ben de normal kahveyi güzel yapamam ama tuzlu yapmam istenirse, çok iyi yaparım:)))Hiç acımam...> <$B 

    <$B06 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Vişneli pasta, hoşgeldin ve hep beklerim:))İş işten geçmemiştir sen yine bi ara çaktırmadan yap bence.....> <$B 

    <$B06 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Aydacım, görüntü çok hoş haklısın çünkü ben yapmadım:) Kahve yapma konusunda halen acayip paniğim ben. Mutfakta herşeyi yapabilirim, yemekler, tatlılar, börek çörek ama kahve istemesin kimse benden.....> <$B 

    <$B06 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger nimetpamukylemiş…

    <$Bbizimkiler kahve içmediler ki:)))
    -aaa yok şekerim hepimize dokunur kahve lütfen zahmet etmeyin dediler.
    bizde:))
    -e iyi peki canım!! dedik:))))
    hoş yapsaydım da tuzlu kahve vermeye kıyamazdım ben edizime. onun yerine başkasına vermek isterdim.

    nimet> <$B 

    <$B06 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger Aa! Deli mi ne?ylemiş…

    <$BNimetinkiler gibi bizimkiler de içmediler.Maaile çaycı olduğumuz için direkt çaya geçildi.

    Ama ben eşimin tuzlu kahve içerken ki halini çok merak ediyordum.
    Ve emin ol,basardım tuzu-biberi.
    Çaycılara dua etsin ;P> <$B 

    <$B07 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Nimetcim, eşin yerine kime böyle vermek isterdin, belli ki seni kızdırmış biri, yanılıyor muyum.....

    ***Biyonikcim,eminim zaten biyonik, yapardın valla...Hem bu sadece masumane bi gelenek öyle değil mi??*> <$B 

    <$B08 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger Asortik Krepylemiş…

    <$BBen de kıyamayanlar arasındayım..> <$B 

    <$B08 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger >>MustafAylemiş…

    <$B:)

    Siz kız milleti varya Allah şerrinizden korusun:P

    İşte biz erkekler ne kadar fedakarız görün bir bekar olaraktan siz kız milletini şiddet ile hemide hiddet ile kınıyorum :D> <$B 

    <$B08 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger >>MustafAylemiş…

    <$BKahvede sevmem cola severim ilerideki istemeye gidecegim kız evinede duyurulur:D> <$B 

    <$B09 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger gulfiylemiş…

    <$Bbeni bi istemeye gelsinler, ben ne yapacağıı bilyiorum!yılların acısını çıkarıcam kesin: ))> <$B 

    <$B09 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger nillyylemiş…

    <$BMerhaba, Zeynep. Ilginc bir konu omus. Ben daha erisemedim oyle bir duruma. Eger olurda bir gun kahve yapmam icap ederse ve unutmazssam birazda limon ekleyebilirim.

    Biberden acimis, tuzdan buzusmus, limondan eksimis surtali bir koca adayi acaba aile adaylarinda nasil bir itibar birakir ? :)> <$B 

    <$B09 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger Gamzeliylemiş…

    <$BAdet dedinmi yapıcaksın adetini her yerde belli edeceksin..Nişanlım beni istemeye geldiğinde tuzlu ve sirkeli yapmışlardı biizm kızlar kıyamam aşkım içmişti ama yarısını tabiki sonra acıdık ve üzerine su içirmiştik.. :))> <$B 

    <$B09 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Asortikcim, desene eşin kurtulanlardan:))> <$B 

    <$B09 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Mustafa, vallahi de korusun, bakalım sen kurtulabilecek misin? colaya da konabilir tuz ve biber bak haberin olsun....

    ***Gulficim, çıkar acısını benden sana tavsiye, neler yapıcaksın merak ettim ama....> <$B 

    <$B09 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Nilly, hoşgeldin ve iyi ki geldin, her zaman beklerim:))

    Demek limon takviyesi de yapıyoruz, ooo içme de yanında yat:)
    Merak etme itibar sarsılmıyor....> <$B 

    <$B09 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Gamzelicim, of of bir de sirke eklendi öyle mi? Siz de çok acımasızmışsınız ya, bakalım başka neler katılacak, başka yorumları bekliyorum....> <$B 

    <$B09 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger sevilayylemiş…

    <$Bahh canim benim, sayende eski zamanlari hatirladim. Evet bende o sadistlerden biriyim, esimin ailesi benim ailem herkes vardi ve ben kizkardesimle kahveleri hazirladim, kizkardesim, abla hadi tuzu doldur dedi bana, ilk önce yapmak istemedim, yazikdir yapmiyalim dedim ama sonrada güzel bir eglence olur dedim, ben tuzu doldurduktan sonra kizkardesim birde karabiber döktü icine. Ayy gülmekten catladik. Sonra kahveleri götürdüm ve herkes icmeye basladi. Esim herhalde baya cani kahve cekmistiki büyük bir yudumla kahveyi yudumladi ve yudumladigi an bir durdu, kizardi ve kahveyi yuttu, sesini cikarmadan fincandaki tüm kahveyi bitirdi. Ama o yüz ifadesini hala unutamiyorum, yazarkan, agzim kullaklarimda :))

    bence bu törenler hic kalkmasin, böyle güzel seyler unutulmamasi lazim...> <$B 

    <$B10 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger Gamzeliylemiş…

    <$BE NE YAPALIM , KIZ ALMAK ÖYLE KOLAY DEĞİL :)> <$B 

    <$B10 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger b a v e rylemiş…

    <$Byok ben bu hususta görüş beyan etmiiim :)> <$B 

    <$B11 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger Suleyman Ve Benylemiş…

    <$BMerhaba zeyno,

    Turk Kahvesi ben cok seviyorum.

    Ama tatli kahve her zaman...

    Ben tuzlu kahve bilmiyorum :)

    Suleyman.> <$B 

    <$B11 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Sevilaycım,demek sende??
    Karabiberli ve tuzlu kahve, şimdilerde nasıl hatırlıyor eşin bu tadı...> <$B 

    <$B11 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Gamzelicim, herşeyin bir bedeli varmış:)))> <$B 

    <$B11 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Baver, oysa bir damat adayı olarak görüşlerinizi almak isterdik, neden böyle bir karar????> <$B 

    <$B11 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Süleyman ve ben, hoşgeldin:))Her zaman beklerim...

    Tuzlu kahve ilginç geleneklerimizden biri işte böyle..Neredeyse(birçoğu) her Türk erkeğinin tatmış olduğu bir kahve türü:))> <$B 

    <$B11 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Arkadaşlar hadi daha 50 yorum bile olmadı, olmaz ki böyle bakın yeni yazı yazmıyorum bu yüzden, davranın klavyenizin tuşlarına, başka yorum yok muuuuuuuu> <$B 

    <$B11 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger sevilayylemiş…

    <$Besim cok gülmüstü sonradan, ama cok hain oldugumu söylemisti, o bana asla böyle birsey yapmazmis. Ama adet dedim, ben herseyi yaparim, yeterki sen mutlu ol demisti...> <$B 

    <$B11 Ekim, 2006rihinde , <$BAnonymous h-yamanylemiş…

    <$BÖncelikle evli değilim ve evlenmeme de çoook var :D.Ancak bir seferinde kız arkadaşım tarafımdam buna benzer bir şakya maruz kalmıştım.Aslında içilmez diye bir şey yok içilir.Gerçi benim mide elverişli :D.Ancak yine de kötü bir gelenek diye düşüyorum.YAzıktır yani erkeklere.Kız istemeye git ikinci gün tuvaletten çıkma :D.Ani bir harekette tahliye.Gelenkler güzeldir ancak şu tuzlu kahve olayına (ya da çay) her zaman karşıyım.Iyy :D> <$B 

    <$B11 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Sevilaycım, siz ne güzel bir çiftsiniz öyle ya:) hep böyle sevgi dolu kalın....> <$B 

    <$B11 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***h-yaman elbetteki karşı olabilirsin,herkes onaylamalı diye bir dayatma sözkonusu olamaz zaten. ancak hani o çok var dediğin vakit geldiğinde böyle bir gelenek çıkarsa önüne ne yaparsın o zaman peki?> <$B 

    <$B11 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger b a v e rylemiş…

    <$Bah zeyno köşeye sıkıştırdın..hikâye uzun.bir gün anlatırım diyim de kurtuliiim.
    *:)
    vee yeni imaj çok güzel olmuş.
    ....
    hadi bakalım millet..en az yüz dedik ..yorumlar lüttennn> <$B 

    <$B11 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger b a v e rylemiş…

    <$Bzeyno bir de daha nelerle uğraşıyorsun.merak ettik.arada bir fotoğrafla lütfen.(aşağıdaki yorumlardan)> <$B 

    <$B11 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger aydaylemiş…

    <$BEn az 100 yorum isterken ciddiydin galiba Zeynep?!> <$B 

    <$B11 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger aydaylemiş…

    <$BHasılata katkım olsun istedim!> <$B 

    <$B11 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger aydaylemiş…

    <$BBir maceram yok kahveyle sadece içmeyi severim.Çenebaz bir günümdeysem kendi falıma kendim bakarı.Bu kadar!> <$B 

    <$B11 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger aydaylemiş…

    <$BGelenek ve göreneklerimiz yaşayalım ve yaşatalım!> <$B 

    <$B12 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Baver, kamuoyu merak eder bilirsin, bu sözü unutma..> <$B 

    <$B12 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Baver,yeni imaj konusunda bir tek sen görüş bildirdin, dikkatliyiz demek...
    100 yorum konusu da öyle, söylediğim şeyden dönmek olmaz, 100 olmadan yeni yazı yazılmayacak....> <$B 

    <$B12 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Aydacım, hasılata katkı için teşekkürler, başka türlü 100 yoruma ulaşamayacağım belli:))> <$B 

    <$B12 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Aydacım, güzel fal bakıyorsan, ben de kapatıyım fincanımı???> <$B 

    <$B12 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B?????????? Erdil Baba nerdesiiiiin, ne oldu yine bloglar kapanmış, korkutma beni, iyi misin, çok merak ediyorum seni, lütfen iyi olduğunu haber ver, birkaç gün önceki yorumumda hissettiklerim doğru olmasın....Bir haber sadece iyi olduğuna dair....??????????????????> <$B 

    <$B12 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger annelogylemiş…

    <$BZeynep ben hatırlayamadım yapıp yapmadığımı? Hay Allah yaşlanıyorum galiba. Yok ama yapsaydık hatırlardım herhalde. Tuzlu kahve içirmeye kıyamamışımdır eşime:)> <$B 

    <$B12 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger aydaylemiş…

    <$BAynı durumdayız Zeynep ,bende merak ediyorum.Umarım ters giden birşeyler yoktur.Sadece sanal dunyadan sıkılmış olsun> <$B 

    <$B12 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger aydaylemiş…

    <$BSöylemedim fakat bende resmini farketmiştim,güle güle kullan.Neden seçtin bu resmi?> <$B 

    <$B12 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger aydaylemiş…

    <$BKahve falı meselesine gelince;aslında benimki fala inanma falsız kalma durumu ayrıca telve benzetmesi yapmakta üzerime yoktur,ister doğru olsun ister uydurma;))> <$B 

    <$B12 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger aydaylemiş…

    <$BHerhalde hergün dört beş mesaj eklersek bu durum sona erecek galiba?!> <$B 

    <$B12 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Annelog, yapmış olsaydın mutlaka hatırlardın, hatırlatılırdı!!!!> <$B 

    <$B12 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger aydaylemiş…

    <$BSezen Aksunun ilk kaseti elli tane satmış.Azimliymiş minik serçe İyi ki pes etmemiş yoksa İstanbul şarkısı nasıl ortaya çıkardı!> <$B 

    <$B12 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Ayda, umarım sağlığı iyidir, tek korkum bu.Erdil baba önemli bi durum olmasa böyle habersiz kapatmaz diye düşünüyorum ama inşallah öyle değildir> <$B 

    <$B12 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Ayda şu an online mısın chat box a bak> <$B 

    <$B12 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Ayda, bu resmi kullandım çünkü ben tam bi kova burcuyum iyi ve kötü yanlarıyla.Burcun birkaç simgesini buldum ve bunu seçtim niye bilmiyorum...Sen de olmasan yorumlar 100 ü bulamıyacak, sağol ....> <$B 

    <$B12 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Sezen Aksu, iyi ki devam etmiş ve bundan sonra da daha uzuuun yıllar devam eder.Bana göre çok özel bir yeri var, çok sevdiğim bir sanatcı....> <$B 

    <$B13 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger b a v e rylemiş…

    <$Bşimdi eğer Erdil Baba'nın geçerli bir mazereti yoksa vay haline diyorum.
    çok kızacağım ona.:)
    insan merak ediyor çünkü.
    :..maalesef benim de bir haberim yok.
    ama şimdi böyle yapıyor bize de genç genç diyor.
    sanıyor ki herşeyi kaldırabiliriz.
    olur mu ya?,
    insan merak ediyor.
    hem de çok.
    gelişme olursa mail falan hemen cevaplarım.> <$B 

    <$B13 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger b a v e rylemiş…

    <$Bzeyno bir de 'ogün' ne yapıyor merak ettim..
    o senin sitene ne diyor?
    okuyor değil mi hergün..
    ?> <$B 

    <$B13 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger b a v e rylemiş…

    <$Bzeyno mailler ??? lütten.> <$B 

    <$B13 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger nillyylemiş…

    <$BYeni yaziya 44 yorum kaldi desenize. Bende konuyla cok yakin olmasada benzer birsey anlatiyim bari de 43'e insin :)

    Annem ben bildim bileli herseyi sekersiz icer. Bende gicikligina annemede babamada cay koydugumda bardaklari karistirmis gibi yapar annemin sekerli cay icerken yuzunu seyrederdim.

    Birkac kere babamin cayini karistirdigim cay kasigini soyle bir daldirip cikartiyordum annemin cayina kadin onu bile anliyordu. Bende sonunda pes etmistim. Hatta oyle bir pes ettim ki liseden beri bende sekersiz iciyorum. Turk kahvesi haric. Cok aci oluyor sekersiz.> <$B 

    <$B13 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger nillyylemiş…

    <$BBir tane daha ekleyip 42'ye indireyim ehehehe.

    Gecen sene oturdugumuz evdeki ev arkadaslarimiz bizi yuzustu birakip evden ciktiklarinda kira sozlesmemiz bitene kadar Amerikali bir arkadasimiz 3 ay bizimle kalmisti. Kahve icemeyi severdi. Beraber sigaramizi tutture tutture icerdik. Kiza bir kere Turk kahvesi yaptim. Kizda carpinti yapti. Dunyanin hercesit kahvesini bulunduran bu memlekette, her turlu kahveyi denemis olan kiz hayatinda hic bu kadar hosuna giden ama bu kadar sert kahve icmedigini soyledi :)> <$B 

    <$B13 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger nillyylemiş…

    <$BHemen bir tane daha ekliyim. Yorumlari ciklastirirken konudan sapma yapmiyorum ama o kadar :)

    Benim rahmetli dedem en cok bana kahve yaptirdi. Ben kucukken pek bir alinganlik yapardim herseye ve koca dudaklarimi buzustururdum hemen. O yuzden bana patlican dudakli derdi.

    Dedem ne zaman 'gel kiz kulagina birsey soylicem' dese, bilirdim ki kahve istiyor. Yinede beni kulagina kadar gotturturudu cunku bir opucuk kondurdu yanagima.

    Ona tek kisilik cezvede yapardim haliyle. Bana bir yontem gostermisti daha kopuklu oluyor diye. Kahveyi karistirdigim ve pismesini bekledigim surede fincani ocagin kenarinda dondurmemi isterdi boylece fincan isinip hem kahve gec sogurmus hemde daha lezzetli olurmus. Cezvedeki kahce kaynadiginda bir tarafini kaldiriri bir tarafinida fincana dogru egerdim. O fokurdaya fokurdaya fincana bosalirdi. Yani tamamen cezveyi ocaktan ayirmadan, hala bir tarafi ocagin uzerindeyken. Tek kisilik kahvede en guzel kopukleri bu yontemle yaptim ben hep.> <$B 

    <$B13 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger sevilayylemiş…

    <$Bmasallah canim, az kalmis, benim yorumla beraber, sadece 30 kalmis, ha gayret....> <$B 

    <$B13 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Baver, Erdil Baba nın umarım geçerli bir mazereti vardır yoksa bizden çekeceği!!! var.Genciz diye merak etmeyeceğiz demek değil tabi, nasıl merak ediyoruz hem de...> <$B 

    <$B13 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Baver, Ogün şu sıralar beni ödev konusunda çıldırtmakla meşgul.Pek seviyoruz ödev yapmayı.Bir de şu yaşınına kadar okuduğu en uzun(151 sayfa) kitabı bitirmekle meşgul:) Beni çok kızdırıyor ama kitap okuma konusunda da inanılmaz mutlu ediyor...Maillerime de baktım ve cevap mailimi yazdım...> <$B 

    <$B13 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Nilly,hasılata katkından dolayı teşekkür ederim:) Şekersiz kahve bana da çok kötü geliyor. Normalde çok az şeker kullanmama rağmen. Anneye neler yapmışsın öyleee....> <$B 

    <$B13 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Nilly, Türk kahvesi hikayene çok güldüm. Biz Türklerin herşeyi çarpar böyle değil mi ama:))
    Bu arada demek kahveyi çok iyi yapıyoruz, keşke ben de aynı şeyi söyleyebilsem..Kimbilir hayat bu belki birgün kahveni içmek kısmet olur:))> <$B 

    <$B13 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Sevilaycım, kaldı 25:)) Off ben de ne yorum istemişim, neyse yüzdük yüzdük kuyruğuna geldik denir ya az kaldı sayenizde.....> <$B 

    <$B13 Ekim, 2006rihinde , <$BAnonymous Meraklı Biriylemiş…

    <$BAlla alla, bende merak ettim şimdi. Bende maillerime cevap alamıyorum.

    *** Meraklı Biri ***> <$B 

    <$B13 Ekim, 2006rihinde , <$BAnonymous SorunluKediylemiş…

    <$BKahve içmeyi sevmem, içeni de sevmem, tuzlu içeni hiç sevmem.
    sorunlu kedi> <$B 

    <$B13 Ekim, 2006rihinde , <$BAnonymous Anonymousylemiş…

    <$BKahve Yemen'den gelir...> <$B 

    <$B13 Ekim, 2006rihinde , <$BAnonymous Meraklı Kediylemiş…

    <$BKöpüklü kahveye karbonat attıkları doğrumu ?> <$B 

    <$B13 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger Aa! Deli mi ne?ylemiş…

    <$Byaw zeyno,sen bi işler karıştırıyorsun,yaptın bize bi kaave ,gittin işine bakıyorsun deemi seni seniiiiii.> <$B 

    <$B13 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger Aa! Deli mi ne?ylemiş…

    <$BYaw bide ERDİL BEY tam da şuan Ona ihtiyacımız varken "BURAYA KADAR"deyip gitti ki.> <$B 

    <$B13 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger Aa! Deli mi ne?ylemiş…

    <$BUmarım kötü bir nedeni yoktur.> <$B 

    <$B13 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger Aa! Deli mi ne?ylemiş…

    <$BHele hele sağlıkla ilgili bir sebebi hiççç yoktur.> <$B 

    <$B13 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger Aa! Deli mi ne?ylemiş…

    <$BSadece canı şimdilik yazmak istememiştir ve ERDİL BABAsızlığın kıymetini bilelim ;P diye bi mola vermiştir.> <$B 

    <$B13 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger Aa! Deli mi ne?ylemiş…

    <$BYaw Zeynom,ne şom ağızlısın yaw.> <$B 

    <$B13 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger Aa! Deli mi ne?ylemiş…

    <$BNiye mi?
    Niye mi şom ağızlı diyorum sana?> <$B 

    <$B13 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger Aa! Deli mi ne?ylemiş…

    <$BValla bi düşün bakalım!> <$B 

    <$B13 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger Aa! Deli mi ne?ylemiş…

    <$BHani ERDİL BEYin bir yazısında "hayırdır sizde son günlerde durgunluk var,sağlığınız da falan bişii yok değil mi?"diye sormuştun yaaaaa.> <$B 

    <$B13 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger Aa! Deli mi ne?ylemiş…

    <$BYok yok aptala mâlum olur demiicem kızzzz:)> <$B 

    <$B13 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger Aa! Deli mi ne?ylemiş…

    <$BSadece iyi kalpli olduğun için içine doğdu diyelim.

    Aaaa valla benden bu kadar Zeynom,

    kız "bi kahvenin kırk yıl hatırı var "lafı
    sayende
    "bi kahve yazısının 100 yorumu var"ile değişecek.

    Ehi ehi ehi:)))> <$B 

    <$B13 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger Aa! Deli mi ne?ylemiş…

    <$BHeee bide sen gel,ben sana yapacağımı biliyorummmm;P> <$B 

    <$B13 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger aydaylemiş…

    <$BArtık demir almak günü geldi!> <$B 

    <$B13 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger aydaylemiş…

    <$BBırakılabilecek heryere mesaj bıraktım ben> <$B 

    <$B13 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger aydaylemiş…

    <$BUmarım bir cevap gelir> <$B 

    <$B13 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger aydaylemiş…

    <$BCevap aldığım zaman hemen ulaştırırım size de> <$B 

    <$B13 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger aydaylemiş…

    <$BHa gayret az kaldı!> <$B 

    <$B13 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger annelogylemiş…

    <$Bevet evet az kalmış:)> <$B 

    <$B13 Ekim, 2006rihinde , <$BAnonymous h-yamanylemiş…

    <$B@Zeyno-Valla o zaman yapacak birşey yok.Mecburen içeceğiz.Ama sonrasında onun acısı çıkartırım ben :D.Ömür boyu bana yemek yapmak zorunda kalacak yani :D> <$B 

    <$B13 Ekim, 2006rihinde , <$BAnonymous masallahylemiş…

    <$B99 kere maşallah az kalmış;
    Tuzlu kahve içmeyelim, içirmeyelim> <$B 

    <$B13 Ekim, 2006rihinde , <$BAnonymous 100numaracıylemiş…

    <$BYeni yazılarınızı bekliyoruz
    100 numaralı mesaj oldu sanırım...> <$B 

    <$B14 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger b a v e rylemiş…

    <$Byaaaa lanet olsun :(
    nasıl kaçırmışım filmi..
    curcunaya bak.
    biz ise armut topluyoruz.
    ah bir bilseniz halimi ne acırsınız bana..:))> <$B 

    <$B14 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger b a v e rylemiş…

    <$Bne güzel 100.olacakken..sona kaldık
    ufff !
    neyse.
    tebrik ederim zeyno..
    aslında bu kadınların kendi aralarında yaptıkları günler gibi oldu.
    her hafta birimizi böyle kalkındıralım mı ?:)
    ne dersiniz...
    gün belirleyelim.
    ay gülüyorum kusura bakmayın
    hafta sonu cumanın rahatlığından böyle tabii..
    hafta içi böyle yazmam aslında..> <$B 

    <$B14 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger b a v e rylemiş…

    <$Berdil baba hakkkında diyorum ki:
    -toplu gönderdiğim maili biliyorsunuz..
    acaba o mailin içeriğine katkıda bulunamayacağı için mi böyle oldu ?
    morali falan mı bozuldu acaba ?
    anlamadım.
    gerçi önce senin bloga geldim.
    dur bi ona bakayım..> <$B 

    <$B14 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Meraklı biri, bu ne merak böyle.....> <$B 

    <$B14 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Sorunlu kedi, sorunlu olmak da zor be ...

    ***Anonymouse, Bir fincan kahvenin kırk yıl hatırı varmış...

    ***Meraklı kedi, kahvecilere sormak lazım...> <$B 

    <$B14 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Biyonikcimm, ya sorma 100 yorum gelene dek iyi tatil yaparım demiştim:))
    Erdil Bey konusuna gelince böyle düşüneceğinizi tahmin ettim ama vallahi şom ağızlı değilim, sahi sizler farketmediniz mi son günlerde çok durgundu ben sadece hissettiğimi söylemiştim..
    ...Ben ettim sen etme Biyonik, ne yapcan bana sayfana gelince eyvahhh> <$B 

    <$B14 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Aydacım, ben de mesaj bırakabileceğim heryere bıraktım ama sonuç yok Erdil Bey den.
    Veee sahiden zaman geldi yorumlar 100 ü buldu oleyyy...

    ***Annelogcum, sahiden oldu...

    ***Maşallah, yorum zamanlaması süperrr..Bakalım tuzlu kahvenin sonu gelecek mi...

    ***Yüznumaracı, kim olduğunu merak ettim ama 100. yorum sana ait teşekkürler...> <$B 

    <$B14 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***h yaman, desen kızcağız ömür boyu yemek yapacak, ama hangimiz yapmıyoruz kiiii.....

    ***Baver, kaçırdın curcunayı halini söyle acır mıyız bilmiyorum...
    ...Hanımların günleri dediğin şeyi ben hiç sevmiyorum ama yorum günü yapılabilir bak buna hayır demem ...
    ...Erdil Bey den hala haber yok umarım iyidir ...> <$B 

    <$BYorum Gönder