<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19222129\x26blogName\x3dZeynep\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/\x26vt\x3d4594323569834899948', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Zeynepce.Com Zeynep'in Günlüğü

Paylaşacak dostlarınız yoksa, iyi şeylere sahip olmanın zevki yoktur.

Pazar, Ekim 22, 2006

Çocuktum, bayram vardı...

Yarın bayram...

İçimde, çocukluğumun bayram sevinci yok, o da eskilerde kalmış..

Peki ama şimdi ne oldu? Sadece büyüdük mü?

Yoksa, büyüdüğünü sanan meşgul çocuklar mıyız?

Özledim ben o bayramları.....

İlk, babamın elini öpmeyi özledim, şimdi uzaklarda...

Bayram namazından çıkmadan erkekler, tüm mahalle kadınlarının
kapıların önlerini cümbür cemaat, telaşla, süpürüp yıkamalarını...

O pırıl pırıl çocukluk hallerimizle,
tüm mahalleyi dolaşıp, el öpmeleri...

Kimi arkadaşlarımın ellerinde
şeffaf şeker torbaları ile
tütün, limon, lavanta kolonyalarının karışımıyla bezenmiş
buram buram kokularını...

Ve..ben hiç şeker torbası taşımamıştım o zamanlar,
ne bileyim, utanırdım.

O masum utanmaları özledim...

Büyüklerin, çocuklara verdiği üçgen katlanmış mendilleri.....

Başucumda sakladığım yeni ayakkabılarımı..

Mail yoluyla değil de, postacının getirdiği bayram kartlarını..

Ziyaretlerle dolup dolup taşan evimizi..

Ama en çok
elini ilk öptüğüm babamı...
masum ve utangaç çocukluğumu..

Ve yarın
benim çocuklarım öpecekler ilk elimi
Ben büyümüşüm, ya da büyüdüğümü sanan
meşgul bir çocuğum hala...

Ve yarın, küçük bir mutluluk, büyük bir burukluk sebebini bilmediğim,
Gözümde, şaşkın birkaç damla gözyaşı....

Zeyno....


Herkesin, sevdikleriyle, sevenleriyle birlikte, tıpkı çocukluğumuzdaki gibi sevinç dolu, mutlu bir bayram geçirmesini diliyorum...

<$19orum:

    <$B22 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger nimetpamukylemiş…

    <$Bbazen bayramlar seyranlar insanın içinde hüzün yaratıyor evet zeyno. umarım istediğin gibi bir bayram geçirirsin. iyi bayramlar> <$B 

    <$B22 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger aydaylemiş…

    <$BSevgili Zeynep
    Bende ailenle birlikte geçireceğin;sağlıklı,mutlu ve huzurlu bayramlar dilerim.
    Özlemimiz gün geçtikçe artacak ve biz hep daha meşgul olacağız.
    Burukluk ise hep olacak hayatımızda,bugünde,yarında ,sonrasında da.
    Hiç değilse bizim anı kırıntılarımız var,çocuklarımızın o da olmayacak ne acı .....> <$B 

    <$B22 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger >>MustafAylemiş…

    <$Bhayırlı huzurlu mutlu bereketli saglıklı sihhatli ve tüm sevdiklerinle nice nice mutlu bayramlar geçirmen dilegiyle...

    bayramın mübarek olsun:)> <$B 

    <$B22 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger Salincakta Iki Kisiylemiş…

    <$BZeynep ablacim, ne guzel yazmissin oyle yuregine saglik.. cok duygulandim... bende Turkiye'deki bayramlari ozledim, kolay degil 25 yilin aliskanligi illa ki dokunuyor insana... kocaman kiz olmama ragmen ilk babamin elini open ben olurdum evde, mutlaka bayramlik alirdim, kahvaltimizi ellerimle hazirlardim, cicekler alirdim anneme...

    seninde bayramin kutlu olsun, bende elini opsem kabul edermisin...iyi ki tanimisim seni..

    guzel bayram anilariyla donmen dilegiyle,
    BANU> <$B 

    <$B22 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger b a v e rylemiş…

    <$Binsanı duygulandıran hüzünlendiren bir yazı olmuş zeyno.
    umarım ailenle birlikte çok güzel bir bayram geçirirsin.:)> <$B 

    <$B22 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger b a v e rylemiş…

    <$Bzeyno,
    artık Erdil Baba yok biliyorsun değil mi ?
    yani ben öyle söylemeyeceğim.
    Bundan sonra Erdil Bey oldu.
    Neden mi ?
    Eh bir baba evlatlarını bırakıp gider mi ?> <$B 

    <$B22 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger annelogylemiş…

    <$BSana da mutlu bir Şeker Bayramı diliyorum Zeyno, tüm sevdiklerinle birlikte:)> <$B 

    <$B22 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Nimetcim haklısın, ben hep böyle hüzünlenirim of...
    teşekkür ediyorum, ben de sana aynı şekilde sağlık, mutluluk içinde, gönlünce bir bayram diliyorum...

    ***Aydacım hep olacak değil mi bu hüzün? Varsın olsun alışırız birgün...
    Teşekkür ederim, ben de sana ailen ve sevdiklerinle birlikte mutlu, gönlünce bir bayram diliyorum> <$B 

    <$B22 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Mustafa, sevdiklerinle birlikte gönlünce bir bayram olsun...Teşekkür ederim...

    ***Banucum, ben de seni tanıdım iyi ki..Geldim, bloguna yoruma yazdığım gibi, yanındayız senin:)
    Dilerim hepimizin güzel anıları olur dönüşte....> <$B 

    <$B22 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Baver, aslında hüzünlenmenizi istemezdim ben...
    ..Ben de sana mutlu bir bayram diliyorum, tüm sevdiklerinle birlikte...
    ...Bir baba evlatlarını bırakıp gidebiliyor bazen!!!! ama bizim Erdil Baba, kıyamayıp geri gelecek diye düşünüyorum ben.Bakalım haklı çıkacak mıyım...Hadi Erdil Baba....Hem biz bayramda senin blogda tatlı yiyecektik...Hazır değilse, biz alıp geliriz tatlıyı merak etmeyin....> <$B 

    <$B22 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Annelog, teşekkürler, hep birlikte inşallah....> <$B 

    <$B22 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger nillyylemiş…

    <$BZeynocum, en guzel bayram sekerlerinle bayramin kutlu olsun.> <$B 

    <$B22 Ekim, 2006rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$Berdil beyi,boşuna beklemeyiniz..kaçmak ve başkalarını,onların meraklanacağını düşünmemek onun..yaşam tarzı..bulut> <$B 

    <$B22 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger Age35ylemiş…

    <$BSevgili Zeynep yeniden iyi bayramlar diliyorum..=)> <$B 

    <$B23 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger sevilayylemiş…

    <$Bcanim, cok hakilisin, eskisi gibi degil artik. Eskiden bizim kapinin sili hic durmazdi, cocuklar dolar tasardi, simdi zile basan bile yok.

    Senin ve ailenin bayramini kutluyorum.

    Selamlar> <$B 

    <$B23 Ekim, 2006rihinde , <$BAnonymous hasan bülbülylemiş…

    <$Bhele şükür zeyno sana ulaştım> <$B 

    <$B24 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger Suleyman Ve Benylemiş…

    <$BMerhaba Zeynep,

    Esimden ve benden, iyi bayramlar senin icin ve ailen icin.

    Ramazan Bayrami cok guzel benim icin :)

    Iyi gunler,

    Suleyman.> <$B 

    <$B26 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger Gamzeliylemiş…

    <$BCanım eski bayramlar sanırım artık kalmadı yada dediğin gibi biz büyüdük yerimizi bizden sonrakilere bıraktık...Seninde geçmiş bayramın mübarek olsun...> <$B 

    <$B27 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Herkese teşekkür ediyorum:)> <$B 

    <$BYorum Gönder