<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19222129\x26blogName\x3dZeynep\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/\x26vt\x3d4594323569834899948', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Zeynepce.Com Zeynep'in Günlüğü

Paylaşacak dostlarınız yoksa, iyi şeylere sahip olmanın zevki yoktur.

Pazar, Kasım 12, 2006

Hepsi geçecek ...

İnsan sıkıntılı bir döneme girince, sanki her şey üst üste geliyor, bir bakıyorsunuz önünüzde yığılıyor da yığılıyor can sıkıcı faktörler. Kim bilir belki de kafanızı toparlayıp, mücadele etme gücünüz azalıyor diye başka sorunlar daha bir hızlanmış izlenimi veriyor. Toplum hayatı denen şey size ağır geliyor böyle dönemlerde. En yakın arkadaşınız bile teselli edemiyor,kimseyle konuşmak istemiyorsunuz,kimseyi görmek istemiyorsunuz,yanlız kalıp tekrar tekrar düşünmek, kendinizce çözümler üretmek istiyorsunuz ya da ben öyle hissediyorum bilmiyorum.Umut etmek, umudunuzu kaybetmeden nefes almak istiyorsunuz, tam da bu sırada işte o can sıkan faktörler bir bir diziliyor karşınızda.Oysa en son ihtiyaç duyduğunuz şeydir o sırada.Ben zayıf bir insan değilim, güçlüyüm, bunu da atlatırım dediğinizde inatla gücünüzü bitirmek istercesine.Bir de sağlık problemi ekleniyor hatta durduk yerde...

....Ama bilmediğimiz birşeyler oluyor aniden, çok aniden, hiç beklemediğiniz bir anda.Hani bir söz vardır, "gecenin en karanlık anı, güneş doğmadan az önceki zamandır" diye.Bu sözün gerçek olduğunu görüyorsunuz, bitiyor diyorsunuz.Düşen omzunuz, yavaş yavaş doğruluyor, bitkin yüzünüz, aydınlanmaya, canlanmaya başlıyor.Gerçekten nefes alabildiğinizi hissediyorsunuz, başınızı koyduğunuz yastık, uzun zamandır ilk kez huzurla uyumanızı sağlıyor.....


Her şey yoluna girecek, güneş doğmaya başladı...Sıkıntılı günlerimde umut etmekle ilgili bir öykü okudum ve bu benim çok hoşuma gitti,sizlerle paylaşmak istedim...

Mumların Öyküsü!..
“”Dört tane mum usul usul yanıyordu...
Ortalık o kadar sessizdiki, mumların konuşmalarını duyabiliyordunuz...
Birinci mum dediki:
''Ben BARIŞ'ım.!
Ama kimse benim yanmama yardımcı olmuyor.Sanırım yakında söneceğim.''
Alevi hızla azaldı ve sonunda tamamen söndü.
İkinci mum:
''Ben VEFA'yım.!
Ne yazıkki artık vazgeçilmez değilim.Onun için,bundan sonra yanıp durmamın bir anlamı kalmadı.''
Sözlerini tamamladığında esen hafif bir rüzgar onu tamamen söndürdü...
Sırası geldiğinde üçüncü mum, hüzünlü bir sesle dediki:
''Ben SEVGİ'yim !
Yanacak gücüm kalmadı. İnsanlar beni unuttu,değerimi anlamıyorlar. En yakınlarını sevmeyi bile unuttular.''
Vefa'da daha fazla beklemeden sönüp gitti...
Ansızın..!
Odaya bir çocuk girdi ve üç mumunda yanmadığını gördü.
''Neden yanmıyorsunuz? Sizin sonsuza kadar yanmanız gerekmiyor muydu?'' dedi.
Ve ardından ağlamaya başladı...
O zaman dördüncü mum konuşmaya başladı:
''Korkma, ben yandığım sürece öteki mumlarıda yeniden yakabiliriz, ben UMUT'um!''
Çocuk parlayan gözleriyle UMUT mumunu aldı ve öteki mumları birer birer yaktı...

UMUT ışığı yaşamımızdan hiç eksik olmamalı...
...Ki hepimiz onunla birlikte VEFA'yı, BARIŞ'ı ve SEVGİ'yi yaşatabilelim

<$21orum:

    <$B12 Kasım, 2006rihinde , <$BBlogger sevilayylemiş…

    <$BIlk yorum benden zeyno ablacagim,

    inan sanki benim aklimdan gecenleri yazmissin, yok yok aklimda gecenleri degil, yasadiklarimi yazmissin, son iki postuma bir bak;)

    Oluyor iste böyle zamanlar, olmasimi gerekiyor bilmiyorum ama cabuk gecsin istiyorum, cünkü böyle ruh halleri hic de iyi gelmiyor.

    Bu mum hikayesini cok sevdim. Cok güzel, umut her zaman olmasi lazim, olmassa ne yapariz.

    Selamlar> <$B 

    <$B12 Kasım, 2006rihinde , <$BBlogger aydaylemiş…

    <$BUmudun hiç eksik olmasın Zeynep.Kara bulutlar dağılsın aydınlık günler hep seninle olsun.> <$B 

    <$B12 Kasım, 2006rihinde , <$BBlogger Dostylemiş…

    <$BIcimizdeki o son mum oldugu müddetce
    diger mumlar zaten bir yanar bir sönerler.Biz sizleri O karanliktan kurtarip aydinligi vermedikmi.Inanci icimizde oldugu müddetce bu günler hatirlamak istemedigimiz anilar olarak kalacaktir.Ben Zeynep kardesime neden Zeyno Anne dedim.O kuvvetli, herseyle bas edecek kisilege sahip oldugu icin arada bir yorulmak onunda hakki.
    Sevgilerle Zeyno Anne.> <$B 

    <$B12 Kasım, 2006rihinde , <$BBlogger Salincakta Iki Kisiylemiş…

    <$BZeynep ablacim, gecicek gor bak... hersey geciyor inan bana... Dertlerin bir kismini aslinda biz yaratiyoruz beynimizde.. bizden kotu durumda olanlarin durumuna bakip sukredelim...Sahip olduklarimiz cok degerli, harika iki evladin var... Allah'im size hep guzel gunler yasatsin...(amin)

    cok opuyorum seni...> <$B 

    <$B12 Kasım, 2006rihinde , <$BBlogger Suleyman Ve Benylemiş…

    <$BMerhaba Zeynep,

    Cok daha guzel ve mutlu gunler dilekler senin icin..

    Iyi yeni hafta,

    Gorusuruz,

    Suleyman> <$B 

    <$B13 Kasım, 2006rihinde , <$BBlogger nillyylemiş…

    <$BDediklerine bence katiliyorum. Bazen o kadar sey ust uste geliyorki hep oyle kalacak ve duzelmeyecek hissi veriyor. Ama bir anda o bulutlar dagilmaya basliyor.

    Mum hikayesi cok gueldi. Mumlar hic sonmesin.> <$B 

    <$B13 Kasım, 2006rihinde , <$BBlogger renklerylemiş…

    <$BCanım, herşey düzelecek elnette... Her gecenin sonunda güneş doğmaz mı:-? Umuduna kavuşmuş olman zaten herşeyin güzelleşeceğine bir işaret, çok az kalmış... Umudunu asla kaybetme, aslında sahip olduğumuz belki de tek şey o...> <$B 

    <$B13 Kasım, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Sevilaycım, seni de okudum arasıra böyle durumlar yaşıyoruz hepimiz demekki, insanız sonuçta belirli bir dayanma gücümüz var, geçecek ama, herşeyin atlatıldığı gibi, bu da geçecek inanmak istiyorum artık....

    ***Aydacım, aydınlık ve umut hepimiz için olsun, teşekkür ederim...> <$B 

    <$B13 Kasım, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Erdil Baba, ne güzel yazmışsın, inanç ve umut olduğu sürece...
    Hem ben sizin taktığınız ismi çok sevdim biliyorsunuz değil mi:)

    ***Banucum, geçecek dediğin gibi, ben senin pozitif enerjinden nasıl etkileniyorum bir bilsen:) Hepimiz için umut ve sevgi daim olsun hayatlarımızda...> <$B 

    <$B13 Kasım, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Süleyman ve ben,çok teşekkür ederim, ben de sizler için mutlu, sevgi dolu bir yaşam diliyorum...Görüşmek üzere...

    ***Nillycim, biliyor musun o postuna koyduğun bebek videoları gözümüm önünden gitmiyor, bana nasıl iyi geldi:))
    Bazen sahiden herşey üstüste geliyor, başaramayacağım sanıyorsun, sonra aniden birşeyler iyiye gitmeye başlıyor, sanırım hayat bu...> <$B 

    <$B13 Kasım, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Renklercim, haklısın umut o kadar önemli ki, onu kaybetmediysek henüz, hiçbirşey kaybetmiş sayılmayız...> <$B 

    <$B13 Kasım, 2006rihinde , <$BBlogger Gamzeliylemiş…

    <$BSıkıntılarının bitmesine ve yeni güneşlerin doğmasına sevindim..Allah kimseye sıkıntı çektirmesin ama allah öyle kurallı biriki her sıkıntının ardından yüzümüzü güldürmesini biliyor...Şükür Allahım...
    Hep mutlu kalman dileği ile...> <$B 

    <$B13 Kasım, 2006rihinde , <$BBlogger Aa! Deli mi ne?ylemiş…

    <$BÇok şükür:)))> <$B 

    <$B13 Kasım, 2006rihinde , <$BBlogger nimetpamukylemiş…

    <$Bnerdeeeeeee!!!!


    nimet> <$B 

    <$B14 Kasım, 2006rihinde , <$BBlogger gulfiylemiş…

    <$Biçime umut doğdu, belki ben de toparlarım..
    hep böyle umutlu ol zeynocum, hep huzurlu uyu..> <$B 

    <$B14 Kasım, 2006rihinde , <$BBlogger b a v e rylemiş…

    <$BHa bugün ha yarın oldu olacak neden olmasın ?
    ...Çoktan yıkılırdık biz çoktan umut olmasa...
    kayahan'ın meşhur şarkısı ve sözleri.
    Zeyno yine anlamlı ve hoş bir hikaye:)> <$B 

    <$B14 Kasım, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Gamzelicim, derdi veren Allah dermanını da verir sözü çok doğru sanırım.Bize düşen sabırla beklemek ,sadece sabır ve umut...

    ***Biyonikim, tamamen sona erdiğinde ben de kocaman bir çok şükür diyeceğim, çok şükür...> <$B 

    <$B14 Kasım, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Nimetcim, buralarda olmalı....

    ***Gulficim, hadi hep beraber atalım üzerimizden şu sıkıntılı ruh hallerini, atacağız herşey güzel olacak , bizi yıkmasına izin verirsek yıkabilir bunu unutmayalım ve hep huzurla uyuyabilelim...

    ***Baver, tam da yerinde bir şarkı:)) Teşekkür ederim bak şimdi dilimin ucuna takıldı, bütün gün söyleyebilirim....> <$B 

    <$B14 Kasım, 2006rihinde , <$BBlogger KUGUUylemiş…

    <$BZEYNOcugum daha iyi olduguna svndm cok ve bu arada oykunu okurken ensemden urperdim. Cok guzelmis. Iyiki bizimle paylastin. Musaade edersen onu da hic kaybetmemek icin Biriktirme Kutusuna almak istiyorum?? sana ithaf ederek?> <$B 

    <$B14 Kasım, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Kuguucum, gerçekten çok anlamlı bir öykü, ben de sevdim,bu arada tabi ki biriktirme kutusuna atabilirsin, sevinirim.Zaten sürekli takipçisiyim:))> <$B 

    <$B16 Kasım, 2006rihinde , <$BBlogger Suatylemiş…

    <$BHayat bu dongu icinde surup gidiyor zaten. Umut olmasa ne yapardik?> <$B 

    <$BYorum Gönder