<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19222129\x26blogName\x3dZeynep\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/\x26vt\x3d4594323569834899948', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Zeynepce.Com Zeynep'in Günlüğü

Paylaşacak dostlarınız yoksa, iyi şeylere sahip olmanın zevki yoktur.

Cumartesi, Kasım 25, 2006

Oğlumdan küçük bir not aldım...


On gündür ilk kez bilgisayar açmak garip geliyormuş, çok garip nedense....

Zor, bunaltıcı, hüzün dolu, bir parçacık umut ışığıyla geçen on koca gün..

Bir yakının kaza haberi; henüz hayatının baharında, gencecik, evleneli daha dört aycık olmuş ve doktorlar umut yok diyorlar....

Yaşam destek ünitesinde geçen 1 tek gün ve acı haber...

Çok yakın değildik belki ama inanılmaz üzdü, akıldan gitmeyen sima, gülümseyen gözleri....

Ardından 2 gün geçince,başka bir yakının daha ölüm haberi.....

Ve zaten son günlerdeki ruh halim, sıkıntılarım, hepsi üstüste, hayat bazen çok anlamsızmış gibi geliyor...Çalışıyorsun, çabalıyorsun, birşeylerle avunuyor, birşeylere kahroluyorsun, hayal kuruyorsun, dilek diliyorsun, gelecek planları yapıyorsun, bir bakıyorsun artık yoksun...

Ben yine gözlerimin içi ışıl ışıl, gülümsemek istiyorum,evet yine gülümsemeliyim, yine kıpır kıpır, yaşam dolu hissetmeliyim.... oğlumun bana yazdığı not, buna gerçekten ihtiyacım olduğunu hatırlatıyor...

Sevgi dolu bir hafta sonu diliyorum...

<$23orum:

    <$B25 Kasım, 2006rihinde , <$BBlogger aydaylemiş…

    <$BBaşınız sağolsun
    Sabırlar dilerim
    Kötü günler geçmişte kalır umarım.
    Güzel ve mutlu günler umut etmeden yaşayamaz insan bilirsin.
    Herşey gönlünce olsun.> <$B 

    <$B25 Kasım, 2006rihinde , <$BBlogger Dostylemiş…

    <$BZeyno Annem biz de seni cok seviyoruz.Acilara ortagiz.Bütün güzel günler ailecek sizlerin olsun.> <$B 

    <$B25 Kasım, 2006rihinde , <$BBlogger Age35ylemiş…

    <$BZeyno,başınız sağolsun:Hayatı biz çok ciddiye alıoruz ama o bizlere karşı çok acımasız..=(> <$B 

    <$B25 Kasım, 2006rihinde , <$BBlogger b a v e rylemiş…

    <$BZeyno anne, her zaman derim, Allah ağzınızın tadını bozmasın diye. Ne mutlu sevgisini belli etme konusunda Ogün yeterince özgür.
    her ne kadar annemizle bir sorunumuz olmadıysa da, babamızla böyle özgürce sevgi paylaşımı içinde olamadık. (Hiç te tasvip etmediğim şekilde)
    Halbuki çocuk babasıyla da aynı rahatlığı ve kaynaşmayı yaşamalı...
    Ne mutlu ki genç nesillerimiz bu konuda sizler gibi düşünüyor.
    Mutluluklar...> <$B 

    <$B25 Kasım, 2006rihinde , <$BBlogger b a v e rylemiş…

    <$BBAŞSAĞLIĞI
    -------------
    Her ölüm haberi, yaşamın anlamını anlamak ve sorgulamak için bir fırsat değil midir?
    Hayatını kaybedenlere Allah rahmet etsin sana, eşine ve çocuklarına da uzun ömürler versin diyorum.> <$B 

    <$B26 Kasım, 2006rihinde , <$BBlogger yalnızlar kraliçesiylemiş…

    <$Bbaşınız sağolsun. Allah sabırlar versin. gelince de üstüste geliyor.. beterinden saklasın.> <$B 

    <$B26 Kasım, 2006rihinde , <$BBlogger Salincakta Iki Kisiylemiş…

    <$BZeynep ablacim basiniz sagolsun, cok buyuk bir aci bu, Allah tum sevdiklerimizi korusun, ailelerine de sabir versin...

    oglusun ne guzel soylemis, bizi hayata baglayanlarda sevdiklerimiz degil mi zaten?? mutlu olmak icin, hayata sarilmak icin bir cok nedenimiz var aslinda... tum acilara ragmen hayat devam ediyor...> <$B 

    <$B26 Kasım, 2006rihinde , <$BBlogger KUGUUylemiş…

    <$BZEYNEPcgm Allahim ikisine de rahmet ve geride kalansevenlerine sonsuz sabir ve dayanma gucu versin cunku gereken bu oluyor, biz dostlarin kelimelerinin kifayetsiz oldugu yerde:( VE OGUNu op benim icinde.> <$B 

    <$B26 Kasım, 2006rihinde , <$BBlogger sevilayylemiş…

    <$BAllah rahmet eylesin, basiniz sagolsun ve ailelere sabir.

    Üzüldüm canim yaa, gecenlerde baya bir canin sikkindi, bumuydu sikintisi. Ölen ölüyor, ne yapacaksin, hayat devam ediyor.

    Oglunun kücük not cok güzel, baya duygulandim. Yerim ben onu.> <$B 

    <$B27 Kasım, 2006rihinde , <$BBlogger yazylemiş…

    <$BZeynepcm Allah yakınlarına sabır versin. Başınız sağolsun.
    Ölüm ve hastalıklar maalesef çok ani gelebiliyor. Sevdiklerimiz sağlıklı ve yanımızdaysa, kendimiz sağlıklıysak inan bundan değerli birşey yok. Bugünümüzün tadını çıkarmaya bakmalıyız. Ufak şeylere kafayı takıp hem kendimizi hemde sevdiklerimizi gereksiz yere üzüyoruz bazen.> <$B 

    <$B27 Kasım, 2006rihinde , <$BBlogger Gamzeliylemiş…

    <$BCanım benim ,
    sıkılma üzülme ...Sen sıkılıp üzüldükçe herşey üst üste gelir..Biz yine senin sevgi dolu yazılarını istiyoruz...Kendine iyi bak...Mutlu kal
    Sana iyi haftalar diliyorum ...> <$B 

    <$B27 Kasım, 2006rihinde , <$BBlogger renklerylemiş…

    <$BBaşın sağolsun canım. Kötü olaylar kayıplar, hele hele arka arkaya oluyorsa hayat ne kadar boş diyorsun. Bu anlar tehlikeli aslında. Hayatın boş olduğuna inanırsan çok şeyi bırakabilirsin. Oğlunun bu andaki güzel hareketi seni tekrar hayata döndürmüş ne güzel! Herşeye rağmen yaşadığını ve ayakta durman gerektiğini hatırlatmış sana...> <$B 

    <$B27 Kasım, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Aydacım, teşekkür ediyorum, dilerim güzel günler hepimize olsun...

    ***Erdil Baba, çok teşekkür ederim, iyi ki sizleri tanıdım ben, güzel günler hepimize....

    ***age35cim, teşekkür ederim, dostlar sağolsun ve iyi ki varsınız...Hayat ne kadar acımasız olursa olsun, güzel yanlarını bulup çıkartmayı bilmeliyiz, bunu başarabilmeliyiz....> <$B 

    <$B27 Kasım, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Baver,haklısın her ölüm, hayatı sorgulamayı anlatıyor bize, ne kadar anlık bir yaşantımız var ve bunu dolu dolu, kimseyi kırmadan, en çok da kendimizi hırpalamadan yaşamak gerektiğini...
    Ogün duygularını anlatabilmekte zorlanmıyor ve bu benim çok hoşuma gidiyor. Kızım da öyle aslında, en kötü ihtimalle yazışırız biz aynı evin içinde:))Başsağlığı için de teşekkür ederim...

    ***Yanlızlar kraliçesi, hoşgeldin:) Dediğin gibi geldi mi üstüste geliyor bazen, Allah beterinden korusun çünkü gerçekten beterin beteri var....

    ***Banucum, teşekkür ederim, Oğluş bana yazdığı notla beni kendime getirdi, haklısın sahip olduklarımız çok önemli, onlarla mutlu olmayı bilmek gerekiyor...> <$B 

    <$B27 Kasım, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Kuguucum,amin, teşekkür ederim, oğluşumu da bol bol öpüyorum , hele son günlerde yanağına kondurduğum her öpücük bana enerji veriyor sanki..Kızımla da bol bol sohbet ediyoruz, ve bu bana çok iyi geliyor...

    ***Sevilaycım, teşekkür ederim, oğluş beni de duygulandırdı....

    ***Yazcım, teşekkür ederim, en önemlisi sağlık ama bunu bazen gözardı edebiliyoruz işte....> <$B 

    <$B27 Kasım, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Gamzelicim,sevgi dolu yazılarım gelecek inşallah yakında, ben de özledim son günlerde blogum hep sıkıntı doluydu farkındayım Mutluluk hepimizin olsun...

    ***Renklercim çok haklısın, bu anlar tehlikeli, kaptırdı mı gidiyor..Oğlumun notu, kızımın yakınlığı bu dönemde bana çok iyi geldi...Onlar herşeyim....> <$B 

    <$B27 Kasım, 2006rihinde , <$BBlogger nimetpamukylemiş…

    <$Bne güzel bir not öyle:)) nazan okuma yazma öğrense bana da böyle yazarmı acaba:)
    ölüme gelince, acı ama yaşanılacak maalesef. hernekadar kolay olmasada sarsıntısından az sıyrıklarla kurtulmak lazım

    nimet> <$B 

    <$B28 Kasım, 2006rihinde , <$BBlogger nillyylemiş…

    <$BBasiniz saolsun. Oglusun ne kadar guzel bir is yapmis. En dogru kisiden en anlamli mesaj gelmis.> <$B 

    <$B28 Kasım, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Nimetcim eminim Nazan da sana çoook not yazacak, çocuklarımız müthiş....

    ***Nillycim,Teşekkür ederim, oğluşun mesajı tam da dediğin gibi oldu...> <$B 

    <$B29 Kasım, 2006rihinde , <$BBlogger gulfiylemiş…

    <$Bbaşınız sağolsun zeynocum..
    ben daha yeni görebildim, özür dilerim gecikme için..
    şimdi nasılsın?> <$B 

    <$B29 Kasım, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Gulficim, özür dilemek de ne , olur mu hiç? Teşekkür ederim duyarlılığın için, şimdi daha iyiyim, tekrar sağol canım benim ....> <$B 

    <$B01 Aralık, 2006rihinde , <$BAnonymous acemi aşcıylemiş…

    <$BSevgili Zeyno,
    Başınız sağolsun. Aynı acıyı çok kısa bir süre önce biz de şahit olduk. Gencecik bir kadın, trafik kazası geçirdi 10 gün yaşam ünitesinde kaldı ve ardında 3 güzel çocuk bıraktı.
    Hayat böyle işte.. Doğumlar, ölümler.
    Önemli olan, ne kadar olduğunu bilemediğimiz hayatımızı güzelliklerle doldurabilmek. En büyük güzellik ise çocuklarımız.
    Bugün yeni bir gün. Onlara gülümseyerek başalayalım
    Sevgiler
    İpek> <$B 

    <$B01 Aralık, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Acemi aşçı, hoşgeldin:) Ne kadar güzel yazmışsın, doğumlar ölümler, hayat bu...Hep beklerim...> <$B 

    <$BYorum Gönder