<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19222129\x26blogName\x3dZeynep\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/\x26vt\x3d4594323569834899948', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Zeynepce.Com Zeynep'in Günlüğü

Paylaşacak dostlarınız yoksa, iyi şeylere sahip olmanın zevki yoktur.

Salı, Kasım 14, 2006

Sanal kitap fuarı...



Daha önceleri haberim yoktu, meğer bu yıl 4. sü açılıyormuş. Gerçek bir kitap fuarını gezemeyenler, fırsatı ya da imkanı olmayanlara tavsiye edebilirim. İncelemeye değer.Kitap fiyatları arasında %35 ile % 70 indirimli olanlar var. İşte
http://www.ideefixe.com/kitap/ bu adreste. Link veremiyorum neden acaba? Blogger sayfamda bir gariplik var, bazı simgeler yok olmuş bunun sebebini bilen var mı?

<$15orum:

    <$B14 Kasım, 2006rihinde , <$BBlogger Dostylemiş…

    <$BInternet Opt.kismina gir.Oradan Temp.sayfasini,Cookes sayfasini,Date kimini bosalt dolmus olabilir.
    Sevgilerle.
    Egitim Sayfasina daha simdiye kadar bir yazin gelmedi.Biliyorum cok yogun günler geciriyorsun.minicik hatirlatma.
    Nasil girecegini biliyorsun Aynen 11 Ayin Sultanin daki kodlar devam ediyor.> <$B 

    <$B14 Kasım, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Erdil Bey, çok teşekkür ederim bi bakayım anlayabilecek miyim, yapamazsam yine size danışabilirim değil mi:)
    Eğitim bloguna da şimdiye dek yazı gönderemedim, dediğiniz gibi kafam çok yoğundu, kısa zaman içinde yazarım zannediyorum, aklımda zaten, kendimi ödevini yapmamış çocuk gibi hissediyorum.Üstelik bu konuda söylemek istediğim çok şey varken....> <$B 

    <$B15 Kasım, 2006rihinde , <$BBlogger gulfiylemiş…

    <$Bya o fotoğraf ne?:)gülmekten öldüm:)> <$B 

    <$B15 Kasım, 2006rihinde , <$BBlogger annelogylemiş…

    <$BGüzel site Zeyno, ben daha önce kitap almıştım ordan. Hatta hediye paketi yaptırıp kendime hoş notlar yazarak gönderilmsini de istemiştim:))> <$B 

    <$B15 Kasım, 2006rihinde , <$BBlogger zilsizzarife'nin yeriylemiş…

    <$Bvallla bende annelog gibi yapmıştım.Kendime not yazdırmıştım.Ara arada ideefixede alışveriş yaaprım.Ama genelde www.yenisayfa.com da fiyatlar daha uygun oluyor.Seninde aklında olsun:)> <$B 

    <$B16 Kasım, 2006rihinde , <$BBlogger Gamzeliylemiş…

    <$BBende oraya üyeyim her zaman mail geliyor ama fırsatım olmadığı için pk gezemedim ...Şimdi bir fırsat yaratıp gezeyim bari :)> <$B 

    <$B16 Kasım, 2006rihinde , <$BBlogger nillyylemiş…

    <$BBende yenisayfa.com'dan anneler ve babalar gununde bizimkilere kitap yollamistim. Biraz gec gitmislerdi ama saglam gittiler. Siparisinin takibinide yapabiliyorsun.

    Kitap arasi terlige bayildim. Su Cilgin Turkler ne yapsa yeridir der gibi olmus :)> <$B 

    <$B16 Kasım, 2006rihinde , <$BBlogger renklerylemiş…

    <$BCanım yazını görünce uzun süredir kitap okumadığım aklıma geldi, rejimdi, spordu, oğlumun dersleriydi derken zaman yaratamıyorum. Yazın ne güzel kaç kitap bitirmiştim... Şu çılgın Türkler kitabını aldım, dolabımda öööle duruyor. Ayıp bana...> <$B 

    <$B18 Kasım, 2006rihinde , <$BAnonymous batuhanylemiş…

    <$BSelam
    su kitabın konusunu biraz özetleseydin diyorum :)
    hoşumuza giderse alrızz belki sadece kitabın resmini koymuşun ama içerik hahhında bişi yok.
    neyse selamlar tekrardan> <$B 

    <$B18 Kasım, 2006rihinde , <$BBlogger Age35ylemiş…

    <$BGidemedim Tüyap a bari idefix de gezeyim..> <$B 

    <$B18 Kasım, 2006rihinde , <$BBlogger b a v e rylemiş…

    <$Bzeyno, fotoğrafı gördüğümde çok güldüm.
    ilk anda bak zeyno neler yapıyor dedim.
    sonra sağ alt köşedeki logoyu görünce neyse dedim.
    gerçekten de var bir yerlerde bir çılgınlığımız..
    ne mutlu bize :)> <$B 

    <$B19 Kasım, 2006rihinde , <$BBlogger sevilayylemiş…

    <$Bsayfayi tanimiyordum, simdi üye olmaya düsünüyorum.> <$B 

    <$B23 Kasım, 2006rihinde , <$BBlogger Sardunyaylemiş…

    <$BHer sene uğrarım. bu sene de uğradım fuara. Şimdi kolimi bekliyorum.> <$B 

    <$B23 Kasım, 2006rihinde , <$BBlogger KUGUUylemiş…

    <$Bnerelere kayboldun Zeyno? Cok uzun ara oldu.> <$B 

    <$B25 Kasım, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BBana çok uzun gelen bir aradan sonra buradayım yine arkadaşlar, yazmayı, sizleri okumayı nasıl özlemişim....> <$B 

    <$BYorum Gönder