<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19222129\x26blogName\x3dZeynep\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/\x26vt\x3d4594323569834899948', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Zeynepce.Com Zeynep'in Günlüğü

Paylaşacak dostlarınız yoksa, iyi şeylere sahip olmanın zevki yoktur.

Cuma, Aralık 01, 2006

Artık Yolunu Çizdi:)


Öyleydi, böyleydi derken, kendisini bekleyen önemli kararı verdi:)

Bu kararı verirken O'nu etkilemeye çalışmadım, sadece oturup konuştuğumuzda, mutlu olacağı, seveceği bir dalda eğitim görmesini;gerilerek, sıkılarak okuyunca bunu bir yük ya da eziyet olarak göreceğini ve bıkkınlık yaşayacağını, mesleğini de sevmeden yapacağını anlattım.Ama ilgi duyduğu alanda eğitim alırsa ve kendini geliştirirse bu sayede ileride daha huzurlu ve mutlu bir iş yaşamı olacağını söyledim.Tabi ki seçeceği mesleğin günümüz şartlarında ne kadar gündemde ya da gerekli bir meslek olup olmayacağını da düşündüm. Görünenen o ki, yaşam şartları sayesinde gelecekde daha aranır bir meslek olacak...Üstelik, artık toplumda bu mesleğe bakış açısı iyiye doğru değişmekte...Şimdiye kadar yanlış bir imajı vardı mesleğin:(

Okulda derslerini TM olarak almaya ve PSİKOLOG olaya karar verdi....İnanılmaz okuyor, hızına yetişemiyorum, son bir ayda dersleri hariç, 6 kitap bitirdi, zamansızlıktan zaman yaratıyor....O'nunla hep gurur duydum, hep duyacağım biliyorum..

ŞU ANDAN İTİBAREN, GELECEĞİN EN ÖNEMLİ PSİKOLOĞUNUN ANNESİ OLARAK YAZIYORUM. ÖNÜNE BİR HEDEF KOYDUYSA BAŞARACAKTIR, HEM DE EN İYİ ŞEKİLDE......

Randevuları şimdiden ayarlamak mı lazım ne?

<$29orum:

    <$B01 Aralık, 2006rihinde , <$BBlogger yazanylemiş…

    <$BZeyno anne eger bu yönde karar vermis ise arkasinda Zeyno Annesi de olduktan sonra neden olmasin.Eh o zamanlar bize de temenni den baska bir sey kalmiyor.Saglik konusuna baslarken halk arasinda karistirilan bu iki kelime ile baslamistim.
    Blog'una gelince her sey mükemmel calisiyor.> <$B 

    <$B02 Aralık, 2006rihinde , <$BBlogger Age35ylemiş…

    <$BZeynocm ne mutlu böyle bir kız yetiştirebilmek bu devirde...=)> <$B 

    <$B02 Aralık, 2006rihinde , <$BAnonymous zeyaylemiş…

    <$BNe güzel bu kararı alabilmek ve aldığı karara saygı duyan bir anneye sahip olmak.
    Sevgiler> <$B 

    <$B02 Aralık, 2006rihinde , <$BBlogger nimetpamukylemiş…

    <$Ballahım darısı bizim çocuklarımıza inşallah:))

    nimet> <$B 

    <$B03 Aralık, 2006rihinde , <$BBlogger Asortik Krepylemiş…

    <$BNe güzel anlatmışsın..Sen anlatırken bizi gördüm biran ve senden feyz aldım :)> <$B 

    <$B03 Aralık, 2006rihinde , <$BBlogger KUGUUylemiş…

    <$BCanim ZEYNOcgm, satirlarindan fiskiran gurur az bile... masallah diyorum:))> <$B 

    <$B03 Aralık, 2006rihinde , <$BBlogger b a v e rylemiş…

    <$Bçok değil, 4-5 sene sonra lisans diplomasını psikolog sıfatıyla alacak.
    inanıyorum.
    ne mutlu hepinize..
    sakın koyvermesin.
    maaşaallah o annenin kızı, koyverir mi canım:))> <$B 

    <$B03 Aralık, 2006rihinde , <$BBlogger Salincakta Iki Kisiylemiş…

    <$Bguzeller guzeli kizina basarilar diliyorum Zeynep ablacim, umarim ideallerine ulasir ve cok istedigi o meslegi hep sevgiyle yapar..

    Kizinin yaninda olman, ona bu sekilde destek olman cok hosuma gitti, sana olan saygim bir kez daha artti..

    cok opuyorum,
    Banu> <$B 

    <$B04 Aralık, 2006rihinde , <$BBlogger renklerylemiş…

    <$BSüper bir meslek seçmiş bence. Ortaokul yıllarımda ben de psikolog olmayı isterdim. İnsanları dinleyip onlarla konuşmayı, insanlara yardımcı olmayı sevdiğim için sanırım. Ama ilerleyen yıllarda mimarlık, yani yaratıcılık, tasarım daha ağır bastı. Aslında psikolog olsaydım çok daha mutlu olabilirdim, çok daha severek yapabilirdim işimi ve inanıyorum ki başarılı da olurdum.

    Umarım tatlı kızın benim hayal ettiğim o mesleği yapar ileride ve çok başarılı olur. Benm randevuyu hemen al lütfen.-)> <$B 

    <$B04 Aralık, 2006rihinde , <$BAnonymous zehraylemiş…

    <$Bcok guzel yazmissin,tebrik ederim,baskada bisey demiyorum.> <$B 

    <$B04 Aralık, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Erdil Baba,verdiği kararın arkasındayım ve destekliyorum.Umarım herşey dilediği gibi gelişir

    ***age35cim, kendi içinden geliyor ben sadece destek olmaya çalışıyorum...> <$B 

    <$B04 Aralık, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Zeya, hoşgeldin:) kararına kesinlikle saygı duyuyorum, destek olmayı hakediyor...Yine beklerim

    ***Nimetcim, amiiin:) Dilerim çocuklarımız en iyi geleceklere sahip olurlar...> <$B 

    <$B04 Aralık, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Asortikcim, önümüzdeki yıl sizi de böyle bir karar bekliyor, hayırlısı inşallah. Ben senin Çağıl a gerekn desteği vereceğinden eminim....

    ***Kuguucum, Allah herkese gurur duyabileceği çocuklar nasip etsin, allah çocuklarımızı tüm kötülüklerden korusun...> <$B 

    <$B04 Aralık, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Baver, hayırlısıyla inşallah:) Gerçekten bana mutlu hissettiriyor:))

    ***Banucum, inşallah ideallerine kavuşur diyorum ben de:) Destek olmaksa boynumun borcu derler ya hani, hakediyor çünkü....Sevgin ve saygın karşılıklı bunu bil...> <$B 

    <$B04 Aralık, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Renklercim,demek senin de hayal ettiğin meslekdi, bence de çok başarılı olabilirdin ama herşey kısmet...Hem ben senin mi
    marlıkta da çok başarılı olabildiğini düşünüyorum...Randevu verilmiştir:)))

    ***Zehracım, nerelerdesin bi denk gelemedik msn de, çok özledim seninle sohbetleri, yakında geliyormuşsunuz, iple çekiyorum:)))> <$B 

    <$B04 Aralık, 2006rihinde , <$BBlogger Gamzeliylemiş…

    <$BNe güzel...Allah bizede senin kızın gibi evlat versin inşallah...Bizlerde guru duyalım :)
    lk randevuyu alabilirmiyim ? :P> <$B 

    <$B04 Aralık, 2006rihinde , <$BBlogger KUGUUylemiş…

    <$BAMIN canim AMIN.> <$B 

    <$B05 Aralık, 2006rihinde , <$BBlogger yazylemiş…

    <$BZeynocum kızın çok güzel bir meslek seçmiş. Umarım başarılı olur ve hedefine ulaşır. Bence oda seninle gurur duymalı böyle bir annesi olduğu için ki eminim duyuyordur. Allah bozmasın canım. Ayrıca her aileye bir psikolog lazım :) bende şimdiden randevumu alabilirmiyim :)> <$B 

    <$B05 Aralık, 2006rihinde , <$BBlogger Sardunyaylemiş…

    <$BNE kadar gurur duysan az güzel kızınla, ister psikolog olsun ister balerin ister vasıfsız işçi ister çocuk bakıcısı. Gurur duyuyorsun ya. Yeter de artar bile:) (rüyamda seni ve kızını gördüm. Pek güzel pek şendiniz)> <$B 

    <$B05 Aralık, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Gamzelicim,amin güzelim. Ben eminim ki sizler de çocuklarınızla gurur duyacaksınız, evlenince blog yazmayı bırakmayacaksın değil mi? Senin çocuklarını da okuruz buradan inşallah...

    ***Kugucumm, inanç ve sevgi olduğu sürece dualarımız da kabul olacak...> <$B 

    <$B05 Aralık, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Yazcım, herşey gönüllerince olsun inşallah. Dediğin doğru her aileye bir psikolog lazım:))
    İlk randevu renkler tarafından alındı:) İkinci Gamzeli, sana üçüncü randevuyu ayarlasak olur mu olsa olur mu?

    ***Sardunyacım, öyle güzel yazmışsın ki:) Bak bizim prematüreler neler başarıyor, Kaplumbağa nın geleceğini düşün artık:)
    Rüyanı merak ettim , iyiye yoruyorum, hatta bir blog arkadaşını rüyada görmek nasıl birşey onu da merak ettim:)> <$B 

    <$B06 Aralık, 2006rihinde , <$BBlogger Aa! Deli mi ne?ylemiş…

    <$BMaşallah kızının konuşmasına hiç gerek kalmayacak gibi görünüyor Zeynom,randevuya gelenler psikolog hanımın bu güzelliği karşısında kendilerini çok iyi hisseder,erir biterler zaten.
    Mesleğinde ki her başarısında,her doyumunda,her mutlu olduğu anda aklına hep sen geleceksin emin ol."Annem destek olmasaydı şuan belki de sevmediğim bir meslek yapıyor olacaktım"diye düşünüp O'da seninle hep gurur duyacaktır.
    İlk stajını benimle yapabilir bak,uzun ara döneminde buna çok ihtiyacım var zira.
    Yazdıklarına da teşekkür ederim,okudum:)> <$B 

    <$B06 Aralık, 2006rihinde , <$BBlogger Gamzeliylemiş…

    <$BYok hayır, bırakmayacağım...Hiç ayrılır mıyım sizlerden :)> <$B 

    <$B06 Aralık, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Biyonikcim, teşekkür ederiz:)
    Bir de uzun ara demişsin ya sen zaten müthiş bi şekilde dönersin eminim ben....

    ***Gamzelicim, tamam anlaştık o zaman, biz seni okumaya hep varız...> <$B 

    <$B06 Aralık, 2006rihinde , <$BBlogger sevilayylemiş…

    <$Bben randevu istiyorum ama özel fiyatta ona göre:))

    ben sana yorum yazdim diye zannettim ama yazmamisim, neyse simdi yaziyorum.

    Umraim verdigi karardan vazgecmez ve hayellerine kavusur.> <$B 

    <$B06 Aralık, 2006rihinde , <$BBlogger Suatylemiş…

    <$BSiz bir anne olarak size düşeni yapmışsınız, bundan sonrası kızınıza kalıyor, inşallah başarıyla bitirir. Psikiyatrların toplumumuzda gereken önemi zamanla görmesi sevindirici. Önceden insanlar gitmeye çekinir, ne derler acaba, diye düşünürdü fakat günümüzde şehir hayatının getirdiği yükler de eklenince insanın profesyonel yardım alması kaçınılmaz oluyor. Hem midemiz ağrınca doktora gidiyoruz da psikolojik ağrılar yaşayınca neden gitmeyelim ki?> <$B 

    <$B07 Aralık, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Sevilaycım, tamam özel fiyat:))

    ***Suat,Hem midemiz ağrınca doktora gidiyoruz da psikolojik ağrılar yaşayınca neden gitmeyelim ki?
    Son cümlenizi olduğu gibi kopyaladım, çok doğru... Günümüzde psikologlara bakış açısı değişiyor olumlu bir gelişme bu...> <$B 

    <$B14 Aralık, 2006rihinde , <$BBlogger gulfiylemiş…

    <$Bmaşallah ya...
    allah yolunu açık etsin, zihin açıklığı versin.> <$B 

    <$B29 Aralık, 2006rihinde , <$BBlogger SaNeMylemiş…

    <$BHem sizi, hem kizinizi tebrik ederim !> <$B 

    <$BYorum Gönder