<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19222129\x26blogName\x3dZeynep\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/\x26vt\x3d4594323569834899948', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Zeynepce.Com Zeynep'in Günlüğü

Paylaşacak dostlarınız yoksa, iyi şeylere sahip olmanın zevki yoktur.

Pazartesi, Aralık 11, 2006

Bakalım bilebilecek misiniz....








Fotoğraftakiler nedir sizce? Bu fotoğrafları kızım çekmiş ve ben ne olduğunu anlayamamıştım, ta ki bütünü görünceye dek.Bakalım siz bulabilecek misiniz?

<$29orum:

    <$B11 Aralık, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BOffff:(( Ben yine bozdum birşeyleri, iyice berbat etmeden düzeltebilecek miyim bakalım? İmdaaaat...> <$B 

    <$B11 Aralık, 2006rihinde , <$BBlogger tahinylemiş…

    <$BBozuk bir sey gorunmuyor:)

    "Gozbebegi ile alakali bir sey mi?" diye dusundum ama..hmm emin de degilim:)> <$B 

    <$B11 Aralık, 2006rihinde , <$BBlogger Dostylemiş…

    <$BAnnelerin annesi hadi bakalim> <$B 

    <$B12 Aralık, 2006rihinde , <$BBlogger renklerylemiş…

    <$BUFO mu?:-)> <$B 

    <$B12 Aralık, 2006rihinde , <$BBlogger Gamzeliylemiş…

    <$BVallhi çok çok yakınlaştırılmış bir resim ama ne olduğunu çıkaramadım :)> <$B 

    <$B12 Aralık, 2006rihinde , <$BBlogger Asortik Krepylemiş…

    <$BGülen bir aydede :)> <$B 

    <$B12 Aralık, 2006rihinde , <$BBlogger yazylemiş…

    <$BBende ne olduğunu çıkaramadım ama hiç beklemediğimiz birşey olduğunu düşünüyorum :)> <$B 

    <$B12 Aralık, 2006rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$Bbir yildizmi? Dügme de olabilir, hmm cok merak ettim simdi.

    Sevilay> <$B 

    <$B12 Aralık, 2006rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$B2 alttaki resimde bulunan müstakbel psikoloğun parlak geleceğinin gözünden yansıması sanırım ?

    Saygılar,
    Tahmindar> <$B 

    <$B12 Aralık, 2006rihinde , <$BBlogger Dostylemiş…

    <$BLavabo veya Gaz ocagi> <$B 

    <$B13 Aralık, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Tahin, ilk tahmin senden geldi ama biraz daha beklemek istiyorum, diğer tahminleri de bir görelim, sonucu yazmak için:))

    Linklerim ve diğer herşey aşağıya kaydı, yukarıya çıkaramıyorum, resmin altında kodlar çıkıyor, templatem garipleşti, sorun bunlar....

    ***Erdil Baba, ilginç bir tahmin:) Benziyor, da bakalım ne?:))> <$B 

    <$B13 Aralık, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Renklercim, ufo mu? Ben bunu bir yayın organına göndersem ufo diye inanabilirlerdi ama bakalım:))

    ***Gamzelicim, söyleyeceğim ama biraz daha tahmin gelsin öyle:)> <$B 

    <$B13 Aralık, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Asortikcim gülen bir yüzü tek farkeden sensin:) Sahi puslu bir gülen yüz var bana da ilginç geldi ve şaşırdım resmi ilk gördüğümde:))

    ***Yazcım, kızım beni çok ısrar ettirdi öğrenmek için, ben de tahmin edememiştim:))> <$B 

    <$B13 Aralık, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Sevilaycım, bir yıldız ya da düğme olabilir tabi, olmayabilir de!!!

    ***Tahmindar, bu ne güzel isim böyle:)) Sevgili Tahin le aynı şeyi düşünüyorsun:)> <$B 

    <$B13 Aralık, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Erdil Baba, teşekkürler linkler yerine oturdu:))> <$B 

    <$B13 Aralık, 2006rihinde , <$BBlogger KUGUUylemiş…

    <$BNedir bakalim bekliyorum.> <$B 

    <$B14 Aralık, 2006rihinde , <$BBlogger Gamzeliylemiş…

    <$BHadi sabırsızlıkla bekliyoruz...> <$B 

    <$B14 Aralık, 2006rihinde , <$BBlogger gulfiylemiş…

    <$Bben hiç anlamadım
    ne bu???> <$B 

    <$B14 Aralık, 2006rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$Beh hadi artik, söyle neymis...

    Sevilay> <$B 

    <$B15 Aralık, 2006rihinde , <$BBlogger Salincakta Iki Kisiylemiş…

    <$Bgoz bebeginin fla$la cekilmis yada florasan lambasinin yansimi$ hali diyorum :) :) ama cok ilginc yakindan bakinca cidden gulen bir surat duruyor, gozlerde kahverengi bu arada ;)> <$B 

    <$B15 Aralık, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Arkadaşlar, bilenleri tebrik ediyorum:))
    Evet, bu resimdekiler, kızımın gözbebeği.....
    Benim en ilginç bulduğumsa, gülen bir yüz şekli oluşması.Dilerim gözbebekleriniz hep gülsün bu resimlerdeki gibi....> <$B 

    <$B15 Aralık, 2006rihinde , <$BBlogger KUGUUylemiş…

    <$BAaaaaaaaa ne hos
    super
    canim annecik zeynocugum ya:)
    masallah hep gulsun hep gulsun gozbebekleri insallah> <$B 

    <$B16 Aralık, 2006rihinde , <$BBlogger nillyylemiş…

    <$BBende ayni Banu gibi dusunmustum. Flas patlamis gozbebeginin ustune ve o da gulen bir yuz gibi cikmis. Ve evet, kahverengi.> <$B 

    <$B17 Aralık, 2006rihinde , <$BBlogger kemaLylemiş…

    <$BÇok iyi yaa! Gerçekten şaşırtıcı!> <$B 

    <$B18 Aralık, 2006rihinde , <$BBlogger sevilayylemiş…

    <$Bharika birsey! Gözbebegi nasilda gülüyormus.> <$B 

    <$B18 Aralık, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Kuguucum hepimizin gözbebekleri gülsün inşallah..

    ***Nilly, :))

    ***Kemal, hoşgeldin:) Ben de şaşırmıştım:)

    ***Sevilay, ya böyle gülüyormuş işte:))> <$B 

    <$B31 Ocak, 2007rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$Bgöz> <$B 

    <$B31 Ocak, 2007rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$Bgöze yansıyan ışık> <$B 

    <$B02 Şubat, 2007rihinde , <$BAnonymous esraylemiş…

    <$Bkızının o güzel gözleri olabilirmi? zeynep anne olmayı bende çok isterim ve bir gün o güzel duyguyu bende tadacağım> <$B 

    <$BYorum Gönder