<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19222129\x26blogName\x3dZeynep\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/\x26vt\x3d4594323569834899948', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Zeynepce.Com Zeynep'in Günlüğü

Paylaşacak dostlarınız yoksa, iyi şeylere sahip olmanın zevki yoktur.

Çarşamba, Aralık 06, 2006

Kestane kebap, yemesi sevap....


Kış geldi mi kestane kokusu gelir biryerlerden burnunuza...Sonra???
Kestaneler bıçakla yanlarından çizilir ve közlematik'e yerleştirilir

Ocağın başında sabırsız bekleyişler...

Eh, pişmeye başladılar diye geçirilir akıldan...

Artık servis yapalım değil mi, kokusu yayıldı ...


Veee, çocuklarınıza özel sipariş, soyulmuş kestaneeeeee....Başka isteyen var mı:))))

<$33orum:

    <$B06 Aralık, 2006rihinde , <$BBlogger Dostylemiş…

    <$BCok Fenasin Zeyno anne Simdi kestane almaya gidiyorum.Ben de Cizip Suya atyorum bir iki saat bekletiyorum.Ondan sonra firinli ocaga atip 220 derecede 20 dk.sonra tamam.Suyun buhara dünüsümü ile kabuklari cok rahat soyuluyor.
    Afiyet olsun .> <$B 

    <$B07 Aralık, 2006rihinde , <$BBlogger nillyylemiş…

    <$Boy oy oy oy oy...> <$B 

    <$B07 Aralık, 2006rihinde , <$BAnonymous zehraylemiş…

    <$Bbiz buralarda nerden bulalim kestane......> <$B 

    <$B07 Aralık, 2006rihinde , <$BBlogger Gamzeliylemiş…

    <$BPek aram iyi değildir, olursa yerim olmazsa da hiç aramam ben ama şimdi güzel güzel közlenmiş yemeden olur mu hiç :)))> <$B 

    <$B07 Aralık, 2006rihinde , <$BBlogger Asortik Krepylemiş…

    <$BBen mikrodalga da yapıyorum ama bunlar kadar güzel olmaz tabi ki :)> <$B 

    <$B07 Aralık, 2006rihinde , <$BBlogger KUGUUylemiş…

    <$BZEYNOcugum ben de soyulmuslarindan rica etsem annecik:) Harika resimler bak nasil hepimizin canini cektirdin ya.> <$B 

    <$B07 Aralık, 2006rihinde , <$BBlogger yazylemiş…

    <$BZeynocum bende soyulmuş olanlardan rica edeyim :) süper görünüyorlar. Birde bu közlematik ne ola ki?> <$B 

    <$B07 Aralık, 2006rihinde , <$BBlogger SEDAylemiş…

    <$Bben çok severim kestaneyi şöyle uzanıp alasım geldi 1-2 tane :)

    seda
    tarifname.blogspot.com> <$B 

    <$B07 Aralık, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Erdil baba, üzgünüm aslında aklıma gelmedi değil resimleri yayınlarken ...
    Sizin kestane yönteminiz ilginç geldi bana, bir de öyle deneyeceğim..

    ***Nillycim, sever miydin?> <$B 

    <$B07 Aralık, 2006rihinde , <$BBlogger renklerylemiş…

    <$BKeyfe bak, keyfe!> <$B 

    <$B07 Aralık, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Zehracım, siz gelin ben size bol bol yaparım, hiç üzülme...

    ***Gamzelicim, kestane aranmaz mı hiççç???> <$B 

    <$B07 Aralık, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Asortikcim,mikro dalgada yapılabildiğini duymuştum ve çok leziz olduğunu da...
    Ben hala mikrodalga zararlı mı zararsız mı diye düşüne durmaktan bir tane edinemedim...

    Kuguucum, hadi uzat elini istediğin kadar alabilirsin:))> <$B 

    <$B07 Aralık, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Yazcım, tabi sende uzat ellerini, istediğin kadar alabilirsin(yakında böyle birşey gerçekleşmeli mi acaba)
    Bu arada sen o zımbırtının adının matikli olduğuna bakıp ta bişey sanma. Altı delikli olan emaye bir kap sadece. Bunu patlıcan, biber közlerken de kullanıyorum...

    ***Seda, hoşgeldin:) Alabilirsin istediğin kadar:))
    Her zaman beklerim, ben de seni bi ziyaret edeceğim...> <$B 

    <$B07 Aralık, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Renklercim, haklısın keyifliydi:))> <$B 

    <$B07 Aralık, 2006rihinde , <$BBlogger yazylemiş…

    <$BValla kullanışlı bişeymiş bu közlematik. Görürsem bende alayım.> <$B 

    <$B07 Aralık, 2006rihinde , <$BAnonymous Hasan Bülbülylemiş…

    <$Bbak hele zeyno hanım bizsiz kestane kebap yersiniz öylemiiii..sizin alacağınız olsun , boğazınızda kalsın diyeceğim ama, çoktan yerini buldu kestaneler, ne yapalım afiyet bal şeker olsun efendim...inşallah kış boyunca kestane kebap yersiniz..> <$B 

    <$B07 Aralık, 2006rihinde , <$BBlogger nimetpamukylemiş…

    <$Byarın derhal kestane alacağım!!! diyet miyet hak getire:))

    nimet> <$B 

    <$B08 Aralık, 2006rihinde , <$BBlogger nillyylemiş…

    <$BSevilmez mi hic. Keske internette birde koku algilamasi gibi birsey olsa. Burdan koklardik en azindan :)> <$B 

    <$B08 Aralık, 2006rihinde , <$BBlogger b a v e rylemiş…

    <$Bamanın amanın !
    Zeynep'in Günlüğü okurları.
    Size bir tavsiye, o fotoğrafları lütfen tıklayın.
    Kestaneleri bir de yakından görün !
    Mükemmel görüntüler.> <$B 

    <$B08 Aralık, 2006rihinde , <$BBlogger Suleyman Ve Benylemiş…

    <$BMerhaba Zeyno,

    Kestane resimler cok guzel :)

    Afiyet olsun.

    Adi kestane kebap bilmiyordum. Cok orijinal adi: kestane kebap.

    Kestane favorimler:

    - kestane sekerli,
    - kestane+li dondurma
    ve simdi:
    - kestane kebap

    Gorusuruz,
    Suleyman.> <$B 

    <$B08 Aralık, 2006rihinde , <$BBlogger tahinylemiş…

    <$BAfiyet olsun:)
    Ben de cok severim:))

    Gecen gun canimiz kestane sekeri cekince, arkadasin annesinin yaptigi incir receli biraz kestane sekerini andiriyor diye o niyetle yemistik:)) Yok mu bi vicdan sahibi Bursali acep:P> <$B 

    <$B08 Aralık, 2006rihinde , <$BBlogger sevilayylemiş…

    <$Bhmm dün aksam yedik, hemde türkiyeden gelme:)) Ben aslinda cig severim, ama o soymasi yokmu...> <$B 

    <$B08 Aralık, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Yazcım, ben migrostan almıştım, fiyatı da uygun :))

    ***Hasan Bey, biz sizinle de yeriz aşkolsun, daha kış çok uzun değil mi??Bir daha yaparız nolcak...> <$B 

    <$B08 Aralık, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Nimetcim, şimdiden afiyet olsun, boşver rejimi...

    ***Nillycim, dimi ama kestane sevilmez mi? Kokudan ziyade böyle uzatıverebilseydim ben isteyenler ne güzel olurdu..> <$B 

    <$B08 Aralık, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Baver, Hımmm demek fotolar tıklandı ve yakından bakıldı:)Okurlar tavsiyeni tutarlar mı bilmiyorum ama valla ben tıkladım:)))

    ***Süleyman, Türkiye de böyle söylenir:
    1-Kestane kebap, yemesi sevap(bunu genelde satıcılar bağırarak söyler)
    2-Kestane kebap, acele cevap(bu da eskiden mektuplaşmanın yaygın olduğu dönemlerde mektupların sonuna eklenen bir söz)

    "Kestane favorimler" değil, "kestane favorilerim" olacaktı
    Bir de "kestane şekerli" yerine kestane şekeri..
    Çok iyi gidiyorsun, keşke ben de ingilizceyi çok iyi öğrenebilsem....> <$B 

    <$B08 Aralık, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Tahincim,ben de kestane şekerine bayılırım biliyor musun..Sahi yok mu Bursalı bi vicdan sahibi:))

    ***Sevilaycım, evet çiğ de güzel ama soyması çok zor yahu...> <$B 

    <$B09 Aralık, 2006rihinde , <$BBlogger vintage biscuitylemiş…

    <$Bsuperrrrr canim cekti> <$B 

    <$B11 Aralık, 2006rihinde , <$BBlogger Dostylemiş…

    <$BZeyno Anneee sayfana girdikce karsima kestaneler cikiyor.Eger bu arada kilo alirsam suclu bu kestaneler olacak.Acilen bir care bul.> <$B 

    <$B11 Aralık, 2006rihinde , <$BBlogger akçahanylemiş…

    <$BKestane sever biri olarak çok cezbedici bu fotoğraflar Zeynep. Yorumlarda kestane şekerini de okuyunca iyice depreşti kestane arzusu. Ellerine sağlık.

    Bu arada güzel kızına başarılar, benim kızım da pisikolog olmak istiyor hayırlısı bakalım.> <$B 

    <$B11 Aralık, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Büsküütcüm, uzat ellerini al birkaç tane diyeceğim ama:( Keşke değil mi?

    ***Erdil Baba bi çare bulup yeni yazı koyayım dedim ama galiba yanlış giden birşeyler var, ne oldu sayfaaaam:((

    ***Akcahancım, nerelerdesin sen? Sen de kestane severlerdensin o zaman...
    Kızlarımız inşallah hedeflerine ulaşırlar diliyorum, inşallah...> <$B 

    <$B12 Aralık, 2006rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$Be yakmışsın simsiyah hepsi. 1dk önce fln alacaktın sen onu ocaktan. marifet gibi koymuş bi de yanmış kestaneleri aehaehaeh> <$B 

    <$B13 Aralık, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Anonymouse, biz yanık severiz:)))> <$B 

    <$B14 Aralık, 2006rihinde , <$BBlogger gulfiylemiş…

    <$Bzeynoo ya ama bu haksızlık
    rejimdeyim ben> <$B 

    <$BYorum Gönder