<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19222129\x26blogName\x3dZeynep\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/\x26vt\x3d4594323569834899948', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Zeynepce.Com Zeynep'in Günlüğü

Paylaşacak dostlarınız yoksa, iyi şeylere sahip olmanın zevki yoktur.

Cuma, Aralık 15, 2006

Muhteşem bir gösteri, mutlaka izleyin...

Gerçekten çok beğendim, buradan izleyebilirsiniz


Bir Türk gencinin Fransız televizyonlarında yaptığı bir gösteriymiş:))

<$19orum:

    <$B15 Aralık, 2006rihinde , <$BBlogger Dostylemiş…

    <$BTek kelime ile harika.> <$B 

    <$B15 Aralık, 2006rihinde , <$BBlogger KUGUUylemiş…

    <$BBunu gecen hafta Return2 nun blogunda vardi gormus ve hayran kalmistim.
    inanilmaz degil mi Zeynocugum? Sen de iyi ki koymussun ben kendi yahoogruplarima da yollamistim hatta cok hosuma gitti herkes gorsun diye.> <$B 

    <$B16 Aralık, 2006rihinde , <$BBlogger b a v e rylemiş…

    <$BHarika bir gösteri.
    Hele final, şaşırtıcı :)> <$B 

    <$B18 Aralık, 2006rihinde , <$BBlogger sevilayylemiş…

    <$BCok begendim, süper bir gösteristi bu, helal olsun.> <$B 

    <$B20 Aralık, 2006rihinde , <$BBlogger sevilayylemiş…

    <$Bya yapma zeyno apla, ne oldu da gittin? Kapatiyormusun blogunu, yapma allah askina, ne oldu birden, birimi üzdü seni?

    Bak cok üzülüyorum ama.> <$B 

    <$B20 Aralık, 2006rihinde , <$BBlogger nillyylemiş…

    <$BNasil yani Zeynocum. Son posta yorumda birakamiyorum. Bende buraya yazayim dedim. Onmeli bir sey mi olduki boyle aniden birakip gidiyorssun.Geri geleceksin di mi, nolur gelecegim de. Sonbahar gecti gitti ama yapraklar dokulmeye devam ediyor,Ben anlamadim bu isi.> <$B 

    <$B21 Aralık, 2006rihinde , <$BBlogger Asortik Krepylemiş…

    <$BYukarıdaki yazın yoruma açık değil, onun için buraya yazıyorum ve neden bizi bırakıp gidiyorsun ?
    Hiç değilse bunu bizimle paylaşsan ve gitmeni istemiyorum hiç..Gerçekten.> <$B 

    <$B22 Aralık, 2006rihinde , <$BBlogger b a v e rylemiş…

    <$Bşimdilik peki o zaman diyelim..
    şimdilik :)> <$B 

    <$B22 Aralık, 2006rihinde , <$BBlogger Aslıylemiş…

    <$BNeden???

    Zeynoooo, ses ver !> <$B 

    <$B22 Aralık, 2006rihinde , <$BBlogger Menapoz Ablaylemiş…

    <$Bnoldu canım niye bu gidiş?> <$B 

    <$B24 Aralık, 2006rihinde , <$BBlogger gulfiylemiş…

    <$Bnereye gittinn??neler oluyor?geri dön lütfen!> <$B 

    <$B24 Aralık, 2006rihinde , <$BBlogger b a v e rylemiş…

    <$Bniye şimdilik diyorum ?
    çünkü zeyno anneyi az çok tanıyoruz.
    ne az çok.
    aslında bayağı iyi tanıyoruz.
    şu aralar belki yazmak istemiyordur.
    ancak duyarlı ruh yapısı, bir süre sonra gördüğü, işittiği ya da şahit olduğu herhangi bir olaya tepki vermesini gerektirecektir.
    bunu ise, kitlelere ulaşmasının en güzel aracı olan bu ekranlar vasıtasıyla yapacaktır.
    tabii bu ekranlara geri dönmesi için illâ da bir olaya tepki duymasına gerek yok elbette.
    fikir ya da duygu dünyasındaki bir hususu da anlatıp paylaşıma açmak isteyebilecektir.
    biz sabırlıyız zeyno anne :)
    hep uğrayacağım bloguna.
    haaa ne zaman 6 ay'ı geçerse yazmaman.
    o zaman ikna oldum demektir :)
    hiç acele etme, şimdilik nadasa bırak kendini:)
    sabrın sonu ile...> <$B 

    <$B25 Aralık, 2006rihinde , <$BBlogger annelogylemiş…

    <$B????> <$B 

    <$B25 Aralık, 2006rihinde , <$BBlogger renklerylemiş…

    <$BCanım, umarım çok büyük problemlerin yoktur. Allah geçer dert versin. Bizi ziyarte arada sırada bari. Bir gün kendini iyi hisseder ve yeniden yazmak istersen biz buradayız:-) Kendimize iyi davranmalıyız cidden. Son cümlen beni etkildedi... Bunu da bil.> <$B 

    <$B29 Aralık, 2006rihinde , <$BBlogger Salincakta Iki Kisiylemiş…

    <$Bpeki hic banu beni ozler mi, beni merak eder mi/ yazilari mi okumak ister mi diye dusunmuyormusun...

    ben seni cok ozlemisim... dinlen ve geri don olur mu?> <$B 

    <$B30 Aralık, 2006rihinde , <$BBlogger b a v e rylemiş…

    <$Bsana, eşine, çocuklarına mutlu bir bayram ve güzel bir 2007 dileğiyle.> <$B 

    <$B30 Aralık, 2006rihinde , <$BBlogger sevilayylemiş…

    <$Bsenin ve tüm ailenin bayrami hayirli olsun ve yeni yilliniz kutlu olsun. 2007 sene hepimiz icin hayirli olur insallah. (Amin)> <$B 

    <$B30 Aralık, 2006rihinde , <$BBlogger sevilayylemiş…

    <$Bsenin ve tüm ailenin bayrami hayirli olsun ve yeni yilliniz kutlu olsun. 2007 sene hepimiz icin hayirli olur insallah. (Amin)> <$B 

    <$B24 Ocak, 2007rihinde , <$BAnonymous zeynepylemiş…

    <$Binanılmaz güzelve çok zefkili zeyno adaşız benim adımda zeynep tanıştıgıma memnun oldum> <$B 

    <$BYorum Gönder