<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19222129\x26blogName\x3dZeynep\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/\x26vt\x3d4594323569834899948', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Zeynepce.Com Zeynep'in Günlüğü

Paylaşacak dostlarınız yoksa, iyi şeylere sahip olmanın zevki yoktur.

Çarşamba, Ocak 17, 2007

Hastayım, hastayız, yorulduk, bitkinim...Bir de ameliyat var önümüzde..

Son yazımdan beri hastayım, hastane çilem de bitmedi hala....

Neredeyse hergün bir tahlil, bir film derken hangi gündeyiz, hangi ayda şaşırdım, bitkin hissediyorum.
Yoruldum ve ağrılarım çoğaldı, üstelik kızım da hastalandı, kendimi mi iyileştireyim kızımı mı iyileştireyim şaşırdım...Çünkü ben bir an önce iyileşmeliyim ki kızıma ihtiyacı olan bakımı yapabilmeliyim.

Ameliyat tarihi de çok yaklaştı kızımın, bir aksilik çıkmazsa hayırlısıyla inşallah p.tesi tahliller yapılıp, salı girecek, canım psikologum, bebeğim..... Kısaca bana çok ihtiyacı olacak, bir an önce iyileşmek zorundayım ama bitkin hissediyorum. Allahım bana güç ver ki, kızımla ilgilenebilecek durumda olabileyim ve kızım da çok çabuk atlatıp, iyileşsin...

....Ameliyat tarihine kadar tekrar yazabilir miyim bilmiyorum ama eğer yazamazsam, ameliyat sonrasında da bir süre yazamam.Bu süre ne kadar olur bilmiyorum, dilerim herşey yolunda gider...

Her şey yolunda gitsin ne olur artık.....

<$16orum:

    <$B17 Ocak, 2007rihinde , <$BBlogger Asortik Krepylemiş…

    <$BGeçmiş olsun ..Ameliyat olayı yeni mi belli oldu birden şok oldum..yazmadın da..> <$B 

    <$B18 Ocak, 2007rihinde , <$BBlogger Dostylemiş…

    <$BZeyno Anne sana ve kizina Allah sifalar versin.Seni seven hepimiz iyi günlerin gelmesi icin duaciyiz.Bizler buradayiz iyi haberlerini bekliyoruz.Sen bizim Zeyno Anne mizsin unutma.
    Saygilarla.> <$B 

    <$B18 Ocak, 2007rihinde , <$BBlogger nillyylemiş…

    <$BHepinize gecmis olsun. Ben herhalde kacirdim o yazini veya sen yazmadin. Hayrola, kizinin ne ameliyati var? Umarim cok ciddi birseyi yokutr dicem ama ciddi olmaza neden ameliyat etsinler di mi ama.. Umarim her ikinizde bir ance sagliginiza ve mutlu huzurlu gunlerinize kavusursunuz.> <$B 

    <$B18 Ocak, 2007rihinde , <$BBlogger KUGUUylemiş…

    <$Baaaa Zeynepcigim ne oldu- ben neyi atladim arada ne ameliyati bu? hayirdir?
    Simdiden acil sifalar diliyorum guzel kizina da, sana da arkadasim.
    Boyle uzun sure gitme, firsat bulursan iyi oldugunuzu bildirebilirsen bize sevinirim. Allah yardimciniz olsun.> <$B 

    <$B18 Ocak, 2007rihinde , <$BBlogger annelogylemiş…

    <$BZeyno dualarım sizinle! Çabucak sağlığına kavuşur umarım kızın, sen de tabii.> <$B 

    <$B18 Ocak, 2007rihinde , <$BBlogger aydaylemiş…

    <$BSevgili Zeynep:Tüm iyi dileklerimle; kolaylıklar,acil şifalar ve sağlıklı günler diliyorum sana ve ailene.Umarım herşey yolunda ve kolayca geçer gider.Sevgiler.> <$B 

    <$B18 Ocak, 2007rihinde , <$BBlogger gulfiylemiş…

    <$Bzeynocum, hayırlısıyla atlatırsınız inşallah ameliyatı...
    allah şifa versin.
    sevgiler.> <$B 

    <$B18 Ocak, 2007rihinde , <$BBlogger b a v e rylemiş…

    <$Bzeynocum, sanırım durum bayağı ciddi.
    her ikinize de acil şifalar diliyorum.
    güçlü olun lütfen.
    ve tabii ki önce sen.
    güzel haberlerini bekliyoruz.
    (buradan sormuyorum ama- uygun ise şayet -rahatsızlığınız hakkında bir iki kelimeyle de olsa bizleri bilgilendirirsen sevinirim)> <$B 

    <$B19 Ocak, 2007rihinde , <$BBlogger nimetpamukylemiş…

    <$Bof zeyno salı gunu dualarımız seninle ve kızınla olacak. hersey yoluna girer merak etme!


    nimet> <$B 

    <$B20 Ocak, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Arkadaşlar, hepinize çok teşekkür ediyorum, sadece herkese bilgi vermek için toplu bir cevap olacak yazacaklarım:

    Çarşamba günü, doppler sonucumu gören iki doktor, niye bu kadar geciktiğimi, durumun çok ciddi boyutta olduğunu sol bacaktaki pıhtının akciğere pıhtı atma riskinin bulunduğunu, bunun da ani ölümle sonuçlanacağını söyledler.Durum çok ciddi, hemen 9 eylüle gidersem iyi olacağını söylediler.
    Gittik, bir sürü tahlil yeniden yapıldı, nedeni araştırılacak ve pıhtı çözücü iğneler verildi, riskin hala devam ettiği söylendi, inanaılmaz ilgiliydiler, çok şaşırdım.İğneleri evde kendim yapabileceğim söylendi ve hayatımda ilk kez bugün kendi kendime iğne vurdum(göbekten vuruluyor)

    Kızıma gelince, p tesi tahlil için gideceğiz .Salıya girecek bi aksilik olmazsa.Bu ameliyat 2 ay öncesinde gündeme geldi yazmamıştım ama sınavları atlatması ve tatil olması için bekletti doktorumuz. Zira ameliyat sonrası iyileşme dönemi zor ve uzun sürecek demişti. Çok önemli bir ameliyat değil, ancak ameliyat sonrası önemli, enfeksiyon kapmaması ve çok iyi bakılması gerekiyormuş.Ayrıntıları daha sonra yine anlatırım, şimdilik bu kadar , sadece merak etmeyin diye yazdım, tekrar hepinize teşekkür ediyorum, iyi ki sizleri tanıdım...

    Bu arada ben sigarayı bıraktııııııım....> <$B 

    <$B21 Ocak, 2007rihinde , <$BAnonymous HASANylemiş…

    <$Bzeyno!!!!!!!öncelikle geçmiş olsun der. acil şifalar diliyorum. sigarayı bırakman için ne lazım geldiyse yaptın inşallah devam etmezsin, ne kadar faydalı olduğunu gördün. ilgün içinde ameliyat günü alınmış, hayırlısıyla başarılı geçer, ikinizde bir an önce sağlığınıza kavuşursunuz. ikinize de tekrar acil şifalar diliyorum. sağlıcakla kalın sizleri seviyorum.> <$B 

    <$B21 Ocak, 2007rihinde , <$BAnonymous HASANylemiş…

    <$Bzeyno!!!!!!!öncelikle geçmiş olsun der. acil şifalar diliyorum. sigarayı bırakman için ne lazım geldiyse yaptın inşallah devam etmezsin, ne kadar faydalı olduğunu gördün. ilgün içinde ameliyat günü alınmış, hayırlısıyla başarılı geçer, ikinizde bir an önce sağlığınıza kavuşursunuz. ikinize de tekrar acil şifalar diliyorum. sağlıcakla kalın sizleri seviyorum.> <$B 

    <$B21 Ocak, 2007rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$BZeynocum çok geçmş olsun.allah sana güç kuvvet versin..
    AGE 35> <$B 

    <$B22 Ocak, 2007rihinde , <$BBlogger Salincakta Iki Kisiylemiş…

    <$BZeynep ablacim cok gecmis olsun-- seninle guzel bir sekilde ilgilenmelerine cok sevindim--Umarim kizinda cabucak iyilesir--bizi haberdar et firsat buldukca olur mu? dualarimdasiniz..> <$B 

    <$B22 Ocak, 2007rihinde , <$BBlogger renklerylemiş…

    <$BCanım sizin için dua edeceğim. İnşallah herşey iyi gider. Bir gün herşey iyi olacak, lütfen buna inan ve olumlu düşün. Ne kadar olumlu enerji yayarsan o kadar iyi olacaktır herşey. Bu olumlu düşüncelerden kızın da yararlanacak. Kızın da iyi olacak, O benim gelecekteki psikoloğum:-)> <$B 

    <$B24 Ocak, 2007rihinde , <$BBlogger nillyylemiş…

    <$BTekrar gecmis olsun. Burada sigara konusunda tebrikler.> <$B 

    <$BYorum Gönder