<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19222129\x26blogName\x3dZeynep\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/\x26vt\x3d4594323569834899948', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Zeynepce.Com Zeynep'in Günlüğü

Paylaşacak dostlarınız yoksa, iyi şeylere sahip olmanın zevki yoktur.

Pazartesi, Ocak 22, 2007

Yarın.....

Hani bir söz vardır, "allah beterinden korusun" diye.....
Ya da "hiç birşeyi planlama,çok isteme" diye....

İşte bugün ben bu sözlere çok inandım.....Kızımın ameliyatı 2 ay öncesinden gündeme gelmişti ve iyileşme dönemi 1-1.5 ay sürebileceği için, sınavları da çok yoğun olduğu için sömestr tatilinde olması kararlaştırılmıştı.Bu bekleme döneminde kafamda hep iki şey vardı.İlki, ameliyat tarihine dek kızımın ağrılarının artmaması, ikincisiyse kızımın gerek ameliyatında gerek sonrasında hep yanında olacağımdı.Ama gelin görün ki, gerçekten hiçbir şey düşündüğümüz ya da planladığımız gibi gerçekleşemiyebiliyormuş. Benim hastalanmam ve teşhisin konulması öyle bir zamana geldi ki, tam ameliyat zamanı....O kadar ki, sizlere yorumumda bahsettiğim ve ilk defa kendi kendime vurduğum o iğnelerin 5 adet vurulduktan sonra kesin yeni tahlil yapılıp devam edip etmeyeceğine karar verilmesi gerekiyormuş ve 5. gün yarın!!! ayrıca akciğere pıhtı yürüyüp yürümediğini anlamak için bir tetkik daha yapılıcak sanıyorum.Tam kızımın hastanede olması gereken saatte ben de diğer uçtaki hastanede olmalıymışım.Zamanlamaya bakar mısınız!!!
Ameliyat sırasında ve sonrasında kızımın başında olacağım konusunda kendimi o kadar şartlandırmıştım ki, şimdi doktorumun söylediğiyle şok oldum, üzüldüm ve ağladım.Kızım yaşının üstünde bir olgunluk gösterdi, ben onun kadar olgun olamadım. Şimdi sadece herşeyde bir hayır vardır ,bunda da bir hayır vardır deyip teselli ediyorum kendimi...

Yarın bizim için herşey yolunda gitsin diliyorum.Ve ameliyata yetişebileyim diliyorum, herşeyin hayırlısı neyse o olsun ne olur diyorum.
İçimde fırtınalar kopuyor,elimde değil panik yapıyorum, herşey yolunda gitsin istiyorum....

Canım psikoloğumu çokkkk seviyorum, yaşından olgun olduğu için ona ne söylesem yetmez diyorum...Yarın yanında olamasam bile, ki, olabilmeyi çok istiyorum, bütün kalbimle, ruhumla,düşüncelerimle yanında olacağımı bilmesini istiyorum

Dualarınız ve pozitif düşüncelerinizle hepinizin yanımızda olacağınızı biliyorum........

<$23orum:

    <$B22 Ocak, 2007rihinde , <$BAnonymous ZEHRAylemiş…

    <$BZEYNEPCIGIM,GECENIN GUZEL YUZU YUREGINE DOKUNSUN,KABUSLAR SIZDEN UZAKTA MELEKLER BASUCUNDA OLSUN,GUNES OYLE BIR GECEDE DOGSUNKI TUM DILEKLERIN KABUL OLSUN.> <$B 

    <$B22 Ocak, 2007rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$BZeynocum,inşallah her şey yolunda gider ,dualarım seninle..=)

    Age35> <$B 

    <$B23 Ocak, 2007rihinde , <$BBlogger Dostylemiş…

    <$BO senin parcan,gözünde hic bir zaman büyümiyecek minik kusun Anneciginin sicacik ellerini icinde hissedecektir.Dualarimiz sizlerle Ohhh diye basliyan cok sükür bu da gecti yazilarin en kisa zamanda gelicek.Seni seviyoruz bizlerde senin yanindayiz.> <$B 

    <$B23 Ocak, 2007rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$Btüm dualarım sizinle.... sağlıkla dönün... bekliyorum

    Sardunya> <$B 

    <$B23 Ocak, 2007rihinde , <$BBlogger Gamzeliylemiş…

    <$BCanım benim çok ama çok geçmiş olsun her ikinizede herşeyde bir hayır vardır bunu böyle bilin...Yan yana olamaya bilirsiniz ama kalbiniz bir olucak...> <$B 

    <$B23 Ocak, 2007rihinde , <$BBlogger sevilayylemiş…

    <$Bnedesem bilmiyorum zeyno ablam, cok üzüldüm, ALLAH ikinizede acil sifalar versin, insallah hersey yolunda gider. Ameliyat iyi gecer ve hicbirseyiniz kalmaz.

    Tekrar gecmis olsun> <$B 

    <$B24 Ocak, 2007rihinde , <$BBlogger nillyylemiş…

    <$BZor bir durum gercekten. Ama sakin olmaya ve cok heycanlanmamaya calis. Ikinizinde tedavisi umarim iyi gider. Hayirli haberlerini bekliyoruz. Sevgiler.> <$B 

    <$B24 Ocak, 2007rihinde , <$BBlogger yazylemiş…

    <$BZeynocum okudum ve şok oldum :( Allah ikinizede acil şifalar versin. İnşallah bu günleride atlatıp sağlığınıza kavuşacaksınız. Dualarım sizinle...> <$B 

    <$B24 Ocak, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Herkese çok teşekkür ediyorum, kızımın ameliyatı ve sonuç beklenenden daha iyi, şu anda evimizdeyiz, ağrıları çok ama herşey yolunda gitti şimdiye dek.Sadece merak etmeyin diye kısacık haber vereyim dedim,
    ... benim durumum henüz netleşmedi, yarın tekrar doktor görücek....> <$B 

    <$B25 Ocak, 2007rihinde , <$BBlogger gulfiylemiş…

    <$Bzeynocum, çok geçmiş olsun..
    dualarımız seninle ve kızınlaa..> <$B 

    <$B25 Ocak, 2007rihinde , <$BBlogger Asortik Krepylemiş…

    <$BBen yakın olsaydım gelir beklerdim psikoloğunu..Her ikiniz için de dua edeceğim.Hayırlısıyla herşey yoluna girecek elbet.> <$B 

    <$B25 Ocak, 2007rihinde , <$BBlogger aydaylemiş…

    <$BSevgili Zeynep ;senin ve kızının bir an önce sağlıklı olarak mutlu günlerinize dönmenizi dilerim. Umarım herşey yolunda gider. Bütün iyi dileklerim ve dualarım sizinle. Geçmiş olsun.> <$B 

    <$B25 Ocak, 2007rihinde , <$BBlogger gayri_ihtiyariylemiş…

    <$BAllah kolaylik versin> <$B 

    <$B26 Ocak, 2007rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$BMerhaba Zeyno,

    Ben ne zamandır uğrayamamıştım buralara, sanırım biraz geç oldu, acil şifalar diliyorum.

    Neşeli.> <$B 

    <$B27 Ocak, 2007rihinde , <$BBlogger Asortik Krepylemiş…

    <$BEn kısa zamanda bizleri de haberdar et olur mu? Umarım her şey yolunda gitmiştir.> <$B 

    <$B27 Ocak, 2007rihinde , <$BBlogger ipekylemiş…

    <$BSevgili Zeynep, tüm kalbimle ikinize de geçmiş olsun diyorum. Kızın için herşeyin yolunda olduğunu ve iyileşmenin başladığını duyduğuma inan ki çok ama çok sevindim. Aynı iyi haberleri senden de bekliyoruz. Tüm iyi dileklerimiz, dualarımız ve güzel duygularım seninle olsun. Herşeyden öte, çocuğun için iyleşmelisin bir an önce..
    İpek> <$B 

    <$B28 Ocak, 2007rihinde , <$BBlogger Menapoz Ablaylemiş…

    <$Bçok üzüldüm çokgeçmiş olsun size...dualarım sizinle..iyileşince bekliyoruz tekrar...> <$B 

    <$B29 Ocak, 2007rihinde , <$BBlogger Gamzeliylemiş…

    <$BCanım, nasıl oldunuz merak ettim...> <$B 

    <$B30 Ocak, 2007rihinde , <$BBlogger Suatylemiş…

    <$BBazen hayat insanın üstüne üstüne gelebiliyor, yapılabilecek birşey yok, sabredip beklemekten başka. Allah ikinize de acil şifalar versin. Kızımın ameliyatında benzer acıları yaşamıştım. Ama hayat bir yokuştan sonra bir iniş sunuyor bizlere.. Acil şifalar...> <$B 

    <$B30 Ocak, 2007rihinde , <$BBlogger ERDILylemiş…

    <$BZeyno Anne insallah her sey istedigin gibi yürüyordur.Her gün sayfanda iyi haberler bekliyoruz.> <$B 

    <$B31 Ocak, 2007rihinde , <$BBlogger renklerylemiş…

    <$BCanım, umarım iyisinizdir. İyi haberlerinizi bekliyoruz...> <$B 

    <$B01 Şubat, 2007rihinde , <$BBlogger annelogylemiş…

    <$BNasılsınız Zeyno??> <$B 

    <$B02 Şubat, 2007rihinde , <$BAnonymous ZEHRAylemiş…

    <$BZEYNEP BI SES VER....> <$B 

    <$BYorum Gönder