<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19222129\x26blogName\x3dZeynep\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/\x26vt\x3d4594323569834899948', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Zeynepce.Com Zeynep'in Günlüğü

Paylaşacak dostlarınız yoksa, iyi şeylere sahip olmanın zevki yoktur.

Perşembe, Şubat 08, 2007

Artık değişmeli, hayat akıp gitmeden...



Bugün bir çıkarma işlemi yaptım....

09.02.2007
09.02.1970
_
__________
37

Anladınız işte, bugün doğumgünüm.Dilimde, "küçüğüm, daha çok küçüğüm" şarkısı..Yaş otuz yedi olmuş, dante gibi ortasında değiliz ömrün, ortayı geçmiş, başa değil, sona yakın tarafta....
Hissetiğim yaş niye bu yaş değil bilmiyorum, hala çocuklarımla çocuk, hatta daha çocuk, bazense, seksenlerindeymiş gibi hissedebiliyorum.....

37 yıl, kimi zaman haketmeyenlere bile duyduğum sevgiyle geçti,
Kimseyi kırmamak adına, kırıldığım anlar çok oldu,
Kendimden önce, başkalarının mutluluğunu ön planda tuttuğum anlar daha çoktu,
İnandığım, savunduğum idealler uğruna yorulmakla, mücadele etmekle de geçti.

Ama çılgındım aynı zamanda, deli dolu, estirikli..

Her İstiklal Marşı'nı duygulanarak dinledim,bayramlarda, resmi geçit törenlerinde hep ağladım.

Güzel olanı hemen tüketmek yerine hep sona sakladım,
Yeni giysilerimi daha özel , daha önemli günlere bıraktım,
Yemeğin en güzel tarafını çocuklarıma, misafirlerime ayırdım,
Çok sevdiğim mor bardaklarla su içmedim, onlar misafir içindi,
Neskafe fincanım, ucu hafif çatlak olandı,

Bir şeye ihtiyacım varken bunu kimseden istemedim, almak istediğim herhangi birşeyi hep erteledim,


Görev ve sorumluluklarımı boşvermemek adına kendimi parçaladım,
Bugünü atlattım derken, hep yarını da düşündüm,
Olabildiğince sırdaş oldum, sakladığım sırlar taşıyamayacağım kadar çok oldu, kimi zaman, bunun ağırlığı altında ezildim...Yine de kimseler bilmedi, hep sır oldu anlatılanlar...

Bir filme, bir şiire, bir yazıya hıçkırarak ağladım kimi zamanlar...
Ayrılık, veda sahnelerine hiç bir zaman dayanamadım,
Kitap okumayı çok sevdim, gözüm gibi baktım ama ödünç verdiklerimi bir daha göremedim,

Çorap ve ayakkabı giyerken, hep sağdan başladım...
Yıkadığım çamaşırlar hep aynı yere asılmazsa, benim tarzımla katlanmazsa çıldıracak gibi büyüttüm bunu gözümde, huzursuz oldum,
Tek bir bardağın, tabağın yeri değiştiyse, öfke krizine tutuldum..


İnanılmaz tezcanlı, aceleci,daima koşuşturan biri oldum...

Ama büyümem lazım,
Artık hayır demeyi bilmem,kendimi daha fazla düşünmem,abuk sabuk şeylere kafa patlatmamam gerektiğini öğrenmem lazım..
İnsanlara hakettiğinden fazla değer vermemeyi,
Beni üzen insanları yavaş yavaş hayatımdan uzaklaştırmayı,
Anı yaşamayı ve tadını çıkarmayı,


Öğrenmem lazım....

Sizce de büyüyeyim artık değil mi....Hayat elimden akıp gitmeden....

<$28orum:

    <$B09 Şubat, 2007rihinde , <$BAnonymous ZEHRAylemiş…

    <$BIYI KI DOGDUN ZEYNEEP ,IYI KI DOGDUN ZEYNEEEEP,IYIKI DOGDUN IYIKI DOGDUN,IYIKI DOGDUN ZEYNEEEEEEEEP. HERSEY GONLUNCE OLSUN.......> <$B 

    <$B09 Şubat, 2007rihinde , <$BBlogger sevilylemiş…

    <$Bdoğum günün kutlu olsun zeynep nice mutlu yıllara

    bazı konularda bende büyümek istiyorum ama zor gibi geliyor bana özellikle başkalarını cok önemseyip kendini bir tarafa atma durumu ve herseyi ama olur olmaz herseyi kafaya takma konusunda ustume yok gibi geliyor bana> <$B 

    <$B09 Şubat, 2007rihinde , <$BBlogger Gamzeliylemiş…

    <$BDoğum günün kutlu olsun Zeyno ablacım , Nice yıllara nice yaşalara, çocuklarınla ve eşinle birlikte...Çokgüzel yazmışsın gözleirm doldu okurken...> <$B 

    <$B09 Şubat, 2007rihinde , <$BBlogger renklerylemiş…

    <$BDoğum günün kutlu olsun canım. İyi ki doğdun. Daha çok gençsin, çok genciz:-) Eskiden 40 yaş bana ne yaşlı görünürdü mesela. Oysa ben de 36 yım... Hiç de yaşlı değiliz. Bence 30 ve 40 lı yaşlar cidden kadınların en hoş yaşları...

    İncinmemek için büyümek istediğini anlıyorum... İncinmemek için büyümek değil, biraz acımasız olmak gerekiyor. Acı ama öyle... Biraz bencil olmalı ve kendimizi düşünmeliyiz. Ben artık bana acı verecek herkesten uzak duruyorum. Az arkadaşım, az akrabam olsun ama tam olsun, beni üzmesin. Sen de bunu yapmalısın artık. Bu büyümek değil aslında, sadece kendini korumak ve kendini mutlu etmeye çalışmak.... Kendimiz, anne babamız, çocuklarımız ve eşimiz dışında aslında hep yalnızız bunu unutma...> <$B 

    <$B09 Şubat, 2007rihinde , <$BBlogger ERDILylemiş…

    <$BHayret bütün sevdigim insanlar bu ayda toplanmislar.Iyiki Dogmussun ve seni tanimisiz.ZEYNO ANNE en güzel günler esin cocuklarinla birlikte Mutluluklar icinde gecmesini dilerim.Dogum Günün Kutlu olsun.Yas 37 daha basindayiz mutlulugun.
    Sevgilerle.> <$B 

    <$B09 Şubat, 2007rihinde , <$BBlogger nillyylemiş…

    <$BZeynepcim, ben senin yuzunu gulusetmek, hatta hatta kikir kikir gulmen icin sana asagidakini yolluyorum. Dogm gunun kutlu olsun.

    http://www.hallmark.com/ECardWeb/ECV.jsp?a=2030592240635M172347940Y&product_id=> <$B 

    <$B09 Şubat, 2007rihinde , <$BBlogger KUGUUylemiş…

    <$BNice saglikli ve mutlu ve huzurlu yaslara diyorum sana sevgili ZEYNOGUNcgm.
    ve kendine en buyuk hediyen hic buyumemek olacaktir diyorum nacizane:) sevgiler.> <$B 

    <$B09 Şubat, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B*** Zehracım, çok teşekkür ederim, inşallah tüm güzel günler hepimize....

    ***Sevil, hoşgeldin, şu herşeye kafaya takma huyunda yarışabiliriz desene, umarım vazgeçeriz bir gün, zira insanı çok yıpratıyor..Teşekkür ederim ve hep beklerim sayfama....> <$B 

    <$B09 Şubat, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Gamzelicim, canım benim, teşekkür ederim, dilerim herkes mutlu geçirsin ömrünü, doyasıya, sen bakma bana biraz sitemli yazdım bazı şeyleri ama hayatı ve içindeki herşeyi çok seviyorum ben....

    ***Renklercim, teşekkür ederim. Genciz değil mi, zaten bazen çocuk gibi hissediyorum ben, o seksenlerindeymişim hissi, sadece sıkıntılarımın doruk yaptığı zamanlarda...
    Dediğin gibi birazcık bencillik gerekiyor, yoksa hayat kırgın olarak geçip gidiyor....> <$B 

    <$B09 Şubat, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Erdil Baba, övünmek gibi algılanmasın ama bu ay doğanlar, kova burcu insanlar, dost canlısı, düşünceli, sadık, sevilen insanlardır genelde....

    Dileklerin için de çok teşekkür ediyorum, benim dileğim de herkesin ama herkesin dolu dolu mutlu bir ömür geçirebilmesi....> <$B 

    <$B09 Şubat, 2007rihinde , <$BBlogger nimetpamukylemiş…

    <$Bşimdi iki sene sonra bende senin gibi yolun yarısını geçtim ben mi diyeceğim:))) iyiki doğdun:))

    nimet> <$B 

    <$B10 Şubat, 2007rihinde , <$BBlogger aydaylemiş…

    <$BSevgili Zeynep: Ailenle birlikte sağlıklı, mutlu, huzurlu yıllar dilerim. Seni tanıdığım için çok mutluyum. Nice yaşlar, yüzün hep gülsün.> <$B 

    <$B10 Şubat, 2007rihinde , <$BBlogger b a v e rylemiş…

    <$BDa daaam. Nice mutlu yıllara, nice 37 lere diyor ve mutluluklar diliyorummmmmmmm> <$B 

    <$B10 Şubat, 2007rihinde , <$BBlogger akçahanylemiş…

    <$BNice mutlu yıllar geçirmeni dilerim sevdiklerinle birlikte Zeynep.> <$B 

    <$B11 Şubat, 2007rihinde , <$BBlogger Age35ylemiş…

    <$BZeynepcim, daha nice nice istediğin gibi yaşayabileceğin yaşlar dilerim..=)> <$B 

    <$B12 Şubat, 2007rihinde , <$BBlogger yalnızlar kraliçesiylemiş…

    <$Bsağlıkla, mutlulukla nice yıllara sevgili kardeşim. benim doğum tarihim de 7 şubat, kovayız yaneee...> <$B 

    <$B12 Şubat, 2007rihinde , <$BBlogger suveydaylemiş…

    <$Baileniz ve sevdiklerinizle mutlu huzurlu yıllar zeynep hanım.
    su aynı dere yatağından bir daha geçmiyor hayat gibi.mutluda olacağız, üzüleceğizde ama önemli olan huzurlu olmak, sağlıklı olmak.
    ama ama pasta yokmuuuu:))> <$B 

    <$B12 Şubat, 2007rihinde , <$BBlogger sevilayylemiş…

    <$BZeyno ablacigim, gecmis dogum günün kutlu olsun. Daha cok gencmissin:)> <$B 

    <$B12 Şubat, 2007rihinde , <$BBlogger ipekylemiş…

    <$BNice mutlu, sağlıklı ve sevgi dolu yıllar Zeynep..
    Ben kırk yaşını devirdikten sonra hayata şu gözle bakmaya başladım:
    Dolapta askılar aynı yöne bakmalı, tek bir bardağın yeri bile değişmemeli evet, ama öfke krizine de girilmemeli. Çünkü BEN buyum ve böyle mutluysam böyle mutluyum. Hayatımı beni anlayan, bana değer veren ve beni önemseyen insanlarla paylaşmalıyım.
    Hayatın her an ne sürprizler hazırladığını bilemeyiz, dolayısıyla: CARPE DİEM!
    Goethe nin yorumuyla: "Yaşanan her an kendi hakkını ister."
    İç hesaplarında sakın ola ki kendine haksızlık etme..
    İyi ki doğdun..
    sevgiler
    İpek> <$B 

    <$B12 Şubat, 2007rihinde , <$BBlogger ipekylemiş…

    <$B"iç hesaplarında" değil, "iç hesaplaşmalarında" olacaktı, Pardon..
    İpek> <$B 

    <$B12 Şubat, 2007rihinde , <$BBlogger Asortik Krepylemiş…

    <$Bİyi ki doğdun :)
    Nice yaşlara Zeyno..
    37 de ne ki ?> <$B 

    <$B12 Şubat, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Nillycim, teşekkür ederim, beni gerçektn gülümsettin, hoşuma gitti ..

    ***Kugucumm, teşekkürler, zaen bir yanım hep çocuk biliyor musun, büyümesini de istemiyorm:))

    ***Nimetcim demek aramıda iki yaş var, ama inan içindeki çocuk büyümedikçe, ki o büyümesin zatn, yaın hiç önemi kalmıyor...> <$B 

    <$B12 Şubat, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Aydacım, nerelerdesin yine:)) Özletiyorsun...
    Çokteşekkür ederim,bn d seni tanıdığım için mtluyum...

    ***Baver, teşekkür ediyorum ve darısı başınıza diyorummmm

    ***Akcahancım, çok teşekkr ederim, zun sürdir yoktun, yeniden hoşgeldin....> <$B 

    <$B12 Şubat, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Age35cim, çok teşekkür ederim:))

    ***Yalnızlar Kraliçesiii, kovalar bitanedir değil mi:)) Bak şimdi seninle çok ortak yönümüz vardır mutlak,en büyük kooova:))))

    ***Süveydacım, çok teşekkürler, haklısın geri dönmek imknsız o halde anı yaşamak gerek....
    Pasta mı,vallahi ben bitirmedim:)))> <$B 

    <$B12 Şubat, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Sevilaycım, teşekkür ederim canım, bu arada sen nasıl oldun??

    ***İpekcim, çok teşekkür ederim,her yorumunda döktürüyorsun, hep doğru şeyler...Bana iyi geliyor yazdıkların, gerçekten:))

    ***Asortikcim, teşekkür ederim, 37 de ne değil mi, hayatın anlamını yeni idrak ediyoruz, bu yaşlar en kıymetlisi:))
    Taşınma işin biti mi, ne güzel bir telaştır bilirim:))Tekrar güle güle oturun:))> <$B 

    <$B12 Şubat, 2007rihinde , <$BBlogger annelogylemiş…

    <$BNice yıllaraaa!:)) Eminim bakış açın değiştikçe herşey daha da güzel olacak. Olgunlaşmak, büyümek çok güzel. Kesinlikle çok daha huzurlu olunuyor bence:)> <$B 

    <$B12 Şubat, 2007rihinde , <$BBlogger yazylemiş…

    <$BCanım benim nice mutlu, sağlıklı, huzurlu, uzun yıllar yaşarsın inşallah.
    Seni çok iyi anlıyorum. Maalesef mutlu olabilmek için bencil olmak gerekiyor bazen. Ve hayır diyebilmeyi öğrenmek. Biri istiyor diye istemediğin birşeyi yapmamak gerekiyor en önemlisi de hakedene hakettiği kadarını vermek. Eğer bunları yaptığında mutlu oluyorsan yapmalısın. Bu hayat senin hayatın. Yıllar çabuk geçiyor.> <$B 

    <$B13 Şubat, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Annelogcum, bakış açısını değiştirmenin zamanı geldi aslında, büyümek daha mutlu edebilir beni bu anlamda...Teşekkür ederim..

    ***Yazcım,Çok teşekkür ederim, çok değil ama biraz bencil olmak gerekiyor mutlu olabilmek için belki de:))> <$B 

    <$BYorum Gönder