<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19222129\x26blogName\x3dZeynep\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/\x26vt\x3d4594323569834899948', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Zeynepce.Com Zeynep'in Günlüğü

Paylaşacak dostlarınız yoksa, iyi şeylere sahip olmanın zevki yoktur.

Salı, Şubat 20, 2007

Başımın üzerinde uçaklar!!!!!

Uzun zaman oldu yine yazmayalı...Bu aralar blogu boşluyorum farkındayım ama inanın, sebeplerim çok hafif değil....Her ne kadar hastalıktan bahsetmeyeceğim artık dediysem de, şimdi de gelincik tarlası gibi kızardım arkadaşlar, kıpkırmızıyım abartmıyorum,evde adım "kaşınan boğa" oldu, gerisini siz düşünün artık.... ilaç alerjisi ihtimali üzerinde duruyoruz şu an umarım başka bir şey çıkmaz çünkü artık traji komik olmaya başladım!!! Neyse gelelim aşağıdaki fotoğraflara, başımın üstündeki uçuşanlara.....


Aynen böyle, şekilde görüldüğü gibi aniden bir şeyler uçuşur bana doğru, malum kişilerdir bunu yapanlar....


Elbette uçağın üzerindeki notu okurum ve içinden ne çıkacağını merak ederim..


Sonuç, işte yukarıdaki fotoğraftır, nasıl hayır diyebilirim ki??? İşlerini biliyorlar, kesinlikle....

Bu arada bugün ilk cemre düşmüş arkadaşlar. Gülmeyin ama birşey itiraf edeceğim, küçükken cemre düştü lafını duyunca, onu bulabileceğimi düşünür ve arardım:))Ama hala bulamadım nereye düşer ki bu cemre........

<$17orum:

    <$B20 Şubat, 2007rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$BNe yani bizde mi kafanın üzerinden uçan uçaklar gönderelim.
    Bak ben yolladım bile.
    İÇİNİ OKU:Zeynocum bidenem,lütfen bir daha bu kadar uzun ara verme,bizi ihmal etme ve böyle tatlı matlı koyarak bizi günaha sokma,lütfen lütfen lütfeeeeen.
    Çiçek çiçek kalp resimleri:)))
    T.> <$B 

    <$B20 Şubat, 2007rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$BNe yani bizde mi kafanın üzerinden uçan uçaklar gönderelim.
    Bak ben yolladım bile.
    İÇİNİ OKU:Zeynocum bidenem,lütfen bir daha bu kadar uzun ara verme,bizi ihmal etme ve böyle tatlı matlı koyarak bizi günaha sokma,lütfen lütfen lütfeeeeen.
    Çiçek çiçek kalp resimleri:)))
    T.> <$B 

    <$B20 Şubat, 2007rihinde , <$BBlogger gulfiylemiş…

    <$Bsüpersin zeynoo!:)
    çocukların da süper: )
    çok tatlılar yaaaa...
    maşallah> <$B 

    <$B21 Şubat, 2007rihinde , <$BBlogger Gamzeliylemiş…

    <$BAyy canım çok geçmiş olsun, ilaçların yan etkisidir merak etme... Ohh vallahi gerçekten işlerini biliyorlar...Ellerine sağlık...
    Bende cemreden bahsettim sayfamda...daha kışı görmeden bahar geldi :))> <$B 

    <$B21 Şubat, 2007rihinde , <$BAnonymous isitmekaybiylemiş…

    <$Bbenim yaptığım profiterol nedense düz oluyo,kabarmıyo :(> <$B 

    <$B21 Şubat, 2007rihinde , <$BBlogger Çocuk gibiylemiş…

    <$BYöntemi tuttum, bu yöntem babalarda da aynı olumlu etkiyi yapar mı acaba? :)))> <$B 

    <$B21 Şubat, 2007rihinde , <$BBlogger ipekylemiş…

    <$BZeyno cuğum,
    Ahh şu cemre itirafını duyunca nasıl mutlu oldum anlatamam. Çünkü ben de uzunca bir süre cemreyi düştüğü yerde dumanlar çıkartan ,izler bırakan poff diye ses çıkartan birşey olarak düşünmüştüm.
    Yalnız olmadığımı bilmek iyi hissettirdi bana:)
    Çok sevgiler
    İpek> <$B 

    <$B21 Şubat, 2007rihinde , <$BBlogger ERDILylemiş…

    <$BZeyno Anne bu günler gececek biliyorum.Olsun yazilarin gecikse de bizler her zaman buradayiz.Biliyorsun.> <$B 

    <$B21 Şubat, 2007rihinde , <$BBlogger renklerylemiş…

    <$BTatlı istemenin en tatlı şekli olmuş bu:-) Benim oğluşa da ne tatlı yapayım desem aklına profiterol gelir. O nedenle sık sormam:-) Yaptığımda biz bir tanecik yeriz, sonrasını yedirmez... Eline sağlık.> <$B 

    <$B21 Şubat, 2007rihinde , <$BBlogger KUGUUylemiş…

    <$Bya ben cok duygulandim Zeynocgm..... ve annemi ozledim:) bu nazlar niyazlari hayatta sadece anneler ceker:) cok tatlisiniz.> <$B 

    <$B22 Şubat, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***T, sen ne harikasın biliyor musun, yine güldürdün beni:))
    Uçakların geldi, ben seni fazla günaha sokmadan bi tatlı daha yapayım bu kez fotoğraf yok:))

    ***Gulficim, teşekkür ederim valla biz enteresan bi aile olmaya başladık, bakalım daha neler yaşayacağız:))Hem sen de süpersin, oğlum seni çok seviyoooor:))

    ***Gamzelicim,teşekkür edrim, şu an iyiyim.Bizimkiler annelerini çok iyi tanıyor, ben böyle küçük notları severim onlar da tüm yaratıcılıklarını kullanıyor işte....> <$B 

    <$B22 Şubat, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***İşitme kaybı, hoşgeldin:) Çok güzel ve anlamlı bir blogun var, bu düşüncen mükemmel, aslında bu profitoroller de çok kabarmadı ilk kez başıma geldi sebebi ne bilmiyorum...

    ***Çocuk gibi, bence bu yöntem babalara da etkili olur, denemelisiniz kesinlikle:)

    ***İpekcim, asıl sen beni mutlu ettin, demekki yanlız değilmişim..> <$B 

    <$B22 Şubat, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Erdil Baba, sağlık en önemli hazinemizmiş, kaybedince anlıyoruz ne yazık ki kıymetini...

    ***Renklercim, demek senin oğluş da bizimkiler gibi,senin yöntemin de benim hoşuma gitti, sormamak en iyisi galiba...

    ***Kugucumm, annelik böyle işte, çocukların her yaptığı büyütülüyor gözünde insanın, mutlu olunuyor...
    Sonra da o çocuklar büyüyünce annelerini özlüyor....> <$B 

    <$B24 Şubat, 2007rihinde , <$BBlogger nimetpamukylemiş…

    <$Bhakkaten yani:) yöntem süper:) fakat bizim şansımıza uçak gider başka birinin kucağına düşer:) mesela ben edizden farzedelim pırlanta yüzük isteyeceğim:)))))) uçağı bi atsam kayınpederin kucağına düşse:))))))))))))

    nimet> <$B 

    <$B25 Şubat, 2007rihinde , <$BBlogger Salincakta Iki Kisiylemiş…

    <$BZeynep ablacim ozletiyorsun kendini, insallah onemli birsey degildir o kizarikliklar-- cocuklarin cok seker-- her okuyusumda masallah diyorum size--birbirinize sahip oldugunuz icin cok sanslisiniz--iyi bak kendine olur mu?> <$B 

    <$B26 Şubat, 2007rihinde , <$BBlogger nillyylemiş…

    <$BBayildim ben o ucaga. Bende babami br seye ikn edeceksem gecer karsina dans ederdim :) O cemreyi bende hic bulamadm, birde gokkusaginin baslangici ve sonunu :)> <$B 

    <$B26 Şubat, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Nimet, alemsin vallahi, kırk yıl düşünsem böyle bir şey gelmezdi aklıma:))

    ***Banucum, ya ben senin bloguna niye giremiyorum hala, özledim yazılarını, sahip olduklarım adına çok şanslı olduğumu biliyorum, Allah onarı benden, beni onlardan ayırmasın, v sizler desahip olmaktan mutlu olduklarımsınız:)

    ***Thy kıskanacak uçaklarımızı bu gidişle:))Demek sen de cemre araycılarındansın ehi ehi....> <$B 

    <$BYorum Gönder