<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19222129\x26blogName\x3dZeynep\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/\x26vt\x3d4594323569834899948', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Zeynepce.Com Zeynep'in Günlüğü

Paylaşacak dostlarınız yoksa, iyi şeylere sahip olmanın zevki yoktur.

Perşembe, Şubat 01, 2007

İyileşiyoruz......

Yazıma teşekkürle başlamak istiyorum...

Son yazıma yorum bırakan ve bana yanlız olmadığımı hissettiren,dualarını esirgemeyen arkadaşlarım;

-Zehra, Sen bitanesin, taaa Moskova dan çalan telefonla bana bunu bir kez daha hissettirdin...

-age35, duaların ve yorumun bize çok iyi geldi,teşekkürler...

-Erdil Baba,Gerçekten kalbim kızımlaydı, ben de sizleri çok seviyorum)teşekkürler..

-Sardunya, annelerin annesi, dualarını hissettim teşekkürler...

-Güzel Gamzelimiz, evet herşeyde bir hayır varmış, yazdıkların için teşekkürler..

-Sevilay, tertemiz kalpli bloggerımız, teşekkür ederim...

-Nilly, sakin olabilmek en çok istediğim şeydi, başaramadım ama yorumunla bize güç verdin, teşekkürler...

-Yaz, iyi ki varsın, teşekkürler..

-Gulfimiz, seni nasıl yakın hissettim kendime bir bilsen..teşekkürler...

-Asortik, elbette beklerdin psikoloğumu yakın olsaydık, buna inancım sonsuz,gerçekten yerin bambaşka teşekkürler...

-Ayda, iyi ki yorum yazmışsın bana, yokluğun öyle belliydi ki, duaların için teşekkürler....

-Gayri ihtiyari, sizlerin iyi dilekleri sayesinde allah kolaylık verdi inan, teşekkürler...

-Neşelii, nerelerdesin sen,yorumun tam zamanında geldi teşekkür ederim....

-İpek, gerçekten ne diyeceğimi bilemiyorum, o kadar içtensin ki, teşekkürler...

-Suat, dediğin gibi umarım bu yokuşlar sondur artık,demek sen de yaşadın benzer bir durumu, yorumun için teşekkür ediyorum..

-Renkler,iyi oluyoruz yavaş yavaş, teşekkürler...

-Annelog ,,merak edilmek güzel böyle durumlarda, teşekkürler....

Veeee, Hüsmen-Türkan ikilisi, ben sizleri boşuna sevmemişim, o kadar büyük sürpriz yaptınız ki bize, daha iyisini düşünemezdim, harikasınız ve iyi ki bizim dostlarımızsınız...

....Gelelim ameliyat gününe;

Gece gözümü kırpmadan bitti ve sabah inanılmaz telaşlı, dokunsan ağlayacak durumda hazırlandık.krmakarışıktım, bi tuhaftım.Halamız ve eşimin teyzesi, kızımı ameliyat olacağı hastaneye götürürlerken, biz de eşimle bana bakacak hastaneye yola çıktık.Ters istikameteydi yollarımız.Bu sahne bana çok dokundu, boğazım düğümlendi ve bundan sonraki her dakika, sanki saatler sürdü...

....Doktorum ameliyata yetişebilmem için çaba gösterdi, eşim sürekli merak etme
yetişiriz, sakin ol,yetişemesek bile hayırlısı olsun diyerek beni teselli etmeye çalıştı yol boyunca. Nafile sakin olamıyordum.Benim tahlilim yapılıp, doktorumla işim biter bitmez,halamızı aradım, "ilk ameliyat başkasının, İlgün ikinci girecek" deyince yüreğime su serpildi, yetişme imkanımız vardı ama yol bitmiyordu.Her geçen dakika gerildiğimi hissediyordum. neredeyse boğulduğum bir anda, arabadayken telefonum çaldı, karşımda kızım, "annecimm ben ameliyattan çıktım" diyor ve ben artık gözyaşlarıma hakim olamıyordum. Sesi iyi geliyordu, çok garip bir rahatlama aynı zamanda hüzün hissettim..Çığlıklarla ağlamak istedim...

Meğer ben aradığımda, halamız üzülüp telaş yapmayayım diye, o anda kızımın ameliyata girdiğini saklamış benden.Gerçekten de biliyor olsaydım, halimi düşünemiyorum. Yeri gelmişken halamıza minettarım, yazmalıyım bunu.Gerek ameliyat öncesi, gerek sonrası herşeyimize o koşturdu, İnanılmaz yardım etti bize, çookkk teşekkürler Şafak, sen halaların,görümcelerin(gerçek kardeşimsin bunu bil)bitanesisin=)

...Ameliyat başarılı geçti, umulandan iyi sonuç çıktı=))artık dikişlerimiz de alındı, kızım iyi çok şükürler olsun...

Bu kargaşa ve hastalık günlerinde oğluşumun durumuna üzüldüm bir de, o kadar sıkıldı ki, üzülüyor ve bunu nasıl belli edeceğini bilemiyor, bir hayli hırçın ve duygusal.Ne yazık ki şu sıralar hakettiği ilgiyi göremedi bizden, bebeğim herşey düzelicek, keşke sana anlatabilsem.....

...Bana konan teşhisDVT(derin ven trombozu).Bir tek tehlikesi var, önemli bir durum, pıhtının akciğere ulaşması halinde, sonuç aniden yaşamıma mal olabilirmiş.Ama şu anda gün aşırı tahlillerim yapılıyor, damarda açılma başlamış, risk azalıyor,göbekten vurduğum iğneler de ona erdi, iyi olacağımmmm....

Dilerim, bu hastalıkla ilgili son yazım olur, bundan sonra biraz large olma zamanı, güzel yazılar yazma zamanı, güzel anılar paylaşma zamanı.....

Güzel günler sizi bekliyoruz hadi , gelin artık.......

<$23orum:

    <$B02 Şubat, 2007rihinde , <$BBlogger Gamzeliylemiş…

    <$Bİyi haberini almak çok ama çok mutlu etti, inanırmısın ? hergün girip baktım bir haber varmı diye...tabikide ameliyatın ertesi günü yazacak değildin ama ben bir ihtimalle yine de hergün baktım.Bugün sabah bakmıştım, şimdi tekrardan bakayım dedim ve yazını gördüm çok sevindim...umarım iyileşirsiniz...İkinizide çok çok öpüyorum...Allah acil şifalar versin...> <$B 

    <$B02 Şubat, 2007rihinde , <$BAnonymous ZEHRAylemiş…

    <$BARKADASIM GOZU YASLI OKUDUM,COK GUZEL YAZMISIN,IYI GUNLERE INSALLAH.BIRAZ ONCE SENIN LINKLERINDEN TIKLADIGIM BIR ARKADAS FETHIYEDEN EV ALDIGINI VE ORAYA YERLESECEGINI YAZMIS DARISI BASINIZA HAYIRLISIYLA.....> <$B 

    <$B02 Şubat, 2007rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$BCanımsın yaaa,Zeynom,ablam,annem,arkadaşım,dostum herşeyimsin yaaa,nasıl merak ettim seni bilemezsin.Sana laşamadıkça Erdil babayı sıkıştırıyorum"ee verdiğiniz maille de ulaşamadım falan diye";P
    Sağolsun nazımı çekti de ve sen de bana ulaştın da içime su serpildi.Kızının adıyım ben demişsin ya,hay sen çok yaşa emi,Sen açık açık geleceksin bidenem,bana yazımda belirttiğim şekilde diyeceksin,anladın sen onu:)))
    Çok çok geçmiş olsun,dilerim Rabbim bu göreceğiniz enn kötü günler olur da bidaha üzülmez,sıkılmaz,hastalık,dert yüzü görmezsiniz.
    Seni çoook seviyorum Zeynom.
    P.> <$B 

    <$B02 Şubat, 2007rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$BValla Dogru Zeyno Anne Kac kere sana nasil ulasacagini mailler le sordu.Ne güzel bir sey insanin böyle dostlarinin olmasi.Insallah en kisa zamanda her sey eskisi gibi olur .Sen bizim Zeyno Annemizsin.
    Bütün aile fertlerine mutlu neseli hafta sonlari dilegi ile.
    Saygilar.Erdil> <$B 

    <$B02 Şubat, 2007rihinde , <$BAnonymous esraylemiş…

    <$Bdaha yeni okudum yazlarınızı ve inanın bi annenin neler yaşadığını haykırışını içimde hissettim tabi sizin yaşadıklarınızı yanında çok hafiftir. kızınız çok güzel iyileştiğiniz için çok mutluyum. rabbim sizi hiç ayırmasın kendinize iyi bakın> <$B 

    <$B02 Şubat, 2007rihinde , <$BBlogger b a v e rylemiş…

    <$Bzeyno, tekrar çok büyük geçmiş olsun diyor hepinize sağlık dolu günler diliyorum. evet duydum ve çok sevindim.
    sigarayı da bırakmışsın :)> <$B 

    <$B03 Şubat, 2007rihinde , <$BBlogger nillyylemiş…

    <$BHer ikinize de cok gecmis olsun. Iyi haberleriniz banada iyi geldi. Saglikli gunler diliyorum.> <$B 

    <$B03 Şubat, 2007rihinde , <$BBlogger ipekylemiş…

    <$BSevgili Zeynep,
    Gelen iyi haberlerinizi okurken mutluluk gözyaşları döktüm. Seninle hiç tanışmadık ama, anne olmak gibi ortak bir paydadayız, bu bütün dostlukların da ötesinde bir paylaşım. Tüm yüreğimle ikinizi de kucaklıyor geçmiş olsun diyorum. Kocaman yürekli halaya, babaya ve oğluşa da sevgilerimi gönderiyorum.

    Hayatın çok zor dönemeçlerinden birinde, uzaklarda yaşayan çok sevdiğim bir arkadaşımdan bir çiçek geldi. Üzerine iliştirilen kartta şöyle yazıyordu:
    "Hiç ardından güneş doğmayan gece gördün mü?"
    Sevgiler
    İpek> <$B 

    <$B03 Şubat, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Gamzelicim, canım benim,çok teşekkür ediyorum,hem dileklerin için hem de gösterdiğin vefa için=)

    ***Zehracım,gerçek arkadaşlığı, araya giren kilometrelerin bitirmeyeceğini bana bir kez daha anlatan canım arkadaşım, sana nasıl teşekkür etsem azdır, yerin doldurulamaz....

    ***P, kim demiş sanal arkadaşlık, dostluk boş diye, işte sizler, hiç de boş olmadığını gösterdiniz...
    İyi ki tanıdım ben seni, yüzyüze birbirimizi tanımasak da çok yakın hissediyorum inan.Teşekkür ederim bana ulaşmak için gösterdiğin çabaya ve başarmana. Aslında mailin çoktan gelmiş ama ben hiç bilgisayar açmadım son günlerde ancak gördüm ve hemen yanıtladım, durur muyum=))> <$B 

    <$B03 Şubat, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Erdil Babaaa, siz beni nasıl mutlu ettiniz şu zorlu günlerimde, işte dostluk budur diyorum...Herşey için teşekkürler...
    Bi de, herkes geçmiş betaya, ben geçmekte geç mi kaldım ne yapabilirim bu konuda, sanırım otomatik geçicekmiş tüm bloglar ama yapmam gereken bişey var mı gafil avlanmayayım sonra....

    ***Esra, hoşgeldin=) Allah hiçbir anneyi çocuğundan ayırmasın, bu duanı ben herkes için sürekli tekrarlıyorum, teşekkürler yazdıkların için, her zaman beklerim....> <$B 

    <$B03 Şubat, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Baver, hiç gelmiyeceksin sandım ne yalan söyliyim, son anda yetiştin haberin olsun=))
    Teşekkür ederim, sigarayı da bırakmış olduğuma ben çok daha fazla seviniyorum,kendilerini arasıra özlüyorum ama olsun o kadar di mi.....

    ***Nillycim, ben bir kez daha diyorum ki bu blog aleminde birimizin üzüntüsü sevinci herşeyi yansıyor diğerimize...Teşekkür ederim arkadaşım...

    ***İpekcim, yorumların bana nasıl da iyi geliyor bi bilsen, hele şu son satırda yazdığın söz, çok anlamlı, çok güzel.Ben de seni yüzyüze tanımıyor olmama rağmen yakın hissediyorum, teşekkürler ....> <$B 

    <$B03 Şubat, 2007rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$BZeynocum, işte hayat böyle oynatıyor bizi elinde ,böyle kötü anlarımızı paylaşabilecek dostlar kazanmamış olmamız ne büyük mutluluk değil mi?Tekrar geçmiş olsun diyor sevgi ile kucaklarım..=))

    Age 35> <$B 

    <$B03 Şubat, 2007rihinde , <$BBlogger ERDILylemiş…

    <$BZeyno Anne Temp kismini bir kenara kopyala.Ondan sonra yeni gecis kismini tikla o gereken herseyi kendi kendine yapiyor senin yapacagin bir islem yok.Temp kismina girdigin zaman yeni sisteme gecme eskisi gibi kullan eger gececek olursan.Yan tarafta olan her seyin kaybolur.O zaman yan bölümü yeni bastan yapman gerekir.> <$B 

    <$B04 Şubat, 2007rihinde , <$BBlogger Salincakta Iki Kisiylemiş…

    <$BZeynep ablacim son donem yogunluktan ugrayayamistim ne kendi bloguma ne de sana--bu yaziyi gorunce oyle sevindim ki anlatamam--cok sukur--binlerce sukur hemde--artik bomba gibi yazilarini bekliyorum--tekrar cok gecmis olsun, iyi bakin kendinize..> <$B 

    <$B05 Şubat, 2007rihinde , <$BBlogger renklerylemiş…

    <$BCanım, geçmiş olsun, güzel haberleri aldığıma çok sevindim. Umarım hızla iyileşirsiniz. Oğluşuna çok sıkılmai nasıl olsa gereken ilgiyi göstereceksin artık, O da iyi olacaktır...> <$B 

    <$B05 Şubat, 2007rihinde , <$BBlogger renklerylemiş…

    <$BCanım, geçmiş olsun, güzel haberleri aldığıma çok sevindim. Umarım hızla iyileşirsiniz. Oğluşuna çok sıkılmai nasıl olsa gereken ilgiyi göstereceksin artık, O da iyi olacaktır...> <$B 

    <$B05 Şubat, 2007rihinde , <$BBlogger renklerylemiş…

    <$BCanım, geçmiş olsun, güzel haberleri aldığıma çok sevindim. Umarım hızla iyileşirsiniz. Oğluşuna çok sıkılmai nasıl olsa gereken ilgiyi göstereceksin artık, O da iyi olacaktır...> <$B 

    <$B05 Şubat, 2007rihinde , <$BBlogger sevilayylemiş…

    <$Boh diyeyim, bak hepsi gecti, ALLAH hepinize acil sifalar ve sabir versin, zeyno abla. Görümcenden de allah razi olsun, o kadar ilgilenmis, ne güzel birsey.> <$B 

    <$B05 Şubat, 2007rihinde , <$BBlogger Aslıylemiş…

    <$BZeynep, çoktandır bloglara giremedim, geçmiş olsun, zor zamanlar geçirmişsiniz, inşallah her şey yoluna girer.> <$B 

    <$B05 Şubat, 2007rihinde , <$BBlogger Gamzeliylemiş…

    <$BRica ederim ne demek , siz iyileşin bizler için yeter...tekrardan geçmiş olsun...> <$B 

    <$B05 Şubat, 2007rihinde , <$BBlogger annelogylemiş…

    <$BHarika! Güzel haberler. Ters istikamette gidişinizi okurken çok kötü hissettim. Yerine koydum kendimi.
    Güzel günler gelsin üstünüze, iyilik ve sağlık öncelikle:)> <$B 

    <$B05 Şubat, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***age35 cim,haklısın hayat bi ara böyle takıyor insana. İyi ki bu gibi zamanlarda paylaşacak dostlara sahibiz, dostluk nasıl anlam kazanıyor gerçekten..Teşekkür ediyorum dostum....

    ***Erdil baba, deneyeceğim bakalım inşallah becerebilirim:))

    ***Banucum, canım, teşekkür ediyorum, ben de ne zmandır uğrayamadım kimselere, senin bloguna da girebilmeyi beceremedim çok da uğraşmadım hastalıklardan ama artık girmeyi başarabilirim sanırım, özledim yazılarını okumayı...Pozitif enerjiye ihtiyacım var ve bunu almanın en iyi yolu blogunu okumak.....> <$B 

    <$B05 Şubat, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Renklercim, çok teşekkür ederim,inşallah oğluş da kendini toparlayacak biz iyileştikce....

    ***Sevilaycım hakikatten de ohh ...
    Özellikle hastalık zamanlarında gördüğü ilgi, yakınlık insanı çok mutlu ediyor ve görümcem bu konuda muhteşemdi....

    ***Aslıcım gerçekten zor zamanlardı,herşey üstüste geldi ama geçiyor inşallah,teşekkür ediyorum arkadaşım...

    ***Gamzelicim, beni düğününe çağırırsan geleceğim söz:))))

    ***Annelogcum, gerçekten o sahne bana çok koydu, içimi sızlattı, allah kimseye böyle bir şey yaşatmasın,daima çocuklarımızın yanında olabilelim...
    Teşekkür ediyorum....Güzel günler hepimizin olsun...> <$B 

    <$BYorum Gönder