<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19222129\x26blogName\x3dZeynep\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/\x26vt\x3d4594323569834899948', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Zeynepce.Com Zeynep'in Günlüğü

Paylaşacak dostlarınız yoksa, iyi şeylere sahip olmanın zevki yoktur.

Pazartesi, Şubat 26, 2007

............SA





Bütün hastalar şifa bulSA,
Bütün dertliler deva bulSA,
Bütün işsizler iş bulSA,
Bütün borçlular borçlarını ödeyebilSE,
Bütün savaşlar sona erSE,
Bütün hasret olanlar kavuşSA,
Bütün aç olanlar doySA,
Bütün kötülükler yok olSA
Bütün zararlılar yararlı olSa,
Bütün gevezeler susSa,
Bütün hoşgörüsüzler hoşgörülü olSa,
Bütün insanlar sevgiyle dolSA,
Bütün pislikler temizlenSE,
Bütün küsler barışSA,
Bütün kederler yok olSA,
Bütün aşklar karşılık bulSA,
Bütün zamanlar çok olSA,
Bütün kadınlar zayıf olSA
Bütün tiryakiler bırakSA,
Bütün tatiller uzun olSA,
Bütün çocuklar okula gitSE,
Bütün ekonomi düzelSE,
Bütün küresel ısınma gerileSE
Bütün siyasiler kendilerini düşünmeSE,
Bütün yiyecekler hazır olSA,
Bütün evler kendi kendini temizleSE, ya da
Bütün erkekler de iş yapSa,
Bütün erkekler de çocuk bakSA,
Bütün herkes birbirini anlaSA,
Bütün okul ödevleri kendi kendine bitSE,
Bütün sinemalar bedava olSA,
Bütün ergenlerin sivilcesi geçSE,
Bütün ben bilirimciler, bilmediklerini anlaSA,


Bütün mutsuzlar MUTLU OLSAAAAAAAAAA..



Minik not: Bazıları özel istek üzerine yazılmıştır:)))
Lütfen sizler de ekleme yapınnnnnnn....






<$30orum:

    <$B27 Şubat, 2007rihinde , <$BBlogger annelogylemiş…

    <$B"Çocuklar hiçbir yerde ve hiçbir şekilde zarar görmese"
    demek geldi benim içimden Zeyno.> <$B 

    <$B27 Şubat, 2007rihinde , <$BBlogger renklerylemiş…

    <$BBütün kötüler hayatımızdan yokolsa,
    Bütün ahlaksızlar yokolsa...> <$B 

    <$B27 Şubat, 2007rihinde , <$BAnonymous acemi aşcıylemiş…

    <$BFikir o kadar güzel ki, tüm temennilere yürekten katılıyorum ve ekliyorum:
    Hiç savaş olmaSA,
    Yeryüzünde sapan dahil hiç silah kalmaSA,
    Saygı bütün dünyayı kaplaSA,
    Bütün çocuklara yetecek kadar okul, bilgisayar, oyuncak olSA..
    diye uzaar gider..
    Seni kutluyorum Zeyno, çok keyifli bir yazı oldu bu
    Sevgiler
    İpek> <$B 

    <$B27 Şubat, 2007rihinde , <$BBlogger ERDILylemiş…

    <$BKeske hepimiz o isteklerin bir baklasi olSA> <$B 

    <$B27 Şubat, 2007rihinde , <$BBlogger KUGUUylemiş…

    <$BKarsimdaki benim icin iyi veya kotu ne dusunurse aynisi kendisine olSA

    Kotuler/kotu niyetliler ayri gezegende yasaSA

    Hastaliklar olmaSA

    Huzur kaciranlar olmaSA

    Trafikteki hirtlar olmaSA

    Saygisizlik olmaSA

    Bu hayat ResatNuriGuntekin gunlerine geri donSE, zerafet kibarlik insanlik olSA

    Ya ZEYNOGUNcgm sen ne guzel bir sey yapmissin boyle yazdikca yazasim geldi vallahi.
    Sonunda hepsini tamamlayip bir post haline getirir misin lutfen. Sonra da Biriktirme Kutusuna almak isterim onu musaadenle?> <$B 

    <$B27 Şubat, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Annelogcum, kesinlikle olması gereken bir dilek....

    ***Renklercim,, keşke,keşke....

    ***Acemi aşçıcım,evet silah konusunu unutmuşum, aslında liste kimbilir daha ne kadar uzar ....> <$B 

    <$B27 Şubat, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Erdil Baba ne güzel bağlamışsın..SA hecesi de gözümden kaçmadı:)) Keşke , keşke....

    ***Kuguucum ne güzel bir betimleme olmuş, Reşat Nuri Güntekin Günleri:)) Sahi keşke olSa tüm bunlar...
    Tamamlansın tabi ki koyabilirsin biriktirme kutusuna....> <$B 

    <$B27 Şubat, 2007rihinde , <$BBlogger Gamzeliylemiş…

    <$Bİnşallahhh
    Amin...amin...amin...> <$B 

    <$B28 Şubat, 2007rihinde , <$BBlogger Çocuk gibiylemiş…

    <$BBütün dünya buna inanSA
    Bir inanSA
    Hayat bayram olSA
    İnsanlar el ele tutuşSA
    Birlik olSA
    Uzansak sonsuZA

    Birde özel bir istek belki hep birlikte istersek olur belli mi olur

    Trafik problemi olmaSA

    Hoşuma gitti ayol, dur biraz daha düşüneyim belki birşeyler daha isterim. Nasılsa burada istemek bedava di mi Zeynocum :)> <$B 

    <$B01 Mart, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Gamzelicim hep beraber söylüyoruz: Amiiin inşallah....

    ***Çocuk gibi, o zaten çok sevdiğim bir şarkıdır:))Hep birlikte isteyelim ve olsun inşallah....> <$B 

    <$B01 Mart, 2007rihinde , <$BBlogger b a v e rylemiş…

    <$BKeşke tabiatta Zeyno gibi duyarlı anneler olSA:)> <$B 

    <$B02 Mart, 2007rihinde , <$BBlogger nillyylemiş…

    <$BButun ulkeler vizesiz olSA
    Butun 3. sayfa haberleri yok olSA
    Butun insanla
    Butun dunya buna inanSA,
    Birlik olSA,
    uzansak sonsuZA
    (sonu tutmadi ama aklima geliverdi birden)> <$B 

    <$B02 Mart, 2007rihinde , <$BBlogger nillyylemiş…

    <$BSimdi gordum Cocuk Gibi'de aynisini hatiramlamis hemde benim gibi yarim yamalak hatirlamamis :)> <$B 

    <$B02 Mart, 2007rihinde , <$BBlogger nimetpamukylemiş…

    <$Bmemurlara zam gelse:))))))))

    nimet> <$B 

    <$B05 Mart, 2007rihinde , <$BBlogger pembedenizylemiş…

    <$Btüm aşklar mutlu sonla bitse
    ayrılık hiç olmasa
    hep sevdiklerimizle olsak...> <$B 

    <$B06 Mart, 2007rihinde , <$BBlogger sevilayylemiş…

    <$Bkeske hepsi gercek olsa:) yani gerceklesse.> <$B 

    <$B07 Mart, 2007rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$BAnonymous'lar artık blogger olSA !!!> <$B 

    <$B07 Mart, 2007rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$BYukarıdaki dans eden çocuk biraz dinlenSE !> <$B 

    <$B07 Mart, 2007rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$BDaha yukarıdaki teyze elindekiyle bize tatlılar yapSA !> <$B 

    <$B08 Mart, 2007rihinde , <$BBlogger gulfiylemiş…

    <$Bkeşke bütün işlerimi yapacak başka biri olsa,
    keşke artık benim de bir sevgilim olsa;
    keşke annem-babam-kardeşim benimle olsa;
    keşke dostlarım hain olmasa;
    keşke zeyno daha sık yazsa...> <$B 

    <$B08 Mart, 2007rihinde , <$BBlogger Gamzeliylemiş…

    <$BDünya Kadınlar Günümüz Kutlu Olsun
    Zeyno ablacım :)> <$B 

    <$B08 Mart, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Baver,teşekkür ederim :):):))))

    ***Nillycim, bak bu vize işini hiç düşünmemiştim ben, o da olsun tabi:)

    ***Nimetcim, ya nolur herkese zam gelsin olmaz mı:)))> <$B 

    <$B08 Mart, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Pembe deniz, hoşgeldin ve hep beklerim:))
    Amiiin diyeyim ben bu güzel dileğe....

    ***Sevilaycım, yaşasın döndün demek:)) Yeniden hoşgeldin ve dediğin gibi keşke....

    ***Anonymous, e tabi olsunlar bence de....

    ***Anonymous,dinleniyordur o merak etme sen...

    ***Anonymous,tatlı yapar mı bilmiyorum ama henüz teyze demeyelim gencecik daha....> <$B 

    <$B08 Mart, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Gulficim, amin diyorum senin için...
    Daha sık yazmayı ben de istiyorum ama hep aksiliklerlke uğraşıyorum şu aralar, son yazımdan beri bilgisayarımız arızalıydı ve ben de çok sıkılmıştım bu durumdan, özlüyor insan blogunu, bloger arkadaşlarını....

    ***Gamzelicim senin de canım:))> <$B 

    <$B08 Mart, 2007rihinde , <$BBlogger pembedenizylemiş…

    <$BE ben gene geldım de yenı yazı nerde?> <$B 

    <$B09 Mart, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Pembedeniz, hoşgeldin de ben blog sayfamı açamıyorum günlerdir bir problem var, yeni yazı yazamıyorum,bu konu beni de üzüyor ....> <$B 

    <$B10 Mart, 2007rihinde , <$BBlogger yalnızlar kraliçesiylemiş…

    <$BŞiddet olmaSA
    Savaş olmaSA
    Çocuklar ölmeSE> <$B 

    <$B11 Mart, 2007rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$Bdilerim tüm yazdıklarınız gerçekleşir))eylül> <$B 

    <$B11 Mart, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Yalnızlar kraliçesi, inşallah bu SA ların hepsi gerçek olur:))

    ***Eylül, Ne güzel olur değil mi o zaman:))> <$B 

    <$B18 Nisan, 2007rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$BBütün istediklerimiz anında olSa> <$B 

    <$BYorum Gönder