<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19222129\x26blogName\x3dZeynep\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/\x26vt\x3d4594323569834899948', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Zeynepce.Com Zeynep'in Günlüğü

Paylaşacak dostlarınız yoksa, iyi şeylere sahip olmanın zevki yoktur.

Pazartesi, Şubat 05, 2007

Sobelenmişim.....

Uzun süredir takip edemediğim blogları okuyunca, sobelendiğimi gördüm. Sevgili Gulfimiz ve Nilly sobelemiş beni. Hakkımda 5 şey....

İnsanın kendini anlatması zor olur ya bazen, işte bu soruyla ne anlatsam acaba deyip zorlandım açıkçası...deşifre olma zamanııııı....

1-Uykumda o kadar çok konuşuyormuşum ki, uyanıkken yazmayı hayal ettiğim kitaplar, kızıma göre uykuda anlattıklarımla rahat rahat 3-5 kitap yaparmış...

2-Cüssemle ters orantılı olarak inanılmaz yemek yerim, bir oturuşta bir ekmeği bitirebildiğime kimse inanmaz. En sevdiğim yemek balık, balık balık...Kahvaltıda bile yiyebilirim, 365 gün yesem bıkmam herhalde...Sütlü tatlıları çok severim, pastalardan çikolatalı, krokanlı ve kestaneli pasta favorimdir, meyveli pastayı asla ağzıma sokmam....

3-Herşeye karışan, önyargılı insanlara karşı antipatim var.Tembel insanı da sevmem.Ben bunu yapamam diyenlere kızarım, istenirse yapılır inancını taşırım.

4-Depremden korktuğum kadar hiçbir şeyden korkmam.Fobi derecesi bir korku bu. Sakin bir yapım var ama konu çocuklarıma gelebilecek bir zararsa anaç tavuk gibi yapamayacağım şey yoktur..Yaratılmış her canlıya sevgi duyabilirim, kedi, köpek,çiçek ,böcek, ağaç,kurt, kuş......

5-Gökyüzünü, özellikle güneşin batışını izlemeyi çok severim, büyülenirim, coşarım, duygulanırım, etrafımda kim varsa, bakın bakın diye ısrar ederim.Kızım önceleri dalga geçerdi benim bu gökyüzü düşkünlüğümle, şimdilerde canım birşeye sıkkınsa nereden anlıyor biliyor musunuz? Güneşin batışına pek aldırmıyorum,annee gel bak gökyüzü çok güzel diyor ve ben koşmuyorsam, anne neyin var diyor....

Şimdi,birilerini sobelemem gerekiyor, kimsecikler kalmamış galiba ama Erdil Baba, seni sobeliyorum, Ayda, Annelog, Baver sizleri sobeliyorum.....

<$11orum:

    <$B06 Şubat, 2007rihinde , <$BBlogger b a v e rylemiş…

    <$Bay ne yapmam gerekiyo zeyno şimdi. ay utandım. ayda hocam ne diyo bunlar :)))??> <$B 

    <$B06 Şubat, 2007rihinde , <$BBlogger b a v e rylemiş…

    <$Bzeyno biraz komik oluyo ama hem mail atıp, arkasından da mail atmıştım demek :)> <$B 

    <$B06 Şubat, 2007rihinde , <$BBlogger annelogylemiş…

    <$BTamamdır, en kısa zamanda:)> <$B 

    <$B06 Şubat, 2007rihinde , <$BBlogger ERDILylemiş…

    <$BZeyno Anne Bloglarda bu sobeleme yazilarini okuyordum basini bilmedigim icin pek ne oldugunu anlamadim.Galiba Kugu hanim baslatti birazcik aciklasaydin iyi olurdu.
    Sevg.Saygilar.> <$B 

    <$B06 Şubat, 2007rihinde , <$BBlogger Gamzeliylemiş…

    <$BBende depremden çok korkarım, allah'ım yaşatmasın, sonra balık benim 1. yemeğimdir bende bıkmam hergün yesem...Sanırım izmir'de yaşadığımız için, başka yerde yaşasaydım bu kadar çok severmiydim bilemiyorum...> <$B 

    <$B06 Şubat, 2007rihinde , <$BBlogger renklerylemiş…

    <$BGökyüzünü seyretmeyi ben de öçok severim. Zaten çocukluğumda uzaya o kadar meraklıydım ki mahallenin çocuklarını toplayıp onları uzayı, gezegenleri anlatacak ve sorularını yanıtlayacak kadar bilgim vardı... Seni tekrar neşeli ve burada görmek mutlu etti beni. Aman Maşallah diyeyim de nazar değmesin...> <$B 

    <$B07 Şubat, 2007rihinde , <$BBlogger nillyylemiş…

    <$BTesekku ederim cevapladigin icin. Oysa ben senin mesguliyetini unutmustume o yuzden buraya gelip sobe olayini yazmamistim. Ama en azindan baska bir mesguliyet olmustur sana. Ana-kiz saglik durumunuz umaim iyiye gidiyordur.> <$B 

    <$B07 Şubat, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BBu yorum yazar tarafından silindi.> <$B 

    <$B07 Şubat, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Baver, utanma vallahi her blogger ın başına geliyor:))
    Ayda hocamız yine yok ortalıkta...
    Şimdi ne mi yapman gerekiyor...
    Kendin hakkında daha önceden blogunda bahsetmediğin özelliklerinden 5 tanesini istiyoruz, baştan söyliyim, hiç kolay olmuyormuş...Sobeden kaçmak olmaz ona göre:))
    Bu arada mailini aldım çok teşekkür ediyorum...

    ***Annelogcum, teşekkür ederim bekliyorum cevaplarını diyecektim ama yazmışsın bile:))

    ***Erdil Baba, her sobelemenin konusu farklı, benim sobem, daha önce blogda bahsetmediğin 5 özelliğinden bahsedeceksin, bu kadar....
    Sobeden kaçmak olmaz ona göre:))> <$B 

    <$B07 Şubat, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Gamzelicim, desene ortak yönlerimiz var. Balık sevgisi ve deprem korkusu...Ben çok korkuyorum dediğim gibi, panik bir duruma geçiyorum...
    Balık yemek sağlıktır bol bol yemek lazım değil mi ama:))

    ***Renklercim, ben gökyüzünü izlemeye bayılan biriyim.Komiktir aynı zamanda ürkerim bazen.
    Daha da neşeleneceğiz inşallah,hep beraber...

    ***Nillycim, çok şükür düzeliyoruz artık ve bloglara bakabilme zamanım ve sıhhatim oldu.Görür görmez de cevaplıyım istedim, ödevlerime sadık bir çocuktum, burada bile tuttu huyum:))> <$B 

    <$B25 Nisan, 2007rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$Bzeyno harikasın eline yüreğine sağlık> <$B 

    <$BYorum Gönder