<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19222129\x26blogName\x3dZeynep\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/\x26vt\x3d4594323569834899948', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Zeynepce.Com Zeynep'in Günlüğü

Paylaşacak dostlarınız yoksa, iyi şeylere sahip olmanın zevki yoktur.

Salı, Şubat 13, 2007

Sokaktaki sevgililer...


Bu kedicikler, resmen poz verdi bana, inanmazsınız resimlerini çekene dek, belki beş dakika boyunca böyle dudak dudağa kaldılar, ne zaman ki fotoğraf makinemi alıp, resimlerini çektim ondan sonra öpüşmeyi bıraktılar:)))))
Sevgililer Gününüzü şimdiden kutluyorum, hep sevgiyle kalın...
Kanaatimce en büyük acı, sevgiyi göstermekte geç kalmış olmak ve sevildiğini bilmeden yaşamaktır...
O halde ne duruyoruz, sevgimizi göstermekte geç kalmayalım ve sevdiklerimize bunu her fırsatta anlatıp, onları kucaklayalım......
Elimde bu fotolar olunca ben sabredemedim, bir gün önceden kutlamak istedim herkesi.....

<$16orum:

    <$B13 Şubat, 2007rihinde , <$BBlogger ERDILylemiş…

    <$BSevgi bir ömre yayilmistir.O bittigi zaman zaten nokta konulmustur.> <$B 

    <$B13 Şubat, 2007rihinde , <$BBlogger renklerylemiş…

    <$Bİnanmıyorum, çok tatlılar, çok şirinler... Evde hayatımın iki aşkına sarılacağım hemen, onlara seni seviyorum diyeceğim. Oğlumun da seni seviyorum demekte zorlanmamasını istiyorum ileride...> <$B 

    <$B14 Şubat, 2007rihinde , <$BAnonymous ZEHRAylemiş…

    <$BKIMIN SOYLEDIGINI UNUTTUM TOLSTOY OLABILIR,AMA DUYDUGUMDA BU SOZU BENI DUSUNDURMUSTU,SOYLE DIYORDU(DUNYADA KI KALP KADAR, SEVGI CESIDI VARDIR) SIZ NE DERSINIZ BU SOZE BILMEM,SEVGI OLSUNDA......> <$B 

    <$B14 Şubat, 2007rihinde , <$BBlogger Gamzeliylemiş…

    <$BYaaa inanılmaz, istesen bu poz olmaz...Aferin be kedilere insanlara örnek..
    Senin ve eşinin de sevgililer günü kutlu olsun...> <$B 

    <$B14 Şubat, 2007rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$BSeni çok seviyorum.
    İstersen bende sana poz verebilirim ;P
    Doğum gününü de buradan kutlayayım,2 yıl sonra yanına geliyorum ama sen lütfen bi yere kımıldama 37 kal :)))

    T.
    (Bildin mi?)> <$B 

    <$B14 Şubat, 2007rihinde , <$BBlogger KUGUUylemiş…

    <$BZEYNOcgm ne kadar guzel bir foto olmus bu :)> <$B 

    <$B14 Şubat, 2007rihinde , <$BBlogger Age35ylemiş…

    <$BHarika bir an yakalamışsın Zeynepcim.."An" ların kıymetini bilmemiz dileğiyle...=)> <$B 

    <$B15 Şubat, 2007rihinde , <$BBlogger sevilylemiş…

    <$Bsevgililer gunun kutlu olsun zeyno resme bayıldım> <$B 

    <$B16 Şubat, 2007rihinde , <$BBlogger gulfiylemiş…

    <$Bgeçmiş sevgililer bayramın mübarek olsun zeynocuuum: ))> <$B 

    <$B16 Şubat, 2007rihinde , <$BBlogger Çocuk gibiylemiş…

    <$BMerhaba Zeyno,
    Ben döndüm. Sana uğradığımda bunu haber verecektim ama derdinin başından aşkın olduğunu görünce kendimi tuttum. Arada uğra olur mu? Bu arada ikinizinde iyileşmesine sevindim. Doğum gününü de kutluyorum.
    Neşeli :)> <$B 

    <$B19 Şubat, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Erdil Baba günün sözü olmuş yazdıklarınız,gerçekten müthiş....

    ***Renklercim, ben de tıpkı senin gibi çocuklarımın sevgilerini belli etmede zorluk çekmelerini istemiyorum hiç..Çünkü sevgi gösterildikçe anlam kazanıyor, kedilere gelince onları çok sevdim ben....> <$B 

    <$B19 Şubat, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Zehracım, haklısın, sevgi olsun da....

    ***Gamzelicim, vallahi bu kediler resmen poz verdiler:))> <$B 

    <$B19 Şubat, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***T, bildim bildim:)) Ben de seni çok seviom, demek iki yıl sonra yanıma geliceksin ama ben yine orada olabilecek miyim, olucam olucam söz, hadi bekliyorum...

    ***Kuguucum, güzel poz sahiden, ben çok sevdim....> <$B 

    <$B19 Şubat, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Age35cim, mesaj alınmıştır:))

    ***Sevilcim, teşekkür ederim ancak cevap yazabildim...> <$B 

    <$B19 Şubat, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Gulficimmm, teşekkür ederim benim cevabım da geç oldu ama:)

    ***Neşeliiii:) nasıl sevindim hemen uğruyorum sana, zaten özlemiştim....> <$B 

    <$B26 Şubat, 2007rihinde , <$BBlogger nillyylemiş…

    <$BCok ciciler.> <$B 

    <$BYorum Gönder