<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19222129\x26blogName\x3dZeynep\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/\x26vt\x3d4594323569834899948', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Zeynepce.Com Zeynep'in Günlüğü

Paylaşacak dostlarınız yoksa, iyi şeylere sahip olmanın zevki yoktur.

Çarşamba, Mart 14, 2007

Bayramın kutlu olsun doktorum:)



Hasta olduğumda, doktora gitmeyi sevmiyorum.Bu yüzden tüm hastalıklarımda hep son dakikada yetiştim, hep ilerlemiş, acil vaka oldum. Sebep olarak da, ilk başta sağlık sistemimizi gösterebilirim; kabul edersiniz ki, güzel ülkemin kanayan yarası, sağlık sistemi!!

Bu öyle kötü bir sistem ki, hem hasta, hem doktor şikayetçi. Herkes haklı...

Hasta istediği, hakettiği ilgiyi göremiyor, doktor hasta yoğunluğundan başını kaldıramıyor, aldıkları ücret ne yazık ki hakettikleri ücret değil ve daha bir sürü şey...

Elbette sistemin acısını hastasından çıkaran doktorlar var bu bir gerçek....Ama bu sistem içerisinde harika bir sürü doktor var ve birisi benim doktorum olduğu için şanslıyım....

Daha önceki postlarımda yazmıştım, bana koyulan teşhis DVT idi ve uzun bir süre doktor kontrolünde, sürekli tahlil eşliğinde "Coumadin" kullanmam gerekiyor artık....Peki hangi doktorun kontrolünde?

O'nunla ilk kez telefon konuşması ile tanıştım. Ertesi sabah erkenden hastanede görüşmek üzere randevulaştık. İyi ama yüzünü görmediğimiz bir doktoru, birçok doktorun arasından nasıl seçecektik?? Eşimle birlikte beklerken her gelen doktor için tahmin yürütüyorduk, tamam kesinlikle bu doktordur derken, dikkat ettim hep orta yaşın üzerindeki doktorları tahmin ediyorduk nedense. Sonra gencecik biri yanımıza yaklaştı ve "sizi birazdan alacağım"dedi.
Dr. Ali Aycan Kavala..

Hayatımda ilk kez bir doktora giderken stres olmuyorum, sıkılmıyorum. Aksine , çok sevdiğim bir dostumu ziyarete gider gibi hissediyorum.İlk başlarda 2 günde bir olan tahlillerim, şu aralar 15 günde bir yapılıyor. Aycan Bey o kadar sıcak, samimi, esprili bir doktor ki, inanın hasta olduğumu unutuyorum ben...:)Kontrol günlerinde sırtında çantası, yüzünde gülümsemesiyle gelen bir doktoru arıyor gözlerim ve hah diyorum işte geldi....Kendisine buradan teşekkür etmek istiyorum, kafamdaki sert, sıkıcı, soğuk, fazla otoriter doktor imajını sildiği için, mutlu mutlu da doktora gidilebileceğini hissettirdiği için....

Dr.Aycan Bey, tıp bayramınız kutlu olsun...Tüm sağlık çalışanlarının bayramı kutlu olsun...

<$8orum:

    <$B14 Mart, 2007rihinde , <$BBlogger pembedenizylemiş…

    <$BBen de dişçiden çok korkardım, hatta kalp ameliyetı olmak daha kolay gelirdi(Allah korusun), sonra ben de çok cici bir doktorla tanıştım hiç korkmadan kanal tedavisi bile yaptırdım :).
    İşinin hakkını verebilen tüm hekimlerin bayramı kutlu olsun.
    Ve hepimize işinin hakkını verebilme gücü versin Allah (ama en çok da öğretmenlere- kimse kızmasın bu dileğe )> <$B 

    <$B15 Mart, 2007rihinde , <$BBlogger Menapoz Ablaylemiş…

    <$Bzeynocum ne güzel yazmışsın oyle..benim de idealim oyle bir doktor olabilmek..ama inan şimdiden hastalarla kanka olduyorum bazı arkadaslara acayip geliyor bunlar..ama bence olması gereken bu..şimdi nasıl oldun..dvtde trombozun oldugu yerde şişlik,kızarıklık,hassasiyet agrı olur su an durum ne?> <$B 

    <$B15 Mart, 2007rihinde , <$BBlogger Menapoz Ablaylemiş…

    <$Bçok geçmiş olsun kendine çok iyi bak..> <$B 

    <$B16 Mart, 2007rihinde , <$BBlogger renklerylemiş…

    <$BDoktordan ödüm kopar. O nedenle doktora pek gitmem. Aslında korkum doktordan ziyade onun bana kötü bir haber vereceğidir... Ama korku ile de yaşanmaz tabi. Allah hepimize sağlıklı güzel günler versin de doktorları sadece tıp bayramında hatırlayalım...> <$B 

    <$B16 Mart, 2007rihinde , <$BBlogger Gamzeliylemiş…

    <$Bne güzel, eğer doktorun sinir bozucu biri olsaymış sen bunu anlatmazdın, anlatmayıo bırak gitmek bile istemeszdin...
    Bende buradan doktorunun tıp bayramını kutluyorum...> <$B 

    <$B16 Mart, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Pembedeniz,keşke herkes işini hakkıyla yapabilse, ama en çok dediğin gibi doktorlar ve öğretmenler. Çünkü her ikisi de direk insan üzerine; sağlık ve yaşam üzerine önemli görevler....

    ***Menopoz abla, çok teşekkür edrim ayrıca biliyorum ve eminim ki sen mükemmel bir doktor olacaksın.Bence bir doktoru en çok hastasının ondan sevgiyle, şükranla bahsetmesi mutlu eder öyle değil mi??
    Durum şu anda kontrol altında gibi görünüyor, bakalım 3. ayda dopler çekilecek sanıyorum yeniden, inşallah atlatabilirim tamamen..
    Keşke blogunda bu konuyla ilgili detaylı bir yazı yazsan, ben çok sevinirim hani, hastalık hakkında her şeyi araştırmaya başladım çünkü....> <$B 

    <$B16 Mart, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BBu yorum yazar tarafından silindi.> <$B 

    <$B16 Mart, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Renklercim, niye böyleyiz, hep doktor kelimesi yüzümüzün buruşmasına sebep olur? Açıkçası ben korkmuyorum sadece bazı doktorlar ve sistem yüzünden olsa gerek hoşlanmıyorum doktora gitmekten...

    ***Gamzelicim kesinlikle dediğin doğru. aksi biri olsaydı yine bahsederdim emin ol ama bu kez övgüyle değil, sitemle....Ben susmam biliyorsun, haksızlığı ve yanlışı da yazıyorum....> <$B 

    <$BYorum Gönder