<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19222129\x26blogName\x3dZeynep\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/\x26vt\x3d4594323569834899948', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Zeynepce.Com Zeynep'in Günlüğü

Paylaşacak dostlarınız yoksa, iyi şeylere sahip olmanın zevki yoktur.

Cuma, Mart 09, 2007

Herşey uçtu gitti ...Ve nihayet yazı yazabiliyorum:)))

Demek ki benim de başıma gelebiliyormuş...Benim de bilgisayarım çökebiliyormuş...Tüm resimlerim, belgelerim, maillerim, yazılarım uçup gidebiliyormuş:((((((

Günlerdir uğraşıyordu canım eşim, gidenleri kurtarabilmek ve bilgisayarı yeniden ayağa kaldırabilmek adına...Çoğunluğu kurtarabildi ama giden çok şey var yine de :((((...

Bir sürü resim gitti arkadaşlar, bir sürü yazım gitti,maillerim gitti...Hani küçük hikayeler yazıyordum ya onlar da gitti:((( Üstelik bloga ulaşamamak, yeni yazı yazamamak da cabası...Üzüldüm gerçekten, ne diyebilirim kendimi rahatlatmak adına:
"Gideeeen gitsin, sen şarkılar söyle içinden boşver" miydi o şarkının sözleri?????

Neyse, şükür artık düzeldi, bloguma yazı da yazabilirim, oh be.....

Dün yazabilmeyi çok istedim, çünkü, benim için önemli birinin doğumgünüydü ve onu buradan da kutlamak istemiştim ama olmadı, olamadı:((

Geçmiş de olsa iyi ki doğdun Şafak ve iyi ki varsın hayatımızda....

Ve ben yine buralardayım, yeni yazılarla doluyum....

<$10orum:

    <$B09 Mart, 2007rihinde , <$BAnonymous ZEHRAylemiş…

    <$BBU YAZIDA BENI COOOK SEVINDIREN BIRSEY VAR ,NE DEMISLER GONULLER BIR OLSUN,UMARIM ANLATABILMISIMDIR.COK SEVINDIM....> <$B 

    <$B09 Mart, 2007rihinde , <$BBlogger nimetpamukylemiş…

    <$Bçok gıcık bir durum. bundan sonra yedekle herşeyi bari:) geçmiş olsun

    nimet> <$B 

    <$B09 Mart, 2007rihinde , <$BBlogger gulfiylemiş…

    <$Bgözümüz resmen yollarda kalmıştı...
    özlettin kendini zeyno, iyi ki geldin..
    gerçekten özlüyorum ben seni ya!> <$B 

    <$B10 Mart, 2007rihinde , <$BBlogger yalnızlar kraliçesiylemiş…

    <$BkÖTÜ OLMUŞ BE zEYNO..> <$B 

    <$B10 Mart, 2007rihinde , <$BBlogger suveydaylemiş…

    <$Bgeçmiş olsun zeynep hanım.

    her blogerın başına gelir, üzmeyelim kendimizi:)
    benimde başıma gelmez derdim ama iki defa çökertmeyi başarmış bir insanım, bazan sıfırlamak daha iyi oluyor.
    tecrübe ile sabittir:)> <$B 

    <$B10 Mart, 2007rihinde , <$BBlogger Gamzeliylemiş…

    <$BBoşverrrrrrrrrrrrr
    giden gitsinnn, önemli olan sizlere bişey olmasın...
    İyi hafta sonları diliyorum :)> <$B 

    <$B10 Mart, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Zehracım, sen nerelerdesin uzun süredir????

    ***Nimetcim, gerçekten çok gıcık kelimesi hafif bile kalıyor:(( yedeklemek lazımmış....

    ***Gulficim, beni özlemiş olduğunu söylemen nasıl hoşuma gitti bi bilsen:)) Nasıl bir şey bu blog arkadaşlığı anlıyamayanlara duyurulur:)) Teşekkür ederim ama sen de özletme ve son zamanlardaki düşüncelerini de kaldır kenarıya, yaşamaya bak .....> <$B 

    <$B10 Mart, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Yalnızlar kraliçesi, sahiden kötü oldu, can sıkıyor sonuçta....

    ***Suveydacım, teşekkür ederim,haklısın üzmemek lazım, herkesin başına gelebiliyor sonuçta..

    ***Gamzelicim, diil mi ama, bize birşey olmasın:)))> <$B 

    <$B11 Mart, 2007rihinde , <$BBlogger pembedenizylemiş…

    <$BÇok sevindim ben şimdi yeni yazıyı görünce, AYOL daha yeni keşfetmişim bu blogu korktum yeni yazılar olmayacak diye.
    Yeni resimlerin gidenlerden çook daha güzel olur inş., gidenlere üzülme yeni gelenlerin daha güzel olmasını dile...> <$B 

    <$B14 Mart, 2007rihinde , <$BBlogger nillyylemiş…

    <$BOff hakikatten birseyleri kaybetmek cok kotu olyor. Sen bilgisayarindaki emeklerini kaybtmissin, bende en son kardesimin bana yeni aldigi kamerami kaybettim.Sinir bozucu oluyor.> <$B 

    <$BYorum Gönder