<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19222129\x26blogName\x3dZeynep\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/\x26vt\x3d4594323569834899948', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Zeynepce.Com Zeynep'in Günlüğü

Paylaşacak dostlarınız yoksa, iyi şeylere sahip olmanın zevki yoktur.

Cumartesi, Nisan 21, 2007

Bu günlerde....



Sahi bu günlerde neler oluyor? Bööyle acayip bir gariplik hissediyorum, bahar mı bu hale getirdi beni, bir yorgunluk, bir yorgunluk ki sormayın:((


...Hiç keyfim yok, ama uykum hep var, hiç bir şeye konsantre olamıyorum; gündelik rutin işlerde bile tuhaf hatalar yapıyorum, sanki bedenimde ruhum yok...Gülmeyin sakın ama telsiz telefon da buzdolabına konur mu? Ben koymuşum ve evin içinde aranıp duruyorum. O kadar tuhafım yani...


...Herkes sıcaktan bahsediyor, ben donuyorum.Vallahi abartmıyorum o kadar üşüyorum ki, millet yorgan battaniye kaldırırken, ben bir tane daha almak istiyorum üzerime. ...


... Bir gün inanılmaz iştahlıyım, dakika başı acıkıyorum, yemek yiyorum ve hala gözümün önünden pastalar- börekler geçiyor, iki gün sonra, acayip iştahsııız, mızmıııız, aç bi aç dolanıyorum.Uykudan gözlerimi açamıyorum...

... Göz alerjim de başladı, gözlerim berbat yanıyor, batıyor offf..

...Bir de son günlerde iki ayrı işe giriştim. Üstelik benim için önemli bir şeyin arifesinde..Toplamda üç yeni şey yani(şimdilik açıklama yok) Olur mu olmaz mı derken, denemeye karar verdim. Olmasını da istiyorum açıkçası....Bana hem maddi, hem manevi katkısı olacak çünkü....Bakalım?






<$10orum:

    <$B22 Nisan, 2007rihinde , <$BBlogger b a v e rylemiş…

    <$BAllah'ım herkes yanarken benim gibi üşüyen bir tane daha antika:) varmış. Ne mutlu bana. Zeyno aynen ben de öyle. OOh demek ki tek ben değilim. Ancak kansızlık yapar falan diyorlar anlamış değilim. Yalnız senin durum acaba daha mı ciddi ne ?
    Neden dersen yahu sen İzmir'de değil misin? Orası zaten hep sıcak değil mi?
    **Dikkat edelim sağlığımıza hele sen daha da dikkat et. Daha yeni hastanelerle boğuşmuşken. Sağlıklı günler dilerim Zeynocum.:)
    not: şu yeni işini de merak ettik ya.neyse.?> <$B 

    <$B22 Nisan, 2007rihinde , <$BBlogger KUGUUylemiş…

    <$BOncelikle ZEYNOcgm giristigin islerin istedigin gibi sonuclanir insallah, kolaylikla dilerim.
    Diger yandan senin bu halin herkeste var bu siralarda merak etme. Benim eskiden buzdolabina naylon corapini koyan, hemde tabakta bir guzel stretchliyerek koyan bir arkadasm vardi. Hala anlatir, ona guleriz. Sen senin telsiz telefonu dert etme.> <$B 

    <$B23 Nisan, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Ooo birileri daha benim gibi donuyormuş:) Sevineyim mi üzüleyim mi? Hoş benim durumum daha vahim çünkü ben, İzmir gibi sıcacık bir yerdeyim......
    -Haklısın Baver, kansızlık yapar diyorlar ama aslında başka bir çok sebebi varmış, tiroid de bunlardan sadece birisi...Sağlık dileklerin için çok teşekkür ederim....Yeni şeyleri de belki bir süre sonra açıklarım inşallah...

    ***Kugucum, amin amin inşallah, bakalım zaman göstericek:))
    Bu arada şu streçleme işine koptum ben, telsiz telefon allahtan streçlenmemişti bende:))))> <$B 

    <$B23 Nisan, 2007rihinde , <$BBlogger gulfiylemiş…

    <$B: )))tipik bahar sendromu: )
    bende de var aynısından Zeyno.yalnız değilsin!!: )> <$B 

    <$B23 Nisan, 2007rihinde , <$BBlogger pembedenizylemiş…

    <$BOrhan Veli bile ''beni bu havalar mahvetti'' demiyor mu?Bahar yorgunluğu herkesin başına gelir, tek değilsin sen.
    Yapmaya niyetlendiğin işler umarım yolunda gider ve istediğin sonucu elde edersin.> <$B 

    <$B24 Nisan, 2007rihinde , <$BBlogger nillyylemiş…

    <$BKomik olmus, peki orada unuttugunu ne zaman farkettin, telefon calinca mi:) Bende gecen gun isyerinde kullandigim takma saci cekmece yerine cope atiyordum. Bu tur tuhafliklardan soz acilinca bir arkadasimin seneler once yaptigi birsey gelir hep aklima. Telefon caliyor ve bu arkdasim 'alo' yerine 'Bismillahirahmnirahim' diyerek telefona cevap veriyor :) Arayanin rutbesi yuksekti galiba :)> <$B 

    <$B24 Nisan, 2007rihinde , <$BBlogger renklerylemiş…

    <$BYa sein telefon da birşey mi, ben cumartesi günü komşunun evine anahtarımla girmeye çalışıyordum. Tesadüfen aynı anda eve gelen eşim olmasa daha çok uğraşırdım açmak için. Bunu yarın bloğumda yazayım bari. Yani diyeceğim dert etme:-) İstediğin iş de olur inşallah.> <$B 

    <$B24 Nisan, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Gulficim ne baharmış değil mi? Umarım sadece yorgunluğundan nasibimizi almayız....Güzelliklerini de yaşayalım hani....

    ***Pembedenizcim, evet ya haklısın bak bu hiç aklıma gelmemişti.Bu konuda şiirimiz bile var:)İşler içinse çok teşekkür ediyorum inşallah diyorum....> <$B 

    <$B24 Nisan, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Renklercim, of of senin başına gelen de ilginç, inşallah daha ileri gitmeyiz bu konuda:)Yoksa korkarım halimizden..Bahardandır bahardan diyelim şimdilik....Teşekkür ederim iş dileğin için de....> <$B 

    <$B25 Nisan, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Nillycim kusura bakma seni atlamışım yeni farkettim...Arkadaşının cevabına çok güldüm kendi halim normalmiş gibi:)))> <$B 

    <$BYorum Gönder