<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19222129\x26blogName\x3dZeynep\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/\x26vt\x3d4594323569834899948', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Zeynepce.Com Zeynep'in Günlüğü

Paylaşacak dostlarınız yoksa, iyi şeylere sahip olmanın zevki yoktur.

Salı, Nisan 03, 2007

Günler mi koşturuyor, ben mi???



Günler ne kadar çabuk geçiyor, nasıl bir hızla yeni bir hafta, yeni bir ay geliveriyor anlamıyorum. Sanki yaşadığım zamanın arkasından koşuyorum, nefes nefese kalıyorum ve yetişemiyorum.Kabus gibi ama değil, öyle olsa hiç değilse uyanınca oh be kabusmuş diyeceğim.

Hep telaşlı, hep yetişebilme, yetiştirebilme çabası ama bu nereye kadar ....Yoruldum ben, siz de böyle hissediyor musunuz yoksa bende mi bir gariplik var son zamanlarda, savaştan çıkmış gibiyim , ne savaşıysa bitmiyor....


...Ha bi de açgözlü insanlara, içimden geçenleri saydırdım bu gün....Onlardan biri, öyle olmasaydı ben bugün çok mutlu olacaktım!!!!!!.Kısmet diyorum yine de ne yapalım!!!!Ellerinden gelse sineğin yağını çıkaracaklar, öbür tarafa bomboş gidilecek, haberleri yokmuş gibi. Allah doyursun gözlerini de, nedir bu BAZI insanlardaki hırs, bi söyleyen çıkıverse.....


.

<$8orum:

    <$B03 Nisan, 2007rihinde , <$BBlogger pembedenizylemiş…

    <$BEbleh olan insan cam parçalarında güneşin aksini görür de o parçalara güneşin değerini verir, hakiki güneş sanır onu.Ve sever , bağlanır ona, baki sanır gördüğünü.Bir gün cam parçaları kırılp gittiğine anlar ki Baki olan cam parçaları değil güneştir.
    Mal edinirken edindikelrimizin de ebedi bizimle olacağını duüşünürüz , hiç düşünmeyiz bir gün elimşzden gideceklerini.Hırs o nednele insanı insan olmaktan çıkarabilir.Oysa diğer tarafa bizimle gelmeyecek olan her mülk geçicidir, sınırlı bir zaman diliminde hizmetimizdedir.Ya da belki biz hizmetindeyiz malımızın mülkümüzün ?!> <$B 

    <$B04 Nisan, 2007rihinde , <$BBlogger Gamzeliylemiş…

    <$BÇok doğru söylemişsin cidden, aynı şekilde ben ve benim çevremdeki insanlarda hep böyle söylüyor günler, aylar, yıllar çok kısaldı artık yapacaklarımızın hiç birini zamanında yapamıyor ve yetişemiyoruz...

    Aç gözlü insanlar çok bu dünyada...Önce insanlar karınlarını değil gözlerini doyurmaları gerek...ben bunu diyorum başkada bişey demiyorum zaten...> <$B 

    <$B05 Nisan, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Pembedeniz, hırs insanı insan olmaktan çıkarır sözünü sevdim...

    ***Gamzelicim, zaman hızlandıkça biz daha çok stres oluyoruz öyle değil mi? Herkes bundan şikayetçi ne yazık ki.

    Aç gözlüler için söylediğine katılıyorum ve ben de artık birşey söylemiyorum> <$B 

    <$B06 Nisan, 2007rihinde , <$BBlogger gulfiylemiş…

    <$Baçgözlü olmak aslında pozitif bir şey de olabilir...yani eğer bu faydalı bir hırssa, yani sonunda elde edilecek şey vatana millete faydalıysa açgözlü olunabilir..
    ama sanırım aynı şeyden bahsetmiyorum ben: )

    ben biraz hırslıyımdır da..: ))
    ama açgözlülük başka birşey galiba

    açgözlü müyüm ben ya?: )> <$B 

    <$B06 Nisan, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Gulficim kesinlikle bahsettiğin başka bir şey. O anlamda kullanmamştm, hani hep bana hep bana, paragöz insanlar vardır aşağı yukarı buydu bahsettiğim...

    Açgözlü değilsindir sen kesinlikle.....> <$B 

    <$B07 Nisan, 2007rihinde , <$BBlogger nimetpamukylemiş…

    <$Bhırs insanin yaradışılışında var zeyno.
    vallahi bende yorgunum bu aralar. gripten mi. tempomdan mı, yoksa bahar yorgunluğuna mı atsam suçu bilemedim. oh iyi neyse ki zeyno da yorgunmuş bende bi gariplik yokmuş dedim:))))

    nimet> <$B 

    <$B07 Nisan, 2007rihinde , <$BBlogger ERDILylemiş…

    <$BZeyno Anne insan hep kosuyor bazen kosarken etrafindakileri deviriyor görmüyor bile ya sonra bir bakmis ki ulastigi nokta meger baslangic imis.Yanindan gelip gecenlere bile söylesen inandiramazsin .Hatirladinmi benim bir yazim vardi saka maka diye orada esasin da hayatimi anlatmistim.Yarisi ancak icinde huzuru yakaladigin zaman belirliyebilirsin ister yorgun kalir istersen bir etap daha kosarsin.
    saygilarla.> <$B 

    <$B08 Nisan, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Nimetcim, demek oh çektin e o zaman ben de bir oh çekeyim:)

    ***Erdil Baba,kesinlikle iç huzurda bitiyor bunun sonu ....> <$B 

    <$BYorum Gönder