<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19222129\x26blogName\x3dZeynep\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/\x26vt\x3d4594323569834899948', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Zeynepce.Com Zeynep'in Günlüğü

Paylaşacak dostlarınız yoksa, iyi şeylere sahip olmanın zevki yoktur.

Çarşamba, Nisan 25, 2007

Hiç sürpriz değil ki.....



Yolcular uçagin yaninda otobüsten inmisler..


Bavullarini gösteriyorlar. Bir bakmislar uçak sirketinin minibüsü yanlarinda durmus. Içinden kaptan pilotla, yardimci pilot inmisler...


Yolcular fena halde sasirmislar..


Nasil sasirmasinlar...


Kaptan pilotun elinde bir beyaz baston. Kolunda üç noktali bant..


Yardimci pilotun elinde bir köpek tasmasi..


Tasmanin ucunda bir köpek..


Saga sola çarparak öylece ilerliyorlar uçaga.. Günlerden 1 Nisan degil ama, "Saka herhalde" demis yolcular, dolusmuslar uçaga..


Uçak pistte hizla ilerlemeye baslamis. Yolcularin gözleri camda. Uçak hizlanmis..

Yolcular endiselenmeye baslamislar.. Ucak daha hizlanmis. Pistin sonu hizla yaklasmaya baslamis..Uçak iyice hizlanmis..

Bazi yolcular paniklemis, dua etmeye baslamislar. Uçak son hiza ulasmis. Bu arada pistin sonuna da ulasmis. 100 metre sonra betonun bitip çimlerin basladigini gören yolcular dehset içinde çigligi basmislar..


Tam o anda da kaptan pilot levyeyi sonuna kadar çekmis...


Uçak tam pist biterken tekerleklerini yerden kesmis, havalanmis. Kaptan pilot arkasina yaslanmis derin bir nefes almis ve yardimci pilota dönmüs:

Biliyor musun? Bir gün çiglik atmakta gecikecekler ve hep birlikte geberip gidecegiz!..." *


Dünyada nice kör yöneticiler var..

* *Çiglik atmaktan vazgeçmeyin !!!!

.* ** *MAYIS 2007 DE CUMHURBASKANLIGI SEÇIMI VAR.* *TEHLIKENIN FARKINDAMISINIZ.*

<$29orum:

    <$B25 Nisan, 2007rihinde , <$BBlogger ERDILylemiş…

    <$BZeyno Anne'cim.Biiyorsun emekli insaniz.Ay 25 dedimi.Para bitiyor.Tek care evdeki makarna Allahtan bizim hanim maharetli.Salatasini da yapiyor corbasini da.Senin anliyacagin 3 ögün yemek devamli önümüzde.
    Esasinda hanima kabahat de bulmamam
    lazim.Ay basinda son 5 gün icin alternatif olarak hep makarna stoklamasam.Her halde makarna makarna diye sizlanmam degilmi.
    Alternatif olmadigi yerde galiba ben daha cok makarna yerim degilmi !...> <$B 

    <$B25 Nisan, 2007rihinde , <$BBlogger nillyylemiş…

    <$BKonuyu cok guzel baglamissin.> <$B 

    <$B26 Nisan, 2007rihinde , <$BBlogger suveydaylemiş…

    <$Bmadem demokrasi var, madem herkes fikirlerini özgürce ifade ediyor, anlatılan hikaye ya da artık masal mı desem, yaşananlarla ve olanlarla hatta olacaklarla çok alakasız buluyorum.
    amacım kimsenin savunmasını yapmak değil elbette.yalnız anlayamıyorum bu bir kaşık suda fırtınalar koparılmasını zeyno hanım.
    neymiş o tehlike, nedir bizi uçuruma sürükleyecek zihniyet?
    zamanında, sayın sezer anayasa kitapçığını fırlatınca tüm ekonomi altüst olmuştu, o zaman hiçmi tehlike yazmadı ve sayın baykal şu anda dahi sözüne bir kaç gün dahi sadık kalmadığı halde yinemi tehlike yazmıyor.böyle siyasetçileremi güvenmemizi bekliyorsunuz.daha verdiği sözü tutamayan zihniyetin başka şeyleri korumasını mı bekleyeceğiz?Bir örnek daha size gündemden.Sayın Nur Serter hanım.Zamanında içinde bulunduğu oluşumu kabul edip ben değiştim artık diyebiliyor ve bunu kabullenebiliyoruz kolaylıkla.Ve soruyorum bir kez daha, birilerin daha değişebileceğini, değiştiğini kabul etmek bu kadar mı zor.Çifte standart değilde nedir bu?
    Ve birilerinin çığlıklarına kulak tıkanırken nerdeydiniz?
    Bir kalem oynatamayacak kadar mı sağırdınız?
    daha kör yöneticiler gördük, gelecek yöneticiler için sizin kadar umutsuz değilim.

    Voltaire'nin kemikleri sızlasın artık.söylemiş olduğu "düşüncelerinize katılmıyorum ama, söyleme hakkını sonuna kadar savunacağım" sözünün ne kadar anlamsızlaştığınıı gün geçtikçe daha iyi anlıyorum.düşüncelerinize katılmıyorum ama saygı gösteriyorum zırvalıklarıda cabası.kimsenin kimseye saygı falan gösterdiği yok.

    malesef, malesef, malesef...> <$B 

    <$B26 Nisan, 2007rihinde , <$BBlogger renklerylemiş…

    <$BBizim sorunumuz hepimizin sessiz çığlık atmasıydı. Miting ile biraz sesler yükseldi. Ama yetmez. Birşeyler yapmalı. Ama nasıl?> <$B 

    <$B26 Nisan, 2007rihinde , <$BBlogger Gamzeliylemiş…

    <$BTehlikeye çok az kaldı...
    Ne yapacağını şaşırdı miller...Allah sonumuzu hayır etsin...> <$B 

    <$B26 Nisan, 2007rihinde , <$BBlogger KUGUUylemiş…

    <$B:(> <$B 

    <$B26 Nisan, 2007rihinde , <$BBlogger gulfiylemiş…

    <$Bçok güzel bir yazı bu> <$B 

    <$B26 Nisan, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Erdil Baba,makarnanın alternatifi yok diye makarna yemekten hoşlanacağız diye bir şey yok tabi. Alternatif olması için de elimizden ne geliyorsa yapmalıyız öyle değil mi....

    ***Nillycim konuyu ben de alakalı bulduğum için yazdım ama tabi ki farklı düşüncede olanlar da var, zaten olacağını biliyordum, kimseye birşey dayatmaya çalışmıyorum bu benim fikrim farklı konularda da yazıyorum biliyorsun, herkes aynı fikirde olmayabiliyor diğer konularda da olduğu gibi....> <$B 

    <$B26 Nisan, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Suveyda Hanım,yorumunuzun en başında madem demokrasi var demişsiniz ne güzel...

    1_Oysa benim gördüğüm en büyük tehlike de bu zaten, demokrasinin, cumhuriyetin yok edilmeye çalışılması.Cumhuriyet yönetimini istemeyen bunu da aleni bir şekilde ifade eden yöneticilerimiz var malesef.Bkz. 80 li yıllar, bir yeminden alıntı:"...Kemal Paşa zamanında çıkarılan dinsiz!!! kanunların tatbikini önleyeceğime, kısa zamanda ümmet esasına dayalı, şeriat devletinin!!! kurulması için çalışacağıma..."
    Bu yemini eden bir kişinin cumhuriyet yönetimini istemediği aşikar, bu bir tehlike değil midir?

    2_Değiştim diyen birisi, inandırıcı olabilmek için, değiştiğini ispat etmek zorundadır, ben böyle bir değişim göremiyorum...

    3_Bu yazının konusu Nur Serter değil...

    4_ Ben, bu ülkenin "ananı da al git", "askerlik yan gelip yatma yeri değildir" ya da bir şehit annesi hakkında konuşurken" bunu mu dinleyeceğim" diyebilen biri tarafından yönetilmesini istemiyorum.Benim gibi birçok kişi de istemiyor ve tehlike olarak görüyor...

    5_Ben sadece şu anda sahip olduğum hak ve özgürlüklerden vazgeçmek istemiyorum.Bunun da ancak cumhuriyet yönetimiyle mümkün olacağını düşünüyorum, şeriat yönetimiyle değil..İranlı kadınlar gibi her türlü özgürlüğü kısıtlanmış, erkek egemen bir toplumda yaşamak istemiyorum.Bir kadın olarak buna ilk başta benim tepki vermem gerekiyor diye düşünüyorum.....Bu benim düşüncem..

    ***Renklercim, çığlık atmaya başladıysak arkası gelecektir, ülkem insanı, Atatürk'ün gençliğe hitabesinde dediği gibi
    "Ey Türk gençliği ! Birinci vazifen, Türk istiklâlini, Türk Cumhuriyeti'ni, ilelebet muhafaza ve müdafaa etmektir.
    Mevcudiyetinin ve istikbalinin yegâne temeli budur. Bu temel, senin en kıymetli hazinendir. İstikbalde dahi, seni bu hazineden mahrum etmek isteyecek dahilî ve harici bedhahların olacaktır. Bir gün, istiklâl ve Cumhuriyet'i müdafaa mecburiyetine düşersen, vazifeye atılmak için, içinde bulunacağın vaziyetin imkân ve şerâitini düşünmeyeceksin! Bu imkân ve şerâit, çok namüsait bir mahiyette tezahür edebilir. İstiklâl ve Cumhuriyetine kastedecek düşmanlar, bütün dünyada emsali görülmemiş bir galibiyetin mümessili olabilirler. Cebren ve hile ile aziz vatanın bütün kaleleri zaptedilmiş, bütün tersanelerine girilmiş, bütün orduları dağıtılmış ve memleketin her köşesi bilfiil işgal edilmiş olabilir. Bütün bu şerâitten daha elîm ve daha vahim olmak üzere, memleketin dahilinde, iktidara sahip olanlar gaflet ve dalâlet ve hattâ hıyanet içinde bulunabilirler. Hattâ bu iktidar sahipleri, şahsî menfaatlerini, müstevlîlerin siyasi emelleriyle tevhid edebilirler. Millet, fakr ü zaruret içinde harap ve bîtap düşmüş olabilir.
    Ey Türk istikbalinin evlâdı! İşte, bu ahval ve şerâit içinde dahi vazifen, Türk istiklâl ve Cumhuriyetini kurtarmaktır! Muhtaç olduğun kudret, damarlarındaki asil kanda mevcuttur!" gerekeni yapacaktır.

    Gazi Mustafa Kemâl ATATÜRK
    20 Ekim 1927> <$B 

    <$B26 Nisan, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Gamzelicim,amin diyorum.Cumhuriyetimize sahip çıkacağız elbet...

    ***Kugucum,:(

    ***Gulficim teşekkür ederim...> <$B 

    <$B27 Nisan, 2007rihinde , <$BBlogger suveydaylemiş…

    <$Bzeyno hanım tekrar bişeyler yazmak isterdim ama boşa.
    inş yarın cumhurbaşkanımız belli olacak.
    bu korkularınızında boşuna olduğunu, ya da birileri gibi, birilerinin de o koltuğa oturma hakkına sahip olduğunu göreceksiniz inş zamanla.
    vatana millete hayırlı olsun diyorum artık.
    sağlıcakla kalın efenim...> <$B 

    <$B27 Nisan, 2007rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$BZeynep Hanım ,çok güzel yazmışsınız.elinize gönlünüze sağlık.süveyda hanım gibilerinin bir şey anlamaları ve değişmeleride maalesef mümkün değildir.İranlı tanıdığım genç bir hanım var..onun yaşadıklarını ve duygularını belki bir gün size aktarırım.ben,artık böyle düşünenlere saygı bile duyamıyorum.sağlıkla kalınız.> <$B 

    <$B27 Nisan, 2007rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$Bözür dilerim ismimi yazmayı unutmuşum..Eylül> <$B 

    <$B27 Nisan, 2007rihinde , <$BBlogger Gamzeliylemiş…

    <$BTabikide...Hayırlı Cumalar...> <$B 

    <$B27 Nisan, 2007rihinde , <$BBlogger suveydaylemiş…

    <$Beylül komiksin.

    "...artık böyle düşünenlere saygı bile duyamıyorum"

    işte benimde aslında anlatmak istediğim de buydu.sizin itiraf etmeniz daha isabetli olmuş.
    siz saygı göstermeyi kaybetmişsiniz, hırs kör etmiş gözünüzü.daha kötüsü ne olabilir diye düşünemiyorum bile.
    madem bana saygı duymuyorsunuz, zaten beklemiyorum bunu, bari sizin zihniyetle düşünen insanlarında ne kadar isyan eder duruma geldiğini de farkedin.hem bana değil milletin seçtiği meclise saygı gösterin yeter.
    şu iranda olmasa ne örnek vereceksiniz çok merak ediyorum.
    kalk iran, otur iran, aşağı iran, yukarı iran.yapmayın Allah aşkına ya.daha fazla güldürmeyin bu insanları.> <$B 

    <$B28 Nisan, 2007rihinde , <$BBlogger nimetylemiş…

    <$Bbişey söyleyim mi toplum manda zekasına indirgendi.
    Ankara çok güzel tepki veriyor. bizim sokakta hala bayraklar inmedi. benim balkonumda da hala asılı. anlayan anladı. ama elden ne gelir.

    nimet> <$B 

    <$B28 Nisan, 2007rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$Börümcek kafalılara iyi bir ders verelim..nerede miting olursa gideceğim..başörtüsüne evet.annemin başortüsü gibi olana..
    eylül> <$B 

    <$B28 Nisan, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Nimetcim sen, ben, biz cumhuriyetin çocuklarıyız ve çocuklarımız, onların çocukları... hep öyle olacak.....Kimse aksi olabileceğini düşünmesin....

    ***Anonymous/Eylül konu başörtüsü değil zaten, içindeki zihniyet ama anlatamadık. Benim annem de başörtülü ama illaki şeriat kanunu diye tutturmuyor, cumhuriyetin savunucularından biri....
    İki gündür olanlara bi bakarsak zaten gerçek yüzleri görünmeye başladı meclistekilerin, ayrıca o meclistekileri seçen çoğunluk değil, AZINLIKTI.....> <$B 

    <$B29 Nisan, 2007rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$BÇağlayan mitingi muhteşemdi))endişeye gerek olmadığını düşünüyorum..gördükten sonra))umarım,verilen mesajları almışlardır.eylül> <$B 

    <$B01 Mayıs, 2007rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$Bekilen acilar var evet cekilen acilar bir seylere uzulen insanlar var evet
    keske olmasa ama oluyor iste nedeni de onyargi nedeni saygisizlik nedeni tahammulsuzluk
    bu acilari gormek icin irana kadar gitmenize de gerek yok arkadaslar yan komsunuzun evine bakmaniz
    yeterli
    yapmayin Allah askina bu kadar populizm olur mu ne yapmis bu insanlar 5 senedir sizin ozgurluklerinizi (!) kisitlamak icin de neden korkuyorsunuz ??? alin sizin yaptiginiz gibi onyargi ornegi bir itham bir iftira
    "bu gune kadar milletin vicdanina yaptiginiz baskinin aynisinin size yapilacagindan korkuyorsunuz "
    "kisi kendinden bilir isi " diyorum o zaman ben de kabul mu!!! hos mu??? uzulursunuz yanlis dersiniz degil mi hemen "ciglik cigliga "
    karsit gorus dokulse milyonlarca sokaklara ve dese ki "cankayanin yollari ; seriata acilmali " bi hayal edin bakalim ne hisseder ne dusunursunuz kendiniz icin istediginiz hosgoruyu o milyonlara gosterebileceginizi hic sanmiyorum ne bekliyorsunuz o halde benden hayhay siz ne derseniz o olur bu memleket sizin ciftliginizdir tepe tepe ,tepine tepine kullanin mi !!!!
    kimse kusura bakmasin buranin altinda dedem yatiyor hem de sizinkiyle yan yana dedelerimin emanetini uc bes saygi-sevgi-anlayis yoksununun hoyratca cignemesi de canimi acitiyor
    saygilar bizden efendim (sizde pek yok sanirim bundan arada alir benimkini kullanirisniz ) bu ulkede sizin gibi dusunmeyen milyonlardan sadece biri
    aysemine> <$B 

    <$B01 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BAnonymous/aysemine, görüyorum ki bu vatan için, demokrasi için savaşmış dedenize ilk darbeyi siz kendiniz vuruyorsunuz, ona ilk saygısızlığı siz kendiniz yapıyorsunuz...Ne için savaştı dedelerimiz, şeriat için mi?

    Bakıyorum ki sokakta toplanan sayıyı milyonlar olarak kabul etmişsiniz sonunda:)) ve aynısını karşı görüş olarak bağırsak aynı hoşgörüyü gösterir misiniz diyorsunuz, bağırın kolaysa, basbas bağırın istediğiniz 5 eşli erkekler ise bundan memnunluk duyacaksanız bağırın...Ki şu anki hükümet özünde bunu istiyor hala farkedemediniz mi?
    Saygı demişsiniz ya inanın ben etrafımdaki başı kapalı nicelerine saygı duyuyorum, ama başını sırf göstermelik olsun ben dindarım diye kapatanlara, her türlü yolsuzluğuna paravan yapanlara, kul hakkı yiyenlere ve kalkıp dinden imandan bahsedenlere evet saygı duymuyorum sizde benim kadar biliyorsunuz ki, bu Allah ile kul arasındaki mesele, hiçbir kul kimseyi dinsiz ya da dindar diye yargılayamaz.....
    İstediğinizi düşünün, istediğinizi yapın ama bu vatanı yine karanlık günlere bırakmayacağız biz, bakın kabul etmişsiniz de artık sayımız binler değil milyonlar....
    Yazık ki hala cumhuriyeti savunmak zorunda kalıyoruz ama unutmayın ki bu ülkenin yönetim şekli CUMHURİYET ve ÖYLE KALACAK..İstemeyen, farklı bir şekilde yönetilmekl isteyen gidebilir...Güle güle....> <$B 

    <$B01 Mayıs, 2007rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$Byani 80 nsenedir bin kisiydiniz oyle mi ben de bunu cikardim yazinizdan bu devletin basina coreklenmmis bin kusur kisi yuzunden cektik biz bunca aciyi insanlar curudu hapislerde halen curuyo anca 80 sene sonra milyona ulasabilmis bir avuc mutlu azinlik yuzundendi yani yanan yurekler yarim kalan hayatlar yikilan hayaller bak su itirafa bak
    sizin ve benim dedelerimiz ezanlar susturulsun kuran boynu bukuk birakilsin diye beraberce carpisip olduler degil mi
    canakkalede yatiyor bir tanesi aslinda o savasi MKA kendisi kazaniverirdi niye gidersin kalkip elin zonguldagindan canakkalelere degil mi iste ole olursun durduk yere MKA orda kendisi doku verirdi hepicigini denize gectirmezdi iceri onlari... bi de utanmadan kafasi koptugu halde hala dili sehadet getiriyormus eh ne karisirsin cok buyuk turk buyuklerinin isine cahil koylu sen ne anlayacaksin vatan kurmaktan degil mi sen kurtar vatani dok kanini yeter gerisine karisma
    sen anlayamazsin diye yasakliyoruz biz ezanlari kuranlari
    biz senin torununu ordudan pantalon utusu bozuk diye atariz namaz kilmis belli
    biz senin torununun kiyafetine karisir girip giremeyecegi yerleri belirleriz sen ver canini din ugruna namus ugruna biz gerisini hallederiz
    bu kadar sig fikir bu kadar kor gozluluk ne diyim rabb elinize firsat vermesin
    yuzde 80 i kapali hanimlardsan olusan tr cumhuriyetini yuzde 20 ile temsil ettiniz 80 sene bu baski degil yani sizin lugatinizda o zaman ne
    yok dini dunyevi cikarlari icin kullananlaraymis tavriniz e dindarlik olcer icat edilmedi diyorsunuz ama sizde var galiba kimin ne niyetle basini orttugunu tesbitini yapabiliyorsunuz elinizdeki aletle
    yazik size de bu memlekete yaptiklariniza da yazik
    saygilar aysemine> <$B 

    <$B01 Mayıs, 2007rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$BBu günlerde yaşananlar maalesef sizin gibi dengesiz ve demokrasiden, uzak seviyesiz insanların bağnazca düşüncelerinden kaynaklanıyor. Problem sadece bir insanın başındaki örtü ise nerede kaldı demokrasi ve laiklik. Sizin isteğiniz ve çabanız laikliğe sahip çıkmak değil dine karşı düşmanlık, ve hızla yayılan dinsizliğe sahip çıkmak. Yazık ki sizin evlatlarınızın yarın sonu bar köşelerinde uyuşturucu komasına girerek ölmek. Allah onları ıslah etsin. Sizede akıl versin. Ne olursa olsun biz dinimizden vazgeçmeyeceğiz. Ve vatanımızıda sizin gibilere bırakmayacağız. Bu belkide son çığlıklarınız.> <$B 

    <$B01 Mayıs, 2007rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$BZehra Hanım,gördüğünüz üzere;çok cahiller..gerçekleri bile göremiyorlar..boş veriniz..konuşmaya bile değmez.sağlıkla kalınız)eylül> <$B 

    <$B02 Mayıs, 2007rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$BAnonim yazmak çok kolay oluyor değilmi "aysemine". Oysa demokrasilerde korkmadan üye olduğunuz isimle yüzünüzü gere gere yazabilir başınıza örttüğünüz SİMGE ile kapattığınız güzel yüzünüzü ve gerçek isminizi bize korkmadan bağışlayabilirsiniz...(Aman dikkat İRAN da internet te yasaklandı kadınlara siz yine de şükredin TÜRKİYE'de yaşıyorsunuz)

    Bar köşelerine gitmeye gerek yok içki ve sigaranın içilip boş şişe ve bira kutularının arka balkondan atıldığı, kapısında erkek arkadaşlarının beklediği ilim irfan yuvası diye yutturduğunuz, geleceklerini bağnaz kafanıza göre şekillendirdiğinizi sandığınız, size özel kurs ve dershanelerinize ve onların YATILI YURTLARINA bakabilirsiniz.

    Siz ne biçim bir dindarsınız ki bir insan için "bar köşelerinde uyuşturucu komasına girerek ölmek..." gibi bir saçmalık karalayıp, bu kararı Allah katına bırakmayıp, kendinizce, minik beyninizle yorum yapıp hüküm veriyorsunuz...

    Gerçek vatansever ve laik insanların evlatları sizin gibi içten içe devleti soyup ondan sonra başını bağlayıp Allaha sığınmayacaklar, bu devletin ve ülkenin şerefli her vatandaşı gibi ülkesini ATATÜRK'ün çizdiği ÇAĞDAŞ YOLDA daha da ileri götüreceklerdir.

    13 MAYIS'TA İZMİR'DEYİZ..

    Meydanlara da çıkmaya gerek yok aslında..

    Bir TÜKÜRÜKLE DE BOĞARIZ SİZİN GİBİ GERİCİ ZİHNİYETLERİ...

    Siz merak etmeyiniz...

    BİZ HEP BURADAYIZ...

    HASAN TAHSİN'İN TORUNLARI
    İZMİR'İN ÇAĞDAŞ İNSANLARI> <$B 

    <$B02 Mayıs, 2007rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$BAnonim olarak ismimi yazmadığımı düşünüyorsanız... Ben İZMİR'İM...

    13 MAYIS 2007'de
    LAİK ve ÇAĞDAŞ İZMİR'İ GÖRECEKSİNİZ...> <$B 

    <$B02 Mayıs, 2007rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$B5 mayıs Çanakkale))> <$B 

    <$B03 Mayıs, 2007rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$Bzeyno hanim ben yasanan sacmaligin cok canlar yaktigini soylemek icin girdim mekaniniza okuyunuz ilk mesajimi eh destursuz daldik ayip ettik kabul
    ortam gergin biz gergin dogru soylense bile acitici sekilde anlatildi
    dedelerimiz ( ki sizinki de benim dedemdir her iki yazimda da israrla vurguladim )eli opulesi insanlardi besikteki bebeyi 80 lik nineyi geride birakip can verdiler
    dertleri demokrasiydi derseniz ben burada bir durun tarih okuyun derim( "zati sahaneye arz ederim "li telgraflarin tarihine bakmaniz demek istedigimi anlatabilir belki size ) dedelerimizin derdi kendi vatanimizda ozgurce yasayabilmekti hangi dinden olursa olsun hangi inanistan olursa olsun ozgurluktu
    var mi yok herkes digerinden korkuyor birbirimizi gormezden geldigimiz surece niyet okuyuculugu yaptigimiz surece buluttan nem kaptigimiz surece onlarin torunlari (ben ve siz ) olmayan oculerden korkmaya devam edecek
    seriatin ne oldugunu bilmiyorsunuz kurallar butunu demektir (ne o anayasa diye tercume edilebilir :))ha seriat istemezuk diye bagirmissiniz ha yururlukteki anayasayi gayri hukuki ictihadlarla kullanilamaz hale getirmissiniz ayni sey
    daha fazla uzatmak istemiyorum suanda yapilan buyuk bir halk kitlesinin hassasiyetleriyle oynamaktir degerlerini asagilamaktir bunu da gorun turkiye sadece miting meydanindaki insanlardan olusmuyor burada beraber yasiyoruz bugune kadar yapilan yanlisliklarin (kaba kuvvet eldeyken istedigini yaptirabilme hakkinin kullanimidir kasdim )tekrarlanacagindan korktugunuz icin meydanlara saklaniliyorsa sayet durun size mujdeyi vereyim Efendimiz buyuruyor ki (sav):
    "Mu´min elinden ve dilinden komsusunun emin oldugu kimsedir "
    korkunun bastirilmanin ikinci sinif olmanin ne oldugunu ben bilirim zeynep hanim hissettiklerinizi ben ve benim gibi insanlar yillardir yasiyor zaten bu hadisi gosterdiginiz an mu´min olan zaten zulm etmeyecektirolmadi mi o zaman gercek mi´minler de zaten ona karsi sizin yaninizda olacaktir birakin ak koyun kara koyun ciksin meydana gorelim ozgurlukicin can vermekten cekinmeyen dedelerin torunlari oldugumuzu unutmayalim he bugune kadar kisitlanan ozgurlukleriniz icin niye kan dokmediniz derseniz biz buyuz derim ben de etrafina tukuruk sacan canavarlar degiliz kardesi kardese kirdirmak bizim kitabimizda yazmaz dedem var benim haci allah selamet versin kardesi vardi allah rahmet etsin alkolik oldugunde namazina bile gitmez derdik dedem icin ama amcamiz hastalanip komaya girdiginde sacini basini yola yola ruhunu teslim ederken dedem evinde acisindan yari baygin serum yiyordu asi de olsa isyankar da olsa kardes kardestir siz de benim kardesimsiniz
    beni yanlsi anlamayin acim buyuk derdim cok dert adami soyletirmis
    olesine ugradimdi hic istemeden kirdim sizi bilmenizi istedim ki aci ceken yalniz siz degilsiniz baskalarinin canlari yandi yaniyor
    adalet bir gun hepimize lazim olacak bugunden yarinlarin taslarini dosuyoruz o taslari birbirimize atmayla bu yoltamamlanamaz ben yuksek sesle konustuysam ozur diliyorum hala goruslerimin arkasindayim sahsa yonelik degildi elestirilerim genel tutumla alakaliydi saygilar sunarim tekrar aysemine> <$B 

    <$B07 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger NaKHaRylemiş…

    <$BKötüye birşey olmaz
    iyiyi allah korur! culardan olmayalım haklısın fıkra mı artık Çaresiz TC gerçeğimi orasını bilemiyoruz :)

    seyircilerin dikkatine...> <$B 

    <$BYorum Gönder