<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19222129\x26blogName\x3dZeynep\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/\x26vt\x3d4594323569834899948', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Zeynepce.Com Zeynep'in Günlüğü

Paylaşacak dostlarınız yoksa, iyi şeylere sahip olmanın zevki yoktur.

Cuma, Mayıs 25, 2007

Ağlasam mı gülsem mi??


Benim canım sıkkın, keyfim yok bu günlerde, kafayı bir şeye takmaya göreyim zaten. Bir çırpıda uzaklaşamam ki düşüncelerden, yanlış bu, yanlış yapıyorum ama malesef böyle...

Biz büyükler, hala sorunlarımızı uzun süre dert edelim kendimize, oysa çocuklar??? Çocuk olmak böyle bir şey işte...Tıklayın ve izleyin mutlaka.Kısacık bir video...

Hafta sonunuzun tam da istediğiniz gibi geçmesi dileğiyle...Kendinize iyi davranın....

Etiketler:

<$21orum:

    <$B25 Mayıs, 2007rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$BEn kısa zamanda kafanı toplayıp dönmen dileğiyle Zeynebim.Ama çok özletme emi.
    T.> <$B 

    <$B25 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***T sen nerelerdesiiiin? Ne zamandır sana ulaşmaya çalışıyorum, adresini kaybettim bana bi mail atabilir misin....> <$B 

    <$B25 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger gulfiylemiş…

    <$Booyy çok sevimliydi bebişler yaaa> <$B 

    <$B26 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger ERDILylemiş…

    <$BZeyno Anne hic tasalanma nasil olsa bir cocuk olarak göcüp gidiyoruz.
    Eger sans yaver verirse; yaslilik da cocukluktan bir farki yok.
    Bize Anne baba diyenler bir gün bizim anne babalarimiz oluyor.
    Iyi hafta sonlari kal saglicakla.
    Saygilar.> <$B 

    <$B26 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger Gamzeliylemiş…

    <$Bayyy canım benim kıyamam ben ona...İkilimde kalmış, ağlasammı gülsemmi :)) Keşke çocukluğumuzda kalsaydık, keşke...> <$B 

    <$B26 Mayıs, 2007rihinde , <$BAnonymous moonlightylemiş…

    <$BHerşeyi takmadan yaşayabileceğimiz ,hiç üzülmeyeceğimiz bir dünya var mıdır acaba? Hayat zormuş meğer. Sanırım şu anda aynı şeyleri hisettiğim için ,bir tesadüf sonucu size ulaştım.Sevgiyle kalın.> <$B 

    <$B26 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Gulficim, kaç kez izledim o bebeği bilmiyorum, o mimiklerinin değiştiği anlar beni nasıl da şaşırttı, çok sevdim...

    ***Erdil Baba,ne kadar haklısın yine:) geçenlerde aldığım bir mail tam da bu konuyu anlatıyordu, çok duygulanarak okumuştum.Kimbilir kısmet olacak mı yaşlılık bizlere....> <$B 

    <$B26 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Gamzelicim, çok şekerdi değil mi? Çocuk kalmamız mümkün değil belki ama çocuk yürekli kalabilmek gerek aslında....

    ***Moonlight,aslında üzüntülerdir bizi olgunlaştıran, hüzün de gerekli sevinç ve mutluluklar kadar.Boşvermeli bazen, belki de en iyisi bu, o yüzden boşverin gitsin diyorum kendim yapamasam da...
    Sevgiyle kalın, kafanıza taktığınız her ne ise çözümlenir dileğiyle...> <$B 

    <$B27 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger nillyylemiş…

    <$BZeynocum, omuz ister misin?> <$B 

    <$B27 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger Menapoz Ablaylemiş…

    <$Bşuna bak hele ne tatlı..bi ağlıoyr bi gülüyor..marifet annede ne biçim gülüyor oyle..
    ben de herseyi çok takarım kafama..ama takma nedeni o herseye deger vermekten deger vermemeyee çalış aileni degerli tut sadece ozaman hiçbişeyi takmazsın kafana..bu dünyada hersey cıkara bakar> <$B 

    <$B27 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger KUGUUylemiş…

    <$BNasil oldun ZEYNOcgm, geliyorum gidiyorum birsey yazmadan cikiyorum:(> <$B 

    <$B28 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger renklerylemiş…

    <$BCanım, kendini üzme, herşeyin başı sağlık. Taş düşürme nedeni ile hastaneye yattığımda tek dileğim önemli bir sorun olmaması ve iyi olmaktı. Biliyorum bazen elimizde olmadan canımız sıkılıyor ama bu vücudumuzu yıpratmaktan başka işe yaramıyor... Kendine iyi bak...> <$B 

    <$B28 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger Gamzeliylemiş…

    <$BKeşke :))> <$B 

    <$B28 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger Çocuk gibiylemiş…

    <$BYok bu ufaklığın ki de normal değil be zeynocum. Bunu biz büyükler yapsak deli derler :)

    Sen kafana tak yine de ama abartma :)> <$B 

    <$B28 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Nillycim, bu ne sıcak teklif böyle:)

    ***Menapoz ablacım, sahi o anne mi bilmiyorum ama ne gülüş di mi?Ben korktum şahsen, acaba çocukta mı korkuyordu da ağlıyordu öyle...
    kafaya takma konusunda tamamen haklısın, ah bi başarabilsem...> <$B 

    <$B28 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Kuguucum, iyiyim ben, merak etme:) geçicek bu sıkıntılı dönem inanıyorum..hele böyle senin gibi blog arkadaşlarım oldukça:)

    ***Renklercim haklısın sadece kendimize zarar ne yazık ki, üstelik üzülmek çözüm üretmiyor.> <$B 

    <$B28 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Neşelicim,çocuktur ne yapsa yeridir derler ya, biz büyüklerinki delilik olur elbet:)ben sadece o mimiklerden gülme mimiğine nasıl geçtiğini nasılda bir anda ağladığını unutuvermesini tatlı buldum o bebişin:)> <$B 

    <$B29 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger nillyylemiş…

    <$BNasil hissediyorsun? Umarim daha iyisindir.> <$B 

    <$B29 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger Çocuk gibiylemiş…

    <$BBence maharet bebişte değilde, karşısında şaklabanlık yapan kişide.
    Bu kişi kuvvetle muhtemeldir ki annesidir :) Böyle bir anne bulduk mu, bu işi kotarırız Zeyno :)))> <$B 

    <$B31 Mayıs, 2007rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$BZeynep,cevabını şimdi okudum canım,geç oldu kusura bakma,bende de senin mail aresin yok :O
    Acaba senin mail adresin Erdil beyde varsa bana vermesinde bir sakınca var mı?Sakınca varsa Erdil baba benim adresi sana maille atabilir.Hemen cevap lütfen.T.> <$B 

    <$B31 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Nillycim iyiyim, çok sağol:))

    ***Neşelicim,valla benim annem böyle değil ne yapcaz şimdi:))

    ***T tabiki sakıncası yok:))> <$B 

    <$BYorum Gönder