<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19222129\x26blogName\x3dZeynep\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/\x26vt\x3d4594323569834899948', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Zeynepce.Com Zeynep'in Günlüğü

Paylaşacak dostlarınız yoksa, iyi şeylere sahip olmanın zevki yoktur.

Cumartesi, Mayıs 12, 2007

Bu çiçekler tüm annelere ve bir anne yüreğine sahip olanlara


Bir zamanlar dünyaya gelmeye hazırlanan bir çocuk varmış.

Bir gün Tanrı'ya sormuş;

"Tanrım, beni yarın dünyaya göndereceğini söylediler. Fakat, ben o kadar küçük ve güçsüzüm ki, orada nasıl yaşayacağım?"
"Tüm meleklerin arasında senin için bir tanesini seçtim, O seni bekliyor olacak ve seni koruyacak. Meleğin sana hergün şarkı söyleyecek ve gülümseyecek. Böylece sen onun sevgisini hissedecek ve mutlu olacaksın."

"Peki, insanlar bana birşey söylediklerinde, dillerini bilmeden, söylediklerini nasıl anlayacağım?"

"Meleğin sana dünyada duyabileceğin en tatlı ve en güzel sözcükleri söyleyecek.Sana konuşmayı, dikkatle ve sevgi ile öğretecek."

"Peki, ben seninle konuşmak istersem ne yapacağım?"

"Meleğin sana ellerini açarak bana dua etmeyi de öğretecek."

"Dünyada kötüler olduğunu da duydum. Beni onlardan kim koruyacak?"

"Meleğin seni kendi hayatı pahasına da olsa koruyacak." "Fakat, ben seni bir daha göremeyeceğim için çok üzgünüm."

"Meleğin sana sürekli benden söz edecek ve ulaşmanın yolunu öğretecek."

O sırada cennette bir sessizlik olur ve dünyanın sesleri cennete kadar ulaşır. Çocuk gitmek üzere olduğunu anlar ve son bir soru sorar;

"Şimdi gitmek üzere isem, benim Meleğimin adı ne?"

"Meleğinin adının önemi yok yavrum. Sen onu, ANNE diye çağıracaksın."


Tüm annelerin ve bir anne yüreğine sahip olanların "Anneler Günü" kutlu olsun…
Not:
Bu pazar miting İzmir de...Ben orada olacağım tüm ailemle birlikte.....

Etiketler:

<$17orum:

    <$B12 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger ERDILylemiş…

    <$BIyi pazarlar iki melegin annesi benim icinde salla o sanli bayragi.> <$B 

    <$B12 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger -acemi aşçı-ylemiş…

    <$BZeyno cuğum,
    Biliyorum ki yarın hayatının en güzel iki gününü bir arada yaşayacaksın. Ne mutlu sana ki, bu kadar özel bir gün, bu kadar özel başka bir günle birleşiyor.
    Ben Tandoğan mitinginde ilk yarım saat, o güzelliğe coşkuya inanamayıp, mutluktan ağlayıp durmuş; keşke yanımda Mimi de olsaydı demiştim.
    Bütün ailenle orada olmak, Cumhuriyete ve evlatlarının yarınlarına sahip çıkan bir ANNE olarak orada bulunuyor olmak muhteşem bir şey, ne kadar gurur duysan az.
    Lütfen yaşadıklarını bizlerle paylaş..
    Şimdiden anneler günün kutlu olsun.
    Sevgiler
    ipek> <$B 

    <$B12 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger sevilayylemiş…

    <$BAnneler günün kutlu olsun canim.> <$B 

    <$B12 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger Suatylemiş…

    <$BTüm annelerin günü kutlu olsun, tabii yılda bir hatırlamamak şartıyla. Bu arada yazı da çok güzeldi.> <$B 

    <$B12 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Erdil Baba, tabi ki hem senin için hem kalbi bu düşünceyle atan herkes için o bayrak elimde sallanacak....Teşekkür ediyorum...

    ***İpekcim, ne mutlu bizlere ki, Atatürkümüzün emanetine sahip çıkıyoruz ve bu emanetin kutsallığını çocuklarımıza da anlatabiliyoruz.Sanırım ben de aynı senin gibi yarın gözyaşlarımı tutamayacağım, bol bol fotoğraf çekmeye çalışacağım ve yaşadıklarımı da inşallah burada paylaşacağım. Çok yoğun bir duygu seli olacağı kesin...
    Senin de anneler gününü kutluyorum.....> <$B 

    <$B12 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Sevilaycım, senin de kutlu olsun canım.Teşekkür ederim....

    ***Suat,elbette söylediğin çok doğru yılda bir kez hatırlamamak kaydıyla...Ama anneler o kadar hoşgörülü bir yüreğe sahip ki, yılda bir bile olsa onlara ne kadar değerli olduklarını hissettirmeliyiz,böyle bir günde anneleri mutlu etmek onların sevgilerini gözlerinden okumak kaçırılacak bir şey değil..Yılın her günü evet ama hele böyle bir günde onları boynu bükük bırakmamalı....> <$B 

    <$B12 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger Gamzeliylemiş…

    <$BSeninde anneler günün kutlu olsun...Mitingde olmak isterdim ama Manisa'dayım...Öptüm...> <$B 

    <$B13 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger Salincakta Iki Kisiylemiş…

    <$BAnne degilim ama anne yuregine sahibim her kadin gibi:) o yuzden bugunu uzerime aliniyorum:)

    Anneler gunun kutlu olsun Zeynep ablacim.> <$B 

    <$B13 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger gulfiylemiş…

    <$Bzeyno teşekkürler bizi de kattığın için kutlamaya..
    içim ısındı..
    benim tanıdığım en sıcak annelerdensin..
    anneler günün kutlu olsun> <$B 

    <$B14 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger renklerylemiş…

    <$BAnneler melek gerçekten. Önemli olan doğurmak değil, ona bakıp sevgi vermek. Herşeyin en önemlisi sevgi değil mi? Geçmiş anneler günün kutlu olsun...> <$B 

    <$B14 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger nillyylemiş…

    <$BAnneler gunun kutlu olsun. Internetten Izmir goruntulerini seyrettim ve bogazim dugum dugum oldu. Helal sizlere. Umarim siyasiler almalri gereken mesajlari aliyorlardir. Ne de olsa onlarin gorevi halkin sesine kulak vermek degil mi?> <$B 

    <$B14 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger Bridget Jonesylemiş…

    <$BBir gün geçte olsa anneciğin anneler günü kutlu olsunnnnnnn........:):)

    İzmire gavur diyenlere o muhteşem mitingle bir kez daha gösterdiniz İzmirin ve İzmirlinin ne olduğunu....Helal olsun size.......> <$B 

    <$B14 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Gamzelicim ben senin için de orada oldum:))tek kelimeyle muhteşemdi, inanılmazdı...

    ***Banucum, elbetteki üstüne alınacaksın zaten ben de gönderme yapmıştım:)) Teşekkür ederim canım...> <$B 

    <$B14 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Gulficim biliyomusun yorumların bana çok iyi hissettiriyor:) Sizler geleceğin en sıcak anneleri olacaksınız bundan eminim...Teşekkür ederim..

    ***Renklercim, kesinlikle sadece doğurmakla anne olunmayacağını düşünenlerdenim...Teşekkür ederim ben de seni kutluyorum...> <$B 

    <$B14 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Nillycim,teşekkür ederim canım. Bu arada İzmir muhteşemdi dediğin gibi umarım halkın sesini küçümsemez artık siyasiler...Biri ikisi değil tümü için geçerli sözüm....

    ***bridget jones çok teşekkür ederim:)

    İzmir yine kendini gösterdi muhteşem bir şekilde..Anlayan anlasın artık anlamazlarsa sandıkta görüşeceğiz zaten....> <$B 

    <$B15 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger annelogylemiş…

    <$BAnneler gününü biraz geç de olsa kutlamak istedim. Mitingle ilgili yazın için de teşekkürler, çok güzel anlatmışsın:)> <$B 

    <$B15 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Annelogcum, teşekkür ederim ben de seni kutluyorum...
    Miting için yazdıklarımsa, hala söylenecek o kaar şey var ki....> <$B 

    <$BYorum Gönder