<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19222129\x26blogName\x3dZeynep\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/\x26vt\x3d4594323569834899948', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Zeynepce.Com Zeynep'in Günlüğü

Paylaşacak dostlarınız yoksa, iyi şeylere sahip olmanın zevki yoktur.

Cuma, Mayıs 18, 2007

Gökyüzü kutluyor...



Yarın senin doğumgünün....


Gözlerimin önünde, o kadar hızla büyüdün ki...


Sen daha bebecikken, merak ederdim hep; acaba büyüdüğünde nasıl olacak, nasıl bir anne kız olacağız diye...


Susam sokağını izlerdik birlikte, maryo oynardık ve sen hep beni geçerdin...


Lüle lüle saçlarını tarayıp, tokalarla süslemekten nasıl keyif alırdım..


Gecenin bi vakti uyanıp; pekmez isterdin yemek için, hatırlıyorum da ne çok pekmez yiyordun...


4 yaşındaydın ve ben çalışıyordum. Sana o zaman babaannen bakıyordu. İki kez işyerimi aradı babaannen o yıl, ilkinde şu konuşmalar geçmişti aramızda:


-Zeynepcim seninki x bisküviden istedi aldık ama çok ağlıyor, annem gibi getirin diyor ne yapıcaz anlamadık?

...Bende önce bir sessizlik???

Ta ki aramızdaki küçük oyun aklıma gelene dek:)

Ben, x bisküviyi önceden alıp ellerimle arkama saklardım ve bak şimdi burnumu oynatınca buraya bir bisküvi gelecek derdim ve çaktırmadan bisküviyi arkana koyardım.Çocuklar bu tür oyunlara bayılıyor çünkü.Meğer bisküvinin burun oynatmakla geldiğine sahiden inanmışsın ve babaannenlerden aynısını istemişsin, doğal olarak anlamamışlar...

İkinci telefon görüşmesinde babaannemizin sesi çok duygulu, ağlıyor sanki ve korkuyorum

_ Zeynepcim, İlgün okuyor, vallahi okuyor, şimdi gazete okuyorduk bir baktık arka sayfasını o okuyor, ne zaman nasıl öğrendi kızım bu çocuk?....Gerisi gelmiyor sözcüklerin...Belli ki artık boğazına birşeyler düğümlenmiş...

Çok uzun olacak ama bir anıyı daha anlatmak istiyorum bebeğim.

Hatırlar mısın, anasınıfında forklör oynayacaktınız 23 Nisan törenlerinde..Sen çok heyecanlanmıştın ve ben oynamıycam diye ağlamaya başlamıştın. Seni kenara çektim, konuştukça, gösteri sırasında hata yapmaktan biraz korktuğunu da hissettim.O anda seni razı etmek için aklıma hiç birşey gelmiyordu.İkna olacak gibi değildin ama oynamasan da sonradan üzülecektin. Yanına bir uğur vermeliydim ama ne? Çantamdan ciklet paketini çıkardım onu buruşturup boncuk gibi yaptım ve sana aynen şunu söyledim: Bak bu boncuk uğur boncuğu, sana uğur getirecek ve çok başarılı oynayacaksın, son anda vermek istedim sana , benim çok işime yaradı ister misin?

Boncuğu almıştın ve kendine tam güvenli bir şekilde oyununu oynamıştın, gözlerinin içi parlıyordu...Şimdi senden özür diliyorum, evet sana yalan söylemiştim, o ciklet kağıdının hiç önemi yoktu ama biliyordum ki o cesaret senin içinde zaten vardı....

Ve tarihler yarın yine 19 Mayıs ı gösterecekken, şimdi düşünüyorum.

Seninle hemen her konuda sohbet etmenin, birlikte alışverişe çıkmanın, fikir alışverişi yapmanın ne kadar keyifli olduğunu anlatamam...Başarılarınla ne kadar gurur duyduğumu, benim kızım olduğun için ne kadar mutlu olduğumu, düşüncelerindeki olgunluk ve mantıktan dolayı sana nasıl hayran olduğumu anlatamam...

Bak, gökyüzünde bile şölen var, öyle anlamlı bir günde doğdun ki.... 500 milyon yılda bir olabilirmiş ancak bu görüntü....

Sen ailemizin prensesisin, iyi ki doğdun meleğim, iyi ki varsın hayatımızda...Seni çok seviyoruz. HOZİ olmak bir ayrıcalıktır değil mi? Ama sensiz olmazdı...Sen biliyorsun bunuuuu....

Etiketler: ,

<$31orum:

    <$B18 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger ERDILylemiş…

    <$BZaman ne kadar cok cabuk geciyor degilmi Zeyno anne bir yil daha carcabuk gecti dün gibi gecen sene burada kutlamalari yazdigimiz yazilar.
    Bütün kalbimle Psigologumuz'un dogum gününü kutlar yasaminda sihhat ve mutluluklar dilerim.
    Saygilarla.> <$B 

    <$B18 Mayıs, 2007rihinde , <$BAnonymous HOZİ'nin H'siylemiş…

    <$BBen Turşusunu Kuracağım.
    Şimdiden söyleyim...

    HOZİ'nin H'si> <$B 

    <$B18 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger Çocuk gibiylemiş…

    <$BYanıtla nice mutlu yıllara Zeyno :)))))))> <$B 

    <$B18 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger Menapoz Ablaylemiş…

    <$Bne güzel anılar anlatmışsın okurken hiç sıkılmadımm..her anne senin gibi yaratıcı olsa keşke..ben de o burun oynatmakla gelen bisküviden istiyorum:((> <$B 

    <$B18 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger Menapoz Ablaylemiş…

    <$Bnice mutlu yıllara..> <$B 

    <$B19 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger nillyylemiş…

    <$BIyiki dogmus. Ben onceki yas gununu okumamisim. Linke giripde okudugumda vay be dedim. Zorlu bir savas vermissiniz ikinizde. Birlikte nice mutlu senelere.> <$B 

    <$B19 Mayıs, 2007rihinde , <$BAnonymous Uncle Husylemiş…

    <$BMinicik bir kiz cocugu idi arabanin on koltugunda, ne cabuk buyuyorsunuz. Sizin yuzunuzden kendimizi yasli hissediyoruz. Mutlu yillar, iyiki dogdun, Zekirdek..> <$B 

    <$B19 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B*** Erdil Baba, haklısın zaman ne kadar çabuk geçmiş, seninle de ilk kez geçen yıl ki parmak çocuk yorumun sayesinde tanışmıştık. Dilerim geçen zamanlar hep güzeli, iyiyi hatırlatır bizlere..Teşekkür ederim...
    Bu arada ben senin bloguna giremiyorum hemen kapanıyor, yine problem var...

    ***Hozi nin H si:) Psikologa bi danışmak gerek???
    Biliyorum, bütün kız babaları böyledir, canlarından çok sevdikleri kızlarını bir gün başka birine emanet etmeye dayanamaz yürekleri değil mi..> <$B 

    <$B19 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B*** Erdil Baba, haklısın zaman ne kadar çabuk geçmiş, seninle de ilk kez geçen yıl ki parmak çocuk yorumun sayesinde tanışmıştık. Dilerim geçen zamanlar hep güzeli, iyiyi hatırlatır bizlere..Teşekkür ederim...
    Bu arada ben senin bloguna giremiyorum hemen kapanıyor, yine problem var...

    ***Hozi nin H si:) Psikologa bi danışmak gerek???
    Biliyorum, bütün kız babaları böyledir, canlarından çok sevdikleri kızlarını bir gün başka birine emanet etmeye dayanamaz yürekleri değil mi..> <$B 

    <$B19 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Çocuk gibicim, teşekkür ederim:)

    ***Menapoz ablacım, teşekkür ederim, o bisküvilerden yolladım gelmedi mi? Burnumun ayarı kaçtı demek yine....> <$B 

    <$B19 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Nillycim teşekkür ederim dileklerin için. Gerçekten zorlu bir savaştı ama biz kazandık şükürler olsun....> <$B 

    <$B19 Mayıs, 2007rihinde , <$BAnonymous doumgnü cocuuundan..ylemiş…

    <$Buncle'ların en uncle'ı!!!
    dalaman fatihi!!
    piknik organizasyonlarının aranan ismi!!o günü unutmuycam hayatımın en muhtesem gunlernden biriydi;) anladn sen:P
    cok tesekkur ederim..hep birlkte nice yıllara inşallah..ya$landın sen artk gençlerin önünü açalım:P


    herkese çooooook teşekkürler...> <$B 

    <$B19 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger -acemi aşçı-ylemiş…

    <$BNice mutlu yaşlara..
    Bir annenin kaleminden doğumgünü yazısını okumak insanı öyle duygulandırıyor ki,
    Hepinize mutluluklar, sağlıklar
    İpek> <$B 

    <$B20 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger ERDILylemiş…

    <$BZeyno anne herhalde pop up kapaliysa giremenin nedeni Dogum günü kizimin hediyesini bloguma koydum.
    Saygilar.> <$B 

    <$B20 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger Eda Sunerylemiş…

    <$Bİyiki doğdun canım, nice senelere.
    Efenim bize de bekleriz.

    Eda Suner
    www.edasuner.com> <$B 

    <$B20 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger Age35ylemiş…

    <$BHappy happy birthayy.=)Darısı başıma..> <$B 

    <$B21 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger KUGUUylemiş…

    <$BNice mutlu saglikli yillara "Ilgun,thePsikolog" :))> <$B 

    <$B21 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger gulfiylemiş…

    <$BZeyno'nun biricik kızı, biricik evladı...doğumgünün kutlu olsun..
    birbirinize sahip olduğunuz için çok şanslısınız, Allah ayırmasın..
    sevgiler> <$B 

    <$B21 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger renklerylemiş…

    <$BGüzel kızının doğumgünü kutlu olsun. Nice mutlu yıllara...> <$B 

    <$B21 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***İpekcim çok teşekkür ederim dileklerin için:)

    Aslında anneler çocuklarını anlata anlata bitiremez biliyorsun. Allah hepsine sağlık mutluluk dolu uzun ömürler versin...


    Erdil baba, hediyemizi gördük sayende, İzmir de hava kaç gündür kapalı ve yağmurlu. Bu nedenle kaçırmıştık o muhteşem gökyüzünü .Almanya semalarında da olsa sayende görmüş olduk, teşekkürler...> <$B 

    <$B21 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Eda suner hoşgeldin yeniden:) Teşekkür ediyorum dileğin için ve hemmen sana geliyorum...

    ***Age35, teşekkürler.. Yıllar o kadar çabuk geçiyor ki bi bakmışsın senin kızının da 17. yaşını kutluyoruz buralardan, Allah nice doğumgünlerini göstersin..> <$B 

    <$B21 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Kuguucum çok teşekkürler, senin şu yazım tarzına bayılıyorum...
    The psikologun annesi....

    ***Gulficim, ne güzel yazmışsın:) Amin güzelim allah hiçbir anneyi çocuğundan ayırmasın...

    ***Renklercim çok teşekkürler...> <$B 

    <$B22 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger pembedenizylemiş…

    <$BDoğum günü kutlu olsun.
    Yaşam boyu tutunacak bir hayali, sevebilen bir yüreği ve doğruları gösterecek sağ duyu olsun hep içinde...> <$B 

    <$B22 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger annelogylemiş…

    <$BZeynep biraz geç oldu ama nefis bir yazı bu! Kızına uzun, sağlıklı, huzurlu, başarılı bir hayat dileklerimi iletmek istiyorum. İyi ki doğmuş!:))> <$B 

    <$B22 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger Aslıylemiş…

    <$BZeynep, inanamadım gördüğümde, nice nice yıllara, ben de oğluşumun şu günlerini görebilecek miyim acaba?> <$B 

    <$B23 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger Yazylemiş…

    <$BBen kutlama için biraz geç kalmışım ama olsun :) Güzel kızın iyi ki doğmuş Zeynocuğum. Ailece geçireceğiniz nice mutlu uzun yıllar dilerim.> <$B 

    <$B23 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Pembedenizcim, ne güzel dilekler bunlar:) Çok teşekkür ediyorum, amin diyorum...

    ***Annelogcum, çok teşekkürler, dilerim Allah tüm çocuklarımıza sağlıklı, mutlu uzun ömürler versin...> <$B 

    <$B23 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Aslıcım, geçiyor zaman, hem de çok çabuk , farkına varmadan. Bir bakmışsın ki oğlun boyunu aşmış,inan bana...teşekkür ediyorum.


    ***yazcım çok teşekkürler, gerçekten kızım iyi ki doğmuş şimdi benim herşeyim o ..Arkadaşım, dostum, sırdaşım, kankam vs...> <$B 

    <$B23 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger Gamzeliylemiş…

    <$Bkızını çok güzel anlatmışsın...iyiki doğmuş :)> <$B 

    <$B23 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger Asortik Krepylemiş…

    <$BNice yaşlara..
    Anlatımından bile duygusallık akıyor..Ne güzel!> <$B 

    <$B23 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Gamzelicim, teşekkür ediyorum canım.


    ***Asortikcim,teşekkür ediyorum.İnsan çocuğunu anlatırken duygusallaşıyor gerçekten..> <$B 

    <$BYorum Gönder