<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19222129\x26blogName\x3dZeynep\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/\x26vt\x3d4594323569834899948', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Zeynepce.Com Zeynep'in Günlüğü

Paylaşacak dostlarınız yoksa, iyi şeylere sahip olmanın zevki yoktur.

Pazartesi, Mayıs 07, 2007

Hollleeeey, deniz açılışını yaptık:)






Hollleeeey=Oğluşun deyişiyle oley..Çok mutlu oldu, su kuşudur kendileri...Su hayli soğuk olmasına rağmen neredeyse hiç çıkmadı.
Evet, haftasonu sürpriz bir şekilde Dalaman'a gittik, aniden..Daha önce bahsettiğim; hani harika dostlarımız var ya, oradaydık.Hep birlikte Sarıgerme de denize girdik.Benim için bu tarihte oluşu bir ilk ti. O yüzden su buzzz gibi geldi arkadaşlar sanki buzluktan yeni çıkmış gibi hissettim....
Çok güzel bir hafta sonu geçirmiş olduk ailecek..Ayrıntıları sonra yine yazacağım, zira çok enteresan bir piknik maceramız da oldu....Fotoğrafları henüz yüklemedim, hele bi yüklensinler, o zaman :))

Etiketler: ,

<$20orum:

    <$B07 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger Gamzeliylemiş…

    <$BAyy ne güzel yaa, ben de gitmek istiyorumm...bende oğluşun gibi su kuşuyumdur ...Ohh ne güzel...

    İyi haftalar...> <$B 

    <$B07 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger Asortik Krepylemiş…

    <$BDalaman'a gel ve beni görmeden git..Oldu mu şimdi ?> <$B 

    <$B07 Mayıs, 2007rihinde , <$BAnonymous emekli ablaylemiş…

    <$Bsağlıklı günler dılerım.şimdi bu yazıda ne derseniz yeni okudum hastalığınızı.bende coumadin kullanıyorum bunun yanında tabii bi sürü ılaç daha.cıumasdin kullanınca yeşillik yenmesi kısıtlaması benım canımı sıkıyo.ee nede olsa obezim .ben taylan kumeli forumdan emekli abla.ılaç düzenimi dr.umla birlikte kararlaştırıyoruz.tiroid sorunum nedeniyle ödem yapan bunyem var.
    çok geçmiş olsun dr.takibini bırakmayın derım.bol bol kan verıp pıhtılaşma zamanı tayini lazım dimi.> <$B 

    <$B08 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger annelogylemiş…

    <$BHarika! Erken bir açılış olmuş ama iyi gelmiştir. Biz de Temmuz'u iple çekiyoruz:)> <$B 

    <$B08 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger Çocuk gibiylemiş…

    <$BBiz bir sene Sarıgerme' ye çok merak salmış ve kendimizi oralara atmıştık Zeyno. Acayip sıcak, sığ denizli ve sivrisinekli biryerdi. Allahtan yer ayırtmadan gitmiştikte, hemen kaçıvermiştik. Denizi o kadar sığdı ki Pınar bile bıdıcık boyuyla denizin içinde metrelerce yürümüştü.

    Bizim gittiğimiz dönem ters bir dönemmiydi bilemiyorum ama resim harika gerçekten. Güzel bir ön tatil olmuş sizinki.

    Darısı başımıza :)))> <$B 

    <$B08 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger gulfiylemiş…

    <$Bamanın süpermişşşşş: )
    soğuktur beeee> <$B 

    <$B08 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger b a v e rylemiş…

    <$BZeyno'cuk bi dakka lütfen, olaya bir kaç açıdan yaklaşmak mümkün. Bi kere hâni sen üşüyodunnn...Hımmm cısss!
    Ama Dalaman olunca iş değişiyo tabii. Deniz olunca da.
    Mutluluğunuz daim olsun der, çekiliriz icabında:)
    *Boğazlı kazakla oturmak güç olsa da...> <$B 

    <$B09 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Gamzelicim, biz hiç bu kadar erken girmemiştik o yüzden oğluşun hiç giremeyeceğini düşünmüştüm ama maşallah çıkmadı neredeyse....Demek sen de bi su seversiiiin....

    ***Asortikcim, sen hiç aklımdan çıkmadın benim ama biz ancak cuma akşam 21:30 gibi oradaydık ve çok ani oldu, önceden bilseydim zaten mutlaka seninle irtibata geçerdim, çünkü seninle yüzyüze tanışmayı çok isterim, blog camiasında sevdiğim bir isimsin, inan hep aklımdaydın, hep seni andım bir daha ki sefere inşallah kısmet olur....> <$B 

    <$B09 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Emekli abla hoşgeldiniz:)Coumadin iki ucu keskin bıçak diye tabir edilen riskli bir ilaç ve sürekli kontrol altında tutulması gerekiyor. Ben başlayalı üç buçuk ay oldu ve ne kadar kullanacağımı henüz bilmiyorum..Acil durumlarda da doktora mutlaka bildirilmesi gereken bir ilaç malesef,allah şifa versin size de bana da, tüm hastalara da...

    ***Annelogcum sahiden erken oldu bizim için ama çok keyifli geçti, normalde biz de en azından haziran sonunu beklerdik....> <$B 

    <$B09 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Neşelicim, daha önceki yıllarda gittiğimizde sadece bir keresinde sivrisinek çoktu belki bi dönem oluyordur bilmiyorum ama sahili çok güzel, denizini de seviyorum ben küçük çocuğunuz olunca böylesi iyi oluyor bence, çok çabuk derinleşince çocuklarla rahat olamıyorum ben...
    Darısı başınıza dediğin gibi, iyi geliyor ....

    ***Gulficim soğuktu valla:)) Buzzz gibiydi, hele bünye alışık olmayınca...Ama yinede keyif verdi...En azından su soğuk olunca çıkışta hiç üşümüyorsun....> <$B 

    <$B09 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Baver haklısın ben üşüyordum, hatta donuyordum ama çivi çiviyi söker misali o buzz gibi su çok iyi geldi, üşüme falan kalmadı, üşüyenlere tavsiye olunur:))
    Teşekkür ediyorum temennilerin için ve boğazlı kazaktan kurtulmak için; "sen de denemelisin" der ben de çekilirim:)))> <$B 

    <$B09 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger renklerylemiş…

    <$BNe iyi yapmışsınız, bayıldım. Ahh yanımda serin bir deniz olsa da atlasam şimdi:-)> <$B 

    <$B10 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger nillyylemiş…

    <$BSefaniz olsun :) Biz gnesi daha ancak gormeye basladik. Iki gundur terlik giyebiliyorum mesela ama hala tam isinmadi.> <$B 

    <$B10 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger Gamzeliylemiş…

    <$BEvet, hmde çok severim...Şimdide gitsek 2 dk zor dururum ama yine her 10 dk da bir girerim yani :)> <$B 

    <$B10 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger Age35ylemiş…

    <$BCanım çoook çekti...> <$B 

    <$B11 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger Gamzeliylemiş…

    <$BAnneler Günün Kutlu Olsun Zeyno ablam...> <$B 

    <$B11 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Renklercim, iyi oldu sahiden,gerçi su buz gibiydi ama :))

    ***Nillycim, teşekkür ederim:) Ben de düne kadar donuyordum ama birden çok ısındı hava burada....> <$B 

    <$B11 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***age35cim, az kaldı okullar kapanıyor deniz mevsimi açılıyor bizler için....

    ***Gamzelicim canım benim ya:)) İlk kutlayan sen oldun, allah sana da anneliği yaşatsın inşallah bir gün ben de seninkini kutlayayım blogdan:)))> <$B 

    <$B12 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger Menapoz Ablaylemiş…

    <$Bne güzel walla ilk deniz keyfi..oğluşa bak hele hem sudan korkmuyor hem de buz gibi sulara giriyor maşallah yiğidoo..> <$B 

    <$B12 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Menapoz ablacım, oğluş tam bir su sever, inşallah hep sever böyle:)> <$B 

    <$BYorum Gönder