<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19222129\x26blogName\x3dZeynep\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/\x26vt\x3d4594323569834899948', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Zeynepce.Com Zeynep'in Günlüğü

Paylaşacak dostlarınız yoksa, iyi şeylere sahip olmanın zevki yoktur.

Pazartesi, Mayıs 14, 2007

İzmir anneler gününü böyle kutladı.....



Sevgili İpeke söz vermiştim Gündoğdu mitinginde yaşadıklarımı paylaşacaktım, işte duygularım, gördüklerim, duyduklarım İpekcim....

Taa en başından anlatmak istiyorum....

İzmir, zaten günlerdir gelincik tarlası gibi, apartmanlar, işyerleri her yer bayraklarla süslü...

İzmir, günlerdir mitinge hazırlanıyor, ev ev, sokak sokak, mahalle mahalle...

Ve 12 Mayıs akşamından uyuyamıyor İzmir, heyecanını bastıramıyor İzmir.... telefonlar açılıyor, mailler atılıyor dostlara, buluşma noktası ayarlanıyor....


"Bir münasip zamanda,Buluşalım Kordon'da" !! diyor ve genciyle yaşlısıyla, kadınıyla erkeğiyle, eşarplısıyla, açığıyla, sağcısıyla, solcusuyla cumhuriyetine sahip çıkmaya, laik olup, laik kalmaya haykırıyor İzmir....


...Sabah 8:30 da çıkıyoruz biz evden, vapurla geçeceğiz Gündoğduya...

İskeleye gidene kadar yollarda gördüğümüz manzara ne gurur verici....

İskele ....

"İpek siyah mantolu, beyaz beyaz yakalı Karşıyakalı" sı kırmızı beyazlarla giyinmişti bugün...

Vapur....
Vapur olalı böyle sefer yapmamıştır karşı kıyıya...

Bayraklarla donanmış, coşku dolu yolcular....Kendine güvenen, emin, kararlı yolcular....

Ve, yaklaştıkça kıyıya; muhteşem görüntüler...

Ellerinde bayraklarıyla akın akın gelen insanlar...

Dolan gözler, hafifçe silinen gözyaşları....Diken diken olmuş tüyler....


........Kim ne derse desin, umurumda değil artık, ister sayamasınlar, ister bindirilmiş kıta desinler o manzara var ya o manzara, görmeniz, yaşamanız gerek, anlatılamaz....


Kadınlarımız...

Annelerimiz.....

Bebecikler...

Dedecikler, Ninecikler...

Başka illerden gelenler....


İzmir in 35 derece kavurucu sıcağına karşı azimle....Hava o kadar sıcak ki, kavruluyoruz belki ama yürekler hep bir ağızdan aynı şeyi istiyor, aynı şeyi haykırıyor.... Mitingdeki o yoğun duyguyu anlatmak için sözler yetmiyor, hiç kimse oraya zorla gelmedi, isteyerek, koşarak geldi bu o kadar belli ki...Zorla gelen insanı o sıcağın altında 8 saat kim tutardı sorarım anlamayanlara....

Hepimiz birdik bu gün...Tek yürektik bugün...

"İzmir in dağlarında çiçekler açtı" bugün...

Etiketler: ,

<$19orum:

    <$B14 Mayıs, 2007rihinde , <$BAnonymous zerrin - misssylemiş…

    <$Bmerhaba,

    sevgili ipek'in sayfasında görüp bir geleyim dedim. Ne de iyi etmişim.

    İzmir'de, mitingde kalbimiz sizinleydi.

    Gazetelerden takip ettim, tv den seyrettim. Ne muhteşem bir miting olmuş. Keşke türkiye'de olup katılabilseydik.

    Sımmsıcak sevgilerimi gönderiyorum...> <$B 

    <$B14 Mayıs, 2007rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$Bçanakkaleden,geldik göz bebeğimiz izmire,tanımlıyacak kelime bulamıyorum..eylül> <$B 

    <$B14 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger -acemi aşçı-ylemiş…

    <$BZeyno, tek kelimeyle müthişti...
    Ve sen öyle güzel anlatmışsın ki, kalemine sağlık. Ben de boğazım yine her zamanki gibi düğüm düğüm izledim sizleri, o an orada olabilmek istedim yine.
    Şu ana kadarki mitinglerde gördüğüm EN anlamlı pankartı bugün gazetede gördüm: mitinglerin belkemiğini oluşturan çağdaş bir Türk kadınının, elinde bayrağıyla çıktığı bir İzmir balkonunda asılıydı. Nazım Hikmetin Kuvayı Milliye Destanı'ndan muhteşem bir alıntı vardı..Yine gözlerim doldu bakarken.
    Orada yaşadıklarınızı taa yüreğimde hissediyorum.
    Sevgiler
    ipek> <$B 

    <$B15 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger Suleyman Ve Benylemiş…

    <$BMerhaba Zeyno,

    Nasilsin?

    Senin resim super.

    The little one looks very cute with the Turkish flag...

    What was the occasion? Mother's Day?

    Kırmızılı kucuk cocuk harika :)

    "Kırmızılı" kelime: bugun yeni ogrendim. Hem "ı" harfi, hem de kucuk sesli uyumu :)

    Izmir ve Izmir'de deniz cok ozledim simdi :)

    Siz cok sansli..

    Gorusuruz,

    Suleyman.> <$B 

    <$B15 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger renklerylemiş…

    <$BAllah'a şükür halkımız bilinçlendi, tehlikeyi gördü. İnşallah devamı gelir. Bir de şu tatile gitme olaylarına çare bulunsa... Tatil bölgelerinde değil, kendi yerlerinde oy vermeli insanlar...> <$B 

    <$B15 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger gulfiylemiş…

    <$Bgururlandım çok...> <$B 

    <$B15 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger ERDILylemiş…

    <$BCok daha erken olmaliydi.Bu gün Izmir'in tarihine kirmizi beyaz.
    Gögüslerinde atan sevgi seli ile yazildi.
    Bu Cumhuriyet kervanina katilan bütün Izmir'li ve orada olan bütün sevgilere tesekkür ederim.Insallah ayni sevgi 67 gün sonra da bir bayrama dönüsür.
    Saygilarla.> <$B 

    <$B15 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***zerrin-miss, hoşgeldin ve iyi ki gelmişsin ben de sayfana uğradım çok hoş bir blog olmuş seni tanımış oldum:)
    Kalplerinizin bizimle olması da yeter,güzel günler göreceğiz inşallah...

    ***Sevgili Eylül, başımızın üstünde yeriniz var, gelenlere kapımız hep açık..Muhteşemdi İzmir değil mi?> <$B 

    <$B15 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***İpekcim, duygulanmamak mümkün değildi, gelemeyenlerin ekran başında neler hissettiğini de biliyorum Çağlayan ve Tandoğanı tv den izleyen biri olarak...
    Bizler sadece sahip olduğumuz cumhuriyete sahip çıkıyoruz, bazı zihniyetlerin söyledikleri ya da yakıştırdıkları şeyler için çabalamıyoruz..Ne mutluyum ki senin benim ve nicelerinin çocukları da bu hislerle büyüyor....

    ***Merhaba Süleyman, hoşgeldin:)
    Kırmızılı bebek çok tatlıydı, boncuk boncuk bakıyordu etrafa..

    İzmir çok güzel, denizi güzel özlememek imkansızdır, Bu şehirde yaşadığım için çok şanslıyım haklısın..

    Sevgiler, görüşürüz....> <$B 

    <$B15 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Renklercim, o da olacak, tatile ara verilip büyük şehirlerde oy kullanılacak, artık dirildik ve birşeyler yapmamız gerektiğinin farkındayız....

    ***Gulficim, gurur vericiydi sahiden, müthişti anlatılamaz...> <$B 

    <$B15 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Erdil Baba, inşallah diyorum ben de..Artık bardak taştı...
    Hem zaten İzmir= Gavur İzmirse, gavurluğunu yapacaktır 67 gün sonra da....> <$B 

    <$B15 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger KUGUUylemiş…

    <$BTarihe gecti/k! Sonucunu da aliriz insallah.> <$B 

    <$B16 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger nillyylemiş…

    <$BBende internetten seyrettigim goruntuler karsisinda bogum bogum oldum, heycanlandim ve gururlandim. Ve en onemlisi umutlarim artti.> <$B 

    <$B16 Mayıs, 2007rihinde , <$BAnonymous Tülinylemiş…

    <$Bİzmir'imize gitmek, katılmak istedik ama olmadı TV den izledik gözlerimiz yaşlı.. Neler hissettiğiniz çok iyi biliyorum çünki bizde Çağlayan'daydık..> <$B 

    <$B16 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Kugucm, sonucunu alıca ben umutluyum....

    ***Nillycim Hep umutluydum zaten, o kalabalıktan sonra bir kez daha rahatlıkla söyleyebilirim ki cumhuriyetimiz sonsuza dek yaşayacak...> <$B 

    <$B16 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Sevgili Tülin, ben de sizleri çok iyi anlayabiliyorum.Orada olmak bambaşka duygulandırıyor insanı değil mi?> <$B 

    <$B17 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger Gamzeliylemiş…

    <$Bne güzel yazmışsın yaaa, tüylerim diken diken oldu okurken...bende isterdim gelmek ama manisada idim...

    Çok güzel anlatmışsın duygularını çokkkkkkk..................> <$B 

    <$B17 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger Aslıylemiş…

    <$BSizlerle gurur duyduk, iyi ki var İzmir'im.> <$B 

    <$B18 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B*** Gamzelicim ben de orada olup o heyecenı, mutluluğu yaşamanı isterdim, yaşamaya değerdi. Ama biliyorum kalpleriniz bizimleydi...

    ***Aslıcım,teşekkür ederim, birçokları gibi sizlerinde kalben orada olduğunuzu biliyorum ve gerçekten İzmirimiz iyi ki var.....> <$B 

    <$BYorum Gönder