<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19222129\x26blogName\x3dZeynep\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/\x26vt\x3d4594323569834899948', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Zeynepce.Com Zeynep'in Günlüğü

Paylaşacak dostlarınız yoksa, iyi şeylere sahip olmanın zevki yoktur.

Salı, Mayıs 01, 2007

Uğur mu getirdin bize?




Onu evimizin banyosunda buldum.Orada ne arıyorsa??


Sonra orada çabuk ölebileceğini düşünüp, elime aldım ve salonumuza getirdim, çiçeklerin üzerine...


Mutlu etti beni varlığı...


Dayanamadım balkona çıkardım ama o yine salona geldi...


Bir kaç gün sonra....


Nereye gitti bilmiyorum.....
Size gelmiş olabilir mi??


Etiketler:

<$26orum:

    <$B01 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger gulfiylemiş…

    <$Bbenim parmağımda şimdi:)> <$B 

    <$B01 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Gulficim sevindim, yabancıya gitmemiş:))> <$B 

    <$B02 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger nillyylemiş…

    <$BKeske gelse, cok iyi gelird bu aralar.> <$B 

    <$B02 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger renklerylemiş…

    <$BBiz de birkaç hafta önce eşimle yürüyüş yaparken bulduk bir tane. Seninki gibi o kadar güzel renkler vardı ki. Hepimize uğur getirsin...> <$B 

    <$B02 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger annelogylemiş…

    <$BUğurlar getirmiş olsun size Zeyno, bahar ne güzel mevsim değil mi?:)> <$B 

    <$B02 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger KUGUUylemiş…

    <$BNasil gulumsedim simdi okurken... Gormek bile mutlu etti beni.. Buralardadir umarim hala.> <$B 

    <$B02 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger pembedenizylemiş…

    <$BAy çook güzel ya, kime gitti bilmiyorum ama kimdeyse kulağına fısıldasın azıcık da bana uğrasın :).> <$B 

    <$B02 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger Gamzeliylemiş…

    <$Bbana geldi :)
    P.tesi günü iş arkadaşlarım da öğle yemeğinde iken kafama gelip konan tatlı yaratık bendeydi...Bana da uğur getirdi
    Şimdi kimde peki?> <$B 

    <$B02 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Nillycim bana da çok iyi geldi,bence benim blog arkadaşlarımı dolaşacak gibi görünüyor bazılarına gitmiş bile:)) yani sana da gelecek....

    ***Renklercim gerçekten çok güzel bir hayvan, umarım hepimize uğur getirir.Boşuna adı uğur böceği olmamıştır tabi:)> <$B 

    <$B02 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Annelogcum getirdi galiba şu an tam belli olmasa da:))gerçekten bahar muhteşem bir mevsim.....

    ***Kugucum, haklşısın çok pozitif duygu yüklüyor insana..Ben tüm blog arkadaşlarımı dolaş demiştim kendisine gelecektir sana da> <$B 

    <$B02 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Pembedenizcim,ben öyle tembihledim sana da gelicektir:))Birkaç bloggera gitmiş şimdiden:))

    ***Gamzelicim eh tabi senin özel durumundan dolayı(nikahın) ilk sıralara seni koymuş anladım:)) Sırayla dolaşıcak artık blogger arkadaşlarımı:))> <$B 

    <$B02 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger Çocuk gibiylemiş…

    <$BAaaaa !!!!!!
    Ben senin şu afacanı yakaladım galiba Zeynooooo. Benim bloğa bir uğra, bak şu afacana seninki olmasın :)))> <$B 

    <$B03 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger ERDILylemiş…

    <$BZeyno Anne'em biliyormusun neden ona ugur böcegi de demisler ?
    Günde bir tanesi bitkilere musallat olan bitlerden 1000 tanesini imha eder doganin ve bizlerin en büyük yardimcilarindan biridir.Onun icin ona o adi vermisiz.
    Sevgiler.> <$B 

    <$B03 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Erdil baba demek sevimli olduğu kadar yararlı bir hayvanmış.Ben daha önce bilmiyordum neden uğur böceği dendiğini...> <$B 

    <$B04 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger Gamzeliylemiş…

    <$Bne güzel hepimize uğur getirecek :)> <$B 

    <$B04 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger Bridget Jonesylemiş…

    <$BUğur böceğin sadece blog arkadaşlarını mı dolaşıcak????
    Ama ben daha sayfanı ilk kez gördüm,benimlede arkadaş olur musun?????:):)> <$B 

    <$B04 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger Age35ylemiş…

    <$BBana gönder çoook ihtiyacım var..=)> <$B 

    <$B06 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger nimetylemiş…

    <$Bvarya bi kere ben genç kızken bi kalktım odamın camı silme uğur böceği olmuştu. yirmi küsür tane uğurböceği vardı. nerden nasıl geldiler hiç anlamadım. evdeki herks hayretler içersinde kalmıştı. bide korkarım ben öyle elime falan da alamam:))

    nimet> <$B 

    <$B07 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger pembedenizylemiş…

    <$Bİnanmayacaksınız ama hafat sonu bana geldi uğurböceğimiz, çook mutlu oldum...> <$B 

    <$B07 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Neşelicim,afacanımız size gelmiş gördüüüüm:)))

    ***bridget jones,hoşgeldin bloguma:))tabi ki arkadaş olurum neden olmasın, yeniden uğrarsa bana afacanımız, seni de ilave edeceğim rotasına....> <$B 

    <$B07 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***age35cim ,gönderdim sana da , eminim gelecek bak tek tek dolaşmaya başlamış zaten...Geldiğinde beni anarsın olur mu....

    ***Nimetcim ya ben de çok şaşırdım, nasıl toplanmış o kadar sayıda??
    Yoksa toplantı merkezleri sen misiiiin?

    Ben hiç korkmam kendilerinden, zaten şekilde görülüyor elimde tutuşumdan:) Ama başka böcüler konusunda aynı fikirde değilim..

    ***Pembedenizcim, ben demiştim hepinize yolladım diye:))> <$B 

    <$B12 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger Menapoz Ablaylemiş…

    <$Bçok sewerim küçükken nezaman uğur böceği görsem uç uç böceği şarkısını söyleyip uçururdum elimdenn..bu sabah balkonda bir uğur böceği wardı ama sizin kaçak olmasın?> <$B 

    <$B12 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Menapoz ablacım,ben de çok severim ve küçükken az söylemedim o meşhur şarkıyı:))
    UUUUç uuuç böceciiik annen saana terlik paaabuç alaacak...

    Bizimki olabilir ben tembihledim tüm bloggerları dolaş diye söz dinlemiş kerata....> <$B 

    <$B20 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger Eda Sunerylemiş…

    <$BUğur böcüğü ülkemize uğur getirsin artık ne olurrr.
    Efenim bize de bekleriz.

    Eda Suner
    www.edasuner.com> <$B 

    <$B21 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Eda suner, hoşgeldin:) Amin diyorum dileğine...Her zaman beklerim ben de sana gelicem az sonra> <$B 

    <$B16 Haziran, 2008rihinde , <$BAnonymous güneşylemiş…

    <$Bbenimde uğur böceğim vardı bir kaba koymustum 4 tane okula götürmüstüm arkadasımında vardı benimkinin birtanes
    i yaralıydı o öldü birtanesi kayboldu ve diğerkalan 2sini
    dde ölürler diye ucurdum ama bana o gün cok uğur getirdiler 3 gün önce saldım şimdi onları cokk özlüyorum..:(> <$B 

    <$BYorum Gönder