<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19222129\x26blogName\x3dZeynep\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/\x26vt\x3d4594323569834899948', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Zeynepce.Com Zeynep'in Günlüğü

Paylaşacak dostlarınız yoksa, iyi şeylere sahip olmanın zevki yoktur.

Salı, Haziran 19, 2007

2070 ten mektup var???

Hala duyarsız kalabilenler var, bir benim çabamla mı düzelecek diyenler var. Oysa her birey sorumluluk duymalı, geleceğimiz çocuklarımız onlara nasıl kıyarız???Lütfen bu videoyu izleyin...

Bu arada Sevgili Renklercim beni sobelemişti ancak fırsat bulabildim. İşte benim sevdiğim tınılardan ilk aklıma gelenler:

1...Rahmetli Barış Manço çok sevdiğim bir sanatçıydı, tüm parçalarını severek dinlerdim, hep dinleyeceğim.

2...Sezen Aksu çok kocaman bir yere sahip gönlümde. Sesi, şarkı sözleri ve müziğiyle o bambaşka.

3...Aslında arabesk ve rock hariç tüm müzikleri dinleyen biriyim. Slow öncelikli tercihim.Türk Sanat Müziğine de kaptırmaya göreyim, beni susturmak kolay olmaz:)

4...Kenan Doğulu nun 10. yıl Marşını çokkk seviyorum

5... Mehter Marşı nın müziği de hoşuma gider, severim.

Ben de Erdil Baba yı ve Canım Gulficim i sobeliyorum. Hadi bakalım bekliyoruz Erdil Baba...Bekliyoruz Gulfi...

Etiketler: ,

<$11orum:

    <$B20 Haziran, 2007rihinde , <$BBlogger gulfiylemiş…

    <$Bşu hayatta beni kimse sobelemedi Zeynooo..üüühühüh::(

    neden rock sevmiorsun yaaaaaaaaaaaaa??!!:P> <$B 

    <$B20 Haziran, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Gulficim aaaa ben seni de sobeledim görmemişsin daha dikkatli oku bak:)))

    Rock konusuna gelince; aslında seviyorum bazı türlerini ama kızım çok fazla dinlediği için olsa gerek artık kafam şiştiiii:)))> <$B 

    <$B20 Haziran, 2007rihinde , <$BBlogger gulfiylemiş…

    <$B: )))ya nasıl yaaa: )
    anlamadım ben:)cidden var mıydı benim ismiimmm
    safımdır ben oynama nbenimle zeynooo:P::P:P> <$B 

    <$B20 Haziran, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Gulficim hiçde değil benim en aklı başında blog arkadaşlarımdan birisin, saflık dediğin ancak yüreğinin tertemiz olduğuna yorumlanabilir başka şekilde değil.Oyun değil yaptığım, yorumuna karşılık, benim aklımı başıma getiren bi düzeltme sadece...> <$B 

    <$B20 Haziran, 2007rihinde , <$BBlogger gulfiylemiş…

    <$B: ))şaka yapıyorum zeynocuuummm: )
    çok teşekkür ederrriimmmm, çok seviyorum seniiii> <$B 

    <$B20 Haziran, 2007rihinde , <$BBlogger renklerylemiş…

    <$BBak, Barış Mançotu unutmuşum. Oysa kaç kez konserine gitmiştim, beraber çekilmiş resimlerimiz bile var... Ne hoş müzik yapardı Rahmetli...> <$B 

    <$B20 Haziran, 2007rihinde , <$BBlogger ERDILylemiş…

    <$BZeyno Anne 2070 yilindan mektubu sitemde gecen senede yayinlamistim.
    Bu senede Pembe Gazetede yayinladim sadece rakkamlarin yerini degistir diye.Son G8 ler toplantisinda bu konuda Dag fare dogurdu.Anliyacagin seneye gene yazar bir gün de babalarimiz,Annelerimiz yazmisdi derler.Nene ,Dede sifatina ulasamadan.Sobelenmeye gelince önceligi Gulfi kardesime birakiyor ondan sonrada ben yazarim.
    Sevgiler saygilar.> <$B 

    <$B21 Haziran, 2007rihinde , <$BBlogger nillyylemiş…

    <$BBaris Manco'nun youube'de adam olacak cocuk klibi var. Bir kac kere seyrettim. Her seyrettigimde gozlerim doluyor. Ne kadar hos program yapardi. Her yasa hitap ettigi gibi gezip gordugu yerleri ne guzel anlatirdi. Acun'nunki gibi sadece kizlarla flort etmek yerine o yerlerin guzelliklerini gosterirdi.> <$B 

    <$B23 Haziran, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Gulficim ben de seni çokkk seviom:))

    ***Erdil Baba tekrar tekrar da olsa taşımalıyız bloglarımıza bir kişiyi bile duyarlı olmaya ikna etsek faydadır:)

    Bekliyorum sobe cevaplarını:)> <$B 

    <$B23 Haziran, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Nillycim, Barış Manço gerçekten çok sevdiğim bir sanatçıydı, öldüğü zaman o kadar ağlamıştım ki...> <$B 

    <$B26 Eylül, 2007rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$Bah ah çekip gitmek istiyorum buralardan> <$B 

    <$BYorum Gönder