<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19222129\x26blogName\x3dZeynep\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/\x26vt\x3d4594323569834899948', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Zeynepce.Com Zeynep'in Günlüğü

Paylaşacak dostlarınız yoksa, iyi şeylere sahip olmanın zevki yoktur.

Cuma, Haziran 29, 2007

Çocukluğumdan beri....











Çok severim uçurtma uçurmayı....Fotoğrafların çekildiği gün oğluş uçursun diye gitmiştik oraya ama ne oldu, tabi ki en çok ben uçurdummm:))) Bu çok güzel bir duygu hiç denemeyen varsa lütfen denesin...Süper...

Etiketler: ,

<$17orum:

    <$B29 Haziran, 2007rihinde , <$BBlogger findukzadeylemiş…

    <$Bsüper : )
    cidden çok kıskandımmmm> <$B 

    <$B29 Haziran, 2007rihinde , <$BBlogger Ebruylemiş…

    <$BBen de hayatımda hiç uçurtma uçurmayı denememişken ilk defa oğluşlarımla denedim ve hakikaten çok eğlendim.> <$B 

    <$B29 Haziran, 2007rihinde , <$BBlogger Gamzeliylemiş…

    <$Bben bir kere uçurmuştum ama yine de uçurmak isterim :)> <$B 

    <$B29 Haziran, 2007rihinde , <$BBlogger ERDILylemiş…

    <$BZeyno Annecik resimleri görünce aklima eski günler geldi.Beylerbeyin'de Cayirbasi denilen bir yer vardi.Rahmetli babam ucurtma zamani boyu büyüklügün de kendi yaptiklari ucurtmalari bogazin üstünde ucurturlardi.Tabii öyle büyüklükteki ucurtmanin ben seyircisi kalirdim.Ama cok güzel anilardi onlar.
    Sevgilerle.
    Dip not nerde kafanda ki sapka ?
    Hiiii.> <$B 

    <$B29 Haziran, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Findukzadecim, yeni isme bayıldım:) Ama kıskanma ben bir gün seni de götürürüm, birlikte en yükseğe kimin uçurtması çıkacak yarışması yaparız:)))

    ***Ebru, gerçekten çok zevkli değil mi? Oğluşlar da iyi bahane oluyor çocukluk yaşamak için:)> <$B 

    <$B29 Haziran, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Gamzelicim,bi dahaa, bi dahaa, bi dahaa:))

    ***Erdil Baba, gerçekten ne güzel anılar var geçmişimizde. ben de büyük uçurtmalaruı uçururken azıcık korkardım sanki beni de sürükleyecekmiş gibi gelirdi ama o mutlulukla karışık bi korkuydu:))
    Dip Not:Ben yaramaz çocukum, şapkamı takmamışım...> <$B 

    <$B29 Haziran, 2007rihinde , <$BBlogger pembedenizylemiş…

    <$BBize okulda öğretmişlerdi uçurtma yapmayı ilk uçurtmamı okulun bahçesinde uçurdum.Sonra hiç fırsatım olmadı.Kıskandım şimdi sizi :).En kısa zamanda ben de pembe bir uçurtma uçuracağım ...> <$B 

    <$B30 Haziran, 2007rihinde , <$BBlogger nillyylemiş…

    <$BBen hic ucurmadim o yuzden keyfini bilemiyorum ama ucuranlari gormek guzel oluyor, bahari ve yazi mujdeliyorlar :)> <$B 

    <$B30 Haziran, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Pembedenizcim hoşgeldin, seni burda gördüğüme sevindim:) Uçurtmanı hayal edebiliyorum, gökyüzündeki en pembe uçurtma:)))

    ***Nillycim, sakın bu keyfi ıskalama , bir gün dene ve beni hatırla olur mu?> <$B 

    <$B30 Haziran, 2007rihinde , <$BBlogger nimetylemiş…

    <$Bgeçen sene de ben nazan uçurtma uçursun diye deneme yapmiştim. hayatımda ilk defa uçurtma uçurdum. hakikaten çok zevkli. çocukken hiç anlam veremezdim ben. o uçuyo sen de tutuyorsun bunun neresi zevkli diye:)

    nimet> <$B 

    <$B01 Temmuz, 2007rihinde , <$BBlogger findukzadeylemiş…

    <$Bben aslan burcuyum Zeynooooooo, benimle iddiaaya girilmeeeezz!:)))> <$B 

    <$B02 Temmuz, 2007rihinde , <$BBlogger KUGUUylemiş…

    <$B2 ay once baharda ben de yillar sonra ilk defa yegenlerimle birlikte ucurtma ucurmustum.. Bu da bisiklet kullanmak gibiymis, havalandirmasi basta zor olduysa da sonra hatirliyor insan herseyi:))> <$B 

    <$B02 Temmuz, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Nimetcim döndün mü tatilden ?
    Uçurtmayı ben çocukken de çok severdim genelde erkek çocukları uçururdu ama ben obların arasında hiç üzerime alınmadan uçurmaya devam ederdim:)) Çok zevkli bişey de mi:))


    *** Gulficim bişey mi kaçırdım anlamadım ben bu yorumu ??> <$B 

    <$B02 Temmuz, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B*** Kugucummm demek sen de deneyimlisin, yeğenlerine sıra geldi mi:))> <$B 

    <$B02 Temmuz, 2007rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$BCocukluğumuzdaki uçurtmalar ne güzel,şimdi uçuramıyorum.
    Sevgiler,Sibel Çankaya> <$B 

    <$B07 Temmuz, 2007rihinde , <$BBlogger b a v e rylemiş…

    <$Bzeyno harikasınız. çok ama çok keyifli değil mi? öyle fotoğraftan bakmasın kimse. inanın yetişkinlikte bayağı bir keyifli oluyor. Not: ya bizim içimizde de amma çocukluk var, ne zaman yaşlanacağız yaaaa:)> <$B 

    <$B09 Temmuz, 2007rihinde , <$BAnonymous tosuncukylemiş…

    <$Bsüper ya :) bende çok severim :) :) :)> <$B 

    <$BYorum Gönder