<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19222129\x26blogName\x3dZeynep\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/\x26vt\x3d4594323569834899948', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Zeynepce.Com Zeynep'in Günlüğü

Paylaşacak dostlarınız yoksa, iyi şeylere sahip olmanın zevki yoktur.

Perşembe, Haziran 07, 2007

SIR mı, değil mi? the secret...


Şimdiye dek, bu tür kitaplar hiç ilgimi çekmedi. Hatta, anlamsız buldum böyle kitaplar satın almayı. SIR la tanışmamsa, tesadüf müydü bilmiyorum. Çok sevdiğim bir dostum okuyordu ve illaki okumam gerektiğini söyledi. Israrla her konuşmamızda "lütfen bu kitabı oku" diyordu.

Israrına dayanamayıp kitabı aldım. Aslında bilmediğimiz hiç birşeyi anlatmıyor bu kitap, zaten bildik şeyler. Ama anlatım tarzı, uyarıcı, hatırlatıcı , motive edici nitelikte.

Okudukça, geçmişimde yaşadığım şeylerin ne kadar da söyledikleriyle orantılı olduğunu gördüm. Ve geleceğimle ilgili birkaç deneme yaptım, sonuç inanılmaz şaşırtıcıydı:)

Kitap için yapılan bir çok yorum var, iyi ve kötü eleştiriler var.Ben tamamen iyi yönde eleştirenlerdenim.

Bizim dilimizde birkaç söz var bilirsiniz:

-Korktuğum başıma geldi

-Bir şeyi kırk kere söylersen olurmuş

-Sakınan göze çöp batar

-İnanmak başarmaktır

-Sen düşünceden ibaretsin

Geriye kalan et ve kemiksin

Gül düşünürsün gülistan olursun

Diken düşünürsün dikenlik olursun MEVLANA

ve dahası, İslam dini de zaten inanmanın, iyi düşünmenin öneminden bahsetmiştir.

Sonuçta, ister inanın, ister inanmayın o size kalmış ama kitabı mutlaka okuyun derim ben.

Okuyanlarınız varsa da yorumlarını bilmek isterim, yazarsanız sevinirim arkadaşlar.

Herkese mutlu hafta sonları, güzel şeyler düşünün...

<$16orum:

    <$B08 Haziran, 2007rihinde , <$BBlogger gulfiylemiş…

    <$Bpozitif enerjiye ben de inanıyorum Zeyno'cum ancak kitapta biraz afyon etkisi gibi bir etki de var..yani çekim yasasını biraz abartılı yorumlamış gibi..
    istediğin şeyler için çalışmaktan ziyade onları hayat etme konusunda uğraş vermemiz konusunda önerileri var..
    yüzyıllardır bütün insanların uyguladı olumlu düşünce gücünü formülarize etmeye çalışırken sanki biraz gerçek dışı noktalara da ulaşmışlar..
    gibi geldi bana: )

    ama tabii kiiii olumlu düşünen kazanır!bu kesin!: ))> <$B 

    <$B08 Haziran, 2007rihinde , <$BBlogger renklerylemiş…

    <$BOkuyacak iyi birşeyler arıyordum ben de... Bu haftasonu alacağım canım. Bu arada seni sobeledim:-)> <$B 

    <$B08 Haziran, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Gulficim,abartı olayını ben de düşündüm. Ama sonra dedim ki içimden, zaten bir şeyi istiyorsak onu elde etmek için çalışınca düşüncelerimizden emin oluruz öyle değil mi? çaba göstermediğimiz bi konuda pozitif düşünemeyiz gibi geliyor yada en azından ben öyle düşünüyorum.
    İnanmak başarının en az yarısıdır diyorum ben...Güzel şeylere inan:))

    ***Renklercim tam aradığın kitap o zaman hemen oku derim ben. Öyle bi pozitif oluyosun ki:))
    ...Eyvah beni ne konuda sobeledin hemen gelip bakıyorummm> <$B 

    <$B08 Haziran, 2007rihinde , <$BBlogger KUGUUylemiş…

    <$BBu kitap hakknda bende artik bir yazi yazmayi dusunuyordum bugunlerde. Bilmedigmiz birseyi yazmiyor ki bu. Ustelik kesinlikle basarili olmali ki, yazan hatuna yaradi iste, parayi getirdi:))
    Ama ben boyle dusunurken senin yorumundaki ayni dusunceNe ragmen yumusak yaklasim benim yelkenlerimi suya indirdi ZEYNOcugum buna inan.
    Bugune dek beni kimse ikna edemedi, ama ilk defa senin yazinla belkide olu ralirim birara dedim:) Yumusak kalbinie gonlune o guzel dusuncelerine saglik arkadasim.> <$B 

    <$B10 Haziran, 2007rihinde , <$BBlogger SaNeMylemiş…

    <$BBen okumadim henuz, ama bana bir cok yerde okudugum yorumlardan, yuzde yuz dusunce gucu adli kitabi hatirlatti.> <$B 

    <$B11 Haziran, 2007rihinde , <$BBlogger Çocuk gibiylemiş…

    <$BBende okunacaklar kitaplar listeme aldım Zeyno :)> <$B 

    <$B11 Haziran, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B*** Sanem, hoşgeldin:)
    Yüzde yüz kitabı yanında sıfır kalıyor inan bana...

    ***Neşelicim okuyunca bana yazar mısın neler düşündüğünü..> <$B 

    <$B14 Haziran, 2007rihinde , <$BBlogger renklerylemiş…

    <$BZeynocuğum, kitabı aldım ve yarıladım bile. Aslında okumak bile insanı pozitif enerji ile dolduruyor. Dolduruşa da getiriyor olumlu düşünmek adına. Aslında Kuranda da geçen şeyler ve Allah'a inanan her insanın yaptığı şeyler. Mesela Allaha şükrederim sık sık. Kitapta da şükran dygusunun önemi belirtilmiş. Ama birşeyi sadece istemek yetmez, çok çalışmak lazım.

    Her sabah Allah'a günüm hayırlısı ile geçsin duam ile güne başlarım ve bunun önemine inanırım, bu da kitapta anlatılan birşey mesela... Güne olumlu başlamak...

    Bu sıralar roman yazmaya taktığım için bu konuda olumlu düşünmeye başladım ki ilham gelsin:-)> <$B 

    <$B14 Haziran, 2007rihinde , <$BBlogger Age35ylemiş…

    <$BÇok fazla kitabın eleştirisini okudum basında alacağım varken vazgeçtim!ama yine de bir yanım meraak etmeye devam ediyor Zeynocumm.> <$B 

    <$B15 Haziran, 2007rihinde , <$BBlogger Çocuk gibiylemiş…

    <$BZeyno ben kitabı okumaya ve denemelere başladım. İlk bölümle ilgili deney sonuçlarını benim blogda bulabilirsin :))))> <$B 

    <$B15 Haziran, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B*** Kugucum,sonuçta pozitif düşünmenin, şükretmenin, sevgi duymanın kime ne zararı olur diye düşündüm ben. Tüm sevdiklerime de tavsiye ediyorum kitabı, belki bildik şeyler ama insanı düşüncelerinin farkında olması için uyarıyor bu kitap.Oku arkadaşım, düşüncelerimizin farkına varalım artık, iyice geç olmadan:))Seni arada kaynatmışım bu arada affet olur mu:)...

    ***Renklercim,Düşüncelerinin daha önce farkında mıydın, ben değildim bu kadar...Kitap bunu sağlıyor, daha pozitif oluyorsun değil mi ister istemez.Romanın konusunda tam destek benden, başarıcaksın şimdiden oldu bile...> <$B 

    <$B15 Haziran, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***age35 tam da bu zamanda oku lütfen, kısa bir mola sonunda seni yine burada tam da düşündüğün gibi bulacağım eminim...

    ***Neşelicim, tüm bedava dondurmaları sen isteme ama olur mu:))))Korktum ben senin düşüncenden şimdi:)) Şaka bi yana senin kadar mutlu oldum , ollleeeey...> <$B 

    <$B16 Haziran, 2007rihinde , <$BBlogger b a v e rylemiş…

    <$BZeyno, henüz sınava saatler var. Umarım her şey yolunda gider. Başarılar diliyorum. (Psikoloji'ydi değil mi isteğimiz:)> <$B 

    <$B17 Haziran, 2007rihinde , <$BBlogger Menapoz Ablaylemiş…

    <$Bsen de böyle diyorsan en kısa zamanda edinicem o kitabıı..
    ben de raflarda gordugumde en çok satan mıymış oyle bişey hatrlıyorum bu traz seyler de beni çok çeker bir kitap çok satıyorsa mutlaka okunacak bişeyler içeriyırdur> <$B 

    <$B19 Haziran, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Baver, başarı dileğin için teşekkürler:)

    ***Menapoz Ablacım, kesinlikle oku madem seviyorsun bu tarz şeyleri hiç zaman kaybetme o halde:))> <$B 

    <$B27 Ağustos, 2007rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$Bmüthiş bi kitap bende okudum hatta belgeselinide izledim....çok doğru içime huzur geldi..> <$B 

    <$BYorum Gönder