<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19222129\x26blogName\x3dZeynep\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/\x26vt\x3d4594323569834899948', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Zeynepce.Com Zeynep'in Günlüğü

Paylaşacak dostlarınız yoksa, iyi şeylere sahip olmanın zevki yoktur.

Çarşamba, Temmuz 04, 2007

Ah Barış....



Aslında ne katıldığın yarışmayı ne de oynadığın diziyi izlemiştim. Ama kazayı duyduğum günden beri ben de pek çokları gibi kahroldum ve dua ettim senin için, gözyaşlarımı tutamadım etrafındaki sevgi ve umutla bekleyen insanları gördükçe...

Yaşayacaksın diyordum, bu kadar mücadele ettin, pes etmiyorsun, yaşamak istiyorsun demiştim. Bir mucize olacaktı ve geri dönecektin....

Gençliğine kıyamadım en çok, genceciktin...

Gittin be Barış...

Allah anne babana sabır versin en çok. Huzur içinde yat...

<$8orum:

    <$B05 Temmuz, 2007rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$BBarış'ın ailesine sabır dilerim. Allah rahmet eylesin.> <$B 

    <$B05 Temmuz, 2007rihinde , <$BBlogger findukzadeylemiş…

    <$Bhuzur içinde yatsın...> <$B 

    <$B05 Temmuz, 2007rihinde , <$BBlogger KUGUUylemiş…

    <$BZeynocugum, Ben de basindan beri takipte,ydim ve cok uzgunum.
    Umut yok deselerde Allahtan ümit kesilmez dedim durdum.
    Hani bazilarina olum hic yakismadi derler ya, Baris'Wa da yakismadi.
    Birde basindan beri aklima hep kerim tekin geldi o da bu yaslardaydi, o da gencti yakisikliydi ve yapacak cok seyleri vardi hepsinin:((
    Allah rahmet eylesin.> <$B 

    <$B05 Temmuz, 2007rihinde , <$BBlogger Biyonikkediylemiş…

    <$BÖlüümn genci yaşlısı yok,hepsi acı derler ama genç ölümü hele böyle pisi pisine,başkalarının adilikleri,sorumsuzlukları yüzünden sönen hayatlar ve Türkiye'nin kaybettiği değerler daha çok can yakıyor be Zeyno.Yetkili!adı altında topu hep başkasına atıp,Barış'ın ailesinin ve sevdiklerinin canını yakanın,görevi ihmalde kusurlu olanın ve sorumluluğu bulunanların aynı hisleri duymasını diliyorum!
    Öfkemle değil gerçek duygularımla yazdım,pişman değilim!Eden bulsun kardeşim!Domino gibi hemde kim sorumluysa,kim boku başkalarına atıp,sıvışmaya çalışıyorsa herkes
    bulsun!> <$B 

    <$B05 Temmuz, 2007rihinde , <$BBlogger Biyonikkediylemiş…

    <$BBunları mutlaka okuyun.Bu öfkeme ve sorumluğunu yerine getirmeyen yetkililerin! aynı acıyı yaşamaları dileğime hak vereceksiniz.

    http://arsiv.sabah.com.tr/2007/07/04/haber,1A45BD8890FC4BDDB90F916FC2969BF9.html

    http://www.sabah.com.tr/ayaydin.html> <$B 

    <$B06 Temmuz, 2007rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$Bbnde hiç ummamıştım ama ölümün yaşının olmadığını barış bir kere daha kanıtladı hiç yakıştıramadım ölümü ona çok erken oldu nur içinde yatar inş.> <$B 

    <$B07 Temmuz, 2007rihinde , <$BBlogger Gamzeliylemiş…

    <$Bbende ne filmini ne de girdiği yarışmayı izlemiştim ama gazetede ilk gödüğümde yemin ediyorum içim çok acıdı...Hergün haberlere internetlere bakıyordum, nasıl oldu diye ama olmadı , ölüme karşı gelemedi...allah seni nur içinde yatırsın ..Allah ailene sabır versin :((((((((((> <$B 

    <$B09 Temmuz, 2007rihinde , <$BBlogger Yazylemiş…

    <$BNur içine yatsın. Allah ailesine sabır versin.> <$B 

    <$BYorum Gönder