<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19222129\x26blogName\x3dZeynep\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/\x26vt\x3d4594323569834899948', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Zeynepce.Com Zeynep'in Günlüğü

Paylaşacak dostlarınız yoksa, iyi şeylere sahip olmanın zevki yoktur.

Pazar, Temmuz 15, 2007

Artık ben de...



2005 ten beri buradayım. Beni yazılarımla az çok tanıdınız, ben de sizleri:) Kimsenin olduğu gibi kalmaması gerektiğini, kendini geliştirmesi gerektiğini düşünenlerdenim. Yıllardır üzüldüğüm bir şey vardı: Üniversite okuyamamış olmak... Şu an üniversiteden mezun olanlar, "olduk da ne oldu, ya da sen bu saatten sonra okusan ne olacak" diyebilirler. Kendilerine göre haklı da olabilirler. Ama ben -bu saatten sonra da olsa- okumak istiyorum arkadaşlar, kim ne düşünürse düşünsün. Elime ne mi geçecek? Kendimi mutlu hissedeceğim o kadar.


Sonuç: Haziran da sınava girmiştim. Sürekli eğitim şansım olmadığı için sadece açık öğretim de olsa bunu başarmak istedim. Bunun için gereken puan 160 tı ve kendimi zorlamadan bu puanı alabilirim düşüncesiyle de hiç çalışmadım. Bana açık öğretim yeterdi. Şunu söylemeliyim ki, 37 yaşında sınav heyecanı duymak çok güzel bir duyguydu. İnanmıycaksınız, sınavdan en son çıkanlar arasındaydım. Çünkü uzun bir süre kendime gelemedim, sorulara adapte olamadım.Allahtan geçti bu durum...


Sonuçların açıklandığı gün bilmiyordum o gün açıklanacağını. Kızım bakarken tesadüfen gördüm ve o an "ne olur bakma annecim" dedim. "Sonuç kötüyse, bana söyleme hemen" dedim.


Uzuunca bir süre sonra baktı kızım beni anlayarak(canım o benim)...


İnanamadım, bu kadarını beklemiyordum arkadaşlar. Tahminimin çok üstünde puanım var. Sınavdan çıkınca cevaplarımı kontrol etmiştim, doğru sayım fazlaydı ama yine de, ne puanlama sisiteminden, ne de kaç puan geleceğinden bir fikrim yoktu. Başardım:))


Küçümseyenler olabilir, olsun, bu benim başarım kim ne derse desin diyorum ben.


Dün akşam açık öğretim programlarına baktım, dersleri inceledim. Sanırım Halkla İlişkileri tercih edeceğim. Derslerini çok beğendim. Mutluyum ve paylaşmak istedim.


Umarım yukarıdaki resim bana da kısmet olur:))


Artık ben de üniversiteliyim...:))

Etiketler:

<$31orum:

    <$B15 Temmuz, 2007rihinde , <$BBlogger alminaylemiş…

    <$BZeyno tebrik ederim, senin adına çok sevindim.Bugün saatlerce elim telefon tuşlarındaydı, öğrencilerimi aradım sınav sonuçlari için.Sayfanda senin güzel haberini almak beni mutlu etti.İnşallah mezuniyet haberini de alırız.Sevgilerle...> <$B 

    <$B15 Temmuz, 2007rihinde , <$BBlogger ERDILylemiş…

    <$BZeyno Anne tek kelime ile harikasin.Söz sana kepini firlatirken seni sevenlerin arasinda olmaya calisacagim.
    Azmin karsisinda hic bir sey duramaz.
    Sevgiler saygilar.> <$B 

    <$B16 Temmuz, 2007rihinde , <$BBlogger b a v e rylemiş…

    <$BYa Zeynocum, sen ne dediğinin farkında mısın? Süper bir şey bu söylediklerin...Senin adına çok sevindim. Sen de bu titri aldın ya. Artık buradan yazışırız. Bak senin var olan fikri ufkun ve mental zerafetin bir kaç katına çıkmazsa ben de ne olayım. Sen şimdi o satırların arasından öyle ince yerleri çekip çıkarırsın ki, inan yazma stilin bile 'en azından konu seçimi açısından' çok değişecek...Açık Öğretim diploması ile Serbest Muhasebeci ve Mali Müşavirler odasına kayıt yaptıran (muhasebeci oldular) ve bir çok örgün eğitim veren Maliye bölümü öğrencisini sollayan (Marmara, İst.Ünv. gibi) çok sayıda arkadaşım var. Tebrikler diyorum ve yakışanı da buydu diyorum. *Ancak minik kızımız ne yaptı diye de merak etmiyor değilim ?
    Not: Derslerden falan bahsedersin artık ben de bol bol keyiflenirim.
    Başarılar.> <$B 

    <$B16 Temmuz, 2007rihinde , <$BAnonymous oziiylemiş…

    <$BMerhaba , blogunuzu zaman zaman ziyaret ederim. Sizi tebrik ediyorum . Gerçekten harika bir iş başarmışsınız. Azmin elinden birşey kurtulamayacağının en güzel kanıtı işte. Mezuniyetinizi de kutlamak üzere ....sevgiyle kalın
    Başarılar..> <$B 

    <$B16 Temmuz, 2007rihinde , <$BAnonymous tosuncukylemiş…

    <$BTebrik ederim... İşallah herşey gönlünce olur :) :) :)> <$B 

    <$B16 Temmuz, 2007rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$BSüpersin Zeynom,tebrikler.
    (Kısa kesiyorum,daha uzununu meseeneden konuşmuştuk çünkü;))
    Biyo> <$B 

    <$B16 Temmuz, 2007rihinde , <$BBlogger Çocuk gibiylemiş…

    <$BAaaaaa çok sevindim Zeyno,
    Brravvvooooo diyor, tebrik ediyorum :)))))))))

    Bak ben sana dedim, bu Secret işe yarıyorrrr :)))))> <$B 

    <$B16 Temmuz, 2007rihinde , <$BBlogger asliberryylemiş…

    <$BZeynep niye küçümseyelim, tebrik ederim.
    AÖF deyip geçme, sınavları nasıl kazık bilsen. Ben matematik ve istatistik yüzünden 3'e geçemiyorum bir türlü. (Gerçi bunda benim kaz kafalı oluşumun rolü büyük)

    (Ama üniversite benim de içimdeki en büyük yaradır.)> <$B 

    <$B16 Temmuz, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***almina, yeniden burda olmana çok sevindim. Gittiğine üzülmüştüm kendi adıma ama sen doğru kararı vermişsindir diye başka bir şey söyleyememiştim. İyi ki geldin:))
    Senin öğrenciler ne durumda? Ben kendi adıma çok mutluyum, teşekkür ediyorum.

    ***Erdil Baba, söz ama bak unutma:))
    Teşekkür ediyorum, sevgi ve saygı benden:))> <$B 

    <$B16 Temmuz, 2007rihinde , <$BBlogger KUGUUylemiş…

    <$BSevgili ZEYNOcgm nasil sevindim, nasil seninle gurur duydum su anda okuyunca, bilemezsin.
    Adina cok cok mutlu oldum canim benim.
    Seni cok cok tebrik ediyorum, bu buyuk bir basari, buyuk bir cesaret ve buyuk bir gurur. Sonuna kadar gonlunce olsun insallah tum yuregimle diliyorum canim.
    BRAVO SANA. ve Mashallah sana.> <$B 

    <$B17 Temmuz, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Baver, teşekkür ederim yazdıkların için. Ancak burada derslerden bahseder miyim bilmiyorum açıkçası:))

    ***Ozii, demek blogumun sessiz takipçilerindensiniz:) Çok teşekkür ediyorum yorumunuz için, her zaman beklerim...> <$B 

    <$B17 Temmuz, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Tosuncuk, çok teşekkür ediyorum.

    ***Biyocummm, teşekkür ediyorum,o meseeene dediğinde yoksun kaç gündür??> <$B 

    <$B17 Temmuz, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Neşelicim, çok teşekkürler. Secreti sınava girmeden önce okumamaıltım daha ama şöyle bişiy oldu Sınava gireceğim okulun adı Mustafa Kemal Lisesi idi ve ben bu ismi görür görmez nedense kazanacağım bu sınavı dedim. İsmi çok güzeldi, başarının en anlamlı ismiydi:)))

    ***Aslıberycim, gerçekten zor mu sınavlar o kadar? Olsun başarıcaz arkadaşım...Teşekkür ederim.> <$B 

    <$B17 Temmuz, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Kugucum, ben de sizlerin güzel yorumlarınızla mutluluğumu ikiye katladım biliyor musunu? İyi ki varsınız, teşekkür ederim...> <$B 

    <$B17 Temmuz, 2007rihinde , <$BBlogger renklerylemiş…

    <$BDün akşam tam sana yazarken evde ışıklar gitti. Seni çok tebrik ediyorum. Azmin için takdir de ediyorum. Herşey gönlünce olsun benim sevgili arkadaşım...> <$B 

    <$B17 Temmuz, 2007rihinde , <$BBlogger annelogylemiş…

    <$BAilene çocuklarına da ne müthiş bir örnek olduğunun farkındasındır umarım. Tebrikler!! Başarılar!! Yürekten kutlarım seni Zeynocum!!:)))))> <$B 

    <$B18 Temmuz, 2007rihinde , <$BBlogger findukzadeylemiş…

    <$Bcanım çok sevindim yaaa!: )
    gerçekten bütünnn içtenliğimle kutlarım seni> <$B 

    <$B18 Temmuz, 2007rihinde , <$BBlogger nimetylemiş…

    <$Btebrik ederim seni zeynep:) niye küçümseyelim canım aaaaa!!! aksine kendisiyle barışık olan insan kendisini aşmış insandır bana göre.
    iyi açıköğretim sınavlarından sonra nasıl gitti diyecek birilerimiz olsun:))

    ve ayrıca bende 36 yaşındayım:( nolmuş yani yaşına ne varki yaşında yani:)))))

    nimet> <$B 

    <$B18 Temmuz, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Renklercim çok teşekkür ediyorum, bana nasıl iyi geliyor yorumlarınız bi bilsen:))

    ***Gulficimmm, biliyorum ben senin içtenliğini,ben de sevinçliyim arkadaşım, çok hem de:))Teşekkür ederim:)> <$B 

    <$B18 Temmuz, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Annelogcum,evet sanırım farkındayım:)) Çünkü oğlum dolu dolu arkadaşlarına beni anlatıyor msn de gördüm laf aramızda:))
    Kızım desen benden mutlu, iki yıl sonra kısmetse o da girecek tabi o ciddi anlamda.En azından ona da başarılamayacak bir şey olmadığını anlatabildim sanırım çünkü onların bilgileri çok taze.
    Çok teşekkür ediyorum ve iyi ki varsınız diyorum, iyi ki bu blogu açtım ve tanıdım sizleri...

    ***Nimetcimmm, ne güzel yazmışsın ne var di mi yaşımızda:) Vallahi çok iyi geldi bu söz emin ol:))Teşekkür ederim:)> <$B 

    <$B18 Temmuz, 2007rihinde , <$BBlogger nillyylemiş…

    <$BTebrikler Zeynocum. Okumanin yasi yoktur. Burada her yastan insan istedigi zaman okula gidiyor. Param olsa bende alicam birkac dersde o kadar param yok. Ben 2 senelik bitirmistim ve birkac sene sonra bir kere girip yabanci dilde acaba birseyler kazanirmiyim demistim. 80 kusur net cikartmistim ama sinavin diger bolumleriyle ilgili birsey yapmadigimdan yeterli puan tutturamamistim. Bende acikogretim halkla iliskilere yazilmistim. Fakat derslere pek asilmadigim icin sinavlarim kotuydu. Butunlemelere giremeden de buraya gelme isim cikmisti ve askiya almistim.

    Sakin sana olumsuz sey soyleyenlere kulak asma. Seninde dedigin gibi bunu sadece KENDIN icin yapiyorsun, o yuzden kimseyi ilgilendirmez. Basarilar.> <$B 

    <$B19 Temmuz, 2007rihinde , <$BBlogger Asortik Krepylemiş…

    <$BHarikasın..
    Bu arada istatistik dersi halkla ilişkilerde yok bildiğim kadarıyla..Onu iktisat ve işletme okuyanlar okuyor :))> <$B 

    <$B19 Temmuz, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Asortikcim çok teşekkür ederim.Bak bu istatistiğe sevindim.Söylediğin iyi oldu.Zira benim de aram yok istatistikle...
    Halkla ilişkiler de bakabildiğim kadarıyla sayısal bi ders yok sanıyorum.> <$B 

    <$B19 Temmuz, 2007rihinde , <$BBlogger -acemi aşçı-ylemiş…

    <$BZeyno cuğum,
    Bilsen nasıl mutlu oldum ben de. Seni tüm kalbimle kutluyorum. Kararlılığından, azminden, ve çoçuğuna bu kadar örnek davranışlarda bulunan bir anne oluşundan dolayı seni ayakta aklışlıyorum.
    Üniversiteli olmanın sana katacağı bence sadece biraz mesleki bilgi ve bir diploma, çünkü sen halihazırda çok daha fazlasına zaten sahipsin. Ama senin üniversiteye, üniversitedekilere katacağın şeylerin çok daha fazla olduğuna inanıyorum; öylesine dopdolu, öylesine pırıl pırıl birisin çünkü sen.
    Bu çok anlamlı hedefine ulaşabilmek için engel tanımadan gösterdiğin çaba, gerçekten de örnek alınması gereken bir davranış.
    işte bu yüzden, mezuniyet töreninde o kep herkesten çok sana yakışacak.
    İçten sevgilerimle.
    ipek> <$B 

    <$B21 Temmuz, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***İpekcim, ne diyeceğimi bilemiyorum, beni öyle mutlu etti ki yorumun. Çok teşekkür ediyorum, gerçekten sizleri iyi ki tanıdım, arkadaş olmak, olabilmek gibi bir duygu yok, bundan eminim. İyi ki arkadaşlarımsınız...> <$B 

    <$B21 Temmuz, 2007rihinde , <$BBlogger Gamzeliylemiş…

    <$BÇok sevindim canım, sana üniversite hayatında başarılar diliyorum :)> <$B 

    <$B21 Temmuz, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Gamzelim, sen geldin miiii?
    teşekkür ediyorum canım . Bloguna yorum bıraktım ama buradan da söyleyeyim adettendir:)
    "Allah bir yastıkta kocatsın"> <$B 

    <$B01 Ağustos, 2007rihinde , <$BBlogger etki alanıylemiş…

    <$BKızımın adı Zeynep.
    Ben de bir kova kadınıyım.Azminiz düşüncelerimi yansıtıyor.
    Tebrik ediyorum.> <$B 

    <$B02 Ağustos, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Sevgili etki alanı, ne diyebilirim ki, ahh siz de bir kova kadınıysanız:))Benzer yönlerimiz çok olmalı hemen sayfanıza geliyorum sizi tanımaya:))
    Teşekkür ediyorum ve hep beklerim...> <$B 

    <$B13 Ağustos, 2007rihinde , <$BBlogger Menapoz Ablaylemiş…

    <$Bnekadar güzel bişey neden küçümsensin ki canım yaa..okumanın yaşı yooktur..
    arkadasım tıp fakültesinde ablası dişte,annesi de eczacılıkta okuoyr ..babası da iranda mühendis olarak çalışıyor..> <$B 

    <$B09 Kasım, 2007rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$Bzeyno cuğum,ben özlem.ben de 37 yaşındayım,ben de aöf lüyüym.sen neler yazdıysan hepsi tıpatıp bana uyuyor,seni çok çok iyi anlıyorum.ben aöf ev idaresi 2.sınıfa geçtim.14 ve 11 yaşlarında 2 kızım var.moralini bozanlar olacaktır aldırma,ne işine yarayacak diyenleri duyma,yararsa yarar,yaramazsa yaramaz,ama enazından üniversiteliyiz.nice gençlerin yapamadığını biz bu yaşta yaptık,ben 275 puan almıştım.babam ve annem 72 yaşındalar ve ben okuyorum diye sevinçten uçuyorlar,sen yaparsın diyorlar,yapıyorum da ALLAH a şükür.> <$B 

    <$BYorum Gönder