<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19222129\x26blogName\x3dZeynep\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/\x26vt\x3d4594323569834899948', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Zeynepce.Com Zeynep'in Günlüğü

Paylaşacak dostlarınız yoksa, iyi şeylere sahip olmanın zevki yoktur.

Cuma, Temmuz 27, 2007

TETRİSSSSS...

Oldum olası sevdiğim bir oyun.

Bir çok oyun beni sıksa da tetristen asla sıkılmıyorum. Ama bunu görünce pes dedim bir kez daha Japonlara. Çok eğlenceli arkadaşlar, lütfen izleyin...

Etiketler:

<$13orum:

    <$B27 Temmuz, 2007rihinde , <$BBlogger Menapoz Ablaylemiş…

    <$Bewt ewt gormuştum daha once zate bu japonlara sasırmıom artık çin işi japon işi işte ..
    ben de kelime oyunundan hiç sıkılmomm..oyunus.com die bi site var süperr> <$B 

    <$B27 Temmuz, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Menapoz ablaaaaa, inanmıyorum, oyunus müthiş bişey bilmez miyim. hele de benim gibi harflerle uğraşmayı sevenler için. Kimbilir belki karşılıklı bile oynamışızdır, nikini merak ettim:)))> <$B 

    <$B27 Temmuz, 2007rihinde , <$BBlogger nimetylemiş…

    <$Bhemen bakiyorum ama once merhaba deyip ondan sonra olaya geçeyim:))

    nimet> <$B 

    <$B27 Temmuz, 2007rihinde , <$BBlogger KUGUUylemiş…

    <$BY abu japonlar pek bi ve hep bi manyaklar ya:)) neredenneler uyduruyorlar. gecen gunde komik icatlarinin resimleri gelmisti , hani mesela metroda ayaktayken cene degnegi var dayayip dusmeden uyuyabiliyor falan. Gormus muydun Zeynocgm.
    Bu arada ben eskideeeeen bir tetris manyagi idim. Hatta sirkette her oglen turnuva yapardik bayanlarda iki bayan hep ilk siradaydik. Bak simdi o gunleri hatirladim.
    Sonra ne tetris cesitleri, 3 boyutlular falan cikti ama hicbiri o ilk ve orijinal tetris zevkini vermedi. Sahi nette indirebilecegim halini bildigin bir link var mi , bak depresti yine tetriskolikligim. Aksamlari tv seyrederken mesela haberlerde falan sunucunun omuzundan asagi falan yerlestirirdim, gozumuzun onunda habire ucusurdu sekilcikleri:))

    B> <$B 

    <$B27 Temmuz, 2007rihinde , <$BBlogger KUGUUylemiş…

    <$BB ben degilim, benden alt satirda kalmis:)
    KB> <$B 

    <$B29 Temmuz, 2007rihinde , <$BAnonymous Tosuncuk :) :)ylemiş…

    <$BGerçekten süper ve zevkli vir oyun olmalı... zeyno çok teşekürler sayende o kadar güldüm ki anlatamam :) :) :) :) :) ama süpeer zevkli bir oyuna benziyor :) :) :) :) çok güldüm yaw :) :) :)> <$B 

    <$B29 Temmuz, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Nimetcim bakabildin mi:))Merak ettim ne düşündüğünü...

    ***Kuguucum, bence de o ilk orjinal tetrisin zevkini vermedi sonradan çıkanlar.
    Tam tetris olmasa da benzer ama zevkli bir oyun var adresini yazıcam sana...> <$B 

    <$B29 Temmuz, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Sevgili tosuncuk, beğenmene ve seni güldürmesine sevindim:) Ama sen neden yorumlarına hiç cevap yazmıyorsun, bu şekilde yorumcularını kaybedersein haberin olsun...> <$B 

    <$B30 Temmuz, 2007rihinde , <$BAnonymous tosuncukylemiş…

    <$Bvalla benim sayfamda kimsecikler yorum yapmıyor :( :( :( :( :( :( o beni çok üzüyor :( :( :( neyse önemli değil yorum yapsalar cevap yazıcam :) :) :) :) senin yorumların için çok teşekür ederim :) ben senin yorumlarına buradan cevap yazıyorum :) :)> <$B 

    <$B30 Temmuz, 2007rihinde , <$BBlogger Gamzeliylemiş…

    <$BÇok ilginç hakikaten yaaa...değişik bişey :)> <$B 

    <$B31 Temmuz, 2007rihinde , <$BBlogger Çocuk gibiylemiş…

    <$BZeynocum nedense ben göremedim, sayfa tam yüklenmiyor :((((

    Bu arada bende tam bir tetris manyağıydım, hala da öyle sayılırım ya neyse :))))> <$B 

    <$B02 Ağustos, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Neşelicim, ben de anlamadım neden yüklenemediğini biraz beklemen mi gerekiyor acaba??

    Tetriscileriz komple desene:)))> <$B 

    <$B02 Ağustos, 2007rihinde , <$BBlogger Menapoz Ablaylemiş…

    <$Bah ayıp etttin ben her yerde elimden geldiğince menapozabla olmaya çalışıyorum..orda da oyleyimm sen ne adla ordasın peki?> <$B 

    <$BYorum Gönder