<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19222129\x26blogName\x3dZeynep\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/\x26vt\x3d4594323569834899948', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Zeynepce.Com Zeynep'in Günlüğü

Paylaşacak dostlarınız yoksa, iyi şeylere sahip olmanın zevki yoktur.

Cumartesi, Temmuz 21, 2007

Yarın...


Saydık saydık bitirdik günleri... Yarın sandık başına geçeceğiz hep birlikte...

Söz sahibi biziz yarın...

Kaderimizi belirleyecek olan biziz...

Nasıl bir ülke istediğini anlatacak olan biziz...



Ben kendi adıma, çocuklarım adına, onların gelecekleri adına, aydın, ilerici, temiz bir ülke istiyorum...



Kadının daha çok söz sahibi olacağı bir ülke istiyorum...



Terörün, törelerin bittiği huzur dolu bir ülke istiyorum...



Hortumcuların olmadığı, kendi çıkarları adına ülke çıkarlarını feda etmeyecek bir başbakan istiyorum...



Halkla nasıl konuşacağını bilen, seviyeyi elden bırakmayan bir başbakanımız olsun istiyorum...



Malum ülkelere yaranabilmek için ülkem adına taviz vermeyecek bir başbakan istiyorum...



Ekonomi düzeldi diyerek salt kendi ekonomisinden bahsetmeyecek bir başbakan istiyorum...



Çocuklarımın çağdaş bir eğitim alabileceği, İleriye sadece ileriye gidecek bir ülke istiyorum...



Ve daha burada yazamadığım bir çok şey...



Dilerim yarın herkes sözün kendinde olduğunu hatırlar ve nasıl bir ülke istediğine karar verir...



Özellikle kadınlarımız...

Kazandığımız haklara sahip olmayan ülkelere bir kez daha baksınlar lütfen...



Dip not: Oylarınıza mühür basınca lütfen kağıdı ters katlayın. Aksi takdirde mürekkep bulaşacağı için oyunuz geçersiz olacak bunu unutmayın...

Etiketler:

<$14orum:

    <$B21 Temmuz, 2007rihinde , <$BAnonymous Tosuncuk :)ylemiş…

    <$BAllah Sonumuzu Hayır Etsin!!! İşallah ülkemizin başına Türk Halkını yücelticek Kaliteli birisi geçer... Ama suda bir gerçek Oy kullanmama 9 saat kalmasına rağmen ben hala kafamda kime oy vericeğimi bilmiyorum :( :( :( ne acı demi arkadaşlar :( :( :(
    Allah Sonumu Hayır Etsin!!!

    http://tosuncuk.blogspot.com/> <$B 

    <$B23 Temmuz, 2007rihinde , <$BBlogger findukzadeylemiş…

    <$Bsonuçlar belli oldu zeynocum...bu durumda bizi neler bekliyor acaba?.çok merak ediyorum gerçekten.vatana millete hayırlı olsun> <$B 

    <$B23 Temmuz, 2007rihinde , <$BBlogger KUGUUylemiş…

    <$BVe dananin kuyrugu koptu, sonuclar belli oldu. Cok yorumum var, hic yorumum yok!> <$B 

    <$B23 Temmuz, 2007rihinde , <$BBlogger Menapoz Ablaylemiş…

    <$Bwalla ben elimden geleni yaptığımı düşünüyorum ama malesef herkes aynı bilinçte değilimşş:(
    çok üzgünüm..> <$B 

    <$B23 Temmuz, 2007rihinde , <$BBlogger Gamzeliylemiş…

    <$BAhhh ahhh keşke herkes senin gibi düşünse, bu Canım Türkiye'm ne güzel olurdu :(( Ama malesef yok işte...> <$B 

    <$B23 Temmuz, 2007rihinde , <$BAnonymous Tosuncukylemiş…

    <$BDiyecek Hiç Bir Söz Yapacak Hiç Bir Yorum Yok SAdece Yazıklar olsun Dİyorum!!!!

    Kaygılarımla...
    http://tosuncuk.blogspot.com/> <$B 

    <$B24 Temmuz, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Tosuncuk tek kelime yetiyor evet:Yazıklar olsun...

    ***Gulficim,5 yıldır olanları ikiyle çarpabilirsin.İşte bizi bekleyenler...> <$B 

    <$B24 Temmuz, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Kugucum, koptu kuyruk haklısın, yorumuna çok cevabım var belki de hiç yok...

    ***Menapoz ablacım, bilinç kelimesi hayatımızdan çıkmış artık:((((> <$B 

    <$B24 Temmuz, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Gamzelicim,herkesin benim gibi düşünmesini bekleyemem aslında ama en azından yakın düşünebilirlerdi sanki...

    ve yine

    ***Tosuncuk, ne güzel demişsin kaygılarımla...> <$B 

    <$B24 Temmuz, 2007rihinde , <$BBlogger KUGUUylemiş…

    <$B:))> <$B 

    <$B24 Temmuz, 2007rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$Bnerde benim çöp tenekem:))
    safiye> <$B 

    <$B24 Temmuz, 2007rihinde , <$BAnonymous Tosuncukylemiş…

    <$BTürkiye Uyan Artık....

    Bu söz Beni Çok Etkilemiştir!!!!

    Rüyaları Gerçekleştirmek İçin İlk Olarak UYANMAK GEREKİR!!!!

    http://tosuncuk.blogspot.com/> <$B 

    <$B25 Temmuz, 2007rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$Bniye niye uyanacakmışız..zamanında
    uyandıkta ne oldu..işkence..zindanlar..yitik bir
    nesil..neden uyanacakmışız...

    BİRAZDA SİZ UYANIN HANIMEFENDİLER
    Bİ ZAHMET..ÖRGÜTLENİN..NEREDE :)))

    Fatma> <$B 

    <$B27 Temmuz, 2007rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$BAK sözcüğünün sözlükten çıkmasını istiyorum... hatta türkiyeden .> <$B 

    <$BYorum Gönder