<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19222129\x26blogName\x3dZeynep\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/\x26vt\x3d4594323569834899948', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Zeynepce.Com Zeynep'in Günlüğü

Paylaşacak dostlarınız yoksa, iyi şeylere sahip olmanın zevki yoktur.

Salı, Ağustos 14, 2007

Canım oğlum...


Günler nasıl da çabuk geçmiş geçen yıl yazdığım yazının ardından...

İyi ki doğdun bebeğim, iyi ki bana geldin, iyi ki bize...


Bu doğumgününde çooook istediğin bir arkadaşa kavuştun:)


Dilerim hayat boyu seveceğin ve seni çok sevecek arkadaşların, dostların olur...


Nice doğumgünlerine sevgi ve mutluluğu katlayacağın...

Etiketler: ,

<$28orum:

    <$B14 Ağustos, 2007rihinde , <$BBlogger Çocuk gibiylemiş…

    <$BAaaaa :)))

    İlgün hevhevinle sana uppppuzun mutlu yıllar diliyorummmm :)

    Sana da kolay gelsin Zeyno :))))))))))))> <$B 

    <$B14 Ağustos, 2007rihinde , <$BBlogger ERDILylemiş…

    <$BNice nice senelere en güzel günlerin böyle olmasi dilegi ile.
    sevgilerle.> <$B 

    <$B14 Ağustos, 2007rihinde , <$BBlogger Menapoz Ablaylemiş…

    <$Bnice mutlu yıllara..ilgün köpeğinin bakımında annene yardımcı ol canım..> <$B 

    <$B14 Ağustos, 2007rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$Bogüncüğüm canım halam.iyi ki doğdun nice yıllara.umarım herşey gönlünce olur.ve ÇİNKO'ya sevgi dolu kalbinde kocaman bir yer ayırdığını biliyorum.ama sorumluluklarınıda paylaşmayı unutma lütfen olurmu halacım.paylaşmaya başladığınıda biliyorum ama yinede hatırlatayım dedim.SENİ ÇOK SEVİYORUM.Çinko ne kadar ŞİLA'yı korkutsa da onu sevdiğinden eminim ben.büyüdüğünde ikisini yanyana düşünemiyorum bile:)))
    HALAN VE ŞİLA:)))> <$B 

    <$B14 Ağustos, 2007rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$BOGÜN'üm Yeni Yaşın Kutlu Olsun Babacım...

    HOZİ idik HOZİÇ olduk !!!> <$B 

    <$B15 Ağustos, 2007rihinde , <$BBlogger b a v e rylemiş…

    <$BZeyno, ne tesadüf,sayfayı bir tıkladım. Aaa, o da ne? OGÜN'ün doğum günü:) Nice mutlu yıllara diyorum. Gelecekte de güzel yerlerde göreceğiz ona göre:)Her zaman dediğim gibi, sen hep örnek anne oldun.Böyle faal ve duyarlı bir anneleri olduğu için de çok şanslılar...HOZİÇ' in şifresi de çözüldü sanırım:)
    *H..
    *Ogün
    *Zeynep
    *İ..
    *Çinko ::)
    Erdil Baba'nın deyimiyle BİNGOOO...> <$B 

    <$B15 Ağustos, 2007rihinde , <$BAnonymous SELIN&FILIZylemiş…

    <$Bnice mutlu yillara oguncuk FILIZ> <$B 

    <$B15 Ağustos, 2007rihinde , <$BAnonymous Sardunyaylemiş…

    <$BNice mutlu ve huzurlu yaşlar dilerim.> <$B 

    <$B15 Ağustos, 2007rihinde , <$BBlogger renklerylemiş…

    <$BOğluşunun doğum günü kutlu olsun:-)> <$B 

    <$B15 Ağustos, 2007rihinde , <$BBlogger Asortik Krepylemiş…

    <$BTebrikler..Ailenin yeni ferdi için de :))> <$B 

    <$B15 Ağustos, 2007rihinde , <$BAnonymous oziiylemiş…

    <$BAilenle beraber mutlu ve sağlıklı yıllar dilerim....> <$B 

    <$B16 Ağustos, 2007rihinde , <$BAnonymous tosuncuk :)ylemiş…

    <$BNice Senelere :) :) :) İşallah daha güzel ve mutlu yıllar yaşar :)> <$B 

    <$B17 Ağustos, 2007rihinde , <$BBlogger Gamzeliylemiş…

    <$BOğlunun doğum Günü kutlu olsun..> <$B 

    <$B17 Ağustos, 2007rihinde , <$BBlogger KUGUUylemiş…

    <$BOGUNe mutlu ve uzuuuuun bir omur diliyorum.
    CINKO da hosgelmis araniza, resim isteriz:))> <$B 

    <$B17 Ağustos, 2007rihinde , <$BBlogger Yazylemiş…

    <$BZeynocuğum Ogün'e mutlu, sağlıklı uzun yıllar dilerim. Birde Kuğuu' nun dediği gibi Çinko nun resmini bekliyoruz :))> <$B 

    <$B20 Ağustos, 2007rihinde , <$BBlogger Age35ylemiş…

    <$BSağlık ve başarı dolu yıllar dilerim..> <$B 

    <$B21 Ağustos, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Neşelicim, çok teşekkür ediyorum:) Ogün ve İlgün çok mutlu, beni hiç sorma...

    ***Erdil Baba, teşekkür ediyorum,bir haftadır internet bağlantım yoktu ve sana sormak istediğim o kadar çok şey vardı ki, Çinko ile ilgili...> <$B 

    <$B21 Ağustos, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Menapoz ablacım çok teşekkürler:)> <$B 

    <$B21 Ağustos, 2007rihinde , <$BBlogger findukzadeylemiş…

    <$BAllah uzun uzun ömürler versin inşallah...> <$B 

    <$B21 Ağustos, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Halamızzz, teşekkür ederim, ikisini yanyana ben de hayal edemiyorum:))

    ***HOZİÇ=))> <$B 

    <$B21 Ağustos, 2007rihinde , <$BBlogger i n a n cylemiş…

    <$Boğlunuzun doğum günü kutlu olsun :) nice mutlu yıllara...> <$B 

    <$B22 Ağustos, 2007rihinde , <$BBlogger annelogylemiş…

    <$BGeç oldu ama yine de yazmak istedim,nice sağlıklı ve huzurlu uzun yıllar dilerim oğluna (ve de kızına):)> <$B 

    <$B22 Ağustos, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Baver,ne güzel bir günde gelmişsin sahiden:)
    Dilerim gelecekte oğluşum ve kızım da tabi, mutlu olabilecekleri,sevgi ve güven dolu bir yaşama sahip olurlar. Dileklerin için teşekkürler, HOZİÇ şifresi de çözüldü evet:)))

    ***Selin&filiz, hoşgeldin ve çok teşekkür ederim, yine beklerim:)> <$B 

    <$B22 Ağustos, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Sardunyacım, çok teşekkür ediyorum ve diliyorum Kaplumbağamızın da bu yaşlarını birlikte kutlarız...

    ***Renklercim, teşekkür ediyorum:) Uzun zamandır internete giremiyordum herkesin cevabı gecikti, umarım kusura bakmazsınız...> <$B 

    <$B22 Ağustos, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Asortikcim, teşekkür ediyorum, ah o ailenin yeni ferdi var ya çok şımarık bişiy, ne yapıcam ben onunla bilmiyorum...

    ***Oziii, hoşgeldin yeniden ve iyi ki geldin, teşekkür ediyorum...

    ***Tosuncuk, çok geç oldu cevaplar biliyorum, teşekkür ediyorum dileklerin için...> <$B 

    <$B22 Ağustos, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Gamzelicim teşekkür ederim canım, bir gün senin çocuğunun doğumgününü kutlamak dileğiyle...

    ***Kugucum, teşekkürler, ÇİNKO nun resimleri en kısa zamanda konucak buraya ama ah bir vakit bulabilsemmmm...

    ***Yazcım, teşekkür ederim, resimler gelicek vakit bulduğum an:(((> <$B 

    <$B23 Ağustos, 2007rihinde , <$BBlogger Çocuk gibiylemiş…

    <$BZeyno,
    Ben senin oğluşunun adını karıştırıyorum galiba :))
    Kusura bakmasın olur mu?> <$B 

    <$B23 Ağustos, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***age35cim, hoşgeldin yeniden :) Seni burda görmek ne güzel özlemişim...
    Teşekkür ediyorum dileklerin için...

    ***Gulficimmm, teşekkür ederim.

    ***İnanç, hoşgeldin, teşekkür ediyorum ve her zaman beklerim diyorum:)

    ***Annelogcum,geç oldu demişsin ama ben de yorumlarımı cevaplamakta o kadar geciktim ki.İnanılmaz yoğun günler geçiriyorum ve neredeyse blog dünyasından koptum.
    Çok teşekkür ediyorum dileklerin için, amin tüm çocuklarımıza...

    ***Neşelicim, dert etme olur böyle şeyler:)))> <$B 

    <$BYorum Gönder