<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://draft.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19222129\x26blogName\x3dZeynep\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/\x26vt\x3d4594323569834899948', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Zeynepce.Com Zeynep'in Günlüğü

Paylaşacak dostlarınız yoksa, iyi şeylere sahip olmanın zevki yoktur.

Cuma, Ağustos 24, 2007

Çinkoooo...

O biiir labrador retriever...

O biiiir şımarık...

O biiiir duygu sömürücü...

O biiiir çişli :(((

O biiiir terlik kemirici, kablo yiyici :(((

O biiiir.......................

Evet arkadaşlar, işte malum şahıs huzurlarınızda.




Masum durduğuna bakmayın, numara yapıyorrrrr


Parktaki keyiflerine diyecek yoktu, ikiliye bakar mısınız :)




Evet, halılar kaldırıldı (şimdilik umarım), koltuklar örtülendi (şimdilik umarım)




Oğluşun şortunu istiyorrrrr




Kendini sehpa süsü sanıyor ve evin annesi tarafından azarlanıyor, bi daha çıkmıycakmışşşşş



Tabi her türlü destek var kendilerine, evin diğer küçük ferdinden...




Allahtan balkon terliği mi demeliyim, böyle mi teselli bulmalıyım???


İki gün sonra sıkıldı bu toptan, şimdi kablo kemiriyor, iki kez internet bağlantımızı kopardı :((















Etiketler:

<$18orum:

    <$B25 Ağustos, 2007rihinde , <$BAnonymous tosuncukylemiş…

    <$BHerşey YOluna Girmiş.. sevindim zeyno senin adına :) :) :)
    Bu arada Gerçekten Çok Şirin Bişeye benziyor yaw :) :) :)> <$B 

    <$B25 Ağustos, 2007rihinde , <$BBlogger ERDILylemiş…

    <$BZeyno anne simdi evin babasina söyle ipten bir kemik seklinde ona oyuncak yapsin o zaman terlikten uzak kalmaya basliyacaktir.Ilk baslarda evde ne kadar tv kumandasi filan varsa ortadan kaldirin.Bu cinsin bir huyu vardir.
    Kafa atar illa onu seveceksin.Bunu eve gelen yabancilardan da ister.
    Yemek saatlerini ayarlaman lazim mama taslarini yalniz o saatler arasinda cikaracaksin bittigi zaman
    yikayip kaldir.Suc isledigi zaman
    yaninda ellerini gögsüne dogru kavusturarak bir kac dakika dur kafasini yere eger sana bakamaz bu durum biraz aciklidir ama o zaman senin söylediklerinin hepsini anlar.Sabah erken saatlerde disari cikmaniz lazim.Ondan sonraki saatleri kendinize göre ayarliyin ki o da o saatlere alissin.Su bulunan yerlere gidin hayatta en cok sevdigi sey yüzmektir.Yola ciktiginiz zaman yan yana yürümenizi ögrenmenisi icin ilk baslarda kement biciminde bir tasma kullan ve ipini cok kisa tut.
    Arada bir dur o ilerlemek isterse bile boynunu sikacagi icin hemen durur ilerdeki günlerde senin adimlarini takip eder.Bir iki hafta sonra ipsiz olarak yaninda yürüyüp yürümedigini kontrol et eger komutlarina alismis ise ki cok akilli bir hayvan oldugu icin ögrenir normal bir tasma kullan.
    Yaramazlik yaptigi an vermis oldugu zarari annda göster.Sakin bagirma 1 saat kadar konusmayin ve ilgilenmeyin.O cinsler cok iclidirler hatasini cabuk ögrenir.
    Daha bu konuda cok seyler ilerdeki zaman da yazacagim benim e mail adresimi biliyorsun sorabilirsin.
    Bir de girmesini istemedigin odalarin kapisi önüne hayali bir ciz gi ciz.O zaman ne olursa olsun iceri girmez orada kalir.Bir ara devamli kil dökecektir kullanicagin mamalarin icinde onunla ilgili bilgi alabilirsin gecicidir merak etme.Su anda daha süt disleri var ilerde yeni disleri icin dis fircasini unutmayin.Unutmadan bir sey söyliyeyim eger bir kedinin saldirisina ugramazsa onlarla cok iyi gecinir.Simdilik bu kadar iyi bir yüzücü oldugu icin suya sokmayi unutmayin .
    Sevgilerle.> <$B 

    <$B25 Ağustos, 2007rihinde , <$BBlogger Menapoz Ablaylemiş…

    <$Beheheh..ee tabi bu daha ilk zamanları alışacaktır...maşallah pek de sevimli ya..bu köpişler çok arkadaş canlısıymış..öyle duymuştum..internet baglantına dokunmasın ama görüşemios sonra;)> <$B 

    <$B25 Ağustos, 2007rihinde , <$BAnonymous oziiiylemiş…

    <$BGazeteyi rolu yapıp kendisine gösterdiniz mi ? Yapmasını istemediğiniz şeylerde etkili bir yol aslında. Vurmadan uyararak tabii :)
    Valla kolay gelsin diyorum . Sevimliler ama çok zorlar :))))> <$B 

    <$B25 Ağustos, 2007rihinde , <$BBlogger Age35ylemiş…

    <$BKolay gelsin Zeynocum..> <$B 

    <$B26 Ağustos, 2007rihinde , <$BBlogger findukzadeylemiş…

    <$Boooyyy almışsınııızz:)
    harikaaa birşeymiş yahuuuu!> <$B 

    <$B26 Ağustos, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Sevgili tosuncuk, haklısın çok sevimli bişiy ama bi o kadar da yaramaz...Şok yaşıyoruz şu an ailecek:))

    ***Erdil Baba biliyo musun senin labradoru gördükten sonra iyice kararımızı verdik bu cins üzerine:)
    Verdiğin bilgiler için çok teşekkür ediyorum sana aslında internet bağlantımın gittiği sıralarda ne kadar isterdim sana danışabilmeyi o aralar çok bunalımdım açıkçası. Ne yaptım ben dedim, nasıl böyle bi hata yaptım dedim, hani lohusa sendromu diye bişiy var ya aynen öyleydim.Şu aralar alışıyoruz yavaş yavaş ama yine de sana sormak istediğim şeyler yok değil, görüşürüz inşallah ben vakit bulunca:))> <$B 

    <$B26 Ağustos, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Menapoz ablacımm,diliyorum alışma devresi uzun sürmesin yoksa kendimi düşünemiyorum!!!!!
    Arkadaş canlısı sözün doğru almadan önce cins konusunda çok araştırma yapmıştık müthiş özellikleri var, çok da zekiler aynı zamanda...

    ***Sevgili oziii, amin diyorum temennin için gerçekten çok zor alışana kadar umarım çabuk olur bu devreyi atlatmamız :) Teşekkür ederim yorumun için...> <$B 

    <$B26 Ağustos, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***age35cim ya ben sana yorum yazamıyorum, kaç kez denedim neden olmuyorrr???

    Teşekkür ediyorum dileğin için:)

    ***Gulficim,feci bişey feci, anlatamam:)))> <$B 

    <$B27 Ağustos, 2007rihinde , <$BBlogger akçahanylemiş…

    <$BÇok şirinmiş doğrusu!... Sevgiyle...> <$B 

    <$B27 Ağustos, 2007rihinde , <$BBlogger KUGUUylemiş…

    <$BZEYNOcgm vallahi dedim ya ilk resme bakan cok masum bu der inanamaz yazdigin yaptiklarina.
    ERDIL beyin tavsiyeleri de cok kiymetli.
    Yeni yasaminiz hayirli olsun canim.
    Ve size "ugurlu" gelsin dilerim.> <$B 

    <$B27 Ağustos, 2007rihinde , <$BBlogger alminaylemiş…

    <$BMerakla açtım bugün sayfanı, neye karar vereceğinizi merak ediyordum.Elbette yazıyı okumadan önce resimlerden anladım; aileye yeni bi eleman katılmış :).
    Çok şirin ve galiba çok da yaramaz, size kolay gelsin.Bol bol anlatacak anılarınız olur inş yeni bireyinizle.
    Sevgiler...> <$B 

    <$B28 Ağustos, 2007rihinde , <$BBlogger renklerylemiş…

    <$BÇok şirin o yaramaz köpiş. Öptüm sizi...> <$B 

    <$B30 Ağustos, 2007rihinde , <$BBlogger KUGUUylemiş…

    <$Bbak bugun sayfamda benim ne var Zeynepcigim:))> <$B 

    <$B01 Eylül, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Akcahan, şirinliğine kandık zaten:)))

    ***Kugucum, işte bizi böyle kandırdı kendileri...
    Canım kusura bakma yorumları ancak okuyabiliyorum,küçük bi tatil yaptık ve yeni döndük o yüzden sayfandaki kuçu hakkında sana yorum yazamadım.Sonraki yazında da artık karar vermiş olduğunu gördüm o yüzden susuyorum::))> <$B 

    <$B01 Eylül, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Alminacım, artık 5 üyeli bir aileye sahibiz ve en yaramaz üye kendini deşifre etti :) Anılarımızı da yazıcaz artık elimiz mahkum,belki de buna "iç dökme" denir bilemiyorum şimdiden...

    ***Renklercim,herhangi bir canlı yaramaz ve şirin özelliklere sahipse cümleyi sen tamamla artık....> <$B 

    <$B02 Eylül, 2007rihinde , <$BBlogger Asortik Krepylemiş…

    <$BSorumlulukları paylaşın..Sakın hepsini sen üstlenme..Aileye yeni üye geldiğinde nedense her iş anneye kalır.Bu da annelerin çabuk yılmasını sağlar.

    Yeni gelen çok akıllı olduğu için oyunu çocuklarla oynar, yemek zamanı evin annesinin peşine düşer :))

    Kolay gelsin ..> <$B 

    <$B02 Eylül, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Asortikcim ilk başlarda sorumluluğu sadece ben üstlenmiştim ve bunalmıştım açıkçası çünkü daha bebek (henüz 3 aylık), şimdilerde herkes özellikle oğluş üstlendi rahatladım, söylediklerin aynen oldu bir bir:))> <$B 

    <$BYorum Gönder