<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19222129\x26blogName\x3dZeynep\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/\x26vt\x3d4594323569834899948', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Zeynepce.Com Zeynep'in Günlüğü

Paylaşacak dostlarınız yoksa, iyi şeylere sahip olmanın zevki yoktur.

Cuma, Ağustos 03, 2007

Ne yapmalı?

Çok uzun zamandır bir köpeğimiz olsun istiyor...

Ablası da istiyor...

Babamız çok karşıydı...

Şimdi biraz yumuşadı...

Ben? Ben de çok istiyorum ama...

Sorumluluk sonuçta...

Bir kez aldı mı bir daha geri verilecek şey değil...

Sonra düşünüyorum...

Hayvan sevgisi şart...

Acaba bencillik mi yapıyorum...

Çocukların ihtiyacı var böyle bir dostluk ve sevgiye...

Hem bir canlıya karşı sorumluluk almaları gerekiyor aslında...

Doğumgününe sadece bir kaç gün kaldı...

Ve O'nu neyin çok mutlu edeceğini biliyorum...

Ama...

Korkuyorum...

Ne dersiniz....

Etiketler:

<$24orum:

    <$B03 Ağustos, 2007rihinde , <$BAnonymous .::ilgün::.ylemiş…

    <$Byorum yazıp annemi ikna edecek herkese şimdiden teşekkürler=)) seviorum sizi=))> <$B 

    <$B03 Ağustos, 2007rihinde , <$BBlogger Muttabaylemiş…

    <$Bsevgil Zeynonun annesi çok muhterem şahsiyet hanımefendi hazretleri oöncelikle ve bilakisen o yılların kokusu olan ellerinisden öperrr saygı sevgi ve hürmetlerimi sunarım...:)

    ben yaklaşık bilmem kaç yıldır cesur adında tek kulagı düşük bir alaman kurt köpeği sahibi bi şahsiyetim.. köpegimi eve getirdigim günden beri benim ailemin en yakın dostu oldu kendisi bis onu aileek hemdide mailecek çok seviyorus o bisim herşeyimiss gece bekçimiss gündüz arkadaşımısss sizde bir köpek sahiplenin çok sevineceksiniz der ve giderim:)> <$B 

    <$B04 Ağustos, 2007rihinde , <$BAnonymous tosuncuk :)ylemiş…

    <$Bsevgili zeyno arkadaşımın annesi :) :) :)

    bende allah izin verirse asker dönüşü bir köpek almayı düşünüyorum.. çocukluğumdan beri hayallerimden birisi :) ama benimde annem ve babam buna izin vermiyor :( :( :( şimdi bende asker dönüşü köpeğimi alıcam ve beslicem :) :) :)

    sizde yardımcı olun kızınıza :) :) :)> <$B 

    <$B04 Ağustos, 2007rihinde , <$BBlogger ERDILylemiş…

    <$BZeyno anne almani tavsiye ederim.
    Yalniz köpegin bakimini tamamen sen üzerine alacaksan.Diger fertler zaman zaman sana yardimci olabilirler.Birde köpegin sahibini sevmesi de cok önemli.Köpek kedi gibi degildir.Yazinda belirttigin gibi cok büyük bir ilgi ve bakim istiyen sorumluluk.
    Saygilarla.> <$B 

    <$B04 Ağustos, 2007rihinde , <$BBlogger KUGUUylemiş…

    <$BCok buyuk ve cok tatli bir sorumluluk.
    Ben de istiyorum bu siralarda. Hatta sahibinden.com dan da bakiyorum, bak istersen oraya ve diger pet sayfalarina.
    Kedi de istiyorum, kopek de istiyorum.
    Bu arada bir tetris indirdim, ama bizim orijinal olan cikmadi Zeynocugum.> <$B 

    <$B04 Ağustos, 2007rihinde , <$BBlogger KUGUUylemiş…

    <$Bben once kendim yorum yazip, sonra bazen diger yorumlara baktigim icin ILGUNun ricasini yeni gordum:))
    tekrarliyorum: almalisin annesi. Ilgun ne cins istiyorsun karar verdin mi? Ben beagle istiyorum mesela.> <$B 

    <$B05 Ağustos, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***İlgüüüün:))))

    ***Muttaba, hoşgeldin:) Ben de ailemizin dostu olacağına eminim, çok seveceğimizi biliyorum sanırım karar verdik gibi:))Teşekkür ederim yorumun için:)> <$B 

    <$B05 Ağustos, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Sevgili Tosuncuk,alalım di mi:)) Alalım alalımmm....

    ***Kugucum, verdiğin site adresine bakmaktan gözlerim karıncalaştı artık göremiyorummm:)))Ama çok faydalı oldu emin ol. Ve karar verdik gibi. İki seçenek üzerinde çok düşündük, beagle, golden... Ama golden çok ağır basıyor tam bir aile köpeği imiş...> <$B 

    <$B05 Ağustos, 2007rihinde , <$BBlogger KUGUUylemiş…

    <$BSevincim ZEYNOcgmmm. ILGUUUUUUUUUUUN hadi gozun aydin guzelim ve yasgunun simdiden kutlu ıolsun diyorum. Goldeninizi bulmaniza vesile oldum diye de cok sevindim. Ilan numarasini verir misin,ü resimlerine ben de bakaym Zeyno.> <$B 

    <$B05 Ağustos, 2007rihinde , <$BBlogger KUGUUylemiş…

    <$Bc=d :)) yien parmaklarim karismis klavyede:)) Illa radara yakalanacagm gibi.> <$B 

    <$B06 Ağustos, 2007rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$BKöpek giren eve rahmet melekleri girmez
    Hadis-i Şerif
    Yani bu köpeklere kötü davranın anlamı taşımıyor.
    -EVDE- yaşamasına izin yok dinimizde. Bahçede, ve bekçilik amaçlı her türlü izin var tabi ki.
    Kediye böyle bir yasak yok.Peygamberimizin eteğinde bir kedicik uyumuş,onu rahatsız etmemek için elbisesinin ucunu kesmiş,öyle kalkmış.:)
    Burcu Göçmen> <$B 

    <$B06 Ağustos, 2007rihinde , <$BBlogger Gamzeliylemiş…

    <$BBence çok iyi olur ama, evin içinde de hoş olmaz gibime geliyor...> <$B 

    <$B06 Ağustos, 2007rihinde , <$BBlogger Asortik Krepylemiş…

    <$BKöpekler evin bir ferdi gibi oluyor..Cins seçiminde bence doğru olmuş.Evinde hayvan beslemek istemeyen çocuk varmıdır diye düşünüyorum..
    Erdil Beye katılıyorum..Her ne kadar evin çocuklarına alınsa da köpekler de o evin başka bir ferdi olduklarından kesinlikle anneye kalıyor :)

    Evin içinde gerçekten kokuyor..Her iki durumda bakan biri olarak kesinlikle ziyaret edebilir ama ev yaşama alanı olmamalı derim.

    Bence de almalısın..Sadece çocukların istediği için bile olsa al..Hayatı senin iki gözünün içine bakarak yaşayan bir canlıyla paylaşmak çok keyifli..ve bu canlı herşeyi anlayıp sadece konuşamıyor olsa bile bakmak çok keyifli.> <$B 

    <$B06 Ağustos, 2007rihinde , <$BBlogger Çocuk gibiylemiş…

    <$BBenim yeğenim bir köpek aldı Zeyno,

    O kadar güzel ve akıllık bir hayvanki anlatamam. Oldukça da prensip sahibi. Pınar ilk başta korkuyordu, şimdi hayvanı neredeyse taciz ediyor, o önde, Pınar arkada :)

    Asortik' in dediği gibi resmen insanın gözlerinin içine bakıyor, sahibi gelince sevincini öyle güzel ifade ediyor ki anlatamam.

    İlgün bu anneni ikna kısmıydı, madem sohbete katıldın şimdide sana bir iki satır sıralıyorum.

    Annen bir köpek alırsa (ki bence alacak gibi görünüyor :) şunu hiç unutma o senin köpeğin olacak, sadece başını okşayıp, oynamayacaksın, tuvalet ihtiyacı için dışarı çıkaracaksın, gezdireceksin, yemeğini vereceksin, aşısına götüreceksin, banyosunu ettireceksin. Unutma o bir canlı ve tamamen sana muhtaç, sadece 1 hafta, 1 ay veya 3-5 yıl değil, yaşadığı sürece, her zaman bu konularda sana muhtaç olacak, bunları aklından hiç çıkarma ve aman ben sıkılşdım diye 3-5 gün sonra onu sakın ortalarda bırakma.

    Zeyno İlgün bunlara he diyorsa, bence mansuru yok, hemen bir köpecik alabilirsin oğluşuna :))))> <$B 

    <$B06 Ağustos, 2007rihinde , <$BBlogger yagmur damlasiylemiş…

    <$Bmerhaba, kuğunun oradan geldim yorumlar da köpek konusunu görünce..)
    ama hemen hemen benim yazacağım şeyleri, anonim Burcu hanım yazmış.:)
    hıım bahçeniz yoksa, siz kedi alın,kızınızı kediye ikna edin. ben size kedi yavrusu yollayayım.:)))))))))
    nasıl da kendime pay çıkardım,çok kötüyüm :))
    bakın benim kedilerim burada.:)
    http://paticikler.wordpress.com/> <$B 

    <$B06 Ağustos, 2007rihinde , <$BBlogger findukzadeylemiş…

    <$Bbence kesin almalısınız canım ya...
    benim kedim var mesela, onun kadar içimi ısıtan başka da birşey bilmiyorum..
    çok zor olduğunu bil tabii kii.özellikle köpek zor.ama biraz özveriyle herşey halledilir...
    kırma annesi kuzucuklarını> <$B 

    <$B06 Ağustos, 2007rihinde , <$BAnonymous tosuncuk :)ylemiş…

    <$Bkesin alın alın :) :) :) :)> <$B 

    <$B08 Ağustos, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Kugucum, ilanlardan olmayabilir şu an kesin bir şey yok hala kesinleşirse hemen bildiririm sana:))

    ***İsimsiz, teşekkür ediyorum yazdıklarına...> <$B 

    <$B09 Ağustos, 2007rihinde , <$BBlogger nimetylemiş…

    <$Bben küçükken bizim vardi:) tomi baretta idi adı:) aradan nerdeyse 25 sene geçti hala anlatır dururuz kendisini, yaptiklarını. hakikaten büyük sorumluluk ama büyük de haz verir insana. bazen insana tek dost gibi görünür hatta. babamın ikinci köpeği eve gelecek bir köpek degildi. alman kurt köpeğiydi. yani apartmanda olacak bir köpek değildi. babam onu bırakmak zorunda kaldı. hiçbirşey yemeyerek kendi kendini öldürmüştü:((( inanilmaz hayvanlar bana göre. sonunu getirecekse besleyin bence.

    nimet> <$B 

    <$B09 Ağustos, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Gamzelicim,dur bakalım sanırım bi çözüm bulucaz:))

    ***Asortikcim biliyor musun son paragraf içimi titretti, kesinlikle çok güzel bir şey olmalı:))> <$B 

    <$B09 Ağustos, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Neşelicim, ah bir de bulabilsek uygun bi cins araştırıp duruyoruz, bakalım...Zaten alırsak hemmmen buraya bi resmi konucak kendisinin:)))

    ***yağmur damlası hoşgeldin ve iyi ki geldin:))Kaç gündür tembelliğim üstümde, hiç blog ziyareti de yapamadım ama gelicem sana en kısa zamanda:)> <$B 

    <$B09 Ağustos, 2007rihinde , <$BBlogger sevilayylemiş…

    <$BAbimin bir köpegi var, adida Gizmo, cok sevimli bir hayvan, bizi gördügünde ziplayip duruyor sevincinden. Abim bu benim sanki cocugum diyor, cok düskündür, kis zamanlari abimin ayaklarinin dibinden ayrilmaz, bakislar cok tatlidir. Tabiki sorumluluk da var, sabahin köründe disari cikart, öglenleri ve aksamlarida. Dr. isleri, yani hastaliklara karsi, pire bilmem ne. Ama degiyor, cocuklarin cok istiyorlarsa ve sorun tasiyabilecek bir durumdaysalar, bence al.

    Ben kediyavrularini cok severim, ama oturdugum binada hayvan yasagi var. Sadece kus tutabiliriz evde, baska hayvan yasak malesef.> <$B 

    <$B10 Ağustos, 2007rihinde , <$BBlogger KUGUUylemiş…

    <$Bneler oldu , gelisme var mi ZEYNOcgm?> <$B 

    <$B13 Ağustos, 2007rihinde , <$BBlogger Menapoz Ablaylemiş…

    <$Bwalla çocuklar istiyorsa alın diicem ama bnm bu konuyla ilgili tek düşüncem bahçeli bir evde oturuoyrsanız köpek çok güzel yaşar bahçede,ama evde olmaz olanlardan biliyorum sonra alıp da dısarı bırakmak başkasına vermek de olmaz..ama evde bir hayvan isteniyorsa bu kedi de olabilir eğer kedi seviyorsanız..kedi çok temizdir ve kaka,çiş problemleri yaşamazsınız koyarsınız kumu banyoya ve kedi de kumu gorurse,eviniz tertemiz kalır..> <$B 

    <$BYorum Gönder