<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19222129\x26blogName\x3dZeynep\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/\x26vt\x3d4594323569834899948', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Zeynepce.Com Zeynep'in Günlüğü

Paylaşacak dostlarınız yoksa, iyi şeylere sahip olmanın zevki yoktur.

Pazartesi, Eylül 10, 2007

Kenaaannn benimle evvleeeen...

Dün İzmir'in kurtuluş günüydü. Fener alayı ve konseri izlemeye gitmiştik geçen yıl da.Candan Erçetin muhteşem bir konser vermişti o zaman . Bu kadın, Sezen Aksu dan sonra ikinci sırada yer etmiş bende. Tek kelimeyle muhteşemdi, süperdi...Bkz geçen yıl ki post.

Kızım bu yıl Kenan Doğulu gelecekmiş dediğinde pek de sevinmedim açıkçası. Zira tarzı, şarkıları benim zevkime hitab etmiyor, repertuvarında bir tek Onuncu Yıl marşı var sevebildiğim :)

Neyse gelelim akşamki fener alayı ve devamına. Bize eşimin kuzeni de eşlik etmişti, hatta eşim arabaya park yeri bulana dek, biz kalabalığın arasında yerimizi bulmuştuk. Ta ki ben kendimi kaybetmeyi başarana kadar. Evet kayboldum yemin ederim. Cep telefonları da o ara çekmeyince eyvahh dedim buluşamayacağız !!! Bir taraftan kalabalığın arasında onları bulmaya çalışırken, diğer taraftan da ha bire fotoğraf çekiyorum ( ki sonra bunun için bana bayağı bi kızacaklar) Merak etmeyin sonunda buluştuk ama ne ne buluşma :)))

Kıyaslamaya çok girdim ama son bu, söz. Geçen yıl oldukça seviyeli bi topluluk vardı, tuhaf taşkınlıklar yapan birileri yoktu. Ne yazık ki bu kez tam da yanıbaşımızda alkol duvarını aşmış 3 genç, o ortamda sadece kendileri varmışcasına, bildikleri tüm küfürleri savuruyorlardı ortalığa.

Bir kaç uyarı aldıktan sonra sustular. Konser başladı...Açılış parçası Onuncu Yıl marşı idi (benim için), hemen de havaya girmiş, kaptırmıştım kendimi. Ama bilmediğim bir şey vardı...

Bu Kenan kardeşimize kızlar ha bire tüm cırtlak ses tonlarıyla "Kenaaannn benimle evvvleeeen" diye bağıracaklardı:))))) Allahım o ne ses yarabbim? İnsanın evleneceği varsa da vazgeçer, yapmayın kızlar böyle ...

Neyse tam kızlar sakinleşmişti, Kenan kardeşin bi şarkısı var hani sensiz olmaz filan gibi sözleri olan. İşte tam bu sensiz olmaz kısmında yan tarafımızdaki, 3 lü alkol komalı guruptan bir böğürtü şeklinde (lütfen bu sesi hayal edin) " Arifeeeeeeee sensiz olmazzz, Arifeeeeee..."
Allahım Arife nerdesin gel sustur şunları, Arifeeee allahaşkına gel...

Onlar sustu, Kenaaaaaan benimle evleeeeenler başladı, velhasıl kelam biz bu yıl hiç keyif almadık organizasyondan. Kenan Doğulu hiç sarmadı, belki sevenleri için müthişti bilemiyorum...

Lütfen erken bitsin diye aklımdan geçiriyordum ki, Kenan evlenmek isteyenlerden korkup çabuk kaçtı. Biz de dönüş yolunda birer waffle ziyafeti verdik kendimize. Gecenin en keyifli yanı buydu sanırım...

Etiketler: ,

<$9orum:

    <$B11 Eylül, 2007rihinde , <$BBlogger findukzadeylemiş…

    <$Bkenan doğulunun kanyonda konseri vardı.orada süperdi.kendisini hiç sevmem ama sahnesi iyiyydi ilginç bir şekild.e> <$B 

    <$B13 Eylül, 2007rihinde , <$BAnonymous kixilylemiş…

    <$Bwalla acıdım yaa nasıl bi konser nasıl bi eğlenceydi tahmin edemiyorum artık ama final hoşuma gitti hani waffle'mi dediniz hım karnım acıktı haliyle ben karnımı doyurmaya gidiyorum başş başşşş :)> <$B 

    <$B13 Eylül, 2007rihinde , <$BBlogger ozgurdalylemiş…

    <$BSizi anlıyorum..Ben bir şey öğrenmek istiyorum. Sayfa açıldığında çalan müzik hakkında bilgi verebilir misiniz?> <$B 

    <$B13 Eylül, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Gulficim, evet sahnesi için bir şey diyemiycem ama ne biliyim ben sanırım sahneden çok şarkılarına önem verdim sanırım, sıkıldım -ki yaşım dolayısıyla biliyorum- e artık büyüdüm...

    ***Sevgili kixil, acımaaa:)))
    final güzeldi kesinlikle, hem senin bile karnını acıktırmışım bak, aç kalma :)))Yine beklerim sayfama hoşgeldin ve baş baaaş...

    ***Sevgili özgürdal,beni anladığınıza sevindim:) Hoşgeldiniz sayfama .

    Çalan müzik= secret garden nocturne.
    Ben çok seviyorum...> <$B 

    <$B14 Eylül, 2007rihinde , <$BBlogger nimetylemiş…

    <$Bzeyno ben hiç bu güne kadar konsere gitmedim biliyormusun:))) kalabalik ortamlardan pek hoşlanmıyorum. Gençken yapılacak işler bunlar:))

    nimet> <$B 

    <$B15 Eylül, 2007rihinde , <$BAnonymous Tosuncukylemiş…

    <$BMerhaba Tekrar Ben... Süper Bir Dönüş Olucak aranızdayım :) :) http://tosuncuk.blogspot.com/> <$B 

    <$B15 Eylül, 2007rihinde , <$BBlogger Menapoz Ablaylemiş…

    <$Beheheh..anlattıgın kadarıyla cok komik geçmişş..
    ben izmir fuarında dinlemiştim kenanı..bir de samsun fanta konserinde..fena deil bence kıpır kıpır bir çocuk;)> <$B 

    <$B16 Eylül, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Nimetcim aslında sevdiğin bi sanatçının konseri zevkli oluyor, koyveriyosun kendini şarkılara,unutuyosun tüm dertleri, sıkıntıları.O yüzden bir kerecik dene derim ben. Hem hani daha gençdik biz???

    ***Tosuncuk, nerelerdeydiiin? Hoş geldin yeniden ve iyi ki geldin...> <$B 

    <$B16 Eylül, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Menapoz ablacım, evet kıpır kıpr bi çocuk bu konuda tamamen haklısın...Bi daha gider miyim? Çocuklarımı gönderirim sadece:)))> <$B 

    <$BYorum Gönder