<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19222129\x26blogName\x3dZeynep\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/\x26vt\x3d4594323569834899948', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Zeynepce.Com Zeynep'in Günlüğü

Paylaşacak dostlarınız yoksa, iyi şeylere sahip olmanın zevki yoktur.

Salı, Kasım 13, 2007

Şİmdi büyüdük...



Küçük bir çocukken, acımadı ki demek ne kolaymış. Düşüp de kanayan dizine aldırmadan, ayağa kalkıp; yine, yeniden oyuna katılmak…
Acıya rağmen, oyuna devam edip, tadını çıkarmak, dünya umurunda olmamak.

Ya da havanın olanca soğuğuna rağmen, yağan yağmura rağmen, arada seslenen ebeveynlerimize rağmen, oyunu teketmeden, mola almadan oynayabilmek küçükken…

Şimdi büyüdük, düşersek, önce yarayı temizlemekle uğraşıyoruz. Biz temizlemekle meşgulken, hayat denen oyun devam ediyor. Yağmurun dinmesini beklerken, sağdan soldan karışan başka seslere cevap vermekteyken, oyun yine devam ediyor. Sonra bir bakıyoruz ki, çok vakit kaybetmişiz. Oyun bitmek üzere…

İçimizde bir burukluk, bir yoksunluk. Ama benim yaram vardı tesellilerinde buluyoruz kendimizi. Oysa temizledik sandığımız yara kanamaya devam ediyor belki. Daha fazla acıyor dizimiz ama yaranın acısı, oyunu(hayatı) kaçırmış olmanın acısından daha hafif kalıyor sanki. İşte o an büyüdüğümüze, büyümüş, bilmiş halimize kızıyoruz. Çocukluğumuza duyduğumuz özlem, bu yüzden duyuluyor belki. Acıya aldırmadan, soğuğa ve yağmura, bize seslenen ebeveynlerimize aldırmadan devam ettiğimiz , tadını çıkardığımız oyunu özlüyoruz belki. Şimdi büyüdük, yarayı temizlemekle uğraşıyoruz ve biz bununla uğraşırken, oyun sona yaklaşıyor, tadını çıkaramadan, keyfini yaşayamadan…

Etiketler:

<$12orum:

    <$B15 Kasım, 2007rihinde , <$BBlogger Çocuk gibiylemiş…

    <$BHayat bu zaten değil mi Zeyno? Diyecek birşey bulamıyorum ve konuyu değiştiriyorum, senin okul işi ne oldu? Nasıl gidiyor?> <$B 

    <$B16 Kasım, 2007rihinde , <$BBlogger ERDILylemiş…

    <$BHasret bitti.> <$B 

    <$B16 Kasım, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Neşelicim, tmm konuyu değiştirelim:)
    Okula kayıt yaptırdım sınavlarda ne yapıcam bakalım ben de merak ediyorum ve aslında heyecanlıyım da:)

    ***Erdil Baba :))) inşallah bitmiştir artık....> <$B 

    <$B18 Kasım, 2007rihinde , <$BBlogger Muhabbet Çiçeğiylemiş…

    <$BMerhaba Zeynepcim, Hayatın acısını o kadar iyi dile getirmişsin ki. Keşke hep çocuk kalsak lafını belkide defalarca tekrarlıyoruzdur belki hayatta. Ama büyüdük maalesef. Bu hayatın acısına tatlısınada katlanmak zorundayız.Hayat böyle birşey işte. Sevgiyle ve mutlu kal...> <$B 

    <$B19 Kasım, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Muhabbet Çiçeği hoşgeldin:) Hep çocuk kalınmıyor tabi ki, büyüdük acıyı da hüznü de yaşıyoruz,bu sayede oldunlaşıyoruz öyle değil mi? Teşekkür ediyorum yorumun için ve her zaman beklerim ....> <$B 

    <$B21 Kasım, 2007rihinde , <$BBlogger findukzadeylemiş…

    <$Bben çocuukken hayatımın en büyük acısını yaşadığım için sanırım yazdıklarının sırası ters oldu bende:)
    çok güzel bir yazı..ellerine sağlıkkkk zeynoo
    ve hoşgeldiin:)> <$B 

    <$B25 Kasım, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***gulficim hoşbulduk hepinizi nasıl özledim bi bilsen....> <$B 

    <$B25 Kasım, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***gulficim hoşbulduk hepinizi nasıl özledim bi bilsen....> <$B 

    <$B30 Kasım, 2007rihinde , <$BBlogger acemi aşçıylemiş…

    <$BZeynocuğum,
    sustum kaldım yazını okuyunca. şimdi geldim tekrar okudum, tekrar okudum. ama hala ne yazacağımı bilmiyorum..

    hep aynı şeyi söylüyorum biliyorum, yine söyleyeceğim:
    Harika bir kalbin var senin. Ve en az onun kadar harika bir kalemin.
    İkisi başbaşa verince müthiş duygular yaşatıyorsun okuyana. Ve ne çok şey hissettirip ne çok şey düşündürüyorsun aynı anda.
    N'olur yazmayı hiç bırakma....
    sevgiler
    ipek> <$B 

    <$B30 Kasım, 2007rihinde , <$BBlogger annelogylemiş…

    <$BEeee, devamı nerde??
    Okul mu yoğun yoksa?> <$B 

    <$B01 Aralık, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***İpekcim, sana ne söylesem ben de bilmiyorum. Yazdıklarınla beni nasıl duygulandırdın anlatamam,teşekkür ederim benim güzel arkadaşım...

    ***Annelogcum :) yeniden sizlerle burada olmak çok güzel, öyle özlemişim ki...> <$B 

    <$B02 Aralık, 2007rihinde , <$BBlogger KUGUUylemiş…

    <$BHosdondun geri ZEYNOcugum. Ozlemistim.> <$B 

    <$BYorum Gönder