<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19222129\x26blogName\x3dZeynep\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/\x26vt\x3d4594323569834899948', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Zeynepce.Com Zeynep'in Günlüğü

Paylaşacak dostlarınız yoksa, iyi şeylere sahip olmanın zevki yoktur.

Cuma, Aralık 28, 2007

İki renkli çay/çocukluğum


Çocukluğumun sihirli çayı...

Ne kadar şaşkın olurdum bu görüntüyle. Hele o tam çay ve suyun kesiştiği noktayı içmek nasıl da güzel gelirdi. Heeey gidi çocukluk...


Geçenlerde yaptım oğlum da benim kadar şaşkındı. Kızım o kesişme noktasındaki tadı sevdi. Hayat böyle bişiy işte, çocuksun, çocukların olur. Yaşadığın anıları onlarla bi kez daha yaşarsın...

Etiketler: ,

<$14orum:

    <$B29 Aralık, 2007rihinde , <$BBlogger oziiylemiş…

    <$BAhh ahhh !! desemm . Çocuk olasım geldi valla .> <$B 

    <$B29 Aralık, 2007rihinde , <$BBlogger Muhabbet Çiçeğiylemiş…

    <$Bcanım hakikaten sihirli bardakmış. ne keyiflidir onunla çay içmek.Canım benim özletiyorsun kendini haberin olsun. Öptüm> <$B 

    <$B31 Aralık, 2007rihinde , <$BBlogger oziiylemiş…

    <$BMutlu yıllar dilerimmmmmmmmm...> <$B 

    <$B01 Ocak, 2008rihinde , <$BBlogger KUGUUylemiş…

    <$BZEYNOCugum sana ve ailene mutlu yillar diliyorum....
    Cocuklugumun sihirli cay bardagini gostermissin.... beni de eskilere ucurdun:))
    2 yil once yegenlerime yapmistim ben de bu sihiri:)) ama yaparken bile kendim yine eglenmistim.... dur onlarbuyudu aMA BENyine deneyeyim kendim icin:))
    PS: kopek nasil? Nasil gidiyor? Tavsiye istiyorum pls... Svgler.> <$B 

    <$B02 Ocak, 2008rihinde , <$BAnonymous spookylemiş…

    <$Bhımm bu sihirli bardakla çok tost yemiştim napim yani biraz kimyala yada az bucuk doyma noktasını bildikten sonra iddaaya girerdim aldığım cewap olurmu öle şey ama bak oluyormuş ayrıca yazı yazmak çok güzel bişi arasıra giriyorum bakıyorum okuyorum yazılarına we tek bişi sölüyorum dewam et...> <$B 

    <$B04 Ocak, 2008rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Oziicim, arasıra çocuk olalım bence, olalım evet :)))

    ***Muhabbetçiçeğimiz, ben de özlüyorum yazmayı ve sizleri okumayı. En azından tamamen boşlamadım şu ara , öyle teselli buluyorum...

    ***Kugucumm,çok teşekkür ederim, ben de sana diliyorum güzel
    şeyleri...
    Sen şimdi bırak yeğenleri, kendin için yap bu çaydan bi tane, hadi çocuk oluyoruz...
    Çinko evet çok güzel bişiy ama ço zorrrr çok.. Tavsiye edilmiyor...

    ***Spook, hoşgeldin ve sevindim arada bir de olsa beni okuduğuna.Teşekkür ederim ve hep beklerim...> <$B 

    <$B12 Ocak, 2008rihinde , <$BBlogger nillyylemiş…

    <$BBir tek ben bilmiyorm galiba bu sihiri cayi. Nasil yaptin?> <$B 

    <$B12 Ocak, 2008rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BNillycim, bak anlatıyım...

    Bardağın yarısını soğuk suyla dolduruyosun ve şekerini atıp karıştırıyosun. Sonra bi çay kaşığını bardağın iç kenarına dayayıp, kaşığın üstünden ağır ağır çayı döküyosun. Birbirine karışmıyor o zmn su ile çay. Müthiş bişey, dene mutlaka ve bana da yaz sonucu olur mu...> <$B 

    <$B13 Ocak, 2008rihinde , <$BBlogger nillyylemiş…

    <$Byaptim ama beceremedim :((( Kasigi tek bir kenara mi dayamam gerekiyor yoksa normal durdugu sekliyle mi? Belkide cok agir agri dokmedim diye olmamistir. Yarin sabah bir daha deneyecegim :)> <$B 

    <$B13 Ocak, 2008rihinde , <$BBlogger banadair_berrinylemiş…

    <$Bbende hatırlıyorum cocukken boyle bır seylerı :) ama sımdı hafızam tazelendı..ne hoşş :) bende yapayım kızımında hosuna gıdecektır..cok tesekkurler..> <$B 

    <$B16 Ocak, 2008rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Nillycim kaşığı tek kenara dayıycaksın evet :) vazgeçme yine dene...

    ***banadair_berrin, hoşgeldin sayfama :)
    Kesinlikle kızının hşuna gdecektir dene mutlaka...> <$B 

    <$B30 Ocak, 2008rihinde , <$BBlogger nillyylemiş…

    <$BBen gene beceremedim. Hafiften oluyor gibiydi ama olmadi.> <$B 

    <$B13 Mayıs, 2008rihinde , <$BAnonymous zeynoylemiş…

    <$Bmrb ben zeyno ben geldim nasılsınız arkadaşlar:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))> <$B 

    <$B13 Mayıs, 2008rihinde , <$BAnonymous ben zeyno ben geldim dedim ama ben sadece zeynep arkadaşklarylemiş…

    <$Bmrb ben geldim ben zeyno dedim ama benim adım sadece zeynep arkadaşlarım bana zeyno der yoksa ben bu sitenin sahibi falan değilim zeyno dğilim bu site için> <$B 

    <$BYorum Gönder