<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19222129\x26blogName\x3dZeynep\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/\x26vt\x3d4594323569834899948', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Zeynepce.Com Zeynep'in Günlüğü

Paylaşacak dostlarınız yoksa, iyi şeylere sahip olmanın zevki yoktur.

Cuma, Aralık 07, 2007

Neden böyle??


Hiç böyle olmamıştı. Hiç yazmaya bu kadar ara vermemiştim. Yazmak istiyorum artıkkkkkkk. Yok beni tutan bir şey var sanki, nedir bu anlamadım. Biri bana geçicek desin, hatta geçti bitti desin ne olur...


Sanki konuşamıyorum, tutuldum kaldım. Ne çok şey var anlatmak istediğim ama dilim dönmüyor sanki. Bu durumdan sıkıldım artık, yine yazmak, yine paylaşmak, yine burada olmak istiyorummmmm. Bir şey olmalı aniden çözülüvermeliyim. Zor geliyor böyle blogumun yabancısı gibi karşıdan bakıp bakıp hiç birşey yazmamak , yazamamak. Ama beni ne tutuyor böyle? Neyse artık bıraksa ya...


Bırak beni her neysen yazmak istiyorum yine bennnnn...Özledim; yazmayı, okumayı, arkadaşlarımı...Çok özledimmmm.

<$12orum:

    <$B08 Aralık, 2007rihinde , <$BBlogger oziiylemiş…

    <$BBence o , her neyse zaten bırakmış ve burdasın. Önemli olan bu ! İnadına yaz , paylaş , engel tanıma ....
    (diyene bakmak lazım bi de :=) )> <$B 

    <$B09 Aralık, 2007rihinde , <$BBlogger ERDILylemiş…

    <$BZeyno Anne sayfana girip cikmakkdan biz yorulmadikmi saniyorsun?
    Birak hazan yapraklarini rüzgara.
    Dimdik ayaktasin.
    Bahar nasil olsa kapida,
    Yemyesil yeni yapraklarinla.
    Hos geldin diyelim.Yazilarini zevkle okuyalim.
    Saygi.Sevgilerle.> <$B 

    <$B09 Aralık, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Sevgili ozii,inadına yaz,paylaş, engel tanıma!! ne güzel demişsin böyle. Hemmen diyene de bakıyorum sayfana geliyorum...

    ***Erdil Baba, yordum mu sizi de sahi?? Geldim artık inşallah sevincimle, hüznümle burdayım , yazacağım, yazacağım, yazacağım...> <$B 

    <$B09 Aralık, 2007rihinde , <$BBlogger Suleyman Ve Benylemiş…

    <$BMerhaba Zeynep,

    Kanada'da cok kar bu sene kis.

    Yaz bekliyoruz.

    Bir de senin yaz+ilar bekliyoruz.

    En guzel gunler,

    Gorusuruz,

    Suleyman.> <$B 

    <$B10 Aralık, 2007rihinde , <$BBlogger findukzadeylemiş…

    <$Bbiz de çok özlediiikkkkkkkkkkkkk> <$B 

    <$B10 Aralık, 2007rihinde , <$BBlogger Muhabbet Çiçeğiylemiş…

    <$BCanım, nerelerdeydin? Hoşgeldin. uzun zamandır çok özlemiştik seni yazılarını. Öptüm canım> <$B 

    <$B11 Aralık, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Merhaba Süleyman,
    Söz , yaz+ılarım artık gecikmiyecek. Biz burada hiç kar görmüyoruz, birazcık olsaydı fena olmazdı, çocuklar gibi sevinirdik...

    ***Gulficim, geldim bu kez daha sık yazıp daha çok okuyacağım, ayrı kalmak yaramadı sizden...

    ***Muhabbet Çiçeği, bi ara kayıplara karıştım ama geldim artık buradayımm...> <$B 

    <$B13 Aralık, 2007rihinde , <$BBlogger Biyonikkediylemiş…

    <$BNeden böyle olur ki?

    Hadi sümüğünü sil be yaz ama canın istediğinde,en önemlisi bu zaten.
    Pehhh
    Hasbam Biyo,sanki atasözü bulup söyledi!> <$B 

    <$B16 Aralık, 2007rihinde , <$BBlogger alminaylemiş…

    <$BMerhaba,
    Uzun bir aradan sonra sayfanda senden bir iki satır oukmak mutlu etti beni.
    Geri gel artık, kurtul şu seni tutanın tutsaklığından.
    Yaz hatta gerekirse cümle kurma tek tek kilit kelimeler yaz.Biz anlarız demek istediklerini.
    Hadi bekliyoruz bak :)> <$B 

    <$B16 Aralık, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Biyonikkk, sümüğümü sildim geldim , (biyo söyler de ben dinlemez miyim:)

    ***Alminacım, inan o kadar istedim ki yazabilmeyi ne zamandır?? Olmadı ama bundan sonra burdayım inşallah acsını çıkarııcam merak etme..Teşekkürler:)))> <$B 

    <$B26 Aralık, 2007rihinde , <$BBlogger nillyylemiş…

    <$BGordugum kadariyla bircok blogcu daha az yazmaya baslamis. Bunlardan biride benim. Genel bir durum haline geldi bu herhalde :)> <$B 

    <$B28 Aralık, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Nillycim evet bi durulduk ki sorma...> <$B 

    <$BYorum Gönder