<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19222129\x26blogName\x3dZeynep\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/\x26vt\x3d4594323569834899948', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Zeynepce.Com Zeynep'in Günlüğü

Paylaşacak dostlarınız yoksa, iyi şeylere sahip olmanın zevki yoktur.

Pazar, Şubat 03, 2008

Adı her ne ise






Birine ulaşamamak…


Bütün yolları, bütün köprüleri kullandığın halde ulaşamamak.


Çaresizliğin dibine vurmak, en dibine.


Yaklaştıkça uzaklaştığını, mesafenin gitgide açıldığını görmek.


Yumruların en büyüğünü boğazında hissetmek.


İyi niyetinin en uç noktasını kullanmak ama yine, yine de anlatamamak kendini.


Uzadıkça uzayan mesafeden ötürü , içerde bir yerleri çok acımak.


Ve pes etmeyip hala hala denemek, denemek, umut etmek, beklemek.


Beklemek, beklemek, yine denemek, yine umut etmek, umut etmek.


Ve artık kaçınılmaz son mudur?




Acıyan yerin büyümesini, daha da acımasını izleyip, çaresizce artık pes etmek.


Pes edip, umutları tüketmek.


Kim bilir belki de…


İnsan ilişkileri ne kadar karmaşık öyle değil mi? Biz insanlar, severiz, kızarız, kırılırız, güleriz, eğleniriz, ağlarız, ağlatırız, tartışırız, kucaklaşırız ama iyisiyle kötüsüyle hep bir iletişim halinde oluruz. Anı biriktiririz bolca, yaşam denen yolculukta. Toplu yaşamda kaçınılmaz bir şeydir bu zaten; iletişim.Peki ya iletişimsizlik, ulaşımsızlık, erişimsizlik adı her ne ise?

<$15orum:

    <$B03 Şubat, 2008rihinde , <$BBlogger Muhabbet Çiçeğiylemiş…

    <$BCanım, o kadar güzel bir konuya değinmişsin ki. Umut etmek. Bu konuda ben maalesef hep hayal kırıklığı yaşadım. Nezaman umut etsem hep sonu hüsranla bitti. Dilerim bundan sonra öyle olmaz. İnsanlar arasında en kötü şey iletişimsizlik. her zorluğu çıkaran bu değilmi zaten.
    İnsanların birbirini anlayamaması:( Halbuki herkesin birbirini dinlediği, anlamaya çalıştığı, bir dünyada yaşasaydık yaaa. Ne zor değil mi??? Umarım hiçbirimizin umutları yıkılmaz.
    Öptüm canım benim.> <$B 

    <$B03 Şubat, 2008rihinde , <$BBlogger oziiylemiş…

    <$BBen diyorum ki : "Hayat acımasız be zeynocum valla acımasız ...."> <$B 

    <$B04 Şubat, 2008rihinde , <$BBlogger Çocuk gibiylemiş…

    <$BBelki işi birazda zamana bırakmak gerek be Zeyno,

    Ulaşamadıklarımızın bize ulaşması için konuşmadan, ağlamadan, alatmadan zaman tanımak gerek....

    Sanırım bu en zor olanı :(> <$B 

    <$B11 Şubat, 2008rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Muhabbet çiçeğim, iletişimsizlik her şeyi berbat eden bir durum malesef....

    ***Oziicim, belki acımasız ama biz konuşarak, dertleşerek, gülüşerek aşabiliriz tüm olumsuzlukları sanki...

    ***Neşelicim, en zor olanı seçtim artık ....> <$B 

    <$B13 Şubat, 2008rihinde , <$BBlogger nimetylemiş…

    <$Bhiç ulaşamadığım durumlarla karşılaşmadım. ulaşmak istemeyene de hiç elleşmem. çok dert etmem bu gibi durumları. ruh sağlığım için ne iyi geliyorsa onu yaparım. pek de iyi oluyor tavsiye ederim:)))


    nimet> <$B 

    <$B14 Şubat, 2008rihinde , <$BBlogger findukzadeylemiş…

    <$Bçağımızın problemi:iletişimsizlik...
    sevgisizlik..> <$B 

    <$B15 Şubat, 2008rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Nimetcim, karşılaşmadığın için şanslısın, tavsiyen tutulacaktır...

    ***gulficim, ne problem ama değil mi:((> <$B 

    <$B21 Şubat, 2008rihinde , <$BBlogger nillyylemiş…

    <$BBenim boyle hissettigim biri var. Kirginlik filan yok aramizda. Ama ulasmak isteyipde bir turlu ulasamadigim. Ulasabilmenin bir yolu var ama o yolu kullanirsam baska birini uzebilirim. Hadi ulastim diyelim ben uzulebilirim cunku aradigimi umdugum gibi bulamayabilirim.. Ben ona tesaduflerle karsilasirdim, artik o tesadufde cok zor. Bakalim, hayatimizin hangi kesitinde tekrar tesaduf edecegiz :)> <$B 

    <$B21 Şubat, 2008rihinde , <$BAnonymous Yurtdışı Eğitimylemiş…

    <$Bhayat insana her an gülmüyor....> <$B 

    <$B24 Şubat, 2008rihinde , <$BBlogger Gökkuşağının Rengiylemiş…

    <$BUmut kelimesi benim canımı acıtıyor ara ara.Ama bu aralar acım azalmakta...yazını çok beğendim bu arada.Öptüm:)> <$B 

    <$B26 Şubat, 2008rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***yurtdışı eğitim, haklısın.....

    ***gökkuşağının rengi,teşekkür ederim övgün için ve her zaman beklerim sayfama... Zaman tüm acıların ilacıdır...> <$B 

    <$B28 Şubat, 2008rihinde , <$BBlogger Menapoz Ablaylemiş…

    <$Bzeynocumm nasılsınn.şöle bloguna bi bakıp kaçiim diodum ama yazmadan gidemicem çok güsel bi yazı olmuşş.
    ben insanlarla çok çabuk kaynasırım ve her tanısıtıgm insanı kafamda mükemmel insan die düşünür yaratırım..ama korunaksız olarak kendimi karsıdakine açtıgımdan cabuk yara alır ve bir süreliğinde de olsa kendimi o kişiden saklarım..
    en iisi ilişkilerde biras olculu davranmak..iletişim sorunum yok ama fazla kaynasma sorunum war sanırım;))> <$B 

    <$B09 Mart, 2008rihinde , <$BBlogger ERDILylemiş…

    <$BNasilmis benim tembel kizim ?
    Son yazinin tarihine baktinmi !!!
    Ben her gün bakiyorum.
    Sevgilerle.> <$B 

    <$B12 Mart, 2008rihinde , <$BBlogger Muhabbet Çiçeğiylemiş…

    <$BZeynepcim, nerelerdesin. Özledik yazılarını, seni. Meraktayım???
    Son yazını yazalı 1 ayı çoktan geçti...> <$B 

    <$B14 Mart, 2008rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Erdil Baba haklısınnn:((((((

    ***Muhabbet çiçeğim ben de özledim ama yok yazamıyorum ben de anlamadım:((> <$B 

    <$BYorum Gönder