<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19222129\x26blogName\x3dZeynep\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/\x26vt\x3d4594323569834899948', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Zeynepce.Com Zeynep'in Günlüğü

Paylaşacak dostlarınız yoksa, iyi şeylere sahip olmanın zevki yoktur.

Cumartesi, Mart 15, 2008

Gerçek mi buuuu?

Canım blogger arkadaşlarım ve diğer okuyucularımmmm!!!!!yeni yazı çıkmıyo benden bari böyle bişiy koyayım dedim:) Sayfam öksüz kaldı ne zamandır...

<$11orum:

    <$B15 Mart, 2008rihinde , <$BBlogger nimetylemiş…

    <$Bniye yeni yazi cıkmıyor:))) hayatında ekşın mı yok zeynom;)) yaratalım mı? :))) sardunyalar bi ara kelime oyunu yapıyorlardı. sende katilsana onlara.

    nimet> <$B 

    <$B15 Mart, 2008rihinde , <$BBlogger oziiylemiş…

    <$BValla bu eşeğin sahibi olan eşek , kendini de oraya bağlamayı unutmuş olsa gerek diye düşünüyorum...
    Bu arada hakkaten geri dönn :))> <$B 

    <$B16 Mart, 2008rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***nimetcim:))))

    ***oziicim haklısın unutmuş:))
    Dönücem arkadaşım dönücem, sayfamı yok edemem benim için değerli..> <$B 

    <$B16 Mart, 2008rihinde , <$BBlogger ERDILylemiş…

    <$BAnnelerin annesi Zeyno anne.
    Resim gercek degil.
    Gercek olabilmesi icin arabanin direksiyonunda oturmasi gerekirdi.
    Sevgiler.> <$B 

    <$B16 Mart, 2008rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Erdil Baba, öyle güzel yazmışsın ki, işte cevap dedim:))> <$B 

    <$B16 Mart, 2008rihinde , <$BBlogger Muhabbet Çiçeğiylemiş…

    <$BCanım, özlemiştim seni. Yazılarıda tabi. Neden çıkmıyor yazı canım. Sen istersen neler neler yazasın. O eşşeğede çok acıdım yaa:(
    Arayı uzatma lütfen.
    Öptüm canım> <$B 

    <$B17 Mart, 2008rihinde , <$BBlogger KUGUUylemiş…

    <$BZEYNO en azindan senden 1 ses duyduguma vallahi cok sevndm. Nerelerdesin?> <$B 

    <$B18 Mart, 2008rihinde , <$BBlogger nillyylemiş…

    <$BErbil baba hakikattende dogru soylemis.

    Bu arada ben esekleri sevimli buldugum icin bunu yapanlara hayvanli bir sifat koyamiyorum. Cunku ben daha hic bir 'esegin' sahibinin sirtina yuk koydugunu, hic bir 'okuz'un araba solladigini, hic bir 'at'in durduk yere anirdigini, hic bir 'filin' veya 'dana'nin obez insan kadar kilolu olduklarini, hic bir 'it surusu'nun serefsizligini, hic bir 'ayinin' ulu orta biryerlerini kasidigini gorup duymadigim gibi hic bir disi kaplani namuzsuzca becermis olan bir aslanin buyukleri tarafindan aslanimm diye sirtinin sivazlandiginida gormedim.

    Bak Zeynep'cim, sana uzerinde dusunulup, yazilacak bir yazi konusu. Ornekleri istedigin kadar cogaltabilirsin. Resimleri ise eminim gugile abi fazlasiyla saglayacaktir ;)> <$B 

    <$B18 Mart, 2008rihinde , <$BBlogger Asortik Krepylemiş…

    <$BYazı yazmayacaksın zaten adı üstünde günlük bu :))> <$B 

    <$B20 Mart, 2008rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Muhabbet çiçeği, arayı uzatmadım bak:))

    ***Kuguucum, burdayımm geldim:)

    ***Nillycim,konular için teşekkürler değerlendireceğim..

    ***Asortikcim, haklısın ne diyebilirim....Benimki biraz aylık gibi oldu gerçi şu ara:)> <$B 

    <$B15 Nisan, 2008rihinde , <$BAnonymous egeliylemiş…

    <$BVAH GARİBİM !!!!> <$B 

    <$BYorum Gönder