<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19222129\x26blogName\x3dZeynep\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/\x26vt\x3d4594323569834899948', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Zeynepce.Com Zeynep'in Günlüğü

Paylaşacak dostlarınız yoksa, iyi şeylere sahip olmanın zevki yoktur.

Cumartesi, Nisan 19, 2008

Offf...

Geçen hafta acil hastaneye kaldırıldım:(( Korkunçtu...Ve hala hastanedenede yatıyorum...Çıkış tarihimse belli deil :( Yorumlarınızı cevaplayamadıım için özür, ama gelince ( umarım her şey yolun da gider) hepinizie cvp yazıcam.. Kendinize çok ii bakınn....

<$9orum:

    <$B19 Nisan, 2008rihinde , <$BAnonymous Sardunyaylemiş…

    <$BÇok geçmişler olsun. Aman diyim habersiz bırakma bizi. Biliyorum geçecek ve herşey yolunda gidecek... Demişti diyeceksin:)))Dualarım seninle> <$B 

    <$B20 Nisan, 2008rihinde , <$BBlogger oziiylemiş…

    <$BGEÇMİŞŞŞ OLSUNNNN...
    CABUK İYİLEŞ SENİ SEVİYORUZZZ> <$B 

    <$B24 Nisan, 2008rihinde , <$BBlogger Muhabbet Çiçeğiylemiş…

    <$BCanım geçmiş olsun. Hayırdır yaa. ne oldu. nazarmı değdi sana. Acil şifalar diliyorum canım. kendine iyi bak. Öptüm> <$B 

    <$B24 Nisan, 2008rihinde , <$BBlogger ERDILylemiş…

    <$BZeyno anne bizi merak da birakma.
    Gecmis olsun.MSN girdigin zaman
    tikla özletdin.
    Sevgilerle.> <$B 

    <$B24 Nisan, 2008rihinde , <$BBlogger annelogylemiş…

    <$BGeçmişler olsun, umarım herşey yolunda gider sağlıkla evine dönersin !!> <$B 

    <$B28 Nisan, 2008rihinde , <$BBlogger nillyylemiş…

    <$BGecmis olsun. Hayrola ne oldu? Umarim cok ciddi birsey degildir. Bir an once iyilesmeni dilerim.> <$B 

    <$B30 Nisan, 2008rihinde , <$BBlogger CigDemylemiş…

    <$Bcok gecmis olsun!
    Blogunun seyrek bir ziyaretcisiyim,umarim hemen iyilesir yine dönersin.

    Acil sifalar dilerim,
    CigDem> <$B 

    <$B02 Mayıs, 2008rihinde , <$BBlogger Asortik Krepylemiş…

    <$BBunu yazmış ve gitmişsin..Şimdi daha çok merak ettim.bugün 2 mayıs..nasılsın..?> <$B 

    <$B05 Mayıs, 2008rihinde , <$BBlogger Girls on blogylemiş…

    <$BSeni tesadüfen bugün ilk defa okudum...çok geçmiş olsun.Çok yakın zamanda ço büyük bir sağlık problemi atlatmış aylarca hastanede yatmış biri olarak seni çok iyi anlıyorum.Allah bir an önce şifa versin.Kötü düşünme...ben hep kendimden örnek veriyorum ama şu an yaşıyor olmam mucize ve işte bak hayatta mucizeler oluyor.Sevgiler> <$B 

    <$BYorum Gönder