<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19222129\x26blogName\x3dZeynep\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/\x26vt\x3d4594323569834899948', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Zeynepce.Com Zeynep'in Günlüğü

Paylaşacak dostlarınız yoksa, iyi şeylere sahip olmanın zevki yoktur.

Cumartesi, Mayıs 03, 2008

Evdeyim...

Kötüydü arkadaşlar...
Acile giderken hiçbişiyin farkında değildim ama ciddiymiş de...
Hiç aklıma gelmiycek ve hatta düşünemiyeceğim kadar ciddi bir şeymiş...

Beni anlıycağınızı düşünüp bunun ne olduğunu açıklamak istemiyorum , korkuyorum şu an, korkuyorum...

Şu an evdeyim, çok daha iyiyim, taburcu oldum ama tetkiklerim hala devam ediyor, sık sık hastanedeyim yine, sonuç yok henüz ve bu da tedaviye geçilebilmesini erteliyor ne yazık ki.

Bir şeyi çok iyi anladım o da; sağlık 1 saniyelik şeymiş, 1 tek saniyede her şey değişebiliyormuş ve hayat aslında hiç birşeye kendimizi üzmememiz gerektiği kadar kısacıkmış...Ve dostluk böyle günlerde çok daha fazla önem kazanıyormuş...Ne çok dostum varmış, bu insanı mutlu eden bir şeyy, çok mutlu..

Hepinize teşekkür ediyorum...

<$18orum:

    <$B04 Mayıs, 2008rihinde , <$BBlogger oziiylemiş…

    <$BZeynocum acil şifalar diliyorum , Her ne ise, geldiğini anlamadığın gibi gidişini de anlamadan atlatırsın umarım.
    Sağlıkla kal !!> <$B 

    <$B05 Mayıs, 2008rihinde , <$BBlogger nillyylemiş…

    <$BEve donmene sevindim. Umarim bir an once saptanir ve tedavisine baslayabilirsiniz. Belirsizlik adami en yoran sey. Cok gecmis olsun.> <$B 

    <$B07 Mayıs, 2008rihinde , <$BBlogger doruk k.ylemiş…

    <$Bmerakta bıraktınız bizi. çok geçmiş olsun.

    yakın geçmişte ben de yiğenimin sağlık sorunu yüzünden bayağı endişelendim. yanlış teşhismiş! o yüzden tetkikler kesinleşmeden lütfen kötü senaryoyu aklınıza getirmeyin.> <$B 

    <$B07 Mayıs, 2008rihinde , <$BBlogger Ebruylemiş…

    <$BSevgili Zeynep çok geçmiş olsun. Umarım en kısa sürede teşhis kesinleşir ve tedavin sonuçlanır canım. Kendine iyi bak. Sevgiler...> <$B 

    <$B08 Mayıs, 2008rihinde , <$BBlogger Biyonikkediylemiş…

    <$BZeynebim
    İçim çekilmişti o ilk yazını bloglinesten okuyunca:/
    Tıklayıp sana,yorum bile yazamadım,yeni iyi bi yazı bekledim.Ama sen msnde de yoksun ölüyorum meraktannnnnn> <$B 

    <$B08 Mayıs, 2008rihinde , <$BBlogger Muhabbet Çiçeğiylemiş…

    <$BCanım, çok çok geçmiş olsun. Dikkat et kendine. İhmal etme kendini.
    Sevgiyle ve sağlıklı kal lütfen. Çok öptüm.> <$B 

    <$B08 Mayıs, 2008rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***oziicim,çok teşekkür ederim, dilerim arkadaşım dediğin gibi olur...

    ***nillycim, yavaş yavaş çıkıyor ortaya tetkikler tamamlandıkça...teşekkür ederim..> <$B 

    <$B08 Mayıs, 2008rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***doruk k. çok teşekkür ederim.Benim durumumda yazık ki teşhis doğru...Sadece sebepler çok belli deiğildi, onlar da çıkıyor ortaya...Yeğeninizin yanlış teşhisine de sevindim ayrıca...

    ***ebrucum,çok teşekkür ediyorum ...Dilerim arkadaşım...> <$B 

    <$B08 Mayıs, 2008rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***biyonikim, canım gelicem msne ve o zmn anlatırım arkadaşım...şu an iyiyim merak etme...sık sık gidiyorum hastaneye, bi de bir kursum var çok zamanımı alan... Yoruluyorum o yüzden şu ara pek açmıyorum msni, ama gelicem...

    ***muhabbet çiçeğimm,çok teşekkür ederim, sağlık hepimiz için...> <$B 

    <$B12 Mayıs, 2008rihinde , <$BBlogger yalnızlar kraliçesiylemiş…

    <$Bçok geçmiş olsun zeynocuğum.. dilerim çözümü kolay bişiidir rahatsızlığın.. kendine iyi bak sağlıkla, sevgiyle kal..> <$B 

    <$B12 Mayıs, 2008rihinde , <$BBlogger gülücüklerim benimylemiş…

    <$BBlognuzu tesadüfen buldum. Bundan sonra takip etmeyi düşünüyorum. Hastalığınıza çok üzüldüm. Allah şifalar versin. İnşallah iyi haberlerinizi de alırız> <$B 

    <$B12 Mayıs, 2008rihinde , <$BBlogger yalnızlar kraliçesiylemiş…

    <$BDÜN YORUM YAZMAIŞTIM GİTMEMİŞ.. GEÇMİŞ OLSUN ZEYNOCUĞUM. İNŞ KÖTÜ BİŞİİ DİİLDİRR..> <$B 

    <$B13 Mayıs, 2008rihinde , <$BBlogger Çocuk gibiylemiş…

    <$B?????
    Geçmiş olsun Zeyno,
    Umarım vahim bir durum yoktur.> <$B 

    <$B13 Mayıs, 2008rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$Bçok geçmiş olsun..
    en kısa zamanda umarım sağlınıza kavuşursunuz.moral en buyuk güç o sebeble su akar yolunu bulur başka şeyler için üzülmeyin> <$B 

    <$B16 Mayıs, 2008rihinde , <$BBlogger nillyylemiş…

    <$BMerhaba Zeynep, sagligininin son durumlari nedir? Bir ses versen bizlere keske.> <$B 

    <$B19 Mayıs, 2008rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***yalnızlar kraliçesii,teşekkür ederim..iki yorumun da geldi bana , sanırım ben geç onay verebildim...

    ***gülücüklerim benim, bloguma hoşgeldiniz ve her zaman beklerim :) dilekleriniz için de çok teşekkürler...> <$B 

    <$B19 Mayıs, 2008rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***neşelicimmm,teşekkür ederim , vahim durumu atlattım arkadaşım, çabamız bundan sonra bi daha olmaması için artık..teşekkür ederim dileğin için...

    ***isimsiz,çok teşekkür ederim ve ne güzel söylemişsiniz, su akıp yolunu buluyor üzmemek gerekmiş..

    ***nillycim,iyiyim daha iyiyim arkadaşım... henüz hastaneye gidip gelemeler bitmedi ama iyiyim çok şükür..> <$B 

    <$B26 Temmuz, 2008rihinde , <$BBlogger oziiylemiş…

    <$BZeyno , nerelerdesin ? Herşey yolunda değil mii?> <$B 

    <$BYorum Gönder